quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:35 schreef Frey het volgende:
De acteurs in GTST zijn ook niet echt. Zijn allemaal kartonnen borden die met behulp van computeranimatie tot leven worden gebracht.
De acteurs in GTST zijn ook niet echt. Zijn allemaal kartonnen borden die met behulp van computeranimatie tot leven worden gebracht.
Die scene met die schoen, van vroeger....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Evenals de decors... Oh wacht, dat zijn ook kartonnen borden
Je bedoelt die met Peter in die hotelkamer? Volgens mij was dat zelfs een champagnefles die na die worp gewoon intact was geblevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:37 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Die scene met die schoen, van vroeger....
Damn, een heel gat in het decor toen
Geen idee meer, ik kan me herinneren dat iemand een schoen moest gooien, en op tijd een deur dicht wou doen, maar dat was geloof ik te laat, waarna er een gat in het decor zat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt die met Peter in die hotelkamer? Volgens mij was dat zelfs een champagnefles die na die worp gewoon intact was gebleven![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:39 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Geen idee meer, ik kan me herinneren dat iemand een schoen moest gooien, en op tijd een deur dicht wou doen, maar dat was geloof ik te laat, waarna er een gat in het decor zat.
Volgens mij gooide Antonie ook iets te snel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt die met Peter in die hotelkamer? Volgens mij was dat zelfs een champagnefles die na die worp gewoon intact was gebleven![]()
Dat had best gekund jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Volgens mij gooide Antonie ook iets te snel.
Iets eerder en Wim Zomer had hem vol tegen zijn hoofd gekregen.
Toch een fles, dat was me even ontgaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier heb je die befaamde blooper met Peter, Daniël en een champagnefles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:11 schreef PeterKelder het volgende:
Het eerste shot van seizoen 24 is uitgelekt:Viola holt is de persoon zonder paracute?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Sssst, dat blijkt dus de onverwachte twist!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Viola holt is de persoon zonder paracute?
Letten we even op het onderstreepte gedeelte, icloud?quote:GTST-sterren sprongen niet echt
Geplaatst op Fri 05 Jul 2013 om 15:22
Foto: RTLDe sterren van GTST sprongen voor de zomercliffhanger niet écht uit een vliegtuigje. Dat vertelt Ruud Feltkamp, Noud in de serie, aan dagblad Spits. De parachutesprong is met speciale technieken aan de grond geïmiteerd. “Geen van allen hebben we echt gesprongen. Bij die scène hebben we namelijk gebruik gemaakt van een techniek die ook in The Matrix is gebruikt. Dat was misschien nog wel veel vetter dan wanneer we echt gesprongen zouden hebben“, zegt hij.
Het was een bijzondere klus. “Je hebt dan zo’n speciaal vest aan, hangt tussen twee hijskranen in aan touwen en zweeft dan als het ware. Je ziet nu waarschijnlijk zo’n groen scherm als achtergrond voor je, maar dat hadden wij niet. De lucht was strak blauw dus die konden we gewoon gebruiken.”
“Voor het echte effect hadden we trouwens ook wel een windturbine staan, hoor.”
GTST beleeft om 20.00 uur haar laatste aflevering van het seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:10 schreef Frey het volgende:
Over de zomercliff nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |