Geen stapjes, gewoon lekker halve liter blikken wegtikken. Morgen werken godverdekanjerzooiquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
hee veel plezier jongen, lekker stapje zetten
Staat Koos Alberts ook onder contract?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
De klein zoon van Maradona en zoon van Aguero staat al onder contract vanaf zijn geboorte.
Lekker bezig. Rij voorzichtig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen stapjes, gewoon lekker halve liter blikken wegtikken. Morgen werken godverdekanjerzooi
Bij de platenlabelquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Staat Koos Alberts ook onder contract?
Ik heb mijn plekje in de auto van de Bob gegeven aan iemand anders, ik ben een goede jongen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen stapjes, gewoon lekker halve liter blikken wegtikken. Morgen werken godverdekanjerzooi
Alto.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vanmiddag een Carhartt broek gekocht en ik ga nu bier drinken. DOAG.
ook niet echt zin inquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook man. Denk maar een nieuwe fm game starten.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik overweeg Diablo 3 weer eens op te starten uit verveling.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn hardcore poppetjes zijn dood gegaan laatstquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg Diablo 3 weer eens op te starten uit verveling.
Nooit geprobeerd. Zou ook niet goed zijn voor het humeur. Geduld is niet mijn beste eigenschap.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn hardcore poppetjes zijn dood gegaan laatst
niet doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg Diablo 3 weer eens op te starten uit verveling.
speel dan niksquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen andere spellen liggen naast Fifa13 en Quakelive
Dat zijn echt spellen die je in de brugklas de shit vindt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
speel dan niks
of need for speed, burnout en most wanted zijn twee erg leuke spellen.
ja, toen was underground en vervolgen erg populair, daar is need for speed helemaal de weg kwijt geraakt. Laatste spellen zijn gemaakt door criterion, erg goede gamemaker en spellen hebben ook lovende recensies.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn echt spellen die je in de brugklas de shit vindt.
Is dat ook de reden dat je het weigert te spelen? Een spel is goed of niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn echt spellen die je in de brugklas de shit vindt.
Freddy Fish manquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen andere spellen liggen naast Fifa13 en Quakelive
Ook League of Legends staat nog geïnstalleerd, maar dat spel kan mij weinig boeien.quote:
Jij lijkt mij een verstandig manquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook League of Legends staat nog geïnstalleerd, maar dat spel kan mij weinig boeien.
Freddy Fish it is.
Nog steeds noob?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook League of Legends staat nog geïnstalleerd, maar dat spel kan mij weinig boeien.
Freddy Fish it is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |