SHO - AFC. Ook wel een leuke.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuke wedstrijden voor de locals zoals Katwijk en waarsch. Rijnsburg
Liever uit. Sowieso jammer dat de lager geklasseerde teams (iig de eerste paar rondes) niet gewoon standaard thuis spelen.quote:
Klopt, ben al lang blij dat we niet meteen in de eerste ronde AZ loten ofzo...quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Liever uit. Sowieso jammer dat de lager geklasseerde teams (iig de eerste paar rondes) niet gewoon standaard thuis spelen.
Dat kon niet. Europese ploegen zijn geplaatst.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ben al lang blij dat we niet meteen in de eerste ronde AZ loten ofzo...
Voor de loting van de derde ronde ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon niet. Europese ploegen zijn geplaatst.
Aah ok, dat wist ik niet. Dus zwaarste tegenstander zou uit de verliezers van de playoffs kunnen komen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon niet. Europese ploegen zijn geplaatst.
Zwaarste tegenstander had Twente of Heerenveen geweest denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dat wist ik niet. Dus zwaarste tegenstander zou uit de verliezers van de playoffs kunnen komen?
en die loten mooi elkaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwaarste tegenstander had Twente of Heerenveen geweest denk ik.
Ligt er imo aan of je uit of thuis speelt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwaarste tegenstander had Twente of Heerenveen geweest denk ik.
Jammer. Zie hem liever daarheen gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Bruma een hartafwijking. Psv doet wel erg zijn best geen verdedigers te hoeven aantrekken.
Hij zal nu wel naar Ajax vertrekkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer. Zie hem liever daarheen gaan.
Wat een misbaksel is dat zeg...quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze mooi de strijd aangaan met Ajax voor VD Hoorn.
donderdag boeken inleveren, vrijdag rapporthalen = officiee vakantie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een week maar? Je hebt toch al zomervakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |