Zonder voorbedachte raden kan ik ofcourse mee leven, dan regel ik wel iets met de OP. Zo'n user als icloud doet het echter mét voorbedachte raden, dat moet je dan natuurlijk ook wel even begrijpen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt maar als iemand toevalig wel het anderr topic opent zondervoorbedachte raden hou he dan een beetje in.
Je kunt ook gewoon een mod PMen om de OP aan te passen in plaats van een heel topic vol kwakken voor de lapo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, dat stel ik ook nergens, ik stel enkel dat ik een OP heb klaarstaan welke hard aan is gewerkt. En dat niemand dit topic 'beheert' betekent niet dat een lapohunter die eens in de zoveel tijd zijn gezicht laat zien de boel op stelten kan komen zetten met pietluttig gehunt. Dat is ook de bedoeling niet.
Pardon?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een mod PMen om de OP aan te passen in plaats van een heel topic vol kwakken voor de lapo.
Just saying, mod PMen is ook een ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Pardon?Maar dat doe ik momenteel ook niet!
Ja, op deze manier wel, als mensen hierover blijven discussiëren, sééégIk heb gewoon een OP opgezet, is dat zo raar om dan aan te geven?
Niet lang, Sloeg Robin,, liet bijna baby Sil verzuipen en was heel snel over de dood van Benjamin en Ray heen.quote:
True. Maar begon leuk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet lang, Sloeg Robin,, liet bijna baby Sil verzuipen en was heel snel over de dood van Benjamin en Ray heen.
Nee hoor, is al eens eerder gebeurdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
PeterKelder, jij bent de wijze man met alle GTST-inside information... Is dit de eerste keer dat ze in GTST uit een vliegtuig springen, eigenlijk? Ik ken de opnames van Laura en Robert in hun vliegtuigje zoekend naar 'mij', maar echt het skydiven?
Ooh ja I forgot, dat met Wassenaar bedoel je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor, is al eens eerder gebeurdHerinner jij je aflevering 1500 nog, met Daniël en Ludo?
Nou ja, dat met Wassenaar was de beginnende aanleiding voor dit hele gedoequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh ja I forgot, dat met Wassenaar bedoel je?
Ook een held van een villain hoorAlleen hem hebben ze later wel zijn classyness ontnomen naar mijn idee... Vooral meer kleine pesterijtjes.
icloud? Hoe dat zo precies?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, dat met Wassenaar was de beginnende aanleiding voor dit hele gedoeAl werd de sprong uit die helikopter niet gedaan door Wim Zomer zelf, maar door een stuntman
(En nee icloud, dat is niet gedaan met behulp van computeranimatie of green screen)
Sprong Erik de Vogel wel zelf?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, dat met Wassenaar was de beginnende aanleiding voor dit hele gedoeAl werd de sprong uit die helikopter niet gedaan door Wim Zomer zelf, maar door een stuntman
(En nee icloud, dat is niet gedaan met behulp van computeranimatie of green screen)
Lees dat maar terug in de eerdere berichten van dit topicquote:
Ook erg mooiquote:Die 1500e-afleveringsstunt was wel episch ja. Maar ook die autobom van Evelien
Oh bedoel je dat. Meh, dat is niet boeiend. Hij schrijft dat hij piloten-ervaring heeft, toen stopte ik al met lezen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lees dat maar terug in de eerdere berichten van dit topic
Het was een herhaling van een herhaling van zetten: het was Celia all over again, wat in wezen al een Jeanne all over again was.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook erg mooiAl vond ik dat ze met de dood van Eveline het personage Daniël volledig de vernieling in hielpen
En of hij piloten-ervaring heeft:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh bedoel je dat. Meh, dat is niet boeiend. Hij schrijft dat hij piloten-ervaring heeft, toen stopte ik al met lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van Cilia was tenminste nog spannend, mede vanwege de moordzaak van Frits. Dat met Eveline was oeverloos gezeik, totaal oninteressante ruzies en een voorspelbare afloopquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het was een herhaling van een herhaling van zetten: het was Celia all over again, wat in wezen al een Jeanne all over again was.
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat van Cilia was tenminste nog spannend, mede vanwege de moordzaak van Frits. Dat met Eveline was oeverloos gezeik, totaal oninteressante ruzies en een voorspelbare afloop![]()
![]()
Ik las ergens dat Joep zijn eigen bedrijf heeft (wat volgens mij klopt). Dat zou betekenen dat hij niet met de flexwet hoeft; hij wordt dan als het ware ingehuurd door Endemol. Hetzelfde geval was het met Marjolein Keuningquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:48 schreef Frey het volgende:
Moeten Joep en Cynthia nou ook nog met de flexwet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |