SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots shortie:
roos85:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PeterKelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots van het ongelukkige personage Bij dr.mikeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MannenbonusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mannenbonus
Handige links:
• De officiele GTST site
• RTL XL
• GTST fanclub
• Wiki
• GTST tunes/themes
• Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• De Topicreeks
• De GTST Live-topicreeks
- De OP -
[ Bericht 0% gewijzigd door icloud op 05-07-2013 02:14:12 ]![]()
Beetje sneu wel hè, zo lapohunten![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Het poscount moet een beetje omhoog en als je morgenavond half 9 wilt eindigen met deel 500 dan heb je nog een lange weg te gaan.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat dat ook zonder opvullers makkelijk lukt hoor.. Kijk überhaupt maar naar het feit dat er nog minstens drie mensen om kwart voor twee 's nachts aan het posten zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Het poscount moet een beetje omhoog en als je morgenavond half 9 wilt eindigen met deel 500 dan heb je nog een lange weg te gaan.![]()
![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik had toch een goede smoes nodig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook zonder opvullers makkelijk lukt hoor.. Kijk überhaupt maar naar het feit dat er nog minstens drie mensen om kwart voor twee 's nachts aan het posten zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Alle verdachte dingen in de cliff aflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Over die app hè.. Als ik het dus goed begrijp krijg je steeds een hint over wie er nog wél in leven is? Dan duurt het dus nog wel even voor we écht wat wetenZe zullen wel eerst met de logische namen komen
![]()
Of hij moet zoals vorig jaar weer gehackt worden
Klote app, hij accepteert mijn naam niet. Met of zonder spaties...![]()
Welke imbecielen hebben deze gebouwd?
En waarom ook echt 70 MB?![]()
Ik ga hem niet downloaden, ga er vanuit dat mensen hier die dat wel doen wel de dingen posten lolYour beauty never ever scared me.![]()
Als het spul werkte had ik graag even wat packetsniffing gedaan, Met wat mazzel gebruiken ze geen SSL. Kijken welke requests ze doen enzo...![]()
Bij Mike of Aysen kunnen ze de meeste kanten op qua verhaallijn natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij Mike of Aysen kunnen ze de meeste kanten op qua verhaallijn natuurlijk.misschien dan toch zelfmoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij Mike of Aysen kunnen ze de meeste kanten op qua verhaallijn natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:20 schreef rdwilbrink het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]ja dat dacht ik ook iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is te simpel en klopt niet met zijn werkzaamheden, mikey zit er volgend jaar gewoon nog in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De acteurs krijgen de opdracht zo min mogelijk te liegen, dan zou het artikel over de musical en eerder artikel waarin hij zegt nog 5 jaar te blijven gelogen zijn? Dat risico nemen ze niet.![]()
Wanneer begint het weer?
Dat geloof ik niet..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat is te simpel en klopt niet met zijn werkzaamheden, mikey zit er volgend jaar gewoon nog in.Your beauty never ever scared me.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zucht.. Duuurt langquote:
Een schotwond kun je misschien nog overleven, maar een val van dertig meter overleef je zelfs niet in een soapquote:![]()
was geen 1 kogel maar een paarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Een schotwond kun je misschien nog overleven, maar een val van dertig meter overleef je zelfs niet in een soap![]()
quote:Behalve als je Jef Alberts bent dan overleef je alles, Van een rots afdonderen tot het op je kop krijgen van een bouwsteiger.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:41 schreef icloud het volgende:
Een schotwond kun je misschien nog overleven, maar een val van dertig meter overleef je zelfs niet in een soapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jef is gewoon een keiharde baasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Behalve als je Jef Alberts bent dan overleef je alles, Van een rots afdonderen tot het op je kop krijgen van een bouwsteiger.
Your beauty never ever scared me.![]()
Ja goed daar kun je nog een draai aan geven, maar dit slachtoffer is echt morsdood, daar kan geen schrijver tegen op.quote:![]()
Net als zijn broer Robert die viel gruwelijk door een spiegel heen,quote:
Daar waar anderen zo als Isabella dood gaan na een val onder de douche.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat was er toen ook al weer gebeurd toen jef van dat die rots afdonderden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Behalve als je Jef Alberts bent dan overleef je alles, Van een rots afdonderen tot het op je kop krijgen van een bouwsteiger.![]()
Hier ben ik het wel mee eens. Al zijn dit dezelfde schrijvers die Anita en Rik van een hoog balkon hebben laten pleuren zonder enige letsel die stonden bijna gelijk weer op.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja goed daar kun je nog een draai aan geven, maar dit slachtoffer is echt morsdood, daar kan geen schrijver tegen op.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet het niet meer precies volgens mij gebeurde het offscreen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:48 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
wat was er toen ook al weer gebeurd toen jef van dat die rots afdonderden?
Hij was met een scharrel van hem op vakantie in Brazilie en ze kwam opeens alleen terug.
Later bleek dat hij van een rots was gedonderd en dat het mens dacht dat hij dood was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oja! Met Tanya.. Toen was iedereen hem kwijt en ging zij incognito in Meerdijk wonenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet het niet meer precies volgens mij gebeurde het offscreen.
Hij was met een scharrel van hem op vakantie in Brazilie en ze kwam opeens alleen terug.
Later bleek dat hij van een rots was gedonderd en dat het mens dacht dat hij dood was.
Anders betwijfel ik of ik nog wel naar GTST wil kijken.. het wordt dan wel erg onrealistischquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja goed daar kun je nog een draai aan geven, maar dit slachtoffer is echt morsdood, daar kan geen schrijver tegen op.Your beauty never ever scared me.![]()
Heb je daar nu pas last van?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anders betwijfel ik of ik nog wel naar GTST wil kijken.. het wordt dan wel erg onrealistisch![]()
Even iets heel anders hè? Laura is toch ook advocaat geweest? Waarom vroeg ze dan of Lorena haar advocaat had gevraagd hoe het juridisch zat? Dat zou mevrouw Selmhorst dan toch zeker zelf moeten weten
Niemand denkt toch dat ze echt zelf gesprongen hebben he? Je ziet gewoon dat het nep is en ze het exact zo filmen dat het alleen maar lijkt alsof. Telkens als je de gezichten ziet zie je dat ze niet echt in de lucht zitten.![]()
Nee wel vaker maar dit zal de druppel wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je daar nu pas last van?![]()
Even iets heel anders hè? Laura is toch ook advocaat geweest? Waarom vroeg ze dan of Lorena haar advocaat had gevraagd hoe het juridisch zat? Dat zou mevrouw Selmhorst dan toch zeker zelf moeten wetenYour beauty never ever scared me.![]()
Geweldig om hier die speculaties te lezen!
Ik denk niet dat Mike het slachtoffer wordt. Hij heeft net alles voor elkaar en dan sterft hij. Zonde van de moeite die de schrijvers er de afgelopen tijd ingestoken hebben. Met die dingen kunnen ze juist het nieuwe seizoen weer verder.
Aysen is mogelijk maar welke functie heeft het dat Nuran haar zus verliest? Zodat ze zich eeuwig schuldig voelt dat ze het nooit hebben bijgelegd? Dan zou ze én een vreemdgaande Rik hebben én haar zus kwijt...beetje veel tegelijk.
Toch moet er ook een reden zijn dat Monica in het spel zit...misschien dan toch Bing? Of ze wilde Bing pakken maar iemand anders werd per ongeluk slachtoffer. Oh ik lees net dat die niet in het vliegtuig zit, Bing dus.
Wiet...ik denk toch dat haar rol het meest uitgespeeld is.
Nina en Noud doen denk ik niet mee als potentiële slachtoffers. Als daders ook niet trouwens, net zo min als Lorena.
[ Bericht 8% gewijzigd door vencodark op 05-07-2013 06:19:21 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: