Dat impliceert dat het gare spellen zijn. Een beetje begrijpend lezen is gevraagd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat je het weigert te spelen? Een spel is goed of niet.
Je post impliceerde helemaal niks. Het was een ':')' post met wat tekst.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat impliceert dat het gare spellen zijn. Een beetje begrijpend lezen is gevraagd.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat impliceert dat het gare spellen zijn. Een beetje begrijpend lezen is gevraagd.
Zoiets in iemand zijn gezicht zeggen is nooit bevorderlijk voor je relatie met iemand.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:40 schreef Caland het volgende:
Bonje met de burenweer zo'n ranzig wijf die met 15 katten in een klein kutflatje woont.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post impliceerde helemaal niks. Het was een ':')' post met wat tekst.
Ik heb geen idee, NFS maakte altijd zo weinig indruk dat ik echt niet weet welke ik nu wel of niet gespeeld heb.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
NFS underground was toch een gaar spel man?
Nee, dan zou je het op latere leeftijd nog steeds tof vinden. Mijn post zegt eigenlijk dat je het alleen in de brugklas cool vind.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, NFS maakte altijd zo weinig indruk dat ik echt niet weet welke ik nu wel of niet gespeeld heb.Maar ik bedoelde meer dat iets wat je in de brugklas tof vind/vond niet perse betekent dat dat dan op latere leeftijd kut is.
Moet je nagaan dat er ook figuren waren die 15 mensen in een klein achterkamertje hielden. Dat moet ook vies geweest zijn. Geen wonder dat ze direct onder de douche gezet werden als ze erachter kwamen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
Ah gadverdamme. Ook nog vogels en een hond. Dat soort mensen zijn zo kankervies he.
Kom ook wel eens binnen bij dat soort lui, sta je minutenlang je adem in te houden.
Eensch wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga niet weer zo'n kutdiscussie beginnen. Later.
Ik vind dit echt niet kunnen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat er ook figuren waren die 15 mensen in een klein achterkamertje hielden. Dat moet ook vies geweest zijn. Geen wonder dat ze direct onder de douche gezet werden als ze erachter kwamen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat er ook figuren waren die 15 mensen in een klein achterkamertje hielden. Dat moet ook vies geweest zijn. Geen wonder dat ze direct onder de douche gezet werden als ze erachter kwamen.
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
igenlijk dat je het alleen in de brugklas cool vind.
Is goed. Dan beginnen we over grammatica.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga niet weer zo'n kutdiscussie beginnen. Later.
[..]
Dat waren joden. Geen mensen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat waren joden. Geen mensen.
Beetje historische kennis kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |