quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder valt het trouwens wel mee met de eigenlijke PVV stemmers daar. 6e partij oid.
Ik had het toentertijd eens opgezocht toen ik vorige carnaval toevallig daar met een antiliaanse vriend van me over die plein liep en mensen hem gewoon zwarte noemdenquote:
Dat krijg je als je die plein zegt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had het toentertijd eens opgezocht toen ik vorige carnaval toevallig daar met een antiliaanse vriend van me over die plein liep en mensen hem gewoon zwarte noemden
Thxquote:
Die drinkt m'n vriendin as we speakquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ok jongons, ik ga weer studeren. Knut, veel plezier nog daar. Lekker veel van die lime juice met water en ijs drinken.
Ik wilde die markt typenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat krijg je als je die plein zegt.
Is goed spul hoor. Dat fruit is ook echt heerlijk daar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die drinkt m'n vriendin as we speak
Moet iemand nuchter blijvenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag wel ja, ging vroeger wel vaak bij FC Lisse kijken, leuke wedstrijdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amateurvoetbal wordt gedomineerd door de Bollenstreek.
hoe laat is het daar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SHO - AFC. Ook wel een leuke.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuke wedstrijden voor de locals zoals Katwijk en waarsch. Rijnsburg
Liever uit. Sowieso jammer dat de lager geklasseerde teams (iig de eerste paar rondes) niet gewoon standaard thuis spelen.quote:
Klopt, ben al lang blij dat we niet meteen in de eerste ronde AZ loten ofzo...quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Liever uit. Sowieso jammer dat de lager geklasseerde teams (iig de eerste paar rondes) niet gewoon standaard thuis spelen.
Dat kon niet. Europese ploegen zijn geplaatst.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ben al lang blij dat we niet meteen in de eerste ronde AZ loten ofzo...
Voor de loting van de derde ronde ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon niet. Europese ploegen zijn geplaatst.
Aah ok, dat wist ik niet. Dus zwaarste tegenstander zou uit de verliezers van de playoffs kunnen komen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon niet. Europese ploegen zijn geplaatst.
Zwaarste tegenstander had Twente of Heerenveen geweest denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dat wist ik niet. Dus zwaarste tegenstander zou uit de verliezers van de playoffs kunnen komen?
en die loten mooi elkaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwaarste tegenstander had Twente of Heerenveen geweest denk ik.
Ligt er imo aan of je uit of thuis speelt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwaarste tegenstander had Twente of Heerenveen geweest denk ik.
Jammer. Zie hem liever daarheen gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Bruma een hartafwijking. Psv doet wel erg zijn best geen verdedigers te hoeven aantrekken.
Hij zal nu wel naar Ajax vertrekkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer. Zie hem liever daarheen gaan.
Wat een misbaksel is dat zeg...quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze mooi de strijd aangaan met Ajax voor VD Hoorn.
donderdag boeken inleveren, vrijdag rapporthalen = officiee vakantie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een week maar? Je hebt toch al zomervakantie?
En dan gaan ze hier topics openen over de Beneligaquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In België hebben ze verdomme 2 maanden vakantie
Aah ok, maar dat vond ik meestal wel een leuke week.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
donderdag boeken inleveren, vrijdag rapporthalen = officiee vakantie.
Die Bojan is een stugge kutbelg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaan ze hier topics openen over de Beneliga
Daar hebben ze gewoon de hoop al opgegeven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In België hebben ze verdomme 2 maanden vakantie
Hoezo zo laat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn hele zomer is fucked up omdat ik eind juli nog tentaments moet maken
omdat ik pfeiffer had deel van het jaar moet ik nu inhalen in zomerquote:
Dan begint de zomer pas dus goed geregeldquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn hele zomer is fucked up omdat ik eind juli nog tentaments moet maken
Ik heb al mijn hele leven Pfeiffer volgens mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat ik pfeiffer had deel van het jaar moet ik nu inhalen in zomer
Erg?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat ik pfeiffer had deel van het jaar moet ik nu inhalen in zomer
Nee jij bent gewoon lui.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al mijn hele leven Pfeiffer volgens mij.
Ja geloof dat 98% mensen het ooit hebben gehad alleen veel mensen hebben geen last van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Erg?
Ik heb dat blijkbaar.. ook ooit gehad, kwam uit een bloedonderzoek maar echt geen idee van gehadwel beter.
Lijkt me echt kut. Oude vriendin van mij had het ook erg en daarna ook chronisch vermoeid geraakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja geloof dat 98% mensen het ooit hebben gehad alleen veel mensen hebben geen last van.
Ja redelijk erg, toch wel paar maanden amper iets kunnen doen.
Bij mij ook. Had wel een ideetje toen ik de langzaamste speler van ons team ineens niet meer kon bijhouden op de training. Toen bloed laten nemen, maar 't was al weg zeiden ze.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Erg?
Ik heb dat blijkbaar.. ook ooit gehad, kwam uit een bloedonderzoek maar echt geen idee van gehadwel beter.
Is dat de fout van school?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme kut school. Kom je in je 3e week van je vakantie achter dat je voor je overgang nog iets moet inleveren morgen. En het is zo fucking groot, dat krijg ik nooit af.
Gewoon nachtwerk van maken joh. Lijntje pep erbij. Moet jij eens kijken hoeveel je afkrijgt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme kut school. Kom je in je 3e week van je vakantie achter dat je voor je overgang nog iets moet inleveren morgen. En het is zo fucking groot, dat krijg ik nooit af.
Gewoon wat collega's bellen en van 3 projecten 1 nieuwe maken, dat lukt makkelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon nachtwerk van maken joh. Lijntje pep erbij. Moet jij eens kijken hoeveel je afkrijgt.
Mag je nu nog niet van je reclasseringsambtenaar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef Typisch het volgende:
Nog 2 weken jongens, dan mag ik naar Portugal.
einde bericht
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen naar dit soort etappes in de TDF kunnen kijken.
Nah. Als leek vind ik bergetappes nog best leuk om te volgen. Maar van etappes zoals vandaag kan je eigenlijk ook alleen het laatste half uur uitzenden.quote:
lief kleinquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Wat voor een stage zouden jullie doen, een klein lief bedrijfje waar je op de eerste dag iedereen kent. Een middelgroot bedrijf, of een groot beursgenoteerd bedrijf?
Welke sector?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Wat voor een stage zouden jullie doen, een klein lief bedrijfje waar je op de eerste dag iedereen kent. Een middelgroot bedrijf, of een groot beursgenoteerd bedrijf?
Klopt, ben best liefhebber van wielrennen maar kijk hier ook maar de laatste 20-25kmquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Als leek vind ik bergetappes nog best leuk om te volgen. Maar van etappes zoals vandaag kan je eigenlijk ook alleen het laatste half uur uitzenden.
afstudeerstage of halverwege?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan MKB, moet je wel goed uitkijken dat je geen kutbaantje krijgt.
ja en omdat je bij grote bedrijven pas een fatsoenlijke opdracht krijgt bij je afstuderen. Het is ook wel kut als je een half jaar aan iets gaat werken waarvan je gaat weten dat het uiteindelijk toch niks gaat opleveren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En afstuderen lekker groot, voor de mogelijke baan die je krijgt zeker?
Bij klein/midden zijn het wel allemaal "Wij waren vroeger kut, we hebben dus poep gemaakt en we willen dat jij die poep een beetje gaat oppoetsen"-opdrachten ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en omdat je bij grote bedrijven pas een fatsoenlijke opdracht krijgt bij je afstuderen. Het is ook wel kut als je een half jaar aan iets gaat werken waarvan je gaat weten dat het uiteindelijk toch niks gaat opleveren.
Niet overal trouwens
wat voor tripverslagenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:51 schreef Caland het volgende:
De tripverslagen doen het niet.
Al is het waarschijnlijk toch niet wat ik ervan verwacht.
teringquote:1e ritje
In oktober 2008 was ik een dagje naar De Efteling. De achtbanen durfde ik niet zo, maar de Pegasus (is nu gesloopt) wilde ik wel proberen. Die was wel leuk en ging niet zo snel. De dag was al zowat op zijn einde. Ik wilde ook de Vliegende Hollander doen. De medewerker verwees me naar de Python, maar dat durfde ik niet. Ik moest Vogel Rok maar eens proberen. Nadat ik nog even bij de gesloten Vliegende Hollander had rondgehangen ben ik toch naar de Vogel Rok gegaan. In de rij was ik best zenuachtig. Toen stapte ik in, voor de 1e rit. Het 1e ritje vond ik doodeng. Toch ben ik daarna nog een keer gegaan. De 2e rit vondt ik het al niet eng meer, maar leuk.
Drukke boel wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:57 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
forum ziet er wel gezellig uit
Hij heeft overigens ook nog een passie voor treinen, maar dat geheel terzijde. Een achtbaan is ook wel een soort treintje, dus echt verrassend is het niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:58 schreef Adames het volgende:
Ik ben Nico Kwant uit Gorinchem. Ik ben beheerder van vogelrok.nl en dit forum. De attractie Vogelrok heb ik inmiddels meer dan 6000 keer gedaan.
[ afbeelding ]
Achtbanen berijdenquote:Vanaf dat moment ben ik mijn ritjes gaan tellen. Het was voor mij toch de leukste achtbaan in het park geworden. Nu nog vindt ik de Vogel Rok de fijnste achtbaan in De Efteling. Zelfs nu ik ook De Python en de Pegasus vervanger Joris en De Draak berijd.
Niet aardig van je dit. Echte fans weten dat de beste man al vanaf 2000 Hoogfequentlaser is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:03 schreef Typisch het volgende:
Beetje achtbanen rijden, uitkering krijgen niks mis mee.
Hij heeft de vogelrok al 6000 keer gedaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:58 schreef Adames het volgende:
Ik ben Nico Kwant uit Gorinchem. Ik ben beheerder van vogelrok.nl en dit forum. De attractie Vogelrok heb ik inmiddels meer dan 6000 keer gedaan.
[ afbeelding ]
27 juli wordt de 7000e keerquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft de vogelrok al 6000 keer gedaan.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:06 schreef Typisch het volgende:
Straks een tonijnsalade in elkaar knallen, wat ben ik toch een culinair meesterbrein.
Ik had gister Turkse pizza's van de Lidl. Technisch gezien enkel de rol en basis, maar je kan er zelf nog zoveel opdoen dat het mij best beviel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
ik duw ook denk straks gewoon een pizza in de oven, ook echt geen zin om te koken
goed verhaal wel, alleen is de Lidl zo ver fietsen. Ik ben beperkt tot de C1000, AH en Aldiquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had gister Turkse pizza's van de Lidl. Technisch gezien enkel de rol en basis, maar je kan er zelf nog zoveel opdoen dat het mij best beviel.
Het is maar dat jullie het weten.
Hopelijk wel ja. Van Ginkel en Maher zijn al weg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze mooi de strijd aangaan met Ajax voor VD Hoorn.
Vanavond darts. Morgen pas MvG.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Van Ginkel en Maher zijn al weg.
Nou nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas ben je als je zo'n shirt draagt![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Er zit een knik in. Net als bij JR.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
In Steenwijkerwold misschien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die meester is ook niet 100 %quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Regi Blinker tweet net een jeugdfoto. Geen idee wie hij nou is...
Uhm, nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Oud mods moeten zich beter gedragen denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fascinerend. Al is het wel bijzonder dat hun ban zoveel langer was dan de veelplegers.
Zou het. Blijkbaar hebben ze wel veel vertrouwen in mij als mod dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oud mods moeten zich beter gedragen denk ik.
verzuurde ex-mods héquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oud mods moeten zich beter gedragen denk ik.
Ik verbaas me erover hoe Leerdam als profvoetballer zo weinig gespierd kan zijn. Die moet echt wat meer shakes gaan drinken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben Ibarra en Leerdam een handicap?
Mijn mede-taalnazi.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, dan kunnen jij en je secondant weer bijdehand lopen doen.
We zijn nou eenmaal niet allemaal zo ripped als jij, Jake.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover hoe Leerdam als profvoetballer zo weinig gespierd kan zijn. Die moet echt wat meer shakes gaan drinken.
Ja, leuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We zijn nou eenmaal niet allemaal zo ripped als jij, Jake.
Janowicz gaat Murray verpletteren morgenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We zijn nou eenmaal niet allemaal zo ripped als jij, Jake.
Rooney zit nooit in het krachthonkquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, leuk.Maar het blijft toch raar dat je als profvoetballer het jezelf niet gewoon makkelijk maakt en extra op je fysiek gaat trainen. Zeker als je een speler als Leerdam bent.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben Ibarra en Leerdam een handicap?
Haha. Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janowicz gaat Murray verpletteren morgen
Momenteel is het hier 17.8 graden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janowicz gaat Murray verpletteren morgen
Krijg ze altijd na/rond carnavalquote:
Carnavalquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Krijg ze altijd na/rond carnaval
Uh.. stoerquote:
hee veel plezier jongen, lekker stapje zettenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vanmiddag een Carhartt broek gekocht en ik ga nu bier drinken. DOAG.
ciaoquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Goede aankoop.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt Thiago gepresenteerd bij Man United, einde bericht.
De zoon van Messi is al gekocht ja?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt Thiago gepresenteerd bij Man United, einde bericht.
Familie Glazer wist al bij de bevruchting dat hij het zoontje van Messi moest kopenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De zoon van Messi is al gekocht ja?
De klein zoon van Maradona en zoon van Aguero staat al onder contract vanaf zijn geboorte.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De zoon van Messi is al gekocht ja?
Geen stapjes, gewoon lekker halve liter blikken wegtikken. Morgen werken godverdekanjerzooiquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
hee veel plezier jongen, lekker stapje zetten
Staat Koos Alberts ook onder contract?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
De klein zoon van Maradona en zoon van Aguero staat al onder contract vanaf zijn geboorte.
Lekker bezig. Rij voorzichtig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen stapjes, gewoon lekker halve liter blikken wegtikken. Morgen werken godverdekanjerzooi
Bij de platenlabelquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Staat Koos Alberts ook onder contract?
Ik heb mijn plekje in de auto van de Bob gegeven aan iemand anders, ik ben een goede jongen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen stapjes, gewoon lekker halve liter blikken wegtikken. Morgen werken godverdekanjerzooi
Alto.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:
ook niet echt zin inquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook man. Denk maar een nieuwe fm game starten.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik overweeg Diablo 3 weer eens op te starten uit verveling.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn hardcore poppetjes zijn dood gegaan laatstquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg Diablo 3 weer eens op te starten uit verveling.
Nooit geprobeerd. Zou ook niet goed zijn voor het humeur. Geduld is niet mijn beste eigenschap.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn hardcore poppetjes zijn dood gegaan laatst
niet doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg Diablo 3 weer eens op te starten uit verveling.
speel dan niksquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen andere spellen liggen naast Fifa13 en Quakelive
Dat zijn echt spellen die je in de brugklas de shit vindt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
speel dan niks
of need for speed, burnout en most wanted zijn twee erg leuke spellen.
ja, toen was underground en vervolgen erg populair, daar is need for speed helemaal de weg kwijt geraakt. Laatste spellen zijn gemaakt door criterion, erg goede gamemaker en spellen hebben ook lovende recensies.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn echt spellen die je in de brugklas de shit vindt.
Is dat ook de reden dat je het weigert te spelen? Een spel is goed of niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn echt spellen die je in de brugklas de shit vindt.
Freddy Fish manquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen andere spellen liggen naast Fifa13 en Quakelive
Ook League of Legends staat nog geïnstalleerd, maar dat spel kan mij weinig boeien.quote:
Jij lijkt mij een verstandig manquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook League of Legends staat nog geïnstalleerd, maar dat spel kan mij weinig boeien.
Freddy Fish it is.
Nog steeds noob?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook League of Legends staat nog geïnstalleerd, maar dat spel kan mij weinig boeien.
Freddy Fish it is.
Dat impliceert dat het gare spellen zijn. Een beetje begrijpend lezen is gevraagd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat je het weigert te spelen? Een spel is goed of niet.
Je post impliceerde helemaal niks. Het was een ':')' post met wat tekst.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat impliceert dat het gare spellen zijn. Een beetje begrijpend lezen is gevraagd.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat impliceert dat het gare spellen zijn. Een beetje begrijpend lezen is gevraagd.
Zoiets in iemand zijn gezicht zeggen is nooit bevorderlijk voor je relatie met iemand.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:40 schreef Caland het volgende:
Bonje met de burenweer zo'n ranzig wijf die met 15 katten in een klein kutflatje woont.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post impliceerde helemaal niks. Het was een ':')' post met wat tekst.
Ik heb geen idee, NFS maakte altijd zo weinig indruk dat ik echt niet weet welke ik nu wel of niet gespeeld heb.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
NFS underground was toch een gaar spel man?
Nee, dan zou je het op latere leeftijd nog steeds tof vinden. Mijn post zegt eigenlijk dat je het alleen in de brugklas cool vind.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, NFS maakte altijd zo weinig indruk dat ik echt niet weet welke ik nu wel of niet gespeeld heb.Maar ik bedoelde meer dat iets wat je in de brugklas tof vind/vond niet perse betekent dat dat dan op latere leeftijd kut is.
Moet je nagaan dat er ook figuren waren die 15 mensen in een klein achterkamertje hielden. Dat moet ook vies geweest zijn. Geen wonder dat ze direct onder de douche gezet werden als ze erachter kwamen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
Ah gadverdamme. Ook nog vogels en een hond. Dat soort mensen zijn zo kankervies he.
Kom ook wel eens binnen bij dat soort lui, sta je minutenlang je adem in te houden.
Eensch wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga niet weer zo'n kutdiscussie beginnen. Later.
Ik vind dit echt niet kunnen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat er ook figuren waren die 15 mensen in een klein achterkamertje hielden. Dat moet ook vies geweest zijn. Geen wonder dat ze direct onder de douche gezet werden als ze erachter kwamen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat er ook figuren waren die 15 mensen in een klein achterkamertje hielden. Dat moet ook vies geweest zijn. Geen wonder dat ze direct onder de douche gezet werden als ze erachter kwamen.
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
igenlijk dat je het alleen in de brugklas cool vind.
Is goed. Dan beginnen we over grammatica.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga niet weer zo'n kutdiscussie beginnen. Later.
[..]
Dat waren joden. Geen mensen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat waren joden. Geen mensen.
Beetje historische kennis kan geen kwaad.
Gewoon zeggen dat het allemaal kanjer joden zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
nu ben ik wel bang man als ik straks visum moet aanvragen voor VS dat die prism al mijn FOK! posts op een a4tje heeft gezet
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het allemaal kanjer joden zijn.
Ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Is C_A niet een beetje te oud om elke dag foto's te posten van haar alcoholische drankjes?
Moet ze vooral zelf weten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Is C_A niet een beetje te oud om elke dag foto's te posten van haar alcoholische drankjes?
Je bent zelf toch ook nog nat achter de orenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mag er een mening over hebben.
Dan mag je ook een mening hebben Caland. Dat je C_A graag mag doet niks af van je mening hoop ik? Anderen op Facebook wel afkrakenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent zelf toch ook nog nat achter de oren
Ik ken haar helemaal niet joh.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan mag je ook een mening hebben Caland. Dat je C_A graag mag doet niks af van je mening hoop ik? Anderen op Facebook wel afkraken
Je mag een mening hebben, maar je vraagt onze mening. Voor de rest is een smartphone verslaving van alle generaties.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Spannend liveverslag, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:20 schreef Caland het volgende:
Ah. Iemand die met katten praat nu. Fijn.
Tamelijk briljante televisie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spannend liveverslag, moet ik zeggen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:40 schreef Caland het volgende:
Bonje met de burenweer zo'n ranzig wijf die met 15 katten in een klein kutflatje woont.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
Ah gadverdamme. Ook nog vogels en een hond. Dat soort mensen zijn zo kankervies he.
Kom ook wel eens binnen bij dat soort lui, sta je minutenlang je adem in te houden.
Ik heb nu pas door dat je het over een tv programma hebt.quote:
Tranentrekker dit programma hoorquote:
HAPPOOOOOOOOOOOLquote:
Het kan me echt niets boeien gewoon.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Tjacka het volgende:
wie denken jullie die dood gaat bij gtst?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan me echt niets boeien gewoon.
gtst was leuk 10 jaar terugquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Tjacka het volgende:
Jij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Tjacka het volgende:
Jep dat ligt voor de hand. Net als Aysen na Bing zijn verklaring bij de politie. Maar ik denk dat het gewenste slachtoffer niet het slachtoffer uiteindelijk is.quote:
zullen wij samen 1 euro betalenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep dat ligt voor de hand. Net als Aysen na Bing zijn verklaring bij de politie. Maar ik denk dat het gewenste slachtoffer niet het slachtoffer uiteindelijk is.
Die shit kijken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep dat ligt voor de hand. Net als Aysen na Bing zijn verklaring bij de politie. Maar ik denk dat het gewenste slachtoffer niet het slachtoffer uiteindelijk is.
Ik en nee, zit potje AoE2 HD te spelen sry.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft hier verstand van Marketing en wil me even helpen?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik en nee, zit potje AoE2 HD te spelen sry.
waarmeequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft hier verstand van Marketing en wil me even helpen?
waarquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Oeh... fittie tussen een Jood en een Utrechter. Jood begint over David di Tommaso dus kan leuk worden.
waarquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Oeh... fittie tussen een Jood en een Utrechter. Jood begint over David di Tommaso dus kan leuk worden.
Ok Rens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Verder is die haat van Utrecht naar Amsterdam ook zo calimero.
Ze zouden er boven moeten staan jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Verder is die haat van Utrecht naar Amsterdam ook zo calimero.
Net zoals in Rotterdam inderdaad, die verlagen zich nooit tot abnormaal laag niveau. Dat kloptquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zouden er boven moeten staan ja
Jammer genoeg is het nog geen lente want dan konden wij...quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Tjacka het volgende:
rotterdam kanjerstad in de oorlog lag je plat hihaho
Vergeleken met het keurige Heerenveen zal alles wel laag niveau zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Net zoals in Rotterdam inderdaad, die verlagen zich nooit tot abnormaal laag niveau. Dat klopt.
okequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka, doe normaa, nu ga ik niet meer naar Ajax met u.
Hoeveel die gozer van internet haalt, ongekend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Rens hebben we wel een kenner iin ons midden.
Helaas weet ik vrij weinig over de ontwikkelingen van de ultras van het korfbal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Rens hebben we wel een kenner iin ons midden.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En als je op vakantie bent koop ik geen PPT als het toch eerder is
Bijna alles face-to-face van anderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel die gozer van internet haalt, ongekend.
ultrasquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas weet ik vrij weinig over de ontwikkelingen van de ultras van het korfbal.
Korfbal heeft geen ultra's, is er de sport ook niet voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas weet ik vrij weinig over de ontwikkelingen van de ultras van het korfbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |