SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots shortie:
roos85:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PeterKelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots van het ongelukkige personage Bij dr.mikeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MannenbonusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mannenbonus
Handige links:
• De officiele GTST site
• RTL XL
• GTST fanclub
• Wiki
• GTST tunes/themes
• Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• De Topicreeks
• De GTST Live-topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door icloud op 05-07-2013 02:14:12 ]![]()
Beetje sneu wel hè, zo lapohunten![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Het poscount moet een beetje omhoog en als je morgenavond half 9 wilt eindigen met deel 500 dan heb je nog een lange weg te gaan.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat dat ook zonder opvullers makkelijk lukt hoor.. Kijk überhaupt maar naar het feit dat er nog minstens drie mensen om kwart voor twee 's nachts aan het posten zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Het poscount moet een beetje omhoog en als je morgenavond half 9 wilt eindigen met deel 500 dan heb je nog een lange weg te gaan.![]()
![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik had toch een goede smoes nodig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook zonder opvullers makkelijk lukt hoor.. Kijk überhaupt maar naar het feit dat er nog minstens drie mensen om kwart voor twee 's nachts aan het posten zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Alle verdachte dingen in de cliff aflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Over die app hè.. Als ik het dus goed begrijp krijg je steeds een hint over wie er nog wél in leven is? Dan duurt het dus nog wel even voor we écht wat wetenZe zullen wel eerst met de logische namen komen
![]()
Of hij moet zoals vorig jaar weer gehackt worden
Klote app, hij accepteert mijn naam niet. Met of zonder spaties...![]()
Welke imbecielen hebben deze gebouwd?
En waarom ook echt 70 MB?![]()
Ik ga hem niet downloaden, ga er vanuit dat mensen hier die dat wel doen wel de dingen posten lolYour beauty never ever scared me.![]()
Als het spul werkte had ik graag even wat packetsniffing gedaan, Met wat mazzel gebruiken ze geen SSL. Kijken welke requests ze doen enzo...![]()
Bij Mike of Aysen kunnen ze de meeste kanten op qua verhaallijn natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij Mike of Aysen kunnen ze de meeste kanten op qua verhaallijn natuurlijk.misschien dan toch zelfmoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij Mike of Aysen kunnen ze de meeste kanten op qua verhaallijn natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:20 schreef rdwilbrink het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]ja dat dacht ik ook iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is te simpel en klopt niet met zijn werkzaamheden, mikey zit er volgend jaar gewoon nog in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De acteurs krijgen de opdracht zo min mogelijk te liegen, dan zou het artikel over de musical en eerder artikel waarin hij zegt nog 5 jaar te blijven gelogen zijn? Dat risico nemen ze niet.![]()
Wanneer begint het weer?
Dat geloof ik niet..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat is te simpel en klopt niet met zijn werkzaamheden, mikey zit er volgend jaar gewoon nog in.Your beauty never ever scared me.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zucht.. Duuurt langquote:
Een schotwond kun je misschien nog overleven, maar een val van dertig meter overleef je zelfs niet in een soapquote:![]()
was geen 1 kogel maar een paarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Een schotwond kun je misschien nog overleven, maar een val van dertig meter overleef je zelfs niet in een soap![]()
quote:Behalve als je Jef Alberts bent dan overleef je alles, Van een rots afdonderen tot het op je kop krijgen van een bouwsteiger.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:41 schreef icloud het volgende:
Een schotwond kun je misschien nog overleven, maar een val van dertig meter overleef je zelfs niet in een soapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jef is gewoon een keiharde baasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Behalve als je Jef Alberts bent dan overleef je alles, Van een rots afdonderen tot het op je kop krijgen van een bouwsteiger.
Your beauty never ever scared me.![]()
Ja goed daar kun je nog een draai aan geven, maar dit slachtoffer is echt morsdood, daar kan geen schrijver tegen op.quote:![]()
Net als zijn broer Robert die viel gruwelijk door een spiegel heen,quote:
Daar waar anderen zo als Isabella dood gaan na een val onder de douche.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat was er toen ook al weer gebeurd toen jef van dat die rots afdonderden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Behalve als je Jef Alberts bent dan overleef je alles, Van een rots afdonderen tot het op je kop krijgen van een bouwsteiger.![]()
Hier ben ik het wel mee eens. Al zijn dit dezelfde schrijvers die Anita en Rik van een hoog balkon hebben laten pleuren zonder enige letsel die stonden bijna gelijk weer op.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja goed daar kun je nog een draai aan geven, maar dit slachtoffer is echt morsdood, daar kan geen schrijver tegen op.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet het niet meer precies volgens mij gebeurde het offscreen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:48 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
wat was er toen ook al weer gebeurd toen jef van dat die rots afdonderden?
Hij was met een scharrel van hem op vakantie in Brazilie en ze kwam opeens alleen terug.
Later bleek dat hij van een rots was gedonderd en dat het mens dacht dat hij dood was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oja! Met Tanya.. Toen was iedereen hem kwijt en ging zij incognito in Meerdijk wonenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet het niet meer precies volgens mij gebeurde het offscreen.
Hij was met een scharrel van hem op vakantie in Brazilie en ze kwam opeens alleen terug.
Later bleek dat hij van een rots was gedonderd en dat het mens dacht dat hij dood was.
Anders betwijfel ik of ik nog wel naar GTST wil kijken.. het wordt dan wel erg onrealistischquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja goed daar kun je nog een draai aan geven, maar dit slachtoffer is echt morsdood, daar kan geen schrijver tegen op.Your beauty never ever scared me.![]()
Heb je daar nu pas last van?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anders betwijfel ik of ik nog wel naar GTST wil kijken.. het wordt dan wel erg onrealistisch![]()
Even iets heel anders hè? Laura is toch ook advocaat geweest? Waarom vroeg ze dan of Lorena haar advocaat had gevraagd hoe het juridisch zat? Dat zou mevrouw Selmhorst dan toch zeker zelf moeten weten
Niemand denkt toch dat ze echt zelf gesprongen hebben he? Je ziet gewoon dat het nep is en ze het exact zo filmen dat het alleen maar lijkt alsof. Telkens als je de gezichten ziet zie je dat ze niet echt in de lucht zitten.![]()
Nee wel vaker maar dit zal de druppel wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je daar nu pas last van?![]()
Even iets heel anders hè? Laura is toch ook advocaat geweest? Waarom vroeg ze dan of Lorena haar advocaat had gevraagd hoe het juridisch zat? Dat zou mevrouw Selmhorst dan toch zeker zelf moeten wetenYour beauty never ever scared me.![]()
Geweldig om hier die speculaties te lezen!
Ik denk niet dat Mike het slachtoffer wordt. Hij heeft net alles voor elkaar en dan sterft hij. Zonde van de moeite die de schrijvers er de afgelopen tijd ingestoken hebben. Met die dingen kunnen ze juist het nieuwe seizoen weer verder.
Aysen is mogelijk maar welke functie heeft het dat Nuran haar zus verliest? Zodat ze zich eeuwig schuldig voelt dat ze het nooit hebben bijgelegd? Dan zou ze én een vreemdgaande Rik hebben én haar zus kwijt...beetje veel tegelijk.
Toch moet er ook een reden zijn dat Monica in het spel zit...misschien dan toch Bing? Of ze wilde Bing pakken maar iemand anders werd per ongeluk slachtoffer. Oh ik lees net dat die niet in het vliegtuig zit, Bing dus.
Wiet...ik denk toch dat haar rol het meest uitgespeeld is.
Nina en Noud doen denk ik niet mee als potentiële slachtoffers. Als daders ook niet trouwens, net zo min als Lorena.
[ Bericht 8% gewijzigd door vencodark op 05-07-2013 06:19:21 ]![]()
Die van piratebay? klopt. Als je 'm afspeelt met VLC player werkt het wel. In Windowsmediaplayer krijg je geen geluid somehow.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:36 schreef Estherdv het volgende:
ik heb gtst gedownload, maar ik heb er geen geluid bij, iemand nog meer geen geluid?![]()
Een belangrijke reden waarom Goede Tijden Slechte Tijden zo goed blijft scoren, is dat de serie geloofwaardiger is geworden nadat een Amerkaanse producer de serie analyseerde.
Dat zegt acteur Ruud Feltkamp in Spits.
Ruud, die in de serie Noud Alberts speelt, vertelt dat er een Amerikaanse producer werd ingevlogen die heeft gekeken naar wat er beter kon.
"Daaruit is bijvoorbeeld gebleken dat we de doelgroep moesten verkleinen en dat de verhaallijnen realistischer moesten. Dus geen ongeloofwaardige wederopstandingen uit de dood meer, maar realistische verliefdheden en andere herkenbare problemen. Dat is denk ik het belangrijkste geweest, waardoor het nu zo dicht bij de mensen ligt", aldus de acteur.
The Matrix
Vrijdag is de laatste aflevering van het seizoen te zien, met de befaamde zomercliffhanger. Aan het eind doet de cast een parachutesprong uit een vliegtuig.
"Daar moet ik bij zeggen, dat we geen van allen echt hebben gesprongen", geeft Ruud toe.
"Bij die scène hebben we namelijk gebruik gemaakt van een techniek die ook in The Matrix is gebruikt. Dat was misschien nog wel veel vetter dan wanneer we echt gesprongen zouden hebben. Je hebt dan zo'n speciaal vest aan, hangt tussen twee hijskranen in aan touwen en zweeft dan als het ware."
http://www.nu.nl/film/351(...)waardiger-maken.html![]()
geloofwaardiger
hahahahahahahaha tuuuuuurlijk
ik vind de rol van bianca de meest geloofwaardige van allemaal.
zoals ze die laten denken en doen, dat kan ik helemaal volgen.
maar de rest is geweoon gtst. ik denk er niet eens bij na of het geloofwaardig is het is gewoon vermaak.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:20 schreef rdwilbrink het volgende:
Hoort bij de App. Je moet met de mensen die uit het vliegtuig springen op de foto en dan maak je kans op prijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is toch net een smurfendorp. Overal is er maar 1 van in Meerdijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, want Noud heeft de enige tang in Meerdijk.
Noud = klussmurf![]()
Waarom moet ik steeds denken aan dit liedje:
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ook echt eentje die keihard neerstort...
Nu weten we waar de schrijvers de inspiratie vandaan halen![]()
![]()
En volgens mij weten we ook meteen al de afloop van de cliff
Wie redt wie?
![]()
Van de Belgische parachutemoord toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:59 schreef GSMboy het volgende:
Waarom moet ik steeds denken aan dit liedje:
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ook echt eentje die keihard neerstort...
Nu weten we waar de schrijvers de inspiratie vandaan halen![]()
![]()
En volgens mij weten we ook meteen al de afloop van de cliff
Wie redt wie?
Helemaal super.![]()
Nee, slim bedacht. Want voor hetzelfde geld had ik geen tijd omdat er een loodgieter langs zou komen, of anders ben ik vanavond boodschappen doenquote:
Oh ja, ik had mijn TV het kunnen laten opnemen. maar ja, heb de aflevering toch al gedownload.![]()
Zou kan je het ook stellenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:32 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nee, slim bedacht. Want voor hetzelfde geld had ik geen tijd omdat er een loodgieter langs zou komen, of anders ben ik vanavond boodschappen doen
Oh ja, ik had mijn TV het kunnen laten opnemen. maar ja, heb de aflevering toch al gedownload.![]()
![]()
Sublieme cliff, einde had alleen iets langer op Rik's gezicht mogen blijven met een harde muziekknal.![]()
Ik vraag me af hoe ze het in beeld gaan brengen na de val.
In het echt blijft er niet veel meer over dan een soort menselijke pudding.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het kan natuurlijk dat Noud het heeft gedaan, juist om Nina terug te winnen door Mike te doen verongelukken.![]()
De gymp!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me af hoe ze het in beeld gaan brengen na de val.
In het echt blijft er niet veel meer over dan een soort menselijke pudding.![]()
![]()
Apart iedereen draagt witte spring schoenen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zoals gewoonlijk, iedereen staat op de grond, ambulances er om heen en dan is er al weer een tijdssprong van 10 minuten gemaakt, waarin gezegd wordt wie er neer gevallen is.quote:
Even wat anders? Zijn er in GTST wel eens meer personages opslag dood gegaan zonder dat ze in een ziekenhuis lagen?
Bowien, Dorothea, Rene Meijer en verder?![]()
Arniequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:52 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk, iedereen staat op de grond, ambulances er om heen en dan is er al weer een tijdssprong van 10 minuten gemaakt, waarin gezegd wordt wie er neer gevallen is.
Even wat anders? Zijn er in GTST wel eens meer personages opslag dood gegaan zonder dat ze in een ziekenhuis lagen?
Bowien, Dorothea, Rene Meijer en verder?Maar die telt niet helemaal zeker..
Verder gaan mensen verdomd vaak niet dood eigenlijk
Roos ook nog (die viel dood neer voor het altaar)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:52 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk, iedereen staat op de grond, ambulances er om heen en dan is er al weer een tijdssprong van 10 minuten gemaakt, waarin gezegd wordt wie er neer gevallen is.
Bowien, Dorothea, Rene Meijer en verder?
Onno P. Wassenaar (viel van een gebouw)
De vriendin van Daniël (naam even kwijt, autobom)![]()
Benjamin werd wel opgebaard in het ziekenhuis, maar was wel opslag dood. Volgens mij was Pascale ook direct dood, en Rien ook. Ow en Marc de Waal uiteraard, maar dat was geen vast personage.![]()
Nouja 'dood'quote:![]()
En oja PascaleDat vond ik ook wel een toffe verhaallijn vooral omdat het zó'n onverwacht einde had!
Frits blijft voor mij gewoon dood, door die scenequote:Robin was zo tofquote:En oja PascaleDat vond ik ook wel een toffe verhaallijn vooral omdat het zó'n onverwacht einde had!
![]()
![]()
Dronken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:09 schreef Kooos het volgende:
Ik snap niks van Rik met die vrouw!? Wat gemist?
Hoe durf je "die vrouw"te zeggen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:12 schreef GTFransST het volgende:
Ja de fotos die hier zijn gepost zijn van de stuntman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:12 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja de fotos die hier zijn gepost zijn van de stuntman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:14 schreef roos85 het volgende:
[..]Nee alleen bij het slachtoffer is er echt gesprongen, de rest is opgenomen in een speciale studio met een kraan en touwtje, zie je duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de studie hebben de acteurs zelf gedaan.![]()
De formatie in de lucht e.d. zijn toch echt allemaal stuntmannen/vrouwen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee alleen bij het slachtoffer is er echt gesprongen, de rest is opgenomen in een speciale studio met een kraan en touwtje, zie je duidelijk.
In de studie hebben de acteurs zelf gedaan.![]()
ja, de acteur hangt aan een kraan in de studio en achter hem staat een green screen, waar uiteindelijk de omgeving op komt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:15 schreef loezzzje het volgende:
was toch met een groen scherm gedaan of iets zei Ruud?![]()
het zag er iig wel heel echt uit!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:16 schreef icloud het volgende:
[..]
ja, de acteur hangt aan een kraan in de studio en achter hem staat een green screen, waar uiteindelijk de omgeving op komt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
De formatie in de lucht e.d. zijn toch echt allemaal stuntmannen/vrouwen..
Bij dit bedoel je? Ja, denk ook dat dat stuntmannen waren
Jaaaaaquote:Ook echt knap om te kunnen spelen denk ik
Ook hier zie je duidelijk het green screen, mede omdat dit zeer lastig te filmen is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:22 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij dit bedoel je? Ja, denk ook dat dat stuntmannen waren![]()
noud is wel de enige klussenier van meerdijk, zoals alles in gtst het enige is in meerdijk, kroeg, hotel, kapsalon....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, want Noud heeft de enige tang in Meerdijk.![]()
Ik ben wel echt vet benieuwd wie er nou neerdonderde. En of diegene echt dood is, of toch weer op wonderbaarlijke manier overleefd
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Waarom is dit werk door allemaal stuntmannen/vrouwen gedaan?
Waarom zijn ze zelf niet gesprongen, waar is een training nou voor, of zijn die acteurs nu allemaal mietjes?
Ik geloof wel dat ze echt gevlogen hebben in het vliegtuig, maar had het tof gevonden als ze zelf toch echt hadden gesprongen.![]()
![]()
Ja dat!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:22 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij dit bedoel je? Ja, denk ook dat dat stuntmannen waren![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben wel echt vet benieuwd wie er nou neerdonderde. En of diegene echt dood is, of toch weer op wonderbaarlijke manier overleefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:25 schreef GSMboy het volgende:
[..]Hoe kun je dat 100% zeker weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
De sprong zelf is grotendeels door acteurs gedaan zoals je kon lezen, aan een tuigje voor een green screen paar meter boven de grond, easy job.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef GSMboy het volgende:
Waarom zijn ze zelf niet gesprongen, waar is een training nou voor, of zijn die acteurs nu allemaal mietjes?
Ik geloof wel dat ze echt gevlogen hebben in het vliegtuig, maar had het tof gevonden als ze zelf toch echt hadden gesprongen.
Als je in dienst bent geweest, dan heb je het ook gehad.![]()
Omdat het veel te gevaarlijk is, hoe goed je het ook voorbereidt. En daarnaast mogen de acteurs tijdens hun vakanties zelf ook niet skieën, skydiven of parachutespringen, omdat de kans dan bestaat dat ze iets overkomt. Dus dan zou het vreemd zijn als de producent dan ineens zegt van: "Jullie móéten écht parachutespringen."quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef GSMboy het volgende:
Ik geloof wel dat ze echt gevlogen hebben in het vliegtuig, maar had het tof gevonden als ze zelf toch echt hadden gesprongen.![]()
Lastig of niet, maar het kunnen ook stuntmannen zijn. Waarom denk je dat ze een helm, capuchon en brilletje voor doen. Omdat het bij parachutespringen moet, en omdat ze zo moeilijker zijn te onderscheiden van een stuntman/vrouw. Volgens mij moeten we helemaal niet naar de details van de sneakers, handschoenen en de gezichtsbouw kijken, omdat dat toch waarschijnlijk om 'filmfoutjes' zal gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Ook hier zie je duidelijk het green screen, mede omdat dit zeer lastig te filmen is.![]()
Dat zeker!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Meke het volgende:
[..]
JaaaaaOok echt knap om te kunnen spelen denk ik
![]()
Voor hetzelfde geldt was het: "Wie durft er.....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat het veel te gevaarlijk is, hoe goed je het ook voorbereidt. En daarnaast mogen de acteurs tijdens hun vakanties zelf ook niet skieën, skydiven of parachutespringen, omdat de kans dan bestaat dat ze iets overkomt. Dus dan zou het vreemd zijn als de producent dan ineens zegt van: "Jullie móéten écht parachutespringen.""
Maar ik snap je punt.![]()
Ja, maar jij gaf antwoord alsof je het zeker wistquote:![]()
Het kan natuurlijk voor Mike bedoelt zijn (Lorena keek wel een paar keer zo sneaky) maar misschien heeft iemand anders hem wel gepakt en dondert een onschuldige Rikki wel neer
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Dat snap ik ook wel, ik bedoel dat het bijna onmogelijk is om zoiets fatsoenlijk op beeld te krijgen, stuntacteurs verkleden is een ding maar zo sprong perfect op beeld krijgen is een tweede.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:28 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Lastig of niet, maar het kunnen ook stuntmannen zijn. Waarom denk je dat ze een helm, capuchon en brilletje voor doen. Omdat het bij parachutespringen moet, en omdat ze zo moeilijker zijn te onderscheiden van een stuntman/vrouw. Volgens mij moeten we helemaal niet naar de details van de sneakers, handschoenen en de gezichtsbouw kijken, omdat dat toch waarschijnlijk om 'filmfoutjes' zal gaan.![]()
Daar hebben mensen echt wel ervaring mee hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:30 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, ik bedoel dat het bijna onmogelijk is om zoiets fatsoenlijk op beeld te krijgen, stuntacteurs verkleden is een ding maar zo sprongen perfect op beeld krijgen is een tweede.![]()
![]()
De verhaallijn klinkt gewoon belachelijk waardoor het al niet eens meer serieus te noemen is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaf antwoord alsof je het zeker wist![]()
Het kan natuurlijk voor Mike bedoelt zijn (Lorena keek wel een paar keer zo sneaky) maar misschien heeft iemand anders hem wel gepakt en dondert een onschuldige Rikki wel neer![]()
![]()
nee dit soort scene`s worden bijna altijd in studio`s opgenomen net als de meeste stunts in films.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar hebben mensen echt wel ervaring mee hoor
Zelfs de meest ervaren cameramannen kunnen dit niet fatsoenlijk opnemen, je moet dan met zo camera op je schouder half uit een helicopter hangen om het te filmen,dat werkt niet fatsoenlijk en veilig.
Daarnaast is het zeer ongebruikelijk en onveilig om een heli in de buurt van springers te hebben.![]()
R.I.P DTS.![]()
Op basis van de fotos kunnen we een vrouw dus uitsluiten, tenzij er geen vrouwelijke stuntmannen zijn![]()
De tussenshots wel ja, je ziet wel duidelijk dat er uit een vliegtuig wordt gesprongen en een formatie wordt gemaakt.. Dat is duidelijk werk van ervaren springers..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:31 schreef icloud het volgende:
[..]
nee dit soort scene`s worden bijna altijd in studio`s opgenomen net als de meeste stunts in films.
Zelfs de meest ervaren cameramannen kunnen dit niet fatsoenlijk opnemen, je moet dan met zo camera op je schouder half uit een helicopter hangen om het te filmen,dat werkt niet fatsoenlijk en veilig.
Daarnaast is het zeer ongebruikelijk en onveilig om een heli in de buurt van springers te hebben.![]()
Zucht je bent niet eigenwijs he? De formatie is niet opgenomen in de lucht, dat is totaal onmogelijk, denk eens keer na!!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
De tussenshots wel ja, je ziet wel duidelijk dat er uit een vliegtuig wordt gesprongen en een formatie wordt gemaakt.. Dat is duidelijk werk van ervaren springers..![]()
Hoezo is dat totaal onmogelijk? Men neme een aantal stuntmensen, een vliegtuig, een paar camera's en et voila, je hebt zo'n shot makkelijk opgenomen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:42 schreef icloud het volgende:
[..]
Zucht je bent niet eigenwijs he? De formatie is niet opgenomen in de lucht, dat is totaal onmogelijk, denk eens keer na!!!!![]()
Als je dat wilt dan moet je een helicopter of vliegtuig in de buurt hebben, wat zowiezo niet mag! en daarnaast kan een cameraman dat nooit fatsoenlijk filmen, je moet dan half buiten boord gaan hangen met een zware camera op je schouder, dat gebeurt niet meer sinds dat de mogelijkheden van een green screen kennen, nog even los van alle bewegingen die echt niet allemaal worden gecorrigeerd door de stabiele functie van de camera.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo is dat totaal onmogelijk? Men neme een aantal stuntmensen, een vliegtuig, een paar camera's en et voila, je hebt zo'n shot makkelijk opgenomen.![]()
Ooit wel eens gehoord van camera's die kunnen inzoomen? En daarnaast hoeft een cameraman/vrouw echt niet half uit het vliegtuig te hangen om een shot te maken: ze kunnen een camera aan de vleugel of onder het vliegtuig hangen en via een verbinding precies zien wat er gefilmd wordt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:45 schreef icloud het volgende:
[..]
Als je dat wilt dan moet je een helicopter of vliegtuig in de buurt hebben, wat zowiezo niet mag! en daarnaast kan een cameraman dat nooit fatsoenlijk filmen, je moet dan half buiten boord gaan hangen met een zware camera op je schouder, dat gebeurt niet meer sinds dat de mogelijkheden van een green screen kennen.![]()
Zegt er een watquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:42 schreef icloud het volgende:
[..]
Zucht je bent niet eigenwijs he? De formatie is niet opgenomen in de lucht, dat is totaal onmogelijk, denk eens keer na!!!!![]()
![]()
Denk dat Aysen neerstort ter aarde.
De verhaallijnen om de (populaire) Mike heen zijn namelijk nog veel te interessant om mee te stoppen.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Dat zelfde vliegtuig wat niet in de buurt mag komen? Hoeveel denk je te kunnen sturen bij een parachute?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ooit wel eens gehoord van camera's die kunnen inzoomen? En daarnaast hoeft een cameraman/vrouw echt niet half uit het vliegtuig te hangen om een shot te maken: ze kunnen een camera aan de vleugel of onder het vliegtuig hangen en via een verbinding precies zien wat er gefilmd wordt.
Nog even los van alle bewegingen in de lucht die stabiel filmen onmogelijk maakt.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk deze dan even:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat zelfde vliegtuig wat niet in de buurt mag komen? Hoeveel denk je te kunnen sturen bij een parachute?
Nog even los van alle bewegingen in de lucht die stabiel filmen onmogelijk maakt.
http://natgeotv.com/nl/th(...)y-skydiving-accident![]()
Nog niet gezien, maar dat is overduidelijk in een studio opgenomenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kijk deze dan even:
http://natgeotv.com/nl/th(...)y-skydiving-accident![]()
![]()
![]()
Dit is overduidelijk opgenomen vanuit het dropvliegtuig, dat kan wel, maar dan krijg je het niet zo als in de cliff, een totaal ander beeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar dat is overduidelijk in een studio opgenomen![]()
![]()
Nogmaals; er zijn echt heel wat foefjes om zulke dingen op te nemen zonder het gebruik van greenscreen of cgi.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:52 schreef icloud het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk opgenomen vanuit het dropvliegtuig, dat kan wel, maar dan krijg je het niet zo als in de cliff, een totaal ander beeld.![]()
Gast kijk eens goed, op het filmpje wat jij post kijk je naar beneden, je kijkt op de persoon neer, in de cliff kijk je er tegen aan, dat is het verschil, het eerst kun je vanuit het dropvliegtuig doen, het tweede is onmogelijk zonder de stuntacteurs in gevaar te brengen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nogmaals; er zijn echt heel wat foefjes om zulke dingen op te nemen zonder het gebruik van greenscreen of cgi.![]()
Ik laat mensen niet zomaar twijfelen aan mijn kennis op dit gebied, als ervaren hobby piloot ken ik de regels echt wel.quote:![]()
Normaal heb ik bij dit soort uitspraken iets van "yeah rightquote:‘Cliffhanger GTST heel speciaal en spectaculair’
Geplaatst op Fri 05 Jul 2013 om 12:57
Marly van der Velden denkt dat de fans van Goede Tijden Slechte Tijden vanavond erg verwend worden met de jaarlijkse zomercliffhanger. “Het wordt echt heel speciaal en spectaculair“, zegt de actrice in Mikro Gids. De zomercliff heeft dit jaar alles te maken met het vrijgezellenfeest van Rik. “Maxim heeft geregeld dat ze met een grote groep vrienden een parachutesprong gaan maken. Binnen de groep spelen een hoop conflicten, wat het natuurlijk extra spannend maakt.“
Conflicten op grote hoogte kunnen makkelijk escaleren in levensgevaarlijke situaties. “Je weet bij zo’n cliffhanger natuurlijk nooit of iedereen het zal overleven. Het wordt echt heel speciaal en spectaculair; ik weet niet of we dit ooit nog kunnen overtreffen.”
Of ze er volgend seizoen nog bij is, mag Van der Velden niet zeggen. “Maar ik vind het nog steeds superleuk en als het aan mij ligt blijf ik nog wel even in Goede Tijden spelen. Ik ben echt verliefd op mijn personage.”
“Nina Sanders heeft zulke fantastische verhaallijnen. Soms denk ik wel: ik moet een keer een keuze maken, maar voorlopig kan ik haar nog niet zo goed loslaten. Dus als de schrijvers me willen houden, blijf ik nog wel even.”
Goede Tijden Slechte Tijden is om 20.00 uur te zien op RTL 4.", maar dit keer hebben ze niet overdreven
![]()
![]()
Prima, maar dat betekent nog niet dat je weet hoe die opnames zijn gemaaktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:02 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik laat mensen niet zomaar twijfelen aan mijn kennis op dit gebied, als ervaren hobby piloot ken ik de regels echt wel.![]()
![]()
Ik weet wel dat er geen motorisch voertuig op de zelfde hoogte gaat hangen als de springers in een bepaalde straal en daarmee is het dus onmogelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Prima, maar dat betekent nog niet dat je weet hoe die opnames zijn gemaakt![]()
Het kan ook zo zijn dat ze een klein, op afstand bestuurbaar mini-vliegtuigje met kleine camera daaraan erboven hebben laten vliegen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er geen motorisch voertuig op de zelfde hoogte gaat hangen als de springers in een bepaalde straal en daarmee is het dus onmogelijk.![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Normaal heb ik bij dit soort uitspraken iets van "yeah right", maar dit keer hebben ze niet overdreven
Alleen het continue enthousiaste van de cast en crew vind ik dan weer een beetje jammer haha
![]()
Maar het maakt het feit dat ik de cliffhanger van vorig jaar niet eens meer kan herinneren en die van twee drie () jaar geleden alleen nog omdat hij zo slecht was wel weer een beetje goed
Ja hoor je maakte het steeds spannender, het is gewoon opgenomen in een studio voor een green screen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat ze een klein, op afstand bestuurbaar mini-vliegtuigje met kleine camera daaraan erboven hebben laten vliegen.![]()
Fijn, als dat is wat je geloven wilquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja hoor je maakte het steeds spannender, het is gewoon opgenomen in een studio voor een green screen.De luchtshots zijn zeker ook allemaal in de computer gemaakt?
![]()
De acteurs in GTST zijn ook niet echt. Zijn allemaal kartonnen borden die met behulp van computeranimatie tot leven worden gebracht.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:35 schreef Frey het volgende:
De acteurs in GTST zijn ook niet echt. Zijn allemaal kartonnen borden die met behulp van computeranimatie tot leven worden gebracht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De acteurs in GTST zijn ook niet echt. Zijn allemaal kartonnen borden die met behulp van computeranimatie tot leven worden gebracht.![]()
Evenals de decors... Oh wacht, dat zijn ook kartonnen borden![]()
![]()
Die scene met die schoen, van vroeger....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Evenals de decors... Oh wacht, dat zijn ook kartonnen borden
Damn, een heel gat in het decor toen![]()
![]()
Je bedoelt die met Peter in die hotelkamer? Volgens mij was dat zelfs een champagnefles die na die worp gewoon intact was geblevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:37 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Die scene met die schoen, van vroeger....
Damn, een heel gat in het decor toen![]()
![]()
![]()
Geen idee meer, ik kan me herinneren dat iemand een schoen moest gooien, en op tijd een deur dicht wou doen, maar dat was geloof ik te laat, waarna er een gat in het decor zat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt die met Peter in die hotelkamer? Volgens mij was dat zelfs een champagnefles die na die worp gewoon intact was gebleven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:39 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Geen idee meer, ik kan me herinneren dat iemand een schoen moest gooien, en op tijd een deur dicht wou doen, maar dat was geloof ik te laat, waarna er een gat in het decor zat.
Hier heb je die befaamde blooper met Peter, Daniël en een champagnefles![]()
![]()
Volgens mij gooide Antonie ook iets te snel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt die met Peter in die hotelkamer? Volgens mij was dat zelfs een champagnefles die na die worp gewoon intact was gebleven![]()
Iets eerder en Wim Zomer had hem vol tegen zijn hoofd gekregen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat had best gekund jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Volgens mij gooide Antonie ook iets te snel.
Iets eerder en Wim Zomer had hem vol tegen zijn hoofd gekregen.Antonie ging in ieder geval wel op in zijn rol op dat moment
![]()
![]()
Toch een fles, dat was me even ontgaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier heb je die befaamde blooper met Peter, Daniël en een champagnefles![]()
![]()
![]()
Het eerste shot van seizoen 24 is uitgelekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef PeterKelder het volgende:
Het eerste shot van seizoen 24 is uitgelekt:Viola holt is de persoon zonder paracute?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sssst, dat blijkt dus de onverwachte twist!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Viola holt is de persoon zonder paracute?![]()
![]()
Letten we even op het onderstreepte gedeelte, icloud?quote:GTST-sterren sprongen niet echt
Geplaatst op Fri 05 Jul 2013 om 15:22
Foto: RTLDe sterren van GTST sprongen voor de zomercliffhanger niet écht uit een vliegtuigje. Dat vertelt Ruud Feltkamp, Noud in de serie, aan dagblad Spits. De parachutesprong is met speciale technieken aan de grond geïmiteerd. “Geen van allen hebben we echt gesprongen. Bij die scène hebben we namelijk gebruik gemaakt van een techniek die ook in The Matrix is gebruikt. Dat was misschien nog wel veel vetter dan wanneer we echt gesprongen zouden hebben“, zegt hij.
Het was een bijzondere klus. “Je hebt dan zo’n speciaal vest aan, hangt tussen twee hijskranen in aan touwen en zweeft dan als het ware. Je ziet nu waarschijnlijk zo’n groen scherm als achtergrond voor je, maar dat hadden wij niet. De lucht was strak blauw dus die konden we gewoon gebruiken.”
“Voor het echte effect hadden we trouwens ook wel een windturbine staan, hoor.”
GTST beleeft om 20.00 uur haar laatste aflevering van het seizoen.
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 05-07-2013 16:10:04 ]![]()
Over de zomercliff nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:10 schreef Frey het volgende:
Over de zomercliff nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
Wel fijne reclame voor dat paracentrum Teuge: men kan dus makkelijk bij de parachutes om die te saboteren![]()
![]()
![]()
Een blue of green screen is hetzelfde, bedankt voor et quote uit jouw tekst blijkt perfect dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Letten we even op het onderstreepte gedeelte, icloud?![]()
Moeite met lezen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Een blue of green screen is hetzelfde, bedankt voor et quote uit jouw tekst blijkt perfect dat ik gelijk heb.Voor de duidelijkheid: een blauwe lucht is niet hetzelfde als een blue screenquote:De lucht was strak blauw![]()
![]()
Nee joh PK. De lucht is ook gewoon computer gestuurd.. daarom kan het ineens gaan regenen als de zon schijnt..![]()
Serieus???quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:01 schreef roos85 het volgende:
Nee joh PK. De lucht is ook gewoon computer gestuurd.. daarom kan het ineens gaan regenen als de zon schijnt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij lees selectief, er staat duidelijk dat niemand is gesprongen, en dat ze het hebben opgenomen met een kraan en vest, waarmee jouw bewering is ontkrachtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moeite met lezen?
[..]
Voor de duidelijkheid: een blauwe lucht is niet hetzelfde als een blue screen![]()
Nu vraag ik me iets af...
Die parachutesprong, dat was een vrijgezellenfeest van Rick en Nuran, toch?
Hoe komt Rik aan zoveel geld? Ik lees op de site van Paracentrum Teuge:
AFF opleiding ¤ 1.195,- p.p.
En ze waren met zijn negenen?
Dus ¤ 10.755,- ongeveer, en wat extra's.. reken maar op ¤ 12.000 in totaal...
Ehm.... Waar haalt Rik dat geld vandaan terwijl hij 2,5 jaar geleden nog in de rode cijfers zat?![]()
Maxiem betaalde werd er gezegd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:16 schreef GSMboy het volgende:
Nu vraag ik me iets af...
Die parachutesprong, dat was een vrijgezellenfeest van Rick en Nuran, toch?
Hoe komt Rik aan zoveel geld? Ik lees op de site van Paracentrum Teuge:
AFF opleiding ¤ 1.195,- p.p.
En ze waren met zijn negenen?
Dus ¤ 10.755,- ongeveer, en wat extra's.. reken maar op ¤ 12.000 in totaal...
Ehm.... Waar haalt Rik dat geld vandaan terwijl hij 2,5 jaar geleden nog in de rode cijfers zat?![]()
Je bent een kwal als je van mij de OP afpakt, want ik heb een 500e topic OP klaarstaan voor vanavond. Dus waag het eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Het poscount moet een beetje omhoog en als je morgenavond half 9 wilt eindigen met deel 500 dan heb je nog een lange weg te gaan.![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Je daagt me uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je bent een kwal als je van mij de OP afpakt, want ik heb een 500e topic OP klaarstaan voor vanavond. Dus waag het eens.![]()
![]()
Dat ga je maar met danny regelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ruik Ludo Sanders praktijken als dit serieus gaat gebeurenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je bent een kwal als je van mij de OP afpakt, want ik heb een 500e topic OP klaarstaan voor vanavond. Dus waag het eens.
![]()
![]()
Evelien van Benthemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
De vriendin van Daniël (naam even kwijt, autobom)Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Doe normaal en hou dit topic gewoon on de rail. Met je piloten-brevet, opschepper. Niet zo misselijk doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Je daagt me uit.![]()
![]()
Dat ga je maar met danny regelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een 500e topic-OP klaarstaan en die ga ik gewoon posten, geen uitdaging richting jou, je doet gewoon normaal.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Nee ik heb een bloedhekel aan lapo claimers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doe normaal en hou dit topic gewoon on de rail. Met je piloten-brevet, opschepper. Niet zo misselijk doen.
Ik heb een 500e topic-OP klaarstaan en die ga ik gewoon posten, geen uitdaging richting jou, je doet gewoon normaal.![]()
Ik heb al wat spoilers ingekeken en ik ben nu toch verdomd benieuwd
Zegt de gast die het dit deel flikte als veredelde lapo hunter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee ik heb een bloedhekel aan lapo claimers.
Dus ja ik claim hem, je kan van mijn part gaan parachutespringen.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dus? Jij leest het woord "blauw" en gaat meteen uit van het gebruik van een blue screen. Over selectief lezen gesprokenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Jij lees selectief, er staat duidelijk dat niemand is gesprongen, en dat ze het hebben opgenomen met een kraan en vest, waarmee jouw bewering is ontkracht![]()
![]()
ik had toevallig de laatste post, dan is het wel zo netjes een nieuwe te openenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zegt de gast die het dit deel flikte.
We zullen zien.![]()
Wie knipt de kabels dan door?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zegt de gast die het dit deel flikte als veredelde lapo hunter.
Dus ja ik claim hem, je kan van mijn part gaan parachutespringen.![]()
![]()
Toevallig, m'n hol. Niet zo'n bullshit praten en onnodig het topic vullen astublieft, het 499e topic kan wel beter gevuld worden dan met dit gezeik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:25 schreef icloud het volgende:
[..]
ik had toevallig de laatste post, dan is het wel zo netjes een nieuwe te openen
SHO / GTST #498: Springend naar de cliffquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:25 schreef icloud het volgende:
[..]
We zullen zien.
De laatste twee posts dus, moedwillig een LaPo hunten dus![]()
![]()
![]()
Je bent echt een zielige autist als je nu roept "We zullen zien.", als je eerst gaat lapo hunten in deel 498quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:25 schreef icloud het volgende:
[..]
We zullen zien.Je bent echt een zielige autist als je nu roept "We zullen zien.", als je eerst gaat lapo hunten in deel 498quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:25 schreef icloud het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik ben heel makkelijk: ik heb vanmiddag een mega-OP opgezet, als je normaal al gaat lapohunten ben je gewoon triest, maar in dit geval is het gewoon achterlijk zielig. Wat is de reden daarvan? Is het misschien voor jou een hoogtepunt in je leven?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Een centraal topic is een centraal topic, kan allemaal hierinquote:
Tuurlijk, snap er nog geen hol van, maar ik ben binnen...quote:
Hmm.. moet toch eens die boel gaan sniffen....![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:29 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Tuurlijk, snap er nog geen hol van, maar ik ben binnen...
Hmm.. moet toch eens die boel gaan sniffen....![]()
Ik heb het maar via FB gedaan, deed ie het tenminste goed.
Ben benieuwd![]()
Met dank aan PeterKelder staat een hele mooie klaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:29 schreef GSMboy het volgende:
Ben benieuwd naar de titel van het 500e topic...
ben benieuwd.....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Met dank aan PeterKelder staat een hele mooie klaar![]()
![]()
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
![]()
Hoop wel wat er memorabele momenten in staan van vroegah
En anders.... mag dat wel in #750 (of eerder)
![]()
Ha, mooiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
![]()
![]()
De allereerste zomercliff, díé liet de mensen pas in spanning!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:31 schreef GSMboy het volgende:
![]()
![]()
Dan moet je wachten tot deel 750, die gaat Frey voor z'n rekening nemen en die weet alles nog.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:31 schreef GSMboy het volgende:
quote:Goed ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nog eentje tegoed![]()
Of misschien krijgt karoltje die eer, for old times sake![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:39 schreef Roter het volgende:
Helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Anders ik wel. De eerste keer dit seizoen dat ik voor GTST ga zitten hoor.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ga nog steeds vanavond ervoor zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dat gevoel weer van 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Anders ik wel. De eerste keer dit seizoen dat ik voor GTST ga zitten hoor.
Al bijna 2 jaar ja.quote:![]()
En die nieuwe hebben we nog nooit gezien.
Die heet zeker Rosé en blijkt een nog grotere zuipschuit van de wijnkelder van Sanders te zijn dan Laura in Pittige Tijden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Al bijna 2 jaar ja.![]()
En die nieuwe hebben we nog nooit gezien.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Mevrouw Zwartquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die heet zeker Rosé en blijkt een nog grotere zuipschuit van de wijnkelder van Sanders te zijn dan Laura in Pittige Tijden.
Volgens mij werkte die ook voor Vicky's oma.
Ik zeg dan toch die van 2 jaar geleden. Maar dat neemt niet weg dat ik deze ook heel sterk vind.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:01 schreef majahoi het volgende:
Ik ben benieuwd welke cliff leuker is, die van vandaag, of die van 2 jaar geledenJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Mevrouw de Zwartquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Al bijna 2 jaar ja.![]()
En die nieuwe hebben we nog nooit gezien.![]()
![]()
De laatste met de prachtige muziek van Ronald Schilperoortquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zeg dan toch die van 2 jaar geleden. Maar dat neemt niet weg dat ik deze ook heel sterk vind.![]()
![]()
Rikki geef ik het minste kans om te pletter te storten. Ze heeft nog genoeg verhaallijn met Sjoerd en Tim.Helemaal super.![]()
Ja, vroeger had elk stelletje / personage zijn eigen muziek. Nu is er een standaard muziekje die je erg vaak hoortquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De laatste met de prachtige muziek van Ronald Schilperoort
Wanneer was de Ludo-tune voor het laatst?![]()
En anders is Rik zijn dochter kwijtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:04 schreef Kyubey het volgende:
Rikki geef ik het minste kans om te pletter te storten. Ze heeft nog genoeg verhaallijn met Sjoerd en Tim.![]()
![]()
Uit mijn hoofd was dat in de jubileumweek, met de extra lange versiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:04 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ja, vroeger had elk stelletje / personage zijn eigen muziek. Nu is er een standaard muziekje die je erg vaak hoort
Wanneer was de Ludo-tune voor het laatst?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd was dat in de jubileumweek, met de extra lange versie![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pleit nog steeds voor een versie met het Metropole Orkestquote:En laat ze dan ook meteen de Robert en Laura-tune, de Rik en Anita-tune én de GTST-tune doen
![]()
![]()
Ach hij heeft nog een dochter.... Euh zoon.... Euh... Hoe heette hij ook al weer?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En anders is Rik zijn dochter kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Jongens niemand beheert dit topic ofzo he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach hij heeft nog een dochter.... Euh zoon.... Euh... Hoe heette hij ook al weer?Job, maar die is totaal vergeten door de schrijversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, dat stel ik ook nergens, ik stel enkel dat ik een OP heb klaarstaan welke hard aan is gewerkt. En dat niemand dit topic 'beheert' betekent niet dat een lapohunter die eens in de zoveel tijd zijn gezicht laat zien de boel op stelten kan komen zetten met pietluttig gehunt. Dat is ook de bedoeling niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens niemand beheert dit topic ofzo he.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
En Robin dan? Die gehandicapte? Is daar nog wat mee gebeurd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Job, maar die is totaal vergeten door de schrijvers![]()
Ik geloof dat hij op een gegeven moment naar een inrichting/opvang is gestuurd, correct?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:09 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En Robin dan? Die gehandicapte? Is daar nog wat mee gebeurd?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Klopt maar als iemand toevalig wel het anderr topic opent zondervoorbedachte raden hou he dan een beetje in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, dat stel ik ook nergens, ik stel enkel dat ik een OP heb klaarstaan welke hard aan is gewerkt. En dat niemand dit topic 'beheert' betekent niet dat een lapohunter die eens in de zoveel tijd zijn gezicht laat zien de boel op stelten kan komen zetten met pietluttig gehunt. Dat is ook de bedoeling niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lag die niet in een coma, of was dat al daarvoor misschien?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij op een gegeven moment naar een inrichting/opvang is gestuurd, correct?
Damn dat was een tijd terug zeg, met hem...
Hij moet terugkomen![]()
![]()
Dat was daarvoor, zo kwam Pascale (quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:10 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Lag die niet in een coma, of was dat al daarvoor misschien?) namelijk in de serie
![]()
![]()
Pascalequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was daarvoor, zo kwam Pascale () namelijk in de serie
R.I.P DTS.![]()
Zonder voorbedachte raden kan ik ofcourse mee leven, dan regel ik wel iets met de OP. Zo'n user als icloud doet het echter mét voorbedachte raden, dat moet je dan natuurlijk ook wel even begrijpen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt maar als iemand toevalig wel het anderr topic opent zondervoorbedachte raden hou he dan een beetje in.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Je kunt ook gewoon een mod PMen om de OP aan te passen in plaats van een heel topic vol kwakken voor de lapo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, dat stel ik ook nergens, ik stel enkel dat ik een OP heb klaarstaan welke hard aan is gewerkt. En dat niemand dit topic 'beheert' betekent niet dat een lapohunter die eens in de zoveel tijd zijn gezicht laat zien de boel op stelten kan komen zetten met pietluttig gehunt. Dat is ook de bedoeling niet.Land of the free. Home of the brave.![]()
Pardon?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een mod PMen om de OP aan te passen in plaats van een heel topic vol kwakken voor de lapo.Maar dat doe ik momenteel ook niet!
Ja, op deze manier wel, als mensen hierover blijven discussiëren, sééégIk heb gewoon een OP opgezet, is dat zo raar om dan aan te geven?
Just saying, mod PMen is ook een ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Pardon?Maar dat doe ik momenteel ook niet!
Ja, op deze manier wel, als mensen hierover blijven discussiëren, sééégIk heb gewoon een OP opgezet, is dat zo raar om dan aan te geven?
Verder vind ik die slowchat nogal storend om te lezen, maar dat is niet persoonlijk aan jou gericht maar over het algemeen in dit topic.Land of the free. Home of the brave.![]()
Niet lang, Sloeg Robin,, liet bijna baby Sil verzuipen en was heel snel over de dood van Benjamin en Ray heen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
True. Maar begon leuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet lang, Sloeg Robin,, liet bijna baby Sil verzuipen en was heel snel over de dood van Benjamin en Ray heen.
PeterKelder, jij bent de wijze man met alle GTST-inside information... Is dit de eerste keer dat ze in GTST uit een vliegtuig springen, eigenlijk? Ik ken de opnames van Laura en Robert in hun vliegtuigje zoekend naar 'mij', maar echt het skydiven?
Nee hoor, is al eens eerder gebeurdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
PeterKelder, jij bent de wijze man met alle GTST-inside information... Is dit de eerste keer dat ze in GTST uit een vliegtuig springen, eigenlijk? Ik ken de opnames van Laura en Robert in hun vliegtuigje zoekend naar 'mij', maar echt het skydiven?
Herinner jij je aflevering 1500 nog, met Daniël en Ludo?
![]()
![]()
Ooh ja I forgot, dat met Wassenaar bedoel je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor, is al eens eerder gebeurdHerinner jij je aflevering 1500 nog, met Daniël en Ludo?
Ook een held van een villain hoorAlleen hem hebben ze later wel zijn classyness ontnomen naar mijn idee... Vooral meer kleine pesterijtjes.
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door easy-going op 05-07-2013 18:49:47 ]Hier had uw advertentie kunnen staan :P![]()
Nou ja, dat met Wassenaar was de beginnende aanleiding voor dit hele gedoequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh ja I forgot, dat met Wassenaar bedoel je?
Ook een held van een villain hoorAlleen hem hebben ze later wel zijn classyness ontnomen naar mijn idee... Vooral meer kleine pesterijtjes.
Al werd de sprong uit die helikopter niet gedaan door Wim Zomer zelf, maar door een stuntman
(En nee icloud, dat is niet gedaan met behulp van computeranimatie of green screen)
![]()
icloud? Hoe dat zo precies?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, dat met Wassenaar was de beginnende aanleiding voor dit hele gedoeAl werd de sprong uit die helikopter niet gedaan door Wim Zomer zelf, maar door een stuntman
(En nee icloud, dat is niet gedaan met behulp van computeranimatie of green screen)
Die 1500e-afleveringsstunt was wel episch ja. Maar ook die autobom van Evelien
Sprong Erik de Vogel wel zelf?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, dat met Wassenaar was de beginnende aanleiding voor dit hele gedoeAl werd de sprong uit die helikopter niet gedaan door Wim Zomer zelf, maar door een stuntman
R.I.P DTS.![]()
Lees dat maar terug in de eerdere berichten van dit topicquote:Ook erg mooiquote:Die 1500e-afleveringsstunt was wel episch ja. Maar ook die autobom van EvelienAl vond ik dat ze met de dood van Eveline het personage Daniël volledig de vernieling in hielpen
![]()
![]()
Oh bedoel je dat. Meh, dat is niet boeiend. Hij schrijft dat hij piloten-ervaring heeft, toen stopte ik al met lezen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lees dat maar terug in de eerdere berichten van dit topicNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Het was een herhaling van een herhaling van zetten: het was Celia all over again, wat in wezen al een Jeanne all over again was.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook erg mooiAl vond ik dat ze met de dood van Eveline het personage Daniël volledig de vernieling in hielpen
En of hij piloten-ervaring heeft:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh bedoel je dat. Meh, dat is niet boeiend. Hij schrijft dat hij piloten-ervaring heeft, toen stopte ik al met lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten Joep en Cynthia nou ook nog met de flexwet?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat van Cilia was tenminste nog spannend, mede vanwege de moordzaak van Frits. Dat met Eveline was oeverloos gezeik, totaal oninteressante ruzies en een voorspelbare afloopquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het was een herhaling van een herhaling van zetten: het was Celia all over again, wat in wezen al een Jeanne all over again was.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat van Cilia was tenminste nog spannend, mede vanwege de moordzaak van Frits. Dat met Eveline was oeverloos gezeik, totaal oninteressante ruzies en een voorspelbare afloop![]()
![]()
Ik las ergens dat Joep zijn eigen bedrijf heeft (wat volgens mij klopt). Dat zou betekenen dat hij niet met de flexwet hoeft; hij wordt dan als het ware ingehuurd door Endemol. Hetzelfde geval was het met Marjolein Keuningquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:48 schreef Frey het volgende:
Moeten Joep en Cynthia nou ook nog met de flexwet?
Maar hoe het met Cynthia zit weet ik niet![]()
![]()
Zekerquote:Het is sowieso jammer dat Daniël opnieuw een liefde verloor, iets langer dan een jaar na Cilia. Dan hadden ze beter een ander personage mogen opofferen voor die autobom
![]()
![]()
Misschien dat Bianca Sjoerd dan toch achterna gaat? Blijft een raar iets.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Joep zijn eigen bedrijf heeft (wat volgens mij klopt). Dat zou betekenen dat hij niet met de flexwet hoeft; hij wordt dan als het ware ingehuurd door Endemol. Hetzelfde geval was het met Marjolein Keuning
Maar hoe het met Cynthia zit weet ik niet
Ik vind het raarder dat 'Bianca' in 1991 al als sullig delletje van John te zien was in de soap.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien dat Bianca Sjoerd dan toch achterna gaat? Blijft een raar iets.
Zou kunnen; dat ze een telefoontje van de afkickkliniek krijgen omdat het onverwacht slecht gaat met Sjoerd en Bianca meteen er naartoe gaatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien dat Bianca Sjoerd dan toch achterna gaat? Blijft een raar iets.![]()
![]()
Wat dacht je van jouw grote vriend Appie? Jaren later duikt-ie ineens op als Tom Scholten en weer wat jaren daarna als rechercheur Arend Veldhuisquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind het raarder dat 'Bianca' in 1991 al als sullig delletje van John te zien was in de soap.![]()
![]()
Vanavond weer gerommel met de tijd. Zo jammer dat de vrijdagavond nu de vaste avond van de talentenjachten is geworden.
Mwah, blijkbaar heeft dat koffiezetapparaat later nog voor geheugenverlies geleid. Niets bijzonders.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat dacht je van jouw grote vriend Appie? Jaren later duikt-ie ineens op als Tom Scholten en weer wat jaren daarna als rechercheur Arend Veldhuis
Tom Scholten had van mij best mogen blijven, vond ik een leuk personage.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat dacht je van jouw grote vriend Appie? Jaren later duikt-ie ineens op als Tom Scholten en weer wat jaren daarna als rechercheur Arend Veldhuis![]()
Helaas kwam hij niet meer voor in seizoen 8. Hij werd alleen nog een keer genoemd.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik weet hier echt helemaal niets van verderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Tom Scholten had van mij best mogen blijven, vond ik een leuk personage.![]()
Helaas kwam hij niet meer voor in seizoen 8. Hij werd alleen nog een keer genoemd.
Ik was hem ook vergeten eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik weet hier echt helemaal niets van verder
Ik wacht nog steeds op de verhaallijn dat Rikki mee gaat doen aan The Voicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef Frey het volgende:
Vanavond weer gerommel met de tijd. Zo jammer dat de vrijdagavond nu de vaste avond van de talentenjachten is geworden.![]()
![]()
Ik hoop trouwens echt dat het niet Mike is. Hij doet me denken aan Ludo uit zijn beginjaren ik zou he zonde vinden als ze hem er dan nu al weer uitschrijven. Wiet en Noud zie ik ook liever blijven dan gaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jíiiiiiij laat me zwevuuuuuuhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de verhaallijn dat Rikki mee gaat doen aan The Voice
En kraak doet de feesttent
Ach joh, als het Mike is transformeert hij toch tot Turbo Toby en vliegt ie rustig wegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat het niet Mike is. Hij doet me denken aan Ludo uit zijn beginjaren ik zou he zonde vinden als ze hem er dan nu al weer uitschrijven. Wiet en Noud zie ik ook liever blijven dan gaan.
"De tent verliest zijn evenwicht..."quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jíiiiiiij laat me zwevuuuuuuh
En kraak doet de feesttent![]()
Mike vind ik ook tof de laatste tijd. Ik hoop geen Mike, Wiet, Lorena of Rikki. De rest heb ik geen problemen mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat het niet Mike is. Hij doet me denken aan Ludo uit zijn beginjaren ik zou he zonde vinden als ze hem er dan nu al weer uitschrijven. Wiet en Noud zie ik ook liever blijven dan gaan.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Maar prinses stampvoetje overleeft allesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"De tent verliest zijn evenwicht..."
Misschien dat zij de gesaboteerde parachute heeft?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar prinses stampvoetje overleeft alles![]()
![]()
Ik blijf die Moldavian Massacre-cliff van seizoen 8 ook briljant vinden. Zat in de plaatselijke bieb op de GTST-website toen ik die voor het eerst zag
Frey, wat is eigenlijk uit al die jaren GTST hetgene wat jou het meeste is bijgebleven?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Seizoen 8, 14 en 21 hadden de beste zomercliffhangers vind ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik blijf die Moldavian Massacre-cliff van seizoen 8 ook briljant vinden. Zat in de plaatselijke bieb op de GTST-website toen ik die voor het eerst zag
14, met die brand in Scalaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Seizoen 8, 14 en 21 hadden de beste zomercliffhangers vind ik.
Teveelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Frey, wat is eigenlijk uit al die jaren GTST hetgene wat jou het meeste is bijgebleven?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: