Gewoon zeggen dat het allemaal kanjer joden zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
nu ben ik wel bang man als ik straks visum moet aanvragen voor VS dat die prism al mijn FOK! posts op een a4tje heeft gezet
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het allemaal kanjer joden zijn.
Ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Is C_A niet een beetje te oud om elke dag foto's te posten van haar alcoholische drankjes?
Moet ze vooral zelf weten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Is C_A niet een beetje te oud om elke dag foto's te posten van haar alcoholische drankjes?
Je bent zelf toch ook nog nat achter de orenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mag er een mening over hebben.
Dan mag je ook een mening hebben Caland. Dat je C_A graag mag doet niks af van je mening hoop ik? Anderen op Facebook wel afkrakenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent zelf toch ook nog nat achter de oren
Ik ken haar helemaal niet joh.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan mag je ook een mening hebben Caland. Dat je C_A graag mag doet niks af van je mening hoop ik? Anderen op Facebook wel afkraken
Je mag een mening hebben, maar je vraagt onze mening. Voor de rest is een smartphone verslaving van alle generaties.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Spannend liveverslag, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:20 schreef Caland het volgende:
Ah. Iemand die met katten praat nu. Fijn.
Tamelijk briljante televisie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spannend liveverslag, moet ik zeggen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:40 schreef Caland het volgende:
Bonje met de burenweer zo'n ranzig wijf die met 15 katten in een klein kutflatje woont.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
Ah gadverdamme. Ook nog vogels en een hond. Dat soort mensen zijn zo kankervies he.
Kom ook wel eens binnen bij dat soort lui, sta je minutenlang je adem in te houden.
Ik heb nu pas door dat je het over een tv programma hebt.quote:
Tranentrekker dit programma hoorquote:
HAPPOOOOOOOOOOOLquote:
Het kan me echt niets boeien gewoon.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Tjacka het volgende:
wie denken jullie die dood gaat bij gtst?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan me echt niets boeien gewoon.
gtst was leuk 10 jaar terugquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Tjacka het volgende:
Jij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef Tjacka het volgende:
Jep dat ligt voor de hand. Net als Aysen na Bing zijn verklaring bij de politie. Maar ik denk dat het gewenste slachtoffer niet het slachtoffer uiteindelijk is.quote:
zullen wij samen 1 euro betalenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep dat ligt voor de hand. Net als Aysen na Bing zijn verklaring bij de politie. Maar ik denk dat het gewenste slachtoffer niet het slachtoffer uiteindelijk is.
Die shit kijken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep dat ligt voor de hand. Net als Aysen na Bing zijn verklaring bij de politie. Maar ik denk dat het gewenste slachtoffer niet het slachtoffer uiteindelijk is.
Ik en nee, zit potje AoE2 HD te spelen sry.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft hier verstand van Marketing en wil me even helpen?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik en nee, zit potje AoE2 HD te spelen sry.
waarmeequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Wie heeft hier verstand van Marketing en wil me even helpen?
waarquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Oeh... fittie tussen een Jood en een Utrechter. Jood begint over David di Tommaso dus kan leuk worden.
waarquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Oeh... fittie tussen een Jood en een Utrechter. Jood begint over David di Tommaso dus kan leuk worden.
Ok Rens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Verder is die haat van Utrecht naar Amsterdam ook zo calimero.
Ze zouden er boven moeten staan jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Verder is die haat van Utrecht naar Amsterdam ook zo calimero.
Net zoals in Rotterdam inderdaad, die verlagen zich nooit tot abnormaal laag niveau. Dat kloptquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zouden er boven moeten staan ja
Jammer genoeg is het nog geen lente want dan konden wij...quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Tjacka het volgende:
rotterdam kanjerstad in de oorlog lag je plat hihaho
Vergeleken met het keurige Heerenveen zal alles wel laag niveau zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Net zoals in Rotterdam inderdaad, die verlagen zich nooit tot abnormaal laag niveau. Dat klopt.
okequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka, doe normaa, nu ga ik niet meer naar Ajax met u.
Hoeveel die gozer van internet haalt, ongekend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Rens hebben we wel een kenner iin ons midden.
Helaas weet ik vrij weinig over de ontwikkelingen van de ultras van het korfbal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Rens hebben we wel een kenner iin ons midden.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En als je op vakantie bent koop ik geen PPT als het toch eerder is
Bijna alles face-to-face van anderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel die gozer van internet haalt, ongekend.
ultrasquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas weet ik vrij weinig over de ontwikkelingen van de ultras van het korfbal.
Korfbal heeft geen ultra's, is er de sport ook niet voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas weet ik vrij weinig over de ontwikkelingen van de ultras van het korfbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |