We zijn nou eenmaal niet allemaal zo ripped als jij, Jake.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verbaas me erover hoe Leerdam als profvoetballer zo weinig gespierd kan zijn. Die moet echt wat meer shakes gaan drinken.
Ja, leuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We zijn nou eenmaal niet allemaal zo ripped als jij, Jake.
Janowicz gaat Murray verpletteren morgenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We zijn nou eenmaal niet allemaal zo ripped als jij, Jake.
Rooney zit nooit in het krachthonkquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, leuk.Maar het blijft toch raar dat je als profvoetballer het jezelf niet gewoon makkelijk maakt en extra op je fysiek gaat trainen. Zeker als je een speler als Leerdam bent.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben Ibarra en Leerdam een handicap?
Haha. Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janowicz gaat Murray verpletteren morgen
Momenteel is het hier 17.8 graden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janowicz gaat Murray verpletteren morgen
Krijg ze altijd na/rond carnavalquote:
Carnavalquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Krijg ze altijd na/rond carnaval
Uh.. stoerquote:
hee veel plezier jongen, lekker stapje zettenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vanmiddag een Carhartt broek gekocht en ik ga nu bier drinken. DOAG.
ciaoquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vanmiddag een Carhartt broek gekocht en ik ga nu bier drinken. DOAG.
Goede aankoop.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt Thiago gepresenteerd bij Man United, einde bericht.
De zoon van Messi is al gekocht ja?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen wordt Thiago gepresenteerd bij Man United, einde bericht.
Familie Glazer wist al bij de bevruchting dat hij het zoontje van Messi moest kopenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De zoon van Messi is al gekocht ja?
De klein zoon van Maradona en zoon van Aguero staat al onder contract vanaf zijn geboorte.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De zoon van Messi is al gekocht ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |