Gewoon zeggen dat het allemaal kanjer joden zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
nu ben ik wel bang man als ik straks visum moet aanvragen voor VS dat die prism al mijn FOK! posts op een a4tje heeft gezet
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het allemaal kanjer joden zijn.
Ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Is C_A niet een beetje te oud om elke dag foto's te posten van haar alcoholische drankjes?
Moet ze vooral zelf weten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Is C_A niet een beetje te oud om elke dag foto's te posten van haar alcoholische drankjes?
Je bent zelf toch ook nog nat achter de orenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mag er een mening over hebben.
Dan mag je ook een mening hebben Caland. Dat je C_A graag mag doet niks af van je mening hoop ik? Anderen op Facebook wel afkrakenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent zelf toch ook nog nat achter de oren
Ik ken haar helemaal niet joh.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan mag je ook een mening hebben Caland. Dat je C_A graag mag doet niks af van je mening hoop ik? Anderen op Facebook wel afkraken
Je mag een mening hebben, maar je vraagt onze mening. Voor de rest is een smartphone verslaving van alle generaties.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Spannend liveverslag, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:20 schreef Caland het volgende:
Ah. Iemand die met katten praat nu. Fijn.
Tamelijk briljante televisie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spannend liveverslag, moet ik zeggen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:40 schreef Caland het volgende:
Bonje met de burenweer zo'n ranzig wijf die met 15 katten in een klein kutflatje woont.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
Ah gadverdamme. Ook nog vogels en een hond. Dat soort mensen zijn zo kankervies he.
Kom ook wel eens binnen bij dat soort lui, sta je minutenlang je adem in te houden.
Ik heb nu pas door dat je het over een tv programma hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |