waarquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Oeh... fittie tussen een Jood en een Utrechter. Jood begint over David di Tommaso dus kan leuk worden.
Ok Rens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Verder is die haat van Utrecht naar Amsterdam ook zo calimero.
Ze zouden er boven moeten staan jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Verder is die haat van Utrecht naar Amsterdam ook zo calimero.
Net zoals in Rotterdam inderdaad, die verlagen zich nooit tot abnormaal laag niveau. Dat kloptquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zouden er boven moeten staan ja
Jammer genoeg is het nog geen lente want dan konden wij...quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Tjacka het volgende:
rotterdam kanjerstad in de oorlog lag je plat hihaho
Vergeleken met het keurige Heerenveen zal alles wel laag niveau zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Net zoals in Rotterdam inderdaad, die verlagen zich nooit tot abnormaal laag niveau. Dat klopt.
okequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka, doe normaa, nu ga ik niet meer naar Ajax met u.
Hoeveel die gozer van internet haalt, ongekend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Rens hebben we wel een kenner iin ons midden.
Helaas weet ik vrij weinig over de ontwikkelingen van de ultras van het korfbal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Rens hebben we wel een kenner iin ons midden.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En als je op vakantie bent koop ik geen PPT als het toch eerder is
Bijna alles face-to-face van anderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel die gozer van internet haalt, ongekend.
ultrasquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas weet ik vrij weinig over de ontwikkelingen van de ultras van het korfbal.
Korfbal heeft geen ultra's, is er de sport ook niet voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas weet ik vrij weinig over de ontwikkelingen van de ultras van het korfbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |