SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ajax heeft de transfer van Mike van der Hoorn afgerond. De verdediger, die afkomstig is van FC Utrecht, tekende vandaag een contract dat een looptijd heeft van vier seizoenen, tot en met 30 juni 2017. ,,Dit is de mooiste club van Nederland", luidde zijn eerste reactie.
Van der Hoorn meldde zich donderdagochtend vroeg in de ArenA om zijn handtekening te zetten. ,,Ik ben enorm blij met dit contract en heb enorm veel zin om straks met de jongens te gaan trainen." Van der Hoorn speelde deze zomer met Jong Oranje het EK en kent jongens als Daley Blind, Danny Hoesen en Ricardo van Rhijn al vrij goed. ,,Dat is prettig als je voor een nieuwe club gaat spelen. Tijdens het EK hebben we al over Ajax gesproken. 'Doen', zeiden ze meteen. Ik heb alleen maar positieve geluiden gehoord voer Ajax."
Van der Hoorn traint donderdagochtend meteen mee met de sectie van Frank de Boer. Het is nog niet bekend welk rugnummer hij krijgt, dat kiest hij later uit in overleg met de technische staf. De verdediger toonde zich meteen ambitieus op zijn eerste werkdag. ,,Ik heb een contract voor vier seizoenen getekend. Ajax is de afgelopen drie jaar kampioen geworden, dus ik hoop dat dat de komende vier jaar ook gaat gebeuren."
In de verdediging bij Ajax heeft hij behoorlijk wat concurrentie, maar dat is geen probleem. ,,Het is dringen, maar concurrentie maakt je alleen maar beter als het goed is. Ik breng in ieder geval wat lengte mee. Daarnaast hoop ik veel te leren van Frank de Boer en Jaap Stam, in hun tijd de beste verdedigers ter wereld."
http://www.ajax.nl/Ajax-n(...)dia+by+SocialManager
![]()
Vind het ook zwaar overtrokken, die vd Hoorn, die zou je een prutser kunnen noemen met al 3 enorme blunders achter zijn naam dan..quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het raar om Koppers een prutser te noemen terwijl hij vrij weinig verkeerd heeft gedaan in Ajax I. In mijn ogen ben je een prutser als je net zo slecht bent (of nog slechter) als/dan een Marcelo
Buiten die blunders heeft hij een sterk seizoen gedraaid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind het ook zwaar overtrokken, die vd Hoorn, die zou je een prutser kunnen noemen met al 3 enorme blunders achter zijn naam dan..
Kost je wel een EK titelquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten die blunders heeft hij een sterk seizoen gedraaid.
Alsof we een kans tegen Spanje hadden gemaakt. Het Nederlands team voetbalde echt gewoon zeer matig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost je wel een EK titel.
Ik zeg ook niet dat hij echt een prutser is, ook hij is nog jong, maar waarom Koppers het, zonder die blunders, dan wel is ontgaat me.
Inderdaad, verwachtingen waren onterecht veel te hoog gespannenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alsof we een kans tegen Spanje hadden gemaakt. Het Nederlands team voetbalde echt gewoon zeer matig.
Mwah, heeft bijna het hele seizoen (32 wedstrijden) meegebald + bekerwedstrijd (1) + Playoffduels (4). Voor het eerst voor hem dat hij een heel seizoen draait, kan me voorstellen dat de slijt er een beetje af is en wat sneller blunders komen. In de wedstrijd tegen Italië kwam hij pas voor het eerst in actie in het team volgens mij, snel een invalbeurtje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost je wel een EK titel.
Ik zeg ook niet dat hij echt een prutser is, ook hij is nog jong, maar waarom Koppers het, zonder die blunders, dan wel is ontgaat me.
speelde ook tegen Spanje in de poule.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, heeft bijna het hele seizoen (32 wedstrijden) meegebald + bekerwedstrijd (1) + Playoffduels (4). Voor het eerst voor hem dat hij een heel seizoen draait, kan me voorstellen dat de slijt er een beetje af is en wat sneller blunders komen. In de wedstrijd tegen Italië kwam hij pas voor het eerst in actie in het team volgens mij, snel een invalbeurtje.
Wordt te makkelijk afgeschreven op zijn 'blunders' vind ik.
Dat was een (in zijn geheel) zeer kansloze wedstrijd waar het gewoon 9-0 had kunnen worden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
speelde ook tegen Spanje in de poule.
Niet dus. Het voetbal zag er niet uit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:44 schreef StarGazer het volgende:
In z'n eerste jaar heeft hij het natuurlijk prima gedaan.
Met de 85 punten die Jol in z'n eerste seizoen behaalde was Ajax behoudens in 2005 en 2010 de afgelopen 10 jaar steeds kampioen geworden.
Hij had pech dat Twente dat seizoen over Ruiz beschikte en moeilijk veel mazzel had.
Wel aardige blunders idd. Hij is pas 20 dus kan nog genoeg leren en laten wij nou net twee van de beste verdedigers in de Nederlandse historie op het trainingsveld hebben staanquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind het ook zwaar overtrokken, die vd Hoorn, die zou je een prutser kunnen noemen met al 3 enorme blunders achter zijn naam dan..
Beweer nergens dat je dat vindt hoor, maar okéquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg toch ook dat ik hem GEEN prutser vind?
Ik zei alleen dat als Koppers een prutser is zonder blunders dat je hem ook wel een prutsers kan noemen dan, meer niet.
quote:Naast Kevin Strootman staat ook Christian Eriksen op het wensenlijstje van AS Roma. De Ajax-middenvelder komt echter pas in beeld als Miralem Pjanic wordt weggekocht uit Stadio Olimpico.
Dat meldt de Italiaanse krant Il Tempo. Met PSV heeft de leiding van AS Roma inmiddels een principeakkoord. Mogelijk keren de Romeinen op korte termijn terug in Nederland. Eriksen, die openstaat voor een vertrek uit Amsterdam, is de belangrijkste kandidaat Pjanic te vervangen.
De Bosniër wordt begeerd door verschillende Engelse clubs en is ook gelinkt aan de Spaanse top. AS Roma denkt dat de vraagprijs van Eriksen vanwege zijn nog één jaar doorlopende contract rond de zeven miljoen ligt. Daarmee is de Deen ruim tien miljoen euro goedkoper dan Strootman, die bij PSV wél een langlopend contract had.
Martin Schoots, zaakwaarnemer van Eriksen, zei deze week dat de speler nog door verschillende clubs gevolgd wordt. "We zijn nog steeds in contact met een aantal clubs", aldus Schoots. "Dat is ook normaal voor een speler als Christian. Het is op dit moment moeilijk te zeggen of dit contact ook leidt tot een transfer. Daarom doen we er goed aan niet te speculeren."
Dat is jouw mening blijkbaar. Ik vind het onzin om te verkondigen dat het eerste seizoen onder Jol het voetbal niet om aan te zien was. Ik heb mij regelmatig vermaakt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet dus. Het voetbal zag er niet uit.
FrankAjax nu
Misschien wel vaker dan de afgelopen seizoenenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat is jouw mening blijkbaar. Ik vind het onzin om te verkondigen dat het eerste seizoen onder Jol het voetbal niet om aan te zien was. Ik heb mij regelmatig vermaakt.
Jep. Maar dat mag je niet zeggen blijkbaar. Het voetbal is onder De Boer wel stukken vooruit gegaan hoor. Het seizoen 2010/2011 leek qua voetbal echt nergens op. Maar ook dit seizoen waren er een hoop wedstrijden waarbij ik mijn ogen niet open kon houden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wel vaker dan de afgelopen seizoenen
Op zich staat het nu beter maar mochten Eriksen en De Jong blijven moeten ze nu toch wel een stap zetten om meer te domineren, het controleren zit nu wel goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jep. Maar dat mag je niet zeggen blijkbaar. Het voetbal is onder De Boer wel stukken vooruit gegaan hoor. Het seizoen 2010/2011 leek qua voetbal echt nergens op. Maar ook dit seizoen waren er een hoop wedstrijden waarbij ik mijn ogen niet open kon houden.
ja, we vergeten door de, terechte, euforie snel, maar er hebben wedstrijden tussen gezeten dat ik 90+ min aan het vloeken wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jep. Maar dat mag je niet zeggen blijkbaar. Het voetbal is onder De Boer wel stukken vooruit gegaan hoor. Het seizoen 2010/2011 leek qua voetbal echt nergens op. Maar ook dit seizoen waren er een hoop wedstrijden waarbij ik mijn ogen niet open kon houden.
NEC - uit, Heerenveen - uit, Excelsior - thuis.... man man manquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, we vergeten door de, terechte, euforie snel, maar er hebben wedstrijden tussen gezeten dat ik 90+ min aan het vloeken was.
Die eerste 2 kansen van Fischer zijn straks 100% gols voor hem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:20 schreef Stiggie het volgende:
Bulykin was wel effectief als invaller moet ik zeggen.
Maar 100 maal liever de nieuwe spelers van aankomend seizoen
Boerrigtertjeeeeeeeeeeeeee
Ik vraag me af of je afgezien van het geld wel naar een Italië zou moeten gaan. Ik vind het de laatste paar jaren meer een struikelblok worden voor verdere groei dan een stap om echt verder te komen.quote:
Pietersquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:20 schreef Stiggie het volgende:
Bulykin was wel effectief als invaller moet ik zeggen.
Maar 100 maal liever de nieuwe spelers van aankomend seizoen
Boerrigtertjeeeeeeeeeeeeee
Zie ik Eriksen niet naartoe gaan, is geen sportieve verbetering.quote:
Wel een verschil of je meteen aan het begin van het seizoen komt en voorbereiding mee kan doen of op de laatste dag in de winter komt. Dus ben er wel zeker van dat hij meer gaat laten zien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben benieuwd hopelijk laat hij meer zien dan Cuencatje
ben jij de zoon van tong?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mokhtar in de belangstelling van Twente die naam liet ik hier al een aantal maanden terug vallen
Wat wil je hiermee zeggen? Dat FC Twente jouw advies opvolgt?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mokhtar in de belangstelling van Twente die naam liet ik hier al een aantal maanden terug vallen
Dat het een goede speler is die je voor een prikje kon oppikkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat FC Twente jouw advies opvolgt?
Roep dan ook even Boerrigter en Vermeer wil je...quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat FC Twente jouw advies opvolgt?
Hoezo is het opeens een goede speler?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat het een goede speler is die je voor een prikje kon oppikken
Opeens?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is het opeens een goede speler?
Van mij mogen ze Cuenca nog steeds kopen en dan kan hij rustig een half jaar fit worden. Die gast heeft in zijn linkerteen nog meer talent dan al onze buitenspelers (op Fischer na) bij elkaar. Cuenca kopen (de kans vergroten dat een Bojan nog een jaar blijft, mits hij goed presteert) en Lukoki/Boerrigter verkopen. Wat is daar niet goed aan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben benieuwd hopelijk laat hij meer zien dan Cuencatje
hij is maar een half jaar gehuurd, blessuregevoelig, weinig laten zienquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van mij mogen ze Cuenca nog steeds kopen en dan kan hij rustig een half jaar fit worden. Die gast heeft in zijn linkerteen nog meer talent dan al onze buitenspelers (op Fischer na) bij elkaar. Cuenca kopen (de kans vergroten dat een Bojan nog een jaar blijft, mits hij goed presteert) en Lukoki/Boerrigter verkopen. Wat is daar niet goed aan?
Een goede speler voor Twente , niet voor Ajax.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat het een goede speler is die je voor een prikje kon oppikken
Je gaat jeugd in de weg zitten dat is er mis meequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van mij mogen ze Cuenca nog steeds kopen en dan kan hij rustig een half jaar fit worden. Die gast heeft in zijn linkerteen nog meer talent dan al onze buitenspelers (op Fischer na) bij elkaar. Cuenca kopen (de kans vergroten dat een Bojan nog een jaar blijft, mits hij goed presteert) en Lukoki/Boerrigter verkopen. Wat is daar niet goed aan?
Welke jeugd is er volgend jaar al klaar voor dan? Ik vind overigens dat Cuenca wel alleen moet komen als je hem koopt of huurt met optie op koop.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat jeugd in de weg zitten dat is er mis mee
Dat zou heel goed kunnen maar dat gokje kon je best nemen als Ajax zijndequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een goede speler voor Twente , niet voor Ajax.
Als je goed genoeg bent dan doet leeftijd er niet toe zie Fischer.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke jeugd is er volgend jaar al klaar voor dan? Ik vind overigens dat Cuenca wel alleen moet komen als je hem koopt of huurt met optie op koop.
Die gokjes houden juist jeugd tegen. Boerrigter en Sana enzo, dat voegt niks toe aan Ajax. Aankopen moeten meteen een directe versterking zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen maar dat gokje kon je best nemen als Ajax zijnde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |