Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. Een Fischer is natuurlijk een mannetje met bravoure die mentaal er al veel eerder klaar voor was. Bij sommige duurt dat langer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je goed genoeg bent dan doet leeftijd er niet toe zie Fischer.
Derk was gewoon goed bezig voor zijn rugblessure hoor. Die was toen echt een meerwaarde.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gokjes houden juist jeugd tegen. Boerrigter en Sana enzo, dat voegt niks toe aan Ajax. Aankopen moeten meteen een directe versterking zijn.
En wanneer heeft Cuenca laten zien dat hij een directe versterking is voor Ajax?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gokjes houden juist jeugd tegen. Boerrigter en Sana enzo, dat voegt niks toe aan Ajax. Aankopen moeten meteen een directe versterking zijn.
Als t echt versterkingen zijn en stukken beter dan de jeugdspelers , dan heeft de jeugd gewoon pech.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat jeugd in de weg zitten dat is er mis mee
Begin deze discussie maar niet in dit topicquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Derk was gewoon goed bezig voor zijn rugblessure hoor. Die was toen echt een meerwaarde.
Sana begon ook goed. Dat is altijd zo als je net nieuw bent, dan zit je even in een flow. Daarna zakken ze meestal terug naar hun echte niveau.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Derk was gewoon goed bezig voor zijn rugblessure hoor. Die was toen echt een meerwaarde.
Bij Barcelona. Flitsen hier in zijn huurperiode. Hij kwam alleen terug van een blessure, maar die jongen kan echt fantastisch voetballen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wanneer heeft Cuenca laten zien dat hij een directe versterking is voor Ajax?
Ik noemde Mokthar toen ook als optie voordat Bojan werd gehaaldquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:21 schreef Chase_Utley het volgende:
Cuenca niet halen want die blokkeert de jeugd, maar dan wel Mokthar aanbevelen. Wat zie ik over het hoofd?
Ah, ik snap het.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik noemde Mokthar toen ook als optie voordat Bojan werd gehaald
Dat is helemaal geen wetquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sana begon ook goed. Dat is altijd zo als je net nieuw bent, dan zit je even in een flow. Daarna zakken ze meestal terug naar hun echte niveau.
Jij had liever Mokthar i.p.v. Bojan? Jij bent echt niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik noemde Mokthar toen ook als optie voordat Bojan werd gehaald
Waar zeg ik dat? En doe nou niet alsof je Mokthar ooit hebt zien spelenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij had liever Mokthar i.p.v. Bojan? Jij bent echt niet serieus te nemen.
Dat is niet altijd zo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sana begon ook goed. Dat is altijd zo als je net nieuw bent, dan zit je even in een flow. Daarna zakken ze meestal terug naar hun echte niveau.
Wel in zijn geval.quote:
Met Derk wel. En bij hem verbloemde zijn doelgerichtheid in die periode veel. Toen waren zijn acties ook niet geweldig hoor.quote:
quote:Ook toen hij klein was, was Ajax zijn club hoorde ik.
Daar lag het bij Sana niet aan. Die jongen die kan één trucje en na drie wedstrijden hebben trainers van de tegenstander dat door.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is Cuenca duidelijk vergeleken met de Boerrigters/Lukoki's en Sana's van deze wereld. Daarnaast wie komt eraan uit de jeugd (Meleg, Andersen) op die positie? Prima toch als je voor de 2 buitenposities 5 goede hebt (Meleg/Andersen/IFischer/Cuenca/Bojan)? Dat komt al veel meer richting het niveau waar we naar toe moeten willen. De Ozbilizen/Ebecilios/Lukokis van Ajax moeten gewoon niet meer in het eerste komen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch had ik Ozbilliz er nog graag bij gehad afgelopen seizoenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat is Cuenca duidelijk vergeleken met de Boerrigters/Lukoki's en Sana's van deze wereld. Daarnaast wie komt eraan uit de jeugd (Meleg, Andersen) op die positie? Prima toch als je voor de 2 buitenposities 5 goede hebt (Meleg/Andersen/IFischer/Cuenca/Bojan)? Dat komt al veel meer richting het niveau waar we naar toe moeten willen. De Ozbilizen/Ebecilios/Lukokis van Ajax moeten gewoon niet meer in het eerste komen.
Ik zie niet wat er onzin aan is. Logisch dat je in een flow zit als je net nieuw bent. En na een tijdje keer je terug naar je echte niveau.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij stelt dat het bij iedere nieuwe speler gebeurt, is gewoon onzin man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |