SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is te simpel en klopt niet met zijn werkzaamheden, mikey zit er volgend jaar gewoon nog in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De acteurs krijgen de opdracht zo min mogelijk te liegen, dan zou het artikel over de musical en eerder artikel waarin hij zegt nog 5 jaar te blijven gelogen zijn? Dat risico nemen ze niet.
Dat geloof ik niet..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat is te simpel en klopt niet met zijn werkzaamheden, mikey zit er volgend jaar gewoon nog in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zucht.. Duuurt langquote:
Een schotwond kun je misschien nog overleven, maar een val van dertig meter overleef je zelfs niet in een soapquote:
was geen 1 kogel maar een paarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Een schotwond kun je misschien nog overleven, maar een val van dertig meter overleef je zelfs niet in een soap
quote:
Behalve als je Jef Alberts bent dan overleef je alles, Van een rots afdonderen tot het op je kop krijgen van een bouwsteiger.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:41 schreef icloud het volgende:
Een schotwond kun je misschien nog overleven, maar een val van dertig meter overleef je zelfs niet in een soap
Jef is gewoon een keiharde baasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Behalve als je Jef Alberts bent dan overleef je alles, Van een rots afdonderen tot het op je kop krijgen van een bouwsteiger.
Ja goed daar kun je nog een draai aan geven, maar dit slachtoffer is echt morsdood, daar kan geen schrijver tegen op.quote:
Net als zijn broer Robert die viel gruwelijk door een spiegel heen,quote:
wat was er toen ook al weer gebeurd toen jef van dat die rots afdonderden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Behalve als je Jef Alberts bent dan overleef je alles, Van een rots afdonderen tot het op je kop krijgen van een bouwsteiger.
Hier ben ik het wel mee eens. Al zijn dit dezelfde schrijvers die Anita en Rik van een hoog balkon hebben laten pleuren zonder enige letsel die stonden bijna gelijk weer op.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja goed daar kun je nog een draai aan geven, maar dit slachtoffer is echt morsdood, daar kan geen schrijver tegen op.
Weet het niet meer precies volgens mij gebeurde het offscreen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:48 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
wat was er toen ook al weer gebeurd toen jef van dat die rots afdonderden?
Oja! Met Tanya.. Toen was iedereen hem kwijt en ging zij incognito in Meerdijk wonenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet het niet meer precies volgens mij gebeurde het offscreen.
Hij was met een scharrel van hem op vakantie in Brazilie en ze kwam opeens alleen terug.
Later bleek dat hij van een rots was gedonderd en dat het mens dacht dat hij dood was.
Anders betwijfel ik of ik nog wel naar GTST wil kijken.. het wordt dan wel erg onrealistischquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja goed daar kun je nog een draai aan geven, maar dit slachtoffer is echt morsdood, daar kan geen schrijver tegen op.
Heb je daar nu pas last van?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anders betwijfel ik of ik nog wel naar GTST wil kijken.. het wordt dan wel erg onrealistisch
Nee wel vaker maar dit zal de druppel wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je daar nu pas last van?![]()
Even iets heel anders hè? Laura is toch ook advocaat geweest? Waarom vroeg ze dan of Lorena haar advocaat had gevraagd hoe het juridisch zat? Dat zou mevrouw Selmhorst dan toch zeker zelf moeten weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |