Ook hier zie je duidelijk het green screen, mede omdat dit zeer lastig te filmen is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:22 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij dit bedoel je? Ja, denk ook dat dat stuntmannen waren
noud is wel de enige klussenier van meerdijk, zoals alles in gtst het enige is in meerdijk, kroeg, hotel, kapsalon....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, want Noud heeft de enige tang in Meerdijk.
Ja dat!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:22 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij dit bedoel je? Ja, denk ook dat dat stuntmannen waren
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben wel echt vet benieuwd wie er nou neerdonderde. En of diegene echt dood is, of toch weer op wonderbaarlijke manier overleefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:25 schreef GSMboy het volgende:
[..]Hoe kun je dat 100% zeker weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
De sprong zelf is grotendeels door acteurs gedaan zoals je kon lezen, aan een tuigje voor een green screen paar meter boven de grond, easy job.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef GSMboy het volgende:
Waarom is dit werk door allemaal stuntmannen/vrouwen gedaan?
Waarom zijn ze zelf niet gesprongen, waar is een training nou voor, of zijn die acteurs nu allemaal mietjes?
Ik geloof wel dat ze echt gevlogen hebben in het vliegtuig, maar had het tof gevonden als ze zelf toch echt hadden gesprongen.
Omdat het veel te gevaarlijk is, hoe goed je het ook voorbereidt. En daarnaast mogen de acteurs tijdens hun vakanties zelf ook niet skieën, skydiven of parachutespringen, omdat de kans dan bestaat dat ze iets overkomt. Dus dan zou het vreemd zijn als de producent dan ineens zegt van: "Jullie móéten écht parachutespringen."quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:24 schreef GSMboy het volgende:
Waarom is dit werk door allemaal stuntmannen/vrouwen gedaan?
Waarom zijn ze zelf niet gesprongen, waar is een training nou voor, of zijn die acteurs nu allemaal mietjes?
Ik geloof wel dat ze echt gevlogen hebben in het vliegtuig, maar had het tof gevonden als ze zelf toch echt hadden gesprongen.
Lastig of niet, maar het kunnen ook stuntmannen zijn. Waarom denk je dat ze een helm, capuchon en brilletje voor doen. Omdat het bij parachutespringen moet, en omdat ze zo moeilijker zijn te onderscheiden van een stuntman/vrouw. Volgens mij moeten we helemaal niet naar de details van de sneakers, handschoenen en de gezichtsbouw kijken, omdat dat toch waarschijnlijk om 'filmfoutjes' zal gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Ook hier zie je duidelijk het green screen, mede omdat dit zeer lastig te filmen is.
Dat zeker!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Meke het volgende:
[..]
JaaaaaOok echt knap om te kunnen spelen denk ik
Voor hetzelfde geldt was het: "Wie durft er.....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat het veel te gevaarlijk is, hoe goed je het ook voorbereidt. En daarnaast mogen de acteurs tijdens hun vakanties zelf ook niet skieën, skydiven of parachutespringen, omdat de kans dan bestaat dat ze iets overkomt. Dus dan zou het vreemd zijn als de producent dan ineens zegt van: "Jullie móéten écht parachutespringen."
Ja, maar jij gaf antwoord alsof je het zeker wistquote:
Dat snap ik ook wel, ik bedoel dat het bijna onmogelijk is om zoiets fatsoenlijk op beeld te krijgen, stuntacteurs verkleden is een ding maar zo sprong perfect op beeld krijgen is een tweede.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:28 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Lastig of niet, maar het kunnen ook stuntmannen zijn. Waarom denk je dat ze een helm, capuchon en brilletje voor doen. Omdat het bij parachutespringen moet, en omdat ze zo moeilijker zijn te onderscheiden van een stuntman/vrouw. Volgens mij moeten we helemaal niet naar de details van de sneakers, handschoenen en de gezichtsbouw kijken, omdat dat toch waarschijnlijk om 'filmfoutjes' zal gaan.
Daar hebben mensen echt wel ervaring mee hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:30 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, ik bedoel dat het bijna onmogelijk is om zoiets fatsoenlijk op beeld te krijgen, stuntacteurs verkleden is een ding maar zo sprongen perfect op beeld krijgen is een tweede.
De verhaallijn klinkt gewoon belachelijk waardoor het al niet eens meer serieus te noemen is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaf antwoord alsof je het zeker wist![]()
Het kan natuurlijk voor Mike bedoelt zijn (Lorena keek wel een paar keer zo sneaky) maar misschien heeft iemand anders hem wel gepakt en dondert een onschuldige Rikki wel neer
nee dit soort scene`s worden bijna altijd in studio`s opgenomen net als de meeste stunts in films.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar hebben mensen echt wel ervaring mee hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
De tussenshots wel ja, je ziet wel duidelijk dat er uit een vliegtuig wordt gesprongen en een formatie wordt gemaakt.. Dat is duidelijk werk van ervaren springers..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:31 schreef icloud het volgende:
[..]
nee dit soort scene`s worden bijna altijd in studio`s opgenomen net als de meeste stunts in films.
Zelfs de meest ervaren cameramannen kunnen dit niet fatsoenlijk opnemen, je moet dan met zo camera op je schouder half uit een helicopter hangen om het te filmen,dat werkt niet fatsoenlijk en veilig.
Daarnaast is het zeer ongebruikelijk en onveilig om een heli in de buurt van springers te hebben.
Zucht je bent niet eigenwijs he? De formatie is niet opgenomen in de lucht, dat is totaal onmogelijk, denk eens keer na!!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
De tussenshots wel ja, je ziet wel duidelijk dat er uit een vliegtuig wordt gesprongen en een formatie wordt gemaakt.. Dat is duidelijk werk van ervaren springers..
Hoezo is dat totaal onmogelijk? Men neme een aantal stuntmensen, een vliegtuig, een paar camera's en et voila, je hebt zo'n shot makkelijk opgenomen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:42 schreef icloud het volgende:
[..]
Zucht je bent niet eigenwijs he? De formatie is niet opgenomen in de lucht, dat is totaal onmogelijk, denk eens keer na!!!!
Als je dat wilt dan moet je een helicopter of vliegtuig in de buurt hebben, wat zowiezo niet mag! en daarnaast kan een cameraman dat nooit fatsoenlijk filmen, je moet dan half buiten boord gaan hangen met een zware camera op je schouder, dat gebeurt niet meer sinds dat de mogelijkheden van een green screen kennen, nog even los van alle bewegingen die echt niet allemaal worden gecorrigeerd door de stabiele functie van de camera.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo is dat totaal onmogelijk? Men neme een aantal stuntmensen, een vliegtuig, een paar camera's en et voila, je hebt zo'n shot makkelijk opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |