Precies, die heeft hem behoorlijk afgekraakt na het jeugdtoernooi.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja, en daar had jullie God van Gaal natuurlijk helemaal geen zegje in.
Overtuigende argumenten. Jong Oranje vind ik niet relevant, en met je ''Locadia heeft veel meer talent''...quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:53 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Locadia heeft veel meer talent en kreeg bij Jong Oranje de voorkeur terwijl hij (op een haar na) drie jaar jonger is.
Hoesen, kom op zeg.
Mwa. Daar wordt het niet automatisch beter van.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:54 schreef GGMM het volgende:
Dit forum kan wel weer een moderator gebruiken.
Dit soort filmpjes doen mij weinig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, allemaal 7 minuten en 39 seconden dit filmpje bekijken
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Bojan-Geen-seconde-twijfel.htm
Hahaha, jij die begint over argumenten. Dat moet ik onthouden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overtuigende argumenten. Jong Oranje vind ik niet relevant, en met je ''Locadia heeft veel meer talent''...
Ik kijk hem wel twee keer, één keer voor GGMM.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Inderdaad. Misschien moet hij z'n moeder eens gaan pijpen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hahaha, jij die begint over argumenten. Dat moet ik onthouden.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kijk hem wel twee keer, één keer voor GGMM.
Die jongen had zomaar de broer van Strootman kunnen zijn. Zelfde kop.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op manquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:56 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hahaha, jij die begint over argumenten. Dat moet ik onthouden.
Nee, hij zuigt niet zo hard als jij dat in het PSV topic doet. Ajacied422 roept tenminste alleen dingen die hij (met zijn weliswaar beperkte verstand) ook echt vindt/denkt. Jij kwekt altijd maar vanalles om een reactie te krijgen. Dat is vele malen irritanter.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Misschien moet hij z'n moeder eens gaan pijpen.
(deze reactie is ironisch bedoeld)
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee, hij zuigt niet zo hard als jij dat in het PSV topic doet. Ajacied422 roept tenminste alleen dingen die hij (met zijn weliswaar beperkte verstand) ook echt vindt/denkt. Jij kwekt altijd maar vanalles om een reactie te krijgen. Dat is vele malen irritanter.
Weer de hele reactie genegeerd om iemand persoonlijk aan te vallen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee, hij zuigt niet zo hard als jij dat in het PSV topic doet. Ajacied422 roept tenminste alleen dingen die hij (met zijn weliswaar beperkte verstand) ook echt vindt/denkt. Jij kwekt altijd maar vanalles om een reactie te krijgen. Dat is vele malen irritanter.
Ze roepen wel vaker Ton Elias naar mijquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik weet niet hoe je eruit ziet Davy. Maar als je lelijk bent, of op Ton Elias lijkt, heeft Chase gewoon een punt.
Zeker weten!quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer de hele reactie genegeerd om iemand persoonlijk aan te vallen.
Nee, jij komt er wel.
Ik gun het hem, al jaren een klote carriere en dan nu ook nog terug moeten naar de Eredivisie. Ik gun hem succes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bojan gaat voor de Europese Beker
De titel pakken we toch wel, ik verwacht nu wel wat eerder dan afgelopen jaren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zet in op de tweede week van April.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De titel pakken we toch wel, ik verwacht nu wel wat eerder dan afgelopen jaren.
En dan zit er ook nog een optie bij voor nog een seizoen. Straks speelt ie geweldig en dan zit ie nog een jaar vast in deze kut competitie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik gun het hem, al jaren een klote carriere en dan nu ook nog terug moeten naar de Eredivisie. Ik gun hem succes.
Nu de selectie nóg breder is dan vorig jaar, denk ik dat Ajax in Europa redelijk ver kan komen. Overwinteren in de CL (met wat geluk) of kwartfinale EL moet erin zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Ik gun hem de CL. Trouwens, zou gewoon goed zijn voor het Nederlandse voetbal. Al is de kans natuurlijk minimiem.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dan zit er ook nog een optie bij voor nog een seizoen. Straks speelt ie geweldig en dan zit ie nog een jaar vast in deze kut competitie.
Kut leven heeft die jongen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |