Hij heeft overigens ook nog een passie voor treinen, maar dat geheel terzijde. Een achtbaan is ook wel een soort treintje, dus echt verrassend is het niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:58 schreef Adames het volgende:
Ik ben Nico Kwant uit Gorinchem. Ik ben beheerder van vogelrok.nl en dit forum. De attractie Vogelrok heb ik inmiddels meer dan 6000 keer gedaan.
[ afbeelding ]
Achtbanen berijdenquote:Vanaf dat moment ben ik mijn ritjes gaan tellen. Het was voor mij toch de leukste achtbaan in het park geworden. Nu nog vindt ik de Vogel Rok de fijnste achtbaan in De Efteling. Zelfs nu ik ook De Python en de Pegasus vervanger Joris en De Draak berijd.
Niet aardig van je dit. Echte fans weten dat de beste man al vanaf 2000 Hoogfequentlaser is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:03 schreef Typisch het volgende:
Beetje achtbanen rijden, uitkering krijgen niks mis mee.
Hij heeft de vogelrok al 6000 keer gedaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:58 schreef Adames het volgende:
Ik ben Nico Kwant uit Gorinchem. Ik ben beheerder van vogelrok.nl en dit forum. De attractie Vogelrok heb ik inmiddels meer dan 6000 keer gedaan.
[ afbeelding ]
27 juli wordt de 7000e keerquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft de vogelrok al 6000 keer gedaan.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:06 schreef Typisch het volgende:
Straks een tonijnsalade in elkaar knallen, wat ben ik toch een culinair meesterbrein.
Ik had gister Turkse pizza's van de Lidl. Technisch gezien enkel de rol en basis, maar je kan er zelf nog zoveel opdoen dat het mij best beviel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
ik duw ook denk straks gewoon een pizza in de oven, ook echt geen zin om te koken
goed verhaal wel, alleen is de Lidl zo ver fietsen. Ik ben beperkt tot de C1000, AH en Aldiquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had gister Turkse pizza's van de Lidl. Technisch gezien enkel de rol en basis, maar je kan er zelf nog zoveel opdoen dat het mij best beviel.
Het is maar dat jullie het weten.
Hopelijk wel ja. Van Ginkel en Maher zijn al weg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze mooi de strijd aangaan met Ajax voor VD Hoorn.
Vanavond darts. Morgen pas MvG.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Van Ginkel en Maher zijn al weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |