quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen naar dit soort etappes in de TDF kunnen kijken.
Nah. Als leek vind ik bergetappes nog best leuk om te volgen. Maar van etappes zoals vandaag kan je eigenlijk ook alleen het laatste half uur uitzenden.quote:
lief kleinquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Wat voor een stage zouden jullie doen, een klein lief bedrijfje waar je op de eerste dag iedereen kent. Een middelgroot bedrijf, of een groot beursgenoteerd bedrijf?
Welke sector?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Wat voor een stage zouden jullie doen, een klein lief bedrijfje waar je op de eerste dag iedereen kent. Een middelgroot bedrijf, of een groot beursgenoteerd bedrijf?
Klopt, ben best liefhebber van wielrennen maar kijk hier ook maar de laatste 20-25kmquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Als leek vind ik bergetappes nog best leuk om te volgen. Maar van etappes zoals vandaag kan je eigenlijk ook alleen het laatste half uur uitzenden.
afstudeerstage of halverwege?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan MKB, moet je wel goed uitkijken dat je geen kutbaantje krijgt.
ja en omdat je bij grote bedrijven pas een fatsoenlijke opdracht krijgt bij je afstuderen. Het is ook wel kut als je een half jaar aan iets gaat werken waarvan je gaat weten dat het uiteindelijk toch niks gaat opleveren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En afstuderen lekker groot, voor de mogelijke baan die je krijgt zeker?
Bij klein/midden zijn het wel allemaal "Wij waren vroeger kut, we hebben dus poep gemaakt en we willen dat jij die poep een beetje gaat oppoetsen"-opdrachten ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en omdat je bij grote bedrijven pas een fatsoenlijke opdracht krijgt bij je afstuderen. Het is ook wel kut als je een half jaar aan iets gaat werken waarvan je gaat weten dat het uiteindelijk toch niks gaat opleveren.
Niet overal trouwens
wat voor tripverslagenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:51 schreef Caland het volgende:
De tripverslagen doen het niet.
Al is het waarschijnlijk toch niet wat ik ervan verwacht.
teringquote:1e ritje
In oktober 2008 was ik een dagje naar De Efteling. De achtbanen durfde ik niet zo, maar de Pegasus (is nu gesloopt) wilde ik wel proberen. Die was wel leuk en ging niet zo snel. De dag was al zowat op zijn einde. Ik wilde ook de Vliegende Hollander doen. De medewerker verwees me naar de Python, maar dat durfde ik niet. Ik moest Vogel Rok maar eens proberen. Nadat ik nog even bij de gesloten Vliegende Hollander had rondgehangen ben ik toch naar de Vogel Rok gegaan. In de rij was ik best zenuachtig. Toen stapte ik in, voor de 1e rit. Het 1e ritje vond ik doodeng. Toch ben ik daarna nog een keer gegaan. De 2e rit vondt ik het al niet eng meer, maar leuk.
Drukke boel wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:57 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
forum ziet er wel gezellig uit
Hij heeft overigens ook nog een passie voor treinen, maar dat geheel terzijde. Een achtbaan is ook wel een soort treintje, dus echt verrassend is het niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:58 schreef Adames het volgende:
Ik ben Nico Kwant uit Gorinchem. Ik ben beheerder van vogelrok.nl en dit forum. De attractie Vogelrok heb ik inmiddels meer dan 6000 keer gedaan.
[ afbeelding ]
Achtbanen berijdenquote:Vanaf dat moment ben ik mijn ritjes gaan tellen. Het was voor mij toch de leukste achtbaan in het park geworden. Nu nog vindt ik de Vogel Rok de fijnste achtbaan in De Efteling. Zelfs nu ik ook De Python en de Pegasus vervanger Joris en De Draak berijd.
Niet aardig van je dit. Echte fans weten dat de beste man al vanaf 2000 Hoogfequentlaser is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:03 schreef Typisch het volgende:
Beetje achtbanen rijden, uitkering krijgen niks mis mee.
Hij heeft de vogelrok al 6000 keer gedaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:58 schreef Adames het volgende:
Ik ben Nico Kwant uit Gorinchem. Ik ben beheerder van vogelrok.nl en dit forum. De attractie Vogelrok heb ik inmiddels meer dan 6000 keer gedaan.
[ afbeelding ]
27 juli wordt de 7000e keerquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft de vogelrok al 6000 keer gedaan.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:06 schreef Typisch het volgende:
Straks een tonijnsalade in elkaar knallen, wat ben ik toch een culinair meesterbrein.
Ik had gister Turkse pizza's van de Lidl. Technisch gezien enkel de rol en basis, maar je kan er zelf nog zoveel opdoen dat het mij best beviel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
ik duw ook denk straks gewoon een pizza in de oven, ook echt geen zin om te koken
goed verhaal wel, alleen is de Lidl zo ver fietsen. Ik ben beperkt tot de C1000, AH en Aldiquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had gister Turkse pizza's van de Lidl. Technisch gezien enkel de rol en basis, maar je kan er zelf nog zoveel opdoen dat het mij best beviel.
Het is maar dat jullie het weten.
Hopelijk wel ja. Van Ginkel en Maher zijn al weg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze mooi de strijd aangaan met Ajax voor VD Hoorn.
Vanavond darts. Morgen pas MvG.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Van Ginkel en Maher zijn al weg.
Nou nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas ben je als je zo'n shirt draagt![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Er zit een knik in. Net als bij JR.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
In Steenwijkerwold misschien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die meester is ook niet 100 %quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Regi Blinker tweet net een jeugdfoto. Geen idee wie hij nou is...
Uhm, nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Oud mods moeten zich beter gedragen denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fascinerend. Al is het wel bijzonder dat hun ban zoveel langer was dan de veelplegers.
Zou het. Blijkbaar hebben ze wel veel vertrouwen in mij als mod dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oud mods moeten zich beter gedragen denk ik.
verzuurde ex-mods héquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oud mods moeten zich beter gedragen denk ik.
Ik verbaas me erover hoe Leerdam als profvoetballer zo weinig gespierd kan zijn. Die moet echt wat meer shakes gaan drinken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben Ibarra en Leerdam een handicap?
Mijn mede-taalnazi.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, dan kunnen jij en je secondant weer bijdehand lopen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |