quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder valt het trouwens wel mee met de eigenlijke PVV stemmers daar. 6e partij oid.
Ik had het toentertijd eens opgezocht toen ik vorige carnaval toevallig daar met een antiliaanse vriend van me over die plein liep en mensen hem gewoon zwarte noemdenquote:
Dat krijg je als je die plein zegt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had het toentertijd eens opgezocht toen ik vorige carnaval toevallig daar met een antiliaanse vriend van me over die plein liep en mensen hem gewoon zwarte noemden
Thxquote:
Die drinkt m'n vriendin as we speakquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ok jongons, ik ga weer studeren. Knut, veel plezier nog daar. Lekker veel van die lime juice met water en ijs drinken.
Ik wilde die markt typenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat krijg je als je die plein zegt.
Is goed spul hoor. Dat fruit is ook echt heerlijk daar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die drinkt m'n vriendin as we speak
Moet iemand nuchter blijvenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag wel ja, ging vroeger wel vaak bij FC Lisse kijken, leuke wedstrijdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amateurvoetbal wordt gedomineerd door de Bollenstreek.
hoe laat is het daar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |