quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen naar dit soort etappes in de TDF kunnen kijken.
Nah. Als leek vind ik bergetappes nog best leuk om te volgen. Maar van etappes zoals vandaag kan je eigenlijk ook alleen het laatste half uur uitzenden.quote:
lief kleinquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Wat voor een stage zouden jullie doen, een klein lief bedrijfje waar je op de eerste dag iedereen kent. Een middelgroot bedrijf, of een groot beursgenoteerd bedrijf?
Welke sector?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Wat voor een stage zouden jullie doen, een klein lief bedrijfje waar je op de eerste dag iedereen kent. Een middelgroot bedrijf, of een groot beursgenoteerd bedrijf?
Klopt, ben best liefhebber van wielrennen maar kijk hier ook maar de laatste 20-25kmquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Als leek vind ik bergetappes nog best leuk om te volgen. Maar van etappes zoals vandaag kan je eigenlijk ook alleen het laatste half uur uitzenden.
afstudeerstage of halverwege?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan MKB, moet je wel goed uitkijken dat je geen kutbaantje krijgt.
ja en omdat je bij grote bedrijven pas een fatsoenlijke opdracht krijgt bij je afstuderen. Het is ook wel kut als je een half jaar aan iets gaat werken waarvan je gaat weten dat het uiteindelijk toch niks gaat opleveren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En afstuderen lekker groot, voor de mogelijke baan die je krijgt zeker?
Bij klein/midden zijn het wel allemaal "Wij waren vroeger kut, we hebben dus poep gemaakt en we willen dat jij die poep een beetje gaat oppoetsen"-opdrachten ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en omdat je bij grote bedrijven pas een fatsoenlijke opdracht krijgt bij je afstuderen. Het is ook wel kut als je een half jaar aan iets gaat werken waarvan je gaat weten dat het uiteindelijk toch niks gaat opleveren.
Niet overal trouwens
wat voor tripverslagenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:51 schreef Caland het volgende:
De tripverslagen doen het niet.
Al is het waarschijnlijk toch niet wat ik ervan verwacht.
teringquote:1e ritje
In oktober 2008 was ik een dagje naar De Efteling. De achtbanen durfde ik niet zo, maar de Pegasus (is nu gesloopt) wilde ik wel proberen. Die was wel leuk en ging niet zo snel. De dag was al zowat op zijn einde. Ik wilde ook de Vliegende Hollander doen. De medewerker verwees me naar de Python, maar dat durfde ik niet. Ik moest Vogel Rok maar eens proberen. Nadat ik nog even bij de gesloten Vliegende Hollander had rondgehangen ben ik toch naar de Vogel Rok gegaan. In de rij was ik best zenuachtig. Toen stapte ik in, voor de 1e rit. Het 1e ritje vond ik doodeng. Toch ben ik daarna nog een keer gegaan. De 2e rit vondt ik het al niet eng meer, maar leuk.
Drukke boel wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:57 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
forum ziet er wel gezellig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |