HAPPOOOOOOOOOOOLquote:
Het kan me echt niets boeien gewoon.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Tjacka het volgende:
wie denken jullie die dood gaat bij gtst?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan me echt niets boeien gewoon.
gtst was leuk 10 jaar terugquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Tjacka het volgende:
Jij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Tjacka het volgende:
Jep dat ligt voor de hand. Net als Aysen na Bing zijn verklaring bij de politie. Maar ik denk dat het gewenste slachtoffer niet het slachtoffer uiteindelijk is.quote:
zullen wij samen 1 euro betalenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep dat ligt voor de hand. Net als Aysen na Bing zijn verklaring bij de politie. Maar ik denk dat het gewenste slachtoffer niet het slachtoffer uiteindelijk is.
Die shit kijken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep dat ligt voor de hand. Net als Aysen na Bing zijn verklaring bij de politie. Maar ik denk dat het gewenste slachtoffer niet het slachtoffer uiteindelijk is.
Ik en nee, zit potje AoE2 HD te spelen sry.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft hier verstand van Marketing en wil me even helpen?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik en nee, zit potje AoE2 HD te spelen sry.
waarmeequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft hier verstand van Marketing en wil me even helpen?
waarquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Oeh... fittie tussen een Jood en een Utrechter. Jood begint over David di Tommaso dus kan leuk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |