En dan gaan ze hier topics openen over de Beneligaquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In België hebben ze verdomme 2 maanden vakantie
Aah ok, maar dat vond ik meestal wel een leuke week.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
donderdag boeken inleveren, vrijdag rapporthalen = officiee vakantie.
Die Bojan is een stugge kutbelg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaan ze hier topics openen over de Beneliga
Daar hebben ze gewoon de hoop al opgegeven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In België hebben ze verdomme 2 maanden vakantie
Hoezo zo laat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn hele zomer is fucked up omdat ik eind juli nog tentaments moet maken
omdat ik pfeiffer had deel van het jaar moet ik nu inhalen in zomerquote:
Dan begint de zomer pas dus goed geregeldquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn hele zomer is fucked up omdat ik eind juli nog tentaments moet maken
Ik heb al mijn hele leven Pfeiffer volgens mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat ik pfeiffer had deel van het jaar moet ik nu inhalen in zomer
Erg?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat ik pfeiffer had deel van het jaar moet ik nu inhalen in zomer
Nee jij bent gewoon lui.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al mijn hele leven Pfeiffer volgens mij.
Ja geloof dat 98% mensen het ooit hebben gehad alleen veel mensen hebben geen last van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Erg?
Ik heb dat blijkbaar.. ook ooit gehad, kwam uit een bloedonderzoek maar echt geen idee van gehadwel beter.
Lijkt me echt kut. Oude vriendin van mij had het ook erg en daarna ook chronisch vermoeid geraakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja geloof dat 98% mensen het ooit hebben gehad alleen veel mensen hebben geen last van.
Ja redelijk erg, toch wel paar maanden amper iets kunnen doen.
Bij mij ook. Had wel een ideetje toen ik de langzaamste speler van ons team ineens niet meer kon bijhouden op de training. Toen bloed laten nemen, maar 't was al weg zeiden ze.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Erg?
Ik heb dat blijkbaar.. ook ooit gehad, kwam uit een bloedonderzoek maar echt geen idee van gehadwel beter.
Is dat de fout van school?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme kut school. Kom je in je 3e week van je vakantie achter dat je voor je overgang nog iets moet inleveren morgen. En het is zo fucking groot, dat krijg ik nooit af.
Gewoon nachtwerk van maken joh. Lijntje pep erbij. Moet jij eens kijken hoeveel je afkrijgt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme kut school. Kom je in je 3e week van je vakantie achter dat je voor je overgang nog iets moet inleveren morgen. En het is zo fucking groot, dat krijg ik nooit af.
Gewoon wat collega's bellen en van 3 projecten 1 nieuwe maken, dat lukt makkelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon nachtwerk van maken joh. Lijntje pep erbij. Moet jij eens kijken hoeveel je afkrijgt.
Mag je nu nog niet van je reclasseringsambtenaar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef Typisch het volgende:
Nog 2 weken jongens, dan mag ik naar Portugal.
einde bericht
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik snap echt niet hoe mensen naar dit soort etappes in de TDF kunnen kijken.
Nah. Als leek vind ik bergetappes nog best leuk om te volgen. Maar van etappes zoals vandaag kan je eigenlijk ook alleen het laatste half uur uitzenden.quote:
lief kleinquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Wat voor een stage zouden jullie doen, een klein lief bedrijfje waar je op de eerste dag iedereen kent. Een middelgroot bedrijf, of een groot beursgenoteerd bedrijf?
Welke sector?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
Wat voor een stage zouden jullie doen, een klein lief bedrijfje waar je op de eerste dag iedereen kent. Een middelgroot bedrijf, of een groot beursgenoteerd bedrijf?
Klopt, ben best liefhebber van wielrennen maar kijk hier ook maar de laatste 20-25kmquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Als leek vind ik bergetappes nog best leuk om te volgen. Maar van etappes zoals vandaag kan je eigenlijk ook alleen het laatste half uur uitzenden.
afstudeerstage of halverwege?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan MKB, moet je wel goed uitkijken dat je geen kutbaantje krijgt.
ja en omdat je bij grote bedrijven pas een fatsoenlijke opdracht krijgt bij je afstuderen. Het is ook wel kut als je een half jaar aan iets gaat werken waarvan je gaat weten dat het uiteindelijk toch niks gaat opleveren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En afstuderen lekker groot, voor de mogelijke baan die je krijgt zeker?
Bij klein/midden zijn het wel allemaal "Wij waren vroeger kut, we hebben dus poep gemaakt en we willen dat jij die poep een beetje gaat oppoetsen"-opdrachten ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en omdat je bij grote bedrijven pas een fatsoenlijke opdracht krijgt bij je afstuderen. Het is ook wel kut als je een half jaar aan iets gaat werken waarvan je gaat weten dat het uiteindelijk toch niks gaat opleveren.
Niet overal trouwens
wat voor tripverslagenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:51 schreef Caland het volgende:
De tripverslagen doen het niet.
Al is het waarschijnlijk toch niet wat ik ervan verwacht.
teringquote:1e ritje
In oktober 2008 was ik een dagje naar De Efteling. De achtbanen durfde ik niet zo, maar de Pegasus (is nu gesloopt) wilde ik wel proberen. Die was wel leuk en ging niet zo snel. De dag was al zowat op zijn einde. Ik wilde ook de Vliegende Hollander doen. De medewerker verwees me naar de Python, maar dat durfde ik niet. Ik moest Vogel Rok maar eens proberen. Nadat ik nog even bij de gesloten Vliegende Hollander had rondgehangen ben ik toch naar de Vogel Rok gegaan. In de rij was ik best zenuachtig. Toen stapte ik in, voor de 1e rit. Het 1e ritje vond ik doodeng. Toch ben ik daarna nog een keer gegaan. De 2e rit vondt ik het al niet eng meer, maar leuk.
Drukke boel wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:57 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
forum ziet er wel gezellig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |