Dat gevoel weer van 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Anders ik wel. De eerste keer dit seizoen dat ik voor GTST ga zitten hoor.
Al bijna 2 jaar ja.quote:
Die heet zeker Rosé en blijkt een nog grotere zuipschuit van de wijnkelder van Sanders te zijn dan Laura in Pittige Tijden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Al bijna 2 jaar ja.![]()
En die nieuwe hebben we nog nooit gezien.
Mevrouw Zwartquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die heet zeker Rosé en blijkt een nog grotere zuipschuit van de wijnkelder van Sanders te zijn dan Laura in Pittige Tijden.
Ik zeg dan toch die van 2 jaar geleden. Maar dat neemt niet weg dat ik deze ook heel sterk vind.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:01 schreef majahoi het volgende:
Ik ben benieuwd welke cliff leuker is, die van vandaag, of die van 2 jaar geleden
Mevrouw de Zwartquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Al bijna 2 jaar ja.![]()
En die nieuwe hebben we nog nooit gezien.
De laatste met de prachtige muziek van Ronald Schilperoortquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zeg dan toch die van 2 jaar geleden. Maar dat neemt niet weg dat ik deze ook heel sterk vind.
Ja, vroeger had elk stelletje / personage zijn eigen muziek. Nu is er een standaard muziekje die je erg vaak hoortquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De laatste met de prachtige muziek van Ronald Schilperoort
En anders is Rik zijn dochter kwijtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:04 schreef Kyubey het volgende:
Rikki geef ik het minste kans om te pletter te storten. Ze heeft nog genoeg verhaallijn met Sjoerd en Tim.
Uit mijn hoofd was dat in de jubileumweek, met de extra lange versiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:04 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ja, vroeger had elk stelletje / personage zijn eigen muziek. Nu is er een standaard muziekje die je erg vaak hoort
Wanneer was de Ludo-tune voor het laatst?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd was dat in de jubileumweek, met de extra lange versie![]()
![]()
Ik pleit nog steeds voor een versie met het Metropole Orkestquote:
Ach hij heeft nog een dochter.... Euh zoon.... Euh... Hoe heette hij ook al weer?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En anders is Rik zijn dochter kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach hij heeft nog een dochter.... Euh zoon.... Euh... Hoe heette hij ook al weer?Job, maar die is totaal vergeten door de schrijversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat stel ik ook nergens, ik stel enkel dat ik een OP heb klaarstaan welke hard aan is gewerkt. En dat niemand dit topic 'beheert' betekent niet dat een lapohunter die eens in de zoveel tijd zijn gezicht laat zien de boel op stelten kan komen zetten met pietluttig gehunt. Dat is ook de bedoeling niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens niemand beheert dit topic ofzo he.
En Robin dan? Die gehandicapte? Is daar nog wat mee gebeurd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Job, maar die is totaal vergeten door de schrijvers
Ik geloof dat hij op een gegeven moment naar een inrichting/opvang is gestuurd, correct?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:09 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En Robin dan? Die gehandicapte? Is daar nog wat mee gebeurd?
Klopt maar als iemand toevalig wel het anderr topic opent zondervoorbedachte raden hou he dan een beetje in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, dat stel ik ook nergens, ik stel enkel dat ik een OP heb klaarstaan welke hard aan is gewerkt. En dat niemand dit topic 'beheert' betekent niet dat een lapohunter die eens in de zoveel tijd zijn gezicht laat zien de boel op stelten kan komen zetten met pietluttig gehunt. Dat is ook de bedoeling niet.
Lag die niet in een coma, of was dat al daarvoor misschien?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij op een gegeven moment naar een inrichting/opvang is gestuurd, correct?
Dat was daarvoor, zo kwam Pascale (quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:10 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Lag die niet in een coma, of was dat al daarvoor misschien?
Pascalequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was daarvoor, zo kwam Pascale () namelijk in de serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |