Je bent echt een zielige autist als je nu roept "We zullen zien.", als je eerst gaat lapo hunten in deel 498quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:25 schreef icloud het volgende:
[..]
ik had toevallig de laatste post, dan is het wel zo netjes een nieuwe te openen
We zullen zien.
Je bent echt een zielige autist als je nu roept "We zullen zien.", als je eerst gaat lapo hunten in deel 498quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:25 schreef icloud het volgende:
[..]
ik had toevallig de laatste post, dan is het wel zo netjes een nieuwe te openen
We zullen zien.
Een centraal topic is een centraal topic, kan allemaal hierinquote:
Tuurlijk, snap er nog geen hol van, maar ik ben binnen...quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:29 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Tuurlijk, snap er nog geen hol van, maar ik ben binnen...
Hmm.. moet toch eens die boel gaan sniffen....
Met dank aan PeterKelder staat een hele mooie klaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:29 schreef GSMboy het volgende:
Ben benieuwd naar de titel van het 500e topic...
ben benieuwd.....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Met dank aan PeterKelder staat een hele mooie klaar
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ha, mooiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De allereerste zomercliff, díé liet de mensen pas in spanning!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:31 schreef GSMboy het volgende:
Hoop wel wat er memorabele momenten in staan van vroegah
En anders.... mag dat wel in #750 (of eerder)
Dan moet je wachten tot deel 750, die gaat Frey voor z'n rekening nemen en die weet alles nog.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:31 schreef GSMboy het volgende:
Hoop wel wat er memorabele momenten in staan van vroegah
En anders.... mag dat wel in #750 (of eerder)
quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nog eentje tegoed
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:39 schreef Roter het volgende:
Helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ga nog steeds vanavond ervoor zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |