En dan gaan ze hier topics openen over de Beneligaquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In België hebben ze verdomme 2 maanden vakantie
Aah ok, maar dat vond ik meestal wel een leuke week.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
donderdag boeken inleveren, vrijdag rapporthalen = officiee vakantie.
Die Bojan is een stugge kutbelg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaan ze hier topics openen over de Beneliga
Daar hebben ze gewoon de hoop al opgegeven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In België hebben ze verdomme 2 maanden vakantie
Hoezo zo laat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn hele zomer is fucked up omdat ik eind juli nog tentaments moet maken
omdat ik pfeiffer had deel van het jaar moet ik nu inhalen in zomerquote:
Dan begint de zomer pas dus goed geregeldquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn hele zomer is fucked up omdat ik eind juli nog tentaments moet maken
Ik heb al mijn hele leven Pfeiffer volgens mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat ik pfeiffer had deel van het jaar moet ik nu inhalen in zomer
Erg?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat ik pfeiffer had deel van het jaar moet ik nu inhalen in zomer
Nee jij bent gewoon lui.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al mijn hele leven Pfeiffer volgens mij.
Ja geloof dat 98% mensen het ooit hebben gehad alleen veel mensen hebben geen last van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Erg?
Ik heb dat blijkbaar.. ook ooit gehad, kwam uit een bloedonderzoek maar echt geen idee van gehadwel beter.
Lijkt me echt kut. Oude vriendin van mij had het ook erg en daarna ook chronisch vermoeid geraakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja geloof dat 98% mensen het ooit hebben gehad alleen veel mensen hebben geen last van.
Ja redelijk erg, toch wel paar maanden amper iets kunnen doen.
Bij mij ook. Had wel een ideetje toen ik de langzaamste speler van ons team ineens niet meer kon bijhouden op de training. Toen bloed laten nemen, maar 't was al weg zeiden ze.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Erg?
Ik heb dat blijkbaar.. ook ooit gehad, kwam uit een bloedonderzoek maar echt geen idee van gehadwel beter.
Is dat de fout van school?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme kut school. Kom je in je 3e week van je vakantie achter dat je voor je overgang nog iets moet inleveren morgen. En het is zo fucking groot, dat krijg ik nooit af.
Gewoon nachtwerk van maken joh. Lijntje pep erbij. Moet jij eens kijken hoeveel je afkrijgt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme kut school. Kom je in je 3e week van je vakantie achter dat je voor je overgang nog iets moet inleveren morgen. En het is zo fucking groot, dat krijg ik nooit af.
Gewoon wat collega's bellen en van 3 projecten 1 nieuwe maken, dat lukt makkelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon nachtwerk van maken joh. Lijntje pep erbij. Moet jij eens kijken hoeveel je afkrijgt.
Mag je nu nog niet van je reclasseringsambtenaar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef Typisch het volgende:
Nog 2 weken jongens, dan mag ik naar Portugal.
einde bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |