Zekerquote:
Misschien dat Bianca Sjoerd dan toch achterna gaat? Blijft een raar iets.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Joep zijn eigen bedrijf heeft (wat volgens mij klopt). Dat zou betekenen dat hij niet met de flexwet hoeft; hij wordt dan als het ware ingehuurd door Endemol. Hetzelfde geval was het met Marjolein Keuning
Maar hoe het met Cynthia zit weet ik niet
Ik vind het raarder dat 'Bianca' in 1991 al als sullig delletje van John te zien was in de soap.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien dat Bianca Sjoerd dan toch achterna gaat? Blijft een raar iets.
Zou kunnen; dat ze een telefoontje van de afkickkliniek krijgen omdat het onverwacht slecht gaat met Sjoerd en Bianca meteen er naartoe gaatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien dat Bianca Sjoerd dan toch achterna gaat? Blijft een raar iets.
Wat dacht je van jouw grote vriend Appie? Jaren later duikt-ie ineens op als Tom Scholten en weer wat jaren daarna als rechercheur Arend Veldhuisquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind het raarder dat 'Bianca' in 1991 al als sullig delletje van John te zien was in de soap.
Mwah, blijkbaar heeft dat koffiezetapparaat later nog voor geheugenverlies geleid. Niets bijzonders.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat dacht je van jouw grote vriend Appie? Jaren later duikt-ie ineens op als Tom Scholten en weer wat jaren daarna als rechercheur Arend Veldhuis
Tom Scholten had van mij best mogen blijven, vond ik een leuk personage.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat dacht je van jouw grote vriend Appie? Jaren later duikt-ie ineens op als Tom Scholten en weer wat jaren daarna als rechercheur Arend Veldhuis
Ik weet hier echt helemaal niets van verderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Tom Scholten had van mij best mogen blijven, vond ik een leuk personage.![]()
Helaas kwam hij niet meer voor in seizoen 8. Hij werd alleen nog een keer genoemd.
Ik was hem ook vergeten eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik weet hier echt helemaal niets van verder
Ik wacht nog steeds op de verhaallijn dat Rikki mee gaat doen aan The Voicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef Frey het volgende:
Vanavond weer gerommel met de tijd. Zo jammer dat de vrijdagavond nu de vaste avond van de talentenjachten is geworden.
Jíiiiiiij laat me zwevuuuuuuhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de verhaallijn dat Rikki mee gaat doen aan The Voice
Ach joh, als het Mike is transformeert hij toch tot Turbo Toby en vliegt ie rustig wegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat het niet Mike is. Hij doet me denken aan Ludo uit zijn beginjaren ik zou he zonde vinden als ze hem er dan nu al weer uitschrijven. Wiet en Noud zie ik ook liever blijven dan gaan.
"De tent verliest zijn evenwicht..."quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jíiiiiiij laat me zwevuuuuuuh
En kraak doet de feesttent
Mike vind ik ook tof de laatste tijd. Ik hoop geen Mike, Wiet, Lorena of Rikki. De rest heb ik geen problemen mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat het niet Mike is. Hij doet me denken aan Ludo uit zijn beginjaren ik zou he zonde vinden als ze hem er dan nu al weer uitschrijven. Wiet en Noud zie ik ook liever blijven dan gaan.
Maar prinses stampvoetje overleeft allesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"De tent verliest zijn evenwicht..."
Misschien dat zij de gesaboteerde parachute heeft?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar prinses stampvoetje overleeft alles
Seizoen 8, 14 en 21 hadden de beste zomercliffhangers vind ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik blijf die Moldavian Massacre-cliff van seizoen 8 ook briljant vinden. Zat in de plaatselijke bieb op de GTST-website toen ik die voor het eerst zag
14, met die brand in Scalaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Seizoen 8, 14 en 21 hadden de beste zomercliffhangers vind ik.
Teveelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Frey, wat is eigenlijk uit al die jaren GTST hetgene wat jou het meeste is bijgebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |