Een blue of green screen is hetzelfde, bedankt voor et quote uit jouw tekst blijkt perfect dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Letten we even op het onderstreepte gedeelte, icloud?
Moeite met lezen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Een blue of green screen is hetzelfde, bedankt voor et quote uit jouw tekst blijkt perfect dat ik gelijk heb.
Voor de duidelijkheid: een blauwe lucht is niet hetzelfde als een blue screenquote:De lucht was strak blauw
Serieus???quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:01 schreef roos85 het volgende:
Nee joh PK. De lucht is ook gewoon computer gestuurd.. daarom kan het ineens gaan regenen als de zon schijnt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij lees selectief, er staat duidelijk dat niemand is gesprongen, en dat ze het hebben opgenomen met een kraan en vest, waarmee jouw bewering is ontkrachtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moeite met lezen?
[..]
Voor de duidelijkheid: een blauwe lucht is niet hetzelfde als een blue screen
Maxiem betaalde werd er gezegd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:16 schreef GSMboy het volgende:
Nu vraag ik me iets af...
Die parachutesprong, dat was een vrijgezellenfeest van Rick en Nuran, toch?
Hoe komt Rik aan zoveel geld? Ik lees op de site van Paracentrum Teuge:
AFF opleiding ¤ 1.195,- p.p.
En ze waren met zijn negenen?
Dus ¤ 10.755,- ongeveer, en wat extra's.. reken maar op ¤ 12.000 in totaal...
Ehm.... Waar haalt Rik dat geld vandaan terwijl hij 2,5 jaar geleden nog in de rode cijfers zat?
Je bent een kwal als je van mij de OP afpakt, want ik heb een 500e topic OP klaarstaan voor vanavond. Dus waag het eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Het poscount moet een beetje omhoog en als je morgenavond half 9 wilt eindigen met deel 500 dan heb je nog een lange weg te gaan.![]()
![]()
Je daagt me uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je bent een kwal als je van mij de OP afpakt, want ik heb een 500e topic OP klaarstaan voor vanavond. Dus waag het eens.
Ik ruik Ludo Sanders praktijken als dit serieus gaat gebeurenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je bent een kwal als je van mij de OP afpakt, want ik heb een 500e topic OP klaarstaan voor vanavond. Dus waag het eens.
Evelien van Benthemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
De vriendin van Daniël (naam even kwijt, autobom)
Doe normaal en hou dit topic gewoon on de rail. Met je piloten-brevet, opschepper. Niet zo misselijk doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Je daagt me uit.![]()
![]()
Dat ga je maar met danny regelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik heb een bloedhekel aan lapo claimers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doe normaal en hou dit topic gewoon on de rail. Met je piloten-brevet, opschepper. Niet zo misselijk doen.
Ik heb een 500e topic-OP klaarstaan en die ga ik gewoon posten, geen uitdaging richting jou, je doet gewoon normaal.
Zegt de gast die het dit deel flikte als veredelde lapo hunter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee ik heb een bloedhekel aan lapo claimers.
Dus? Jij leest het woord "blauw" en gaat meteen uit van het gebruik van een blue screen. Over selectief lezen gesprokenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Jij lees selectief, er staat duidelijk dat niemand is gesprongen, en dat ze het hebben opgenomen met een kraan en vest, waarmee jouw bewering is ontkracht
ik had toevallig de laatste post, dan is het wel zo netjes een nieuwe te openenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zegt de gast die het dit deel flikte.
Wie knipt de kabels dan door?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zegt de gast die het dit deel flikte als veredelde lapo hunter.
Dus ja ik claim hem, je kan van mijn part gaan parachutespringen.
Toevallig, m'n hol. Niet zo'n bullshit praten en onnodig het topic vullen astublieft, het 499e topic kan wel beter gevuld worden dan met dit gezeik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:25 schreef icloud het volgende:
[..]
ik had toevallig de laatste post, dan is het wel zo netjes een nieuwe te openen
SHO / GTST #498: Springend naar de cliffquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:25 schreef icloud het volgende:
[..]
ik had toevallig de laatste post, dan is het wel zo netjes een nieuwe te openen
We zullen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |