abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128450610
Ik ben 3,5 maand te vroeg geboren, was bedoeld voor 30 maart, ben 5 december ter wereld gebracht.
Hierbij traden verschillende complicaties op zoals een Hersenbloeding, zuurstof te kort, maag bloeding en een lies breuk.

Uiteindelijk heb ik het overleefd (M`n tweeling broertje niet helaas..) En mag ik blij zijn dat ik in relatieve gezondheid ter wereld ben gebracht.

Helaas heb ik de afgelopen jaren ook wel wat dingen over mij heen gehad..

Ik wás een zware astma patient (elke week bij heideheuvel, constant aan zo`n vernevelaar, constant pufjes) Uiteindelijk lijk ik hier vanaf te zijn, maar heb er nog dagelijks last van, als ik 100-150 meter ren dan ben ik kapot. Dat is énigzins te wijden aan m`n overgewicht maar ook aan (nogsteeds) de astma.

Ik hád ook zware ADHD, hier heb ik pillen voor geslikt (eerst begonnen met Ritalin, daarna Concerta... en toen weer terug naar Ritalin)
Door die ADHD had ik last van woede aanvallen, ik kon heel raar uit de hoek komen, en ik maakte eigenlijk alleen maar mezelf steeds verder kapot, omdat ik niet in de gaten had wat ik allemaal deed..

Mede door de Concerta heb ik overgewicht gekregen (Dat was een bijwerking van Concerta)
Met als gevolg dat m`n knieén vrij zwak zijn (Als ik 2 kilometer loop heb ik énorm veel pijn aan m`n knieén)

Door m`n ADHD had ik dus ook énorm veel last van gedragproblemen op school, wat resulteerde in zo goed als geen basisschoolstructuur (Heb op 7 basisscholen gezeten..)
M`n middelbare heb ik wél afgemaakt gelukkig (Met een diploma!)

Ze hebben ook op een school ooit eens onterecht het stempel "Zwaar autistisch" op me geplakt, hier
Heb ook last van een oogafwijking, Nystagmus.
Komt er op neer dat als ik te kort heb geslapen dat ik dan last krijg van trillende ogen, dit zorgt ervoor dat mijn focus niet helemaal scherp is en ik gewoon niet goed zie. Ook heb ik dit `savonds (ik ben dan ook nacht blind)

Mede door dit alles heb ik een énorm verknipt zelfbeeld gekregen en ben ik héél onzeker geworden, en wil ik éigenlijk van álles wat ik doe wel bevestiging van andere of ik het wel goed doe of niet..

Dit heeft dus ook invloed op alles wat ik doe, van het lopen op straat (ik loop constant met gebogen hoofd) tot het maken van muziek met de band, ik heb geen idee hoe en wat ik goed/fout doe.

Ook bij het uitgaan kom ik volgens 99% van de mensen met wie ik omga, énorm onzeker over.
En dat is ook zo, ik kijk mensen niet echt aan als ik met ze praat, ik kijk vaker langs ze heen... Soms dan ga ik stotteren... het is allemaal héel erg vervelend..

Sorry voor de lange post... ik moest dit even van mij aftypen

(Had dit eerst perongeluk in KLB gepost.... en daar is het niet echt op z`n plaats natuurlijk)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 10:16:03 ]
pi_128450627
:O
Je leert het ook nooit hè?
pi_128450655
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:15 schreef Oognip het volgende:
:O
Je leert het ook nooit hè?
  maandag 1 juli 2013 @ 10:20:49 #4
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128450735
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:15 schreef Braddie het volgende:
Ik ben 3,5 maand te vroeg geboren, was bedoeld voor 30 maart, ben 5 december ter wereld gebracht.
Dit klopt volgens mij niet.

Waar zijn de positieve dingen, Bradley? Waar haal je voldoening uit? Heb je vrienden waarbij je terecht kunt? (en dan bedoel ik échte vrienden)

Probeer niet te veel in het verleden te blijven hangen. Ik weet dat zoiets heel verleidelijk is. Zwelgen in zelfmedelijden etc. Maar probeer je nu te richten op de toekomst. Je was volgens mij al bezig met afvallen, gezonder leven, nou, zet dat door :) Dan voelt het mentaal ook beter op een gegeven moment.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_128450797
Sterkte, Braddie. Mijn Tyros 3 sloeg spontaan een paar uiterst droevige, maar stevige noten aan bij het openen van dit topic. Het is vast niet fijn om gehandicapt te zijn.
pi_128450805
Wie zegt trouwens dat het een verknipt zelfbeeld is? :@
pi_128450821
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:20 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit klopt volgens mij niet.

Waar zijn de positieve dingen, Bradley? Waar haal je voldoening uit? Heb je vrienden waarbij je terecht kunt? (en dan bedoel ik échte vrienden)

Probeer niet te veel in het verleden te blijven hangen. Ik weet dat zoiets heel verleidelijk is. Zwelgen in zelfmedelijden etc. Maar probeer je nu te richten op de toekomst. Je was volgens mij al bezig met afvallen, gezonder leven, nou, zet dat door :) Dan voelt het mentaal ook beter op een gegeven moment.
Nja, positieve dingen, die zijn er niet echt.
Ja, ik ben bezig met afvallen, ja ik speel in een goede band, maar daar is het ook mee gezegd.

M`n voldoening haal ik uit de muziek tegenwoordig.
Heb 1 echte vriend waar ik bij terecht kan, daar kan ik echt met alles terecht, en dat is wel fijn, alleen spreken we elkaar de laatste tijd niet zo heel veel..

Het is voor mij énorm lastig om mezelf zekerder voor te doen, of zekerder te voelen.. omdat ik toch die problemen heb, en het blijft wel in m`n achterhoofd.

Geen idee wat ik er aan kan doen (behalve ze proberen opzij te zetten/ te manipuleren)
pi_128450846
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:23 schreef Oognip het volgende:
Wie zegt trouwens dat het een verknipt zelfbeeld is? :@
Nou... ik heb volgens mij wel een verknipt zelfbeeld hoor..
Alles wat ik doe is in mijn ogen negatief, het gaat allemaal heel erg onzeker... en ik bedenk bij heel veel dingen ook de slechtste scenario`s...
pi_128450851
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_128450863
Professionele hulp zoeken klinkt als een plausibele oplossing.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:26:56 #11
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128450883
Ga sporten:

- Je stopt je overtollige energie in iets nuttigs, waardoor je minder druk bent
- Je slaapt beter door sporten, geen trillende ogen meer
- Je valt af, geen last van je knieen meer
- Je krijgt een betere conditie, dus niet meer bekaf na 150 meter
- Je voelt je zelfverzekerder als je afvalt

Dat dus.
pi_128450893
quote:
Valt me mee dat hij het zelf ook gezeik vindt :D
pi_128450902
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:27 schreef Oognip het volgende:

[..]

Valt me mee dat hij het zelf ook gezeik vindt :D
Had het bij het verkeerde subforum gepost..
  maandag 1 juli 2013 @ 10:27:57 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128450909
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:24 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, ik ben bezig met afvallen, ja ik speel in een goede band, maar daar is het ook mee gezegd.

Heb 1 echte vriend waar ik bij terecht kan, daar kan ik echt met alles terecht, en dat is wel fijn, alleen spreken we elkaar de laatste tijd niet zo heel veel..

Het is voor mij énorm lastig om mezelf zekerder voor te doen, of zekerder te voelen.. omdat ik toch die problemen heb, en het blijft wel in m`n achterhoofd.

Geen idee wat ik er aan kan doen (behalve ze proberen opzij te zetten/ te manipuleren)
Al eens overwogen om met een psycholoog te praten?

Daarnaast moet je investeren in vriendschap. Als het echt zo'n goede vriend is, dan wil hij heus wel met je afspreken. Je zult daar dan wel moeite voor moeten doen :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_128450911
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:26 schreef iScream. het volgende:
Ga sporten:

- Je stopt je overtollige energie in iets nuttigs, waardoor je minder druk bent
- Je slaapt beter door sporten, geen trillende ogen meer
- Je valt af, geen last van je knieen meer
- Je krijgt een betere conditie, dus niet meer bekaf na 150 meter
- Je voelt je zelfverzekerder als je afvalt

Dat dus.
Ben al aan het *sporten* (Wil het rustig opbouwen, dus ik fiets tegenwoordig dagelijks 10 km ongeveer)
pi_128450917
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:27 schreef Braddie het volgende:

[..]

Had je expres gedaan
pi_128450929
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:27 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Al eens overwogen om met een psycholoog te praten?

Daarnaast moet je investeren in vriendschap. Als het echt zo'n goede vriend is, dan wil hij heus wel met je afspreken. Je zult daar dan wel moeite voor moeten doen :)
Heb dat al eens overwogen ja, maar iets houd me tegen.
Wat dit is kan ik je zo 1.2.3 niet vertellen, dat weet ik zelf ook niet...

Ja, heb net met hem gepraat, en hij wilde vandaag wel afspreken. Dus dat is fijn.
pi_128450930
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:28 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Had je expres gedaan
:')_!
pi_128450941
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:27 schreef Braddie het volgende:

[..]

Zie, je zelfbeeld klopt wel.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:29:54 #20
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128450945
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:28 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Had je expres gedaan
Negatieve aandacht is ook aandacht bro.
BEASTMODE
  maandag 1 juli 2013 @ 10:30:06 #21
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128450952
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ben al aan het *sporten* (Wil het rustig opbouwen, dus ik fiets tegenwoordig dagelijks 10 km ongeveer)
Dat is geen sport, dat is gematigde lichaamsbeweging. Koop een racefiets en ga jezelf lekker afmatten, je valt ook pas af als je normale energievoorraad opgebruikt is en je lichaam dus je reserves moet aanspreken, ga dus maar wat verder fietsen, en zo hard dat je goed zweet, maak je nog endorfine aan ook, voel je je beter door.
pi_128450977
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:30 schreef iScream. het volgende:

[..]

Dat is geen sport, dat is gematigde lichaamsbeweging. Koop een racefiets en ga jezelf lekker afmatten, je valt ook pas af als je normale energievoorraad opgebruikt is en je lichaam dus je reserves moet aanspreken, ga dus maar wat verder fietsen, en zo hard dat je goed zweet, maak je nog endorfine aan ook, voel je je beter door.
Hmm..
Hoeveel verder is verder fietsen? :)
Wanneer zit ik in m`n reserves? (Eet gemiddeld 1500-1800cals)
  maandag 1 juli 2013 @ 10:31:18 #23
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128450979
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:29 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, heb net met hem gepraat, en hij wilde vandaag wel afspreken. Dus dat is fijn.
Je kunt het blijkbaar niet zelf oplossen, want dit is niet de eerste keer dat je over je problemen vertelt. En je ouders dan? Ik zou trouwens wel echt serieus overwegen die stap te gaan zetten. Al is het maar om je hart te luchten bij een onafhankelijk persoon.

Goed zo :) Probeer juist de positieve dingen te accentueren. Daar haal je tenslotte je energie uit.
pi_128450988
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hmm..
Hoeveel fiets je nu?
  maandag 1 juli 2013 @ 10:32:16 #25
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_128450991
quote:
Hoeveel verder is verder fietsen?

je moet niet verder, je moet intensiever

en een keer naar de kapper
pi_128450997
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:29 schreef Braddie het volgende:

[..]

Grow some balls men :{
Ga eens wat anders aan je problemen doen dan er dagelijks FOK! mee te vervuilen en zoek hulp. Dit red je niet alleen.
pi_128451003
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:31 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je kunt het blijkbaar niet zelf oplossen, want dit is niet de eerste keer dat je over je problemen vertelt. En je ouders dan? Ik zou trouwens wel echt serieus overwegen die stap te gaan zetten. Al is het maar om je hart te luchten bij een onafhankelijk persoon.

Goed zo :) Probeer juist de positieve dingen te accentueren. Daar haal je tenslotte je energie uit.
Met m`n ouders er over praten doe ik niet...
Dat schiet niet op, hoe lullig het ook klinkt, maar echt een super band met m`n ouders heb ik niet (M`n vader heb ik al 4 maanden niet meer gezien, en m`n moeder is vaak weg)

De positieve dingen ga ik proberen te accentueren.
pi_128451011
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:32 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Hoeveel fiets je nu?
10-15 km per dag
  maandag 1 juli 2013 @ 10:35:53 #29
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128451061
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:33 schreef Braddie het volgende:

[..]

10-15 km per dag
Als je wilt opbouwen, gewoon beginnen met een uurtje, en echt jezelf goed kapot fietsen, even door de zure appel bijten, je gaat jezelf alleen maar lekkerder door voelen later.
pi_128451120
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:35 schreef iScream. het volgende:

[..]

Als je wilt opbouwen, gewoon beginnen met een uurtje, en echt jezelf goed kapot fietsen, even door de zure appel bijten, je gaat jezelf alleen maar lekkerder door voelen later.
hmm..
Straks maar op de fiets stappen dan (Was ik al van plan, maar dan weet ik dat ik nu wat meer / intensiever moet fietsen)
pi_128451143
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

hmm..
Straks maar op de fiets stappen dan (Was ik al van plan, maar dan weet ik dat ik nu wat meer / intensiever moet fietsen)
Waarom geen krachttraining? Leuker, verbrandt meer kcals en je hebt er meer aan.
pi_128451165
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Waarom geen krachttraining? Leuker, verbrandt meer kcals en je hebt er meer aan.
Moet ik een abbonement bij de sportschool nemen, iets wat ik niet kan betalen.
pi_128451167
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

hmm..
Zonder de topic wist je niet dat je intensief moet fietsen?

Please. Doe niet alsof je dom bent, want dat ben je niet, stop met zielig doen en zelfmedelijden hebben.
pi_128451190
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:40 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zonder de topic wist je niet dat je intensief moet fietsen?

Please. Doe niet alsof je dom bent, want dat ben je niet, stop met zielig doen en zelfmedelijden hebben.
Dat wist ik serieus niet.

Ik wist wel dat ik moest fietsen om te verbranden, dus ik neem genoegen met dagelijks 10-15 km.
Maar weet ik veel dat ik meer/intensiever moet gaan fietsen :')
  maandag 1 juli 2013 @ 10:40:52 #35
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_128451193
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

gast je trekt een wajong en woont thuis

minder drugs gebruiken en een abo afsluiten. kom eens uit je comfortzone man
pi_128451216
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:40 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Gast, ik heb rijlessen. Dus geen geld meer.
Enne, drugs gebruiken? Nee, ik gebruik geen drugs. ik hád een abbo op de sportschool, maar op een gegeven moment ging ik gewoon niet meer.

Ik ging namelijk altijd met vrienden, maar op een gegeven moment gingen die gasten ook niet, en in m`n eentje naar de sportschool vind ik niets...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 10:43:02 ]
pi_128451223
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:40 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Boom! Dé tip van de week.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_128451239
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

20-25 euro per maand is toch goed te doen? Zeker als je een beetje bijverdient met online de handel bedrijven. :) Als je eenmaal geld verdient dan gaat het snel.

Misschien kun je na je herkeuring meteen als stucadoor aan de slag?
  maandag 1 juli 2013 @ 10:46:08 #39
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128451314
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Gast, ik heb rijlessen. Dus geen geld meer.
Enne, drugs gebruiken? Nee, ik gebruik geen drugs. ik hád een abbo op de sportschool, maar op een gegeven moment ging ik gewoon niet meer.

Ik ging namelijk altijd met vrienden, maar op een gegeven moment gingen die gasten ook niet, en in m`n eentje naar de sportschool vind ik niets...
Waarom op zulke momenten het niet proberen bij je ouders? Leg ze de situatie uit. Je moeder kan wel vaak weg zijn, je blijft toch haar kind. Ik neem aan dat ze wel gewoon van je houdt.

En de sportschool doe je voor jezelf. Dat is juist fijn om alleen te doen. Geen gezeik van vrienden die moe zijn of je afleiden.
pi_128451324
Nou deze post net in KLB getypt, maar dat topic ging dicht.
Vraag me af hoe jij bij het idee komt dat je van Concerta overgewicht krijgt, want een van de bekendste bijwerkingen is juist dat het de hongerprikkels wegneemt wat juist leidt tot gewichtsverlies. Nu is het bij Concerta wel in mindere mate dan bij Ritalin - een belangrijke reden voor mijn overstap - maar je gaat mij niet wijsmaken dat je je overgewicht daar aan te danken hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 1 juli 2013 @ 10:47:20 #41
405222 Ataturko
Mussie Kemal
pi_128451345
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:46 schreef Robophatt het volgende:
Vraag me af hoe jij bij het idee komt dat je van Concerta overgewicht krijgt, want een van de bekendste bijwerkingen is juist dat het de hongerprikkels wegneemt wat juist leidt tot gewichtsverlies. Nu is het bij Concerta wel in mindere mate dan bij Ritalin - een belangrijke reden voor mijn overstap - maar je gaat mij niet wijsmaken dat je je overgewicht daar aan te danken hebt.
Ik denk eerder door

LIF / s`Nachts eten.... verschrikkelijke gewoonte, hóe kom ik er vanaf?
pi_128451349
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Je gaat daarheen om te sporten, niet theekransje :')
Daar zijn zat instructeurs die je willen helpen met trainen.
pi_128451445
quote:
Dat denk ik inderdaad ook. Nja, 's nachts worden de prikkels inderdaad niet meer onderdrukt, maar normaal gesproken ga je dan gewoon naar bed.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 1 juli 2013 @ 11:03:48 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128451716
quote:
Mede door de Concerta heb ik overgewicht gekregen (Dat was een bijwerking van Concerta)
bullshit... concerta is een amfetamine-achtige stof die juist gewichtsverlies veroorzaakt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_128451864
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Waarom op zulke momenten het niet proberen bij je ouders? Leg ze de situatie uit. Je moeder kan wel vaak weg zijn, je blijft toch haar kind. Ik neem aan dat ze wel gewoon van je houdt.

En de sportschool doe je voor jezelf. Dat is juist fijn om alleen te doen. Geen gezeik van vrienden die moe zijn of je afleiden.
Ja, misschien moet ik het maar gewoon gaan proberen ja, wat heb ik te verliezen?
pi_128451877
Hè, het wekelijkse ik-ben-zo-zielig-topic van Braddie..
Ja doei.
pi_128451880
quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:03 schreef Re het volgende:

[..]

bullshit... concerta is een amfetamine-achtige stof die juist gewichtsverlies veroorzaakt
Dan mag jij mij vertellen, hoe ik in de zomervakantie van 2003 (toen ik ben begonnen met Concerta) enerzijds een zombie werd (ik had 0 energie meer) en anderzijds 20 kilo aanben gekomen in 6 weken
pi_128451893
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:51 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad ook. Nja, 's nachts worden de prikkels inderdaad niet meer onderdrukt, maar normaal gesproken ga je dan gewoon naar bed.
Ik slik al ruim 8 jaar geen medicatie meer voor ADHD..
Dit is puur omdat ik me dan kapot verveel en daarom ga eten..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 11:11:15 ]
pi_128451920
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:46 schreef Robophatt het volgende:
Ik ben in de zomervakantie van `03 in 6 weken tijd 20 kilo aangekomen, ik stapte van Ritalin over op Concerta, had géen energie meer door die Concerta, maar ben wél 20 kg aangekomen..
En voordat ik op Concerta overstapte was ik altijd een magere spriet, met ondergewicht..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 11:12:23 ]
pi_128451949
Misschien moet je eens stoppen met jezelf volproppen 's avonds. En nee, zeggen dat je dat nu al 3 dagen niet meer doet schiet niet op.

Ja doei.
pi_128451955
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je gaat daarheen om te sporten, niet theekransje :')
Daar zijn zat instructeurs die je willen helpen met trainen.
Janee, dat snap ik ook best. Maar het is wel wat fijner om met iemand te sporten die je kent, omdat je dan nog een praatje kan maken eventueel tijdens het sporten, en dat vind ik wel fijn..

Maar misschien moet ik maar wat gaan proberen ja, en er toch heen.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:13:50 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128451965
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:10 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dan mag jij mij vertellen, hoe ik in de zomervakantie van 2003 (toen ik ben begonnen met Concerta) enerzijds een zombie werd (ik had 0 energie meer) en anderzijds 20 kilo aanben gekomen in 6 weken
omdat je misschien geen ADHD hebt?... amfetamines zijn er om rust in je hoofd te brengen, structureel te worden met gedachtenstromen... heeft geen fuck met het ontnemen van energie te maken...
pi_128451973
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien moet je eens stoppen met jezelf volproppen 's avonds. En nee, zeggen dat je dat nu al 3 dagen niet meer doet schiet niet op.

Daarvoor werd ik al dik, wat ik zei.. van de Concerta in 2003. lees eens moderator.

Ik moet ook stoppen met zoveel eten `savonds, ben er ook meegestopt. Moet het alleeen nog doorzetten.
pi_128451985
quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:13 schreef Re het volgende:

[..]

omdat je misschien geen ADHD hebt?... amfetamines zijn er om rust in je hoofd te brengen, structureel te worden met gedachtenstromen... heeft geen fuck met het ontnemen van energie te maken...
Verschillende dossiers van ziekenhuizen etc melden toch echt dat ik ADHD had... (en nogsteeds heb.. maar niet meer zo erg dat ik er medicatie voor moet slikken)
pi_128451991
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:14 schreef Braddie het volgende:

[..]

Daarvoor werd ik al dik, wat ik zei.. van de Concerta in 2003. lees eens moderator.

Ik moet ook stoppen met zoveel eten `savonds, ben er ook meegestopt. Moet het alleeen nog doorzetten.
Ja, user, blijf vooral lekker smoesjes bedenken. Prima hoor dat je wat aankomt van medicijnen, je bent de eerste niet, maar vervolgens blijven zwelgen in medelijden en OVERWEGEN om MISSCHIEN wat te GAAN DOEN is de grootste boosdoener.
Ja doei.
pi_128451992
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Janee, dat snap ik ook best. Maar het is wel wat fijner om met iemand te sporten die je kent, omdat je dan nog een praatje kan maken eventueel tijdens het sporten, en dat vind ik wel fijn..

Je vindt het gewoon eng om in je eentje naar de sportschool te gaan :) Daarom is het juist goed om het wel te doen en buiten je comfort zone te treden. Met je huidige gedrag hou je alleen maar al je problemen in stand.

Oh en:
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:14 schreef zarGon het volgende:
Beetje rustig aandoen met de accent aigu's man.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:16:03 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128452021
quote:

[..]

Verschillende dossiers van ziekenhuizen etc melden toch echt dat ik ADHD had... (en nogsteeds heb.. maar niet meer zo erg dat ik er medicatie voor moet slikken)
nou vooruit, ik geloof best dat je ADHD hebt, maar dat je dik wordt van concerta is een ongelofelijk slap excuus en blijf dat maar de schuld geven van je overgewicht want zelf immers kun je er geen reet aan doen toch, dat je dik bent?
pi_128452030
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:14 schreef Oognip het volgende:

[..]

Je vindt het gewoon eng om in je eentje naar de sportschool te gaan :) Daarom is het juist goed om het wel te doen en buiten je comfort zone te treden. Met je huidige gedrag hou je alleen maar al je problemen in stand.

Oh en:

[..]

Ja, misschien vind ik het ook wel eng, maar om eerlijk te zijn vind ik sociaal contact met onbekenden ook eng..
Ben bang dat er meteen al een oordeel over mij gevelt word..
pi_128452057
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, user, blijf vooral lekker smoesjes bedenken. Prima hoor dat je wat aankomt van medicijnen, je bent de eerste niet, maar vervolgens blijven zwelgen in medelijden en OVERWEGEN om MISSCHIEN wat te GAAN DOEN is de grootste boosdoener.
Ik DOE er nu toch wat aan? Ik eet niet meer `savonds, ik beweeg, ik fiets dagelijks 10-15 km, ik probeer dagelijks (Als ik nog energie heb) hard te lopen.
pi_128452062
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, misschien vind ik het ook wel eng, maar om eerlijk te zijn vind ik sociaal contact met onbekenden ook eng..
Waarom heb je dan nul komma nul bezwaar alles wereldkundig te maken op een forum. Ik weet meer van jou dan van sommige van mijn vrienden joh. :{w
  maandag 1 juli 2013 @ 11:18:05 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128452071
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ben in de zomervakantie van `03 in 6 weken tijd 20 kilo aangekomen, ik stapte van Ritalin over op Concerta, had géen energie meer door die Concerta, maar ben wél 20 kg aangekomen..
En voordat ik op Concerta overstapte was ik altijd een magere spriet, met ondergewicht..
Dan kan je na die 20 kilo onmogelijk zo veel te zwaar zijn dat je ineens spontaan last van je knieeen krijgt.

En sowieso is 20 kilo in 6 weken vlgs mij nagenoeg onmogelijk. Dat is 3 kilo per week en daarvoor moet je 21000kcal meer eten dan wat je lijf verbruikt voor de dagelijks activiteiten.
Tenzij je om het uur een bekertje slagroom leegdronk en de rest van de dag blokken frituurvet at is het echt onmogelijk. :N
pi_128452088
quote:

[..]

Misschien? Mens, ga wat doen met jouw leven, je verpest het voor jezelf en alleen jij kan er wat aan doen.
pi_128452093
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik DOE er nu toch wat aan? Ik eet niet meer `savonds, ik beweeg, ik fiets dagelijks 10-15 km, ik probeer dagelijks (Als ik nog energie heb) hard te lopen.
Al 3 dagen niet meer. Vorige topic over je gewicht was je ook vastbesloten er wat aan te gaan doen, was je 3 dagen na het openen van dat topic ook helemaal overtuigd dat het ging lukken, en dan 2 weken later wéér zo'n topic. Spendeer al die tijd die je in topics steekt eens aan het zoeken van een goede diëtist en psycholoog.
Ja doei.
pi_128452099
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan kan je na die 20 kilo onmogelijk zo veel te zwaar zijn dat je ineens spontaan last van je knieeen krijgt.
Ik ben sinds 2005 (scheiding van m`n ouders) m`n troost gaan zoeken in eten.
En nu ben ik dus een kleine 35 kilo te zwaar.
pi_128452106
quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef Re het volgende:

[..]

nou vooruit, ik geloof best dat je ADHD hebt, maar dat je dik wordt van concerta is een ongelofelijk slap excuus en blijf dat maar de schuld geven van je overgewicht want zelf immers kun je er geen reet aan doen toch, dat je dik bent?
Ieder pondje gaat bij Braddie door het mondje :') En met ADHD eet je ook in een rapper tempo. Hap slik weg.
pi_128452111
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het was toch de concerta? :?
Ja doei.
pi_128452129
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En sowieso is 20 kilo in 6 weken vlgs mij nagenoeg onmogelijk. Dat is 3 kilo per week en daarvoor moet je 21000kcal meer eten dan wat je lijf verbruikt voor de dagelijks activiteiten.
Tenzij je om het uur een bekertje slagroom leegdronk en de rest van de dag blokken frituurvet at is het echt onmogelijk. :N

Dat kan zeker wel. :Y
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 1 juli 2013 @ 11:20:12 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128452135
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

"En voordat ik op Concerta overstapte was ik altijd een magere spriet, met ondergewicht.."
Wat is het nou?
pi_128452141
quote:
Je had er toch geen geld voor?
pi_128452143
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het was toch de concerta? :?
:')
Lees eens.

2003 - overstap concerta. Toen werd ik te dik (20 kilo)
Dit bleef zo tot 2005, toen begon ik weer wat af te vallen.. Totdat m`n ouders gingen scheiden.
Sinds ik een emotie eter ben heb ik heel veel gegeten, en ben ik nu op het punt dat ik 115 kilo ben in plaats van de 85 kilo die ik in 2003 was.
pi_128452147
quote:

[..]

Van Ritalin viel ik meer af dan van Concerta, maar op dagen waarop ik geen zin heb in medicatie eet ik veel meer dan anders. Waarschijnlijk at je zo weinig met Ritalin dat je daarna met gemak aankwam, maar overwicht is absoluut niet te wijten aan Concerta. Dat heeft vooral te maken met de rest van je gewoonten.

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik slik al ruim 8 jaar geen medicatie meer voor ADHD..
Dit is puur omdat ik me dan kapot verveel en daarom ga eten..
Als je je toch verveelt, ga dan gewoon naar bed.
Altijd die excuses over 's nachts niet kunnen slapen... Als je dat niet kunt heb je overdag te weinig gedaan.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:21:03 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128452158
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat kan zeker wel. :Y
Echt vet? Dat lijkt me echt heel sterk.
Vocht wel, absoluut, maar dat zou dan dus ook weer weg moeten zijn als je met de concerta stopt (als het daar al door zou komen).

Anyway, ik ga maar voor de *kuttopic* optie.
pi_128452189
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vocht wel, absoluut, maar dat zou dan dus ook weer weg moeten zijn als je met de concerta stopt (als het daar al door zou komen)
Nou dan niet. Het is mij anders wel gelukt icm medicatie (geen concerta though).
pi_128452192
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vocht wel, absoluut, maar dat zou dan dus ook weer weg moeten zijn als je met de concerta stopt (als het daar al door zou komen).

Anyway, ik ga maar voor de *kuttopic* optie.
Concerta onttrekt juist vocht uit je lichaam, dus zelfs dat is onmogelijk.
pi_128452207
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

De hele wereld buiten FOK! je comfortzone is eng en zal ook altijd zo blijven als je niet eens buiten komt.
pi_128452228
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:22 schreef Oognip het volgende:

[..]

De hele wereld buiten FOK! je comfortzone is eng en zal ook altijd zo blijven als je niet eens buiten komt.
Ik kom vaak zat buiten.
1x per 2 weken ga ik uit :)
Heb elke week een repetitie.
Ga zo nu en dan (2x per week) naar wat vrienden.
Fiets/loop dagelijks.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:23:38 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128452229
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:21 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nou dan niet. Het is mij anders wel gelukt icm medicatie (geen concerta though).
Wat at je dan in godsnaam? Want om 1 kilo vet aan tekomen moet je 7000Kcal te veel eten. Te veel he, dus bovenop de pak 'm beet 1800-2000kcal die een lichaam sowieso nodig heeft om te leven.

(Geloof me, ik ben ook heel veel te zwaar geweest, en nog een beetje wel, dus ik weet prima wat overeten is, maar 21000kcal in de week meer dan wat je gewoonlijk eet is echt heel erg bizar veel hoor!)
pi_128452232
Braddie, allereerst heel veel sterkte met je kwalen.

Ik raad je ook aan om niet hier, maar bijvoorbeeld op een forum als Viva even je hart luchten. Daar komen ze met goede adviezen waar je heel veel aan kunt hebben.

Hier komen meer puberale, lacherige reacties waar je helemaal niets mee kunt (zie Angel-Joy bijv.). Als je je probleem hier lucht, dan word je meestal de grond in gestampt. Ik zou het iig nooit doen ;)
pi_128452244
In de tijd dat je nu hier verwoed zit te reageren op IEDEREEN DIE HET MAAR NIET BERIJPT had je ook je reet op kunnen tillen en naar de sportschool kunnen gaan.....
Ja doei.
pi_128452255
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat at je dan in godsnaam? Want om 1 kilo vet aan tekomen moet je 7000Kcal te veel eten. Te veel he, dus bovenop de pak 'm beet 1800-2000kcal die een lichaam sowieso nodig heeft om te leven.

(Geloof me, ik ben ook heel veel te zwaar geweest, en nog een beetje wel, dus ik weet prima wat overeten is, maar 21000kcal in de week meer dan wat je gewoonlijk eet is echt heel erg bizar veel hoor!)
Van heel erg actief leven en daar ook naar kunnen eten zonder aan te komen veranderen in een kasplantje door medicatie. Dan tikt het aan als je een paar weken in het zelfde eetpatroon blijft hangen.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:25:49 #81
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_128452272
Als jij 30 maart was uitgerekend, en je kwam 5 december, dan ben je unieker dan je dacht. In Nederland worden 23 wekers helemaal nog niet in behandeling genomen, 24 wekers zelfs pas sinds een vijftal jaar.

Oftewel, waar zit de fout?
pi_128452288
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik kom vaak zat buiten.
1x per 2 weken ga ik uit :)
Heb elke week een repetitie.
Ga zo nu en dan (2x per week) naar wat vrienden.
Fiets/loop dagelijks.
Je doet echt geen ene moer met wat er tegen je gezegd wordt en de tips die gegeven worden, he? Je weet alles beter en doet alles al perfect (zie, verknipt zelfbeeld indeed :Y), hou dan ook op continu te zeiken!
  maandag 1 juli 2013 @ 11:26:34 #83
33189 RM-rf
1/998001
pi_128452293
quote:

Sorry voor de lange post... ik moest dit even van mij aftypen

misschien moet je dat niet doen: alles 'van je aftypen'..
wat je bent, ben jij gewoon en in die hele post komt op mij de indruk over alsof je alles heel erg 'buiten jezelf' neerlegt....

zelfs als je 'last van gedragsproblemen' hebt op school schrijf je dat eigenlijk alsof dat van 'anderen' af zou komen... maar het lijkt me eerder zo dat je gewoon zélf een verdomd irritant gastje was op school, en daarom meermaals de school moest wisselen..

als dat zo is, is het niet erg, mits je maar nu ervan geleert hebt en je beter bent gaan gedragen en gewoon meer moeite bent gaan doen om wel goed te functioneren..
wat gezien het feit dat je dus je middelbare school afsloot met diploma naar ik aanneem ook zo is...

Natuurlijk, ahndicaps en een bepald verleden kunnen je het leven lastig maken, maar het is altijd aan jezelf om daarin verandering aan te brengen en jijzelf bent ook de enige die dat kan doen (of kan nalaten)..
los ervan welke handicaps of aandoeningen je wel of niet hebt en hoveel labveltjes je aangemeten krijgt (of je zelf laat aanmeten) door goedbedoelende hulpverleners.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_128452299
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:25 schreef Grumpey het volgende:
Als jij 30 maart was uitgerekend, en je kwam 5 december, dan ben je unieker dan je dacht. In Nederland worden 23 wekers helemaal nog niet in behandeling genomen, 24 wekers zelfs pas sinds een vijftal jaar.

Oftewel, waar zit de fout?
Hoe bedoel je, waar zit de fout?
Dat ik 3,5 maand te vroeg geboren was en 820 gram woog, en 33 cm was?
Offeh, wat ? :')
pi_128452300
Die 20 kg gains in 6 weken is wel discutabel. Waar haal je in godsnaam het geld vandaan om zoveel eten te stouwen? Dat is elke dag 3500+ kcal bovenop je onderhoud (2000-2200 bij jou) en dat dus 6 weken lang. :D

Ik denk niet dat die medicijnen de boosdoener zijn, Braddie.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:27:30 #86
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128452313
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:23 schreef Miss.X het volgende:

Ik raad je ook aan om niet hier, maar bijvoorbeeld op een forum als Viva even je hart luchten. Daar komen ze met goede adviezen waar je heel veel aan kunt hebben.

Hier komen meer puberale, lacherige reacties waar je helemaal niets mee kunt (zie Angel-Joy bijv.). Als je je probleem hier lucht, dan word je meestal de grond in gestampt. Ik zou het iig nooit doen ;)
kusje-kroel O+
  maandag 1 juli 2013 @ 11:28:42 #87
403520 Sway-
La vie est belle
pi_128452335
Als je zoveel eet omdat je ongelukkig bent, moet je misschien iets doen aan dat ongelukkige gevoel.
pi_128452336
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:23 schreef Miss.X het volgende:

:') _O-

Ik was anders best serieus, ik ga geen medelijden met hem hebben.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:29:03 #89
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_128452347
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, waar zit de fout?
Dat ik 3,5 maand te vroeg geboren was en 820 gram woog, en 33 cm was?
Offeh, wat ? :')
Ik zeg niet dat je liegt, maar ik vermoed dat 30 maart niet helemaal klopt. 820 gram is voor een 23 weker topzwaar. Ik denk eerder dat je een 26/27 weker was naar aanleiding van je verhaal.
pi_128452348
quote:
6s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:27 schreef Re het volgende:

[..]

kusje-kroel O+
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
In de tijd dat je nu hier verwoed zit te reageren op IEDEREEN DIE HET MAAR NIET BERIJPT had je ook je reet op kunnen tillen en naar de sportschool kunnen gaan.....
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zelfs de modjes zijn tegen Braddie :{
pi_128452364
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:28 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

:') _O-

Ik was anders best serieus, ik ga geen medelijden met hem hebben.
Ik heb ook niet beweerd dat je niet serieus was, maar daarbij kom je ook nog dom over..
pi_128452373
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:29 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je liegt, maar ik vermoed dat 30 maart niet helemaal klopt. 820 gram is voor een 23 weker topzwaar. Ik denk eerder dat je een 26/27 weker was naar aanleiding van je verhaal.
Ik was met 26 weken op de wereld.
Dus 3,5 maand te vroeg klopt dan toch?
  maandag 1 juli 2013 @ 11:30:29 #93
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128452378
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:29 schreef Oognip het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zelfs de modjes zijn tegen Braddie :{
nah, we zijn niet tegen braddie hoor, hij zwelgt alleen in zelfmedelijden en geeft alles en iedereen de schuld van zijn "vette" pech. Het ligt namelijk echt niet aan hem
pi_128452393
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:28 schreef Sway- het volgende:
Als je zoveel eet omdat je ongelukkig bent, moet je misschien iets doen aan dat ongelukkige gevoel.
Ja, maar wát kan ik daar aan doen? Behalve, wat SonicVolcano al zei, de positieve dingen accentueren?
pi_128452394
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:29 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik heb ook niet beweerd dat je niet serieus was, maar daarbij kom je ook nog dom over..
Oh ja, tuurlijk schat. O+
Goed beargumenteerd, nu je me dom heb genoemd gaat het Braddie zeker helpen
pi_128452411
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, maar wát kan ik daar aan doen? Behalve, wat SonicVolcano al zei, de positieve dingen accentueren?
Bovenstaande tips eens in de praktijk gaan brengen! Damn zeg!
pi_128452418
quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef Re het volgende:

[..]

nah, we zijn niet tegen braddie hoor, hij zwelgt alleen in zelfmedelijden en geeft alles en iedereen de schuld van zijn "vette" pech. Het ligt namelijk echt niet aan hem
Het ligt wel aan mij hoor, ik ben de gene die `snachts zoveel at. Maar het lag NIET aan mij dat ik zo vroeg geboren werd, en dat ik al die complicaties had etc.. want dáár heb ik niet om gevraagd.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:32:07 #98
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_128452429
quote:

[..]

Ik was met 26 weken op de wereld.
Dus 3,5 maand te vroeg klopt dan toch?
Er zitten geen 14 weken tussen 5 dec en 30 maart, maar 16 weken. Oftewel: je was waarschijnlijk uitgerekend voor 15 maart. Detail, maar wel belangrijk: een weekje eerder geboren en je was kansloos geweest.
pi_128452456
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het ligt wel aan mij hoor, ik ben de gene die `snachts zoveel at. Maar het lag NIET aan mij dat ik zo vroeg geboren werd, en dat ik al die complicaties had etc.. want dáár heb ik niet om gevraagd.
Daar kan je ook niks aan doen, helaas.
Maar probeer je te focussen op de dingen waar je wel wat aan kunt doen.
pi_128452460
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:32 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Er zitten geen 14 weken tussen 5 dec en 30 maart, maar 16 weken. Oftewel: je was waarschijnlijk uitgerekend voor 15 maart. Detail, maar wel belangrijk: een weekje eerder geboren en je was kansloos geweest.
Ooh..
Naja, m`n broertje heeft het niet overleefd hier door, ik (gelukkig) wel.
pi_128452461
quote:

[..]

*zit op handen*
  maandag 1 juli 2013 @ 11:33:23 #102
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128452465
quote:

[..]

ja dat is zo, maar dat heeft weinig te maken met hoe je nu niet voor jezelf zorgt maar de schuld bij externe factoren legt zoals medicatie en scheiding ouders en de munchies... stoppen met dat zelfmedelijden en er gewoon iets aan doen... geen enkel excuus meer
pi_128452474
quote:

[..]

Ja, kut voor je. Je bent niet de enige. Stop met zwelgen en doe wat.
Ja doei.
pi_128452480
gmta O+
Ja doei.
pi_128452486
Topic zoveel van ts, hij doet er toch niks mee
  maandag 1 juli 2013 @ 11:34:12 #106
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_128452487
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:33 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ooh..
Naja, m`n broertje heeft het niet overleefd hier door, ik (gelukkig) wel.
Je had sowieso al geluk: de overlevingskans in de tijd waarin jij geboren bent voor een 26 weker was gok ik zo rond de 60%. En dan heb je het alleen over overleven.
pi_128452491
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:33 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Daar kan je ook niks aan doen, helaas.
Maar probeer je te focussen op de dingen waar je wel wat aan kunt doen.
Ja, focussen op het weg sporten van mijn overgewicht, daar moet ik echt wat aan doen.
Ik probeer het ook wel, door dagelijks gewoon te bewegen etc.
Ik hield het laatst 3 maanden vol, toen ben ik 23kg afgevallen, maar uiteindelijk tóch weer zwakte gaan tonen..
pi_128452507
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, kut voor je. Je bent niet de enige. Stop met zwelgen en doe wat.
Je bent wel een heel erg verzuurde mod he?
pi_128452519
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:34 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, focussen op het weg sporten van mijn overgewicht, daar moet ik echt wat aan doen.
Ik probeer het ook wel, door dagelijks gewoon te bewegen etc.
Ik hield het laatst 3 maanden vol, toen ben ik 23kg afgevallen, maar uiteindelijk tóch weer zwakte gaan tonen..
Er zijn meer problemen waar je wel wat aan kunt doen hoor, overgewicht is maar een heel klein onderdeel van je problemen.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:35:38 #110
403520 Sway-
La vie est belle
pi_128452529
quote:

[..]

Er zijn al zoveel tips gegeven, maar als je die niet zelfstandig kan aanpakken is dat misschien beter onder professionele begeleiding.
pi_128452540
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:35 schreef Oognip het volgende:

[..]

Er zijn meer problemen waar je wel wat aan kunt doen hoor, overgewicht is maar een heel klein onderdeel van je problemen.
Mja.. ik denk dat als ik van m`n overgewicht afkom ik ook wel wat zekerder ga worden, en geen last meer heb van m`n knieén, én niet meer buitenadem ben na 100 meter rennen..
pi_128452546
quote:

[..]

Get over it. Je bent oud en wijs genoeg om er zelf iets aan te doen en geloof mij maar dat dat de enige manier is waarop het ook echt zal gebeuren. In de grotemensenwereld heeft niemand een boodschap aan het feit dat jij complicaties hebt en te vroeg geboren bent. Je weet wat je complicaties zijn, dus dan weet je ook hoe je daarmee om moet gaan en anders is het de hoogste tijd dat je ervoor gaat zorgen dat je dat wel weet.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:36:34 #113
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_128452557
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:33 schreef Oognip het volgende:

[..]

*zit op handen*
Zit je goed?
pi_128452560
quote:

[..]

Arme Braddie, het zat hem vanaf het begin al niet mee. En dan als klap op de vuurpijl je hele leven op de verkeerde dag je verjaardag vieren.
pi_128452562
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:34 schreef Braddie het volgende:

[..]

Je bent wel een heel erg verzuurde mod he?
Nee hoor, ik kan alleen niet tegen zwelgers.

Hier, hup: LIF / [Dieetclub] #499 Shrinking Shrimps of naar de SPT / [Bodybuilding] #373 Where we all want big chesticles als je naar de sportschool durft.
Ja doei.
pi_128452624
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:36 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mja.. ik denk dat als ik van m`n overgewicht afkom ik ook wel wat zekerder ga worden, en geen last meer heb van m`n knieén, én niet meer buitenadem ben na 100 meter rennen..
Je kunt ook lekkerder in je vel zitten en minder onzeker zijn zonder dat je meteen af valt. Je kunt ook andersom beredeneren; als je lekker in je vel zit lukt het vaak beter om meer af te vallen.

Nog even een laatste tip (die ik en anderen al eerder genoemd hebben): zoek hulp voor je problemen en hou op met zwelgen in zelfmedelijden.
Beste tip ever.
pi_128452651
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:36 schreef Braddie het volgende:

[..]

Precies. Je wordt gezonder, gelukkiger en vele malen aantrekkelijker. Je gezicht zal er compleet anders uitzien en je kunt eindelijk je lusten bot gaan vieren op jongedames. Dat doet veel voor een jongeman van onze leeftijd, en dat is instinctief.

Ik snap niet dat je rijlessen van 40 euro per keer belangrijker vind dan die twee tientjes voor de sportschool. :{

Dat fietsen zet geen zoden aan de dijk, man. Krachttraining gaan doen.
pi_128452654
doe maar niet hier

[ Bericht 87% gewijzigd door Re op 01-07-2013 11:54:57 ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128452725
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Arme Braddie, het zat hem vanaf het begin al niet mee. En dan als klap op de vuurpijl je hele leven op de verkeerde dag je verjaardag vieren.
_O-
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128452750
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Precies. Je wordt gezonder, gelukkiger en vele malen aantrekkelijker. Je gezicht zal er compleet anders uitzien en je kunt eindelijk je lusten bot gaan vieren op jongedames. Dat doet veel voor een jongeman van onze leeftijd, en dat is instinctief.

Ik snap niet dat je rijlessen van 40 euro per keer belangrijker vind dan die twee tientjes voor de sportschool. :{

Dat fietsen zet geen zoden aan de dijk, man. Krachttraining gaan doen.
De reden van m`n rijlessen is omdat ik mezelf wat beter wil voortbewegen, en ik wil sowieso toch wel een rijbewijs in m`n zak hebben.

Heb net m`n pas van Fit 4 Free teruggevonden _O_ Even kijken online of deze nog geldig is :D

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 11:43:20 ]
pi_128452889
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

De reden van m`n rijlessen is omdat ik mezelf wat beter wil voortbewegen, en ik wil sowieso toch wel een rijbewijs in m`n zak hebben.

Heb net m`n pas van Fit 4 Free teruggevonden _O_ Even kijken online of deze nog geldig is :D
Goedzo! Als dat zo is... beter ga je dan vandaan nog kijken. :D

Maar wat bedoel je met 'beter voortbewegen'? Is dit (SPT / Stappen op maat van muziek, is dat goed voor je?) niet iets voor je? Een rijbewijs op zak hebben is leuk (een poezenmagneet hebben is ook leuk), maar ik denk dat je het geautomatiseerde vervoer voorlopig zoveel mogelijk links moet laten liggen. ;)
pi_128452898
Ik dacht bij de tt aan iemand met ernstige problemen maar eigenlijk heb je een milde oogafwijking, ADHD, astma (gehad) en overgewicht? Gast, get over it :') Bijna iedereen heeft wel wat van zulke problemen, moeten we nu ook allemaal zo'n topic openen? Hou op met zwelgen in zelfmedelijden en ga wat aan je gewicht/conditie doen.
pi_128452972
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Goedkoop scoren dit weer. Heeft helemaal niets met dit topic te maken.
Past prima in dit topic, hoor, gezien het onderwerp.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128453025
Weet je?
Ik was vroeger een beetje een mini-braddie. Gepest tot in den treure, vadsig, dik, ongelukkig en ook nog een 2 weken te vroeg geboren. Teh dramah. En niets lukte en alles lag aan m'n pesters, m'n verleden en de kat van de buren.
Is het dan hypocriet om te gaan zeiken over zwelgen? Wellicht een beetje, maar ervaring leert en doet je inzien dat je graag had gewild dat anderen eens gewoon keihard in je bakkes de waarheid hadden gezegd, dan was je misschien al eerder een stuk gelukkiger geweest. Ja, ik woog ook bijna 100kg op een gegeven moment. Ja, ik at ook teveel (ok, niet echt emotieeten, maar gewoon teveel) en kreeg te weinig beweging. En dan moet je gelukkig zien te worden. Al meerdere malen afvalpogingen ondernomen, maar niets leek te helpen, niets leek vol te houden 'omdat ik het toch niet waard was'. Nou, daar ben ik op een gegeven moment maar vanaf gestapt. Vond leuke hobbies, leuke vriend, leuke studies/banen en op den duur was 't genoeg. Zwelgen was niet meer nodig, want ik had een tof leven, dus werd het maar eens tijd om af te gaan vallen. Dus heb ik dat gewoon gedaan. 70kg ongeveer nu, gisteren de 10K met godsgruwelijke heuvels in 55.49 gerend en dolgelukkig.

Ja, gewoon ja. Dat is niet makkelijk nee, maar niet onmogelijk. Het enige probleem is dat je het GEWOON MOET DOEN op het moment dat je daar persoonlijk klaar voor bent. Dus wat je dan vervolgens moet doen is GEWOON ZORGEN DAT JE DAAR KLAAR VOOR GERAAKT, en als je dat niet zelf kunt (en het lijkt me niet dat onze Bradzel dat kan, gezien al zijn topics...) dan zoek je hulp, psychische, en dan geen kussiekroel-Viva-Psych, maar iemand die je voor je kloten schopt en je in je bakkes zegt waar het op staat.
Ja doei.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:55:58 #125
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128453195
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
Weet je?
Ik was vroeger een beetje een mini-braddie. Gepest tot in den treure, vadsig, dik, ongelukkig en ook nog een 2 weken te vroeg geboren. Teh dramah. En niets lukte en alles lag aan m'n pesters, m'n verleden en de kat van de buren.
Is het dan hypocriet om te gaan zeiken over zwelgen? Wellicht een beetje, maar ervaring leert en doet je inzien dat je graag had gewild dat anderen eens gewoon keihard in je bakkes de waarheid hadden gezegd, dan was je misschien al eerder een stuk gelukkiger geweest. Ja, ik woog ook bijna 100kg op een gegeven moment. Ja, ik at ook teveel (ok, niet echt emotieeten, maar gewoon teveel) en kreeg te weinig beweging. En dan moet je gelukkig zien te worden. Al meerdere malen afvalpogingen ondernomen, maar niets leek te helpen, niets leek vol te houden 'omdat ik het toch niet waard was'. Nou, daar ben ik op een gegeven moment maar vanaf gestapt. Vond leuke hobbies, leuke vriend, leuke studies/banen en op den duur was 't genoeg. Zwelgen was niet meer nodig, want ik had een tof leven, dus werd het maar eens tijd om af te gaan vallen. Dus heb ik dat gewoon gedaan. 70kg ongeveer nu, gisteren de 10K met godsgruwelijke heuvels in 55.49 gerend en dolgelukkig.

Ja, gewoon ja. Dat is niet makkelijk nee, maar niet onmogelijk. Het enige probleem is dat je het GEWOON MOET DOEN op het moment dat je daar persoonlijk klaar voor bent. Dus wat je dan vervolgens moet doen is GEWOON ZORGEN DAT JE DAAR KLAAR VOOR GERAAKT, en als je dat niet zelf kunt (en het lijkt me niet dat onze Bradzel dat kan, gezien al zijn topics...) dan zoek je hulp, psychische, en dan geen kussiekroel-Viva-Psych, maar iemand die je voor je kloten schopt en je in je bakkes zegt waar het op staat.
Inlijsten dit, Bradley.
pi_128453412
quote:

[..]

Mijn vriend is met 26 weken geboren en die heeft een prima leven. Daarbij heeft hij ook zijn tweelingbroertje verloren. Ik denk dat je daar je problemen niet aan moet koppelen, en zit je er wel erg mee dat je te vroeg geboren bent en je broertje bent verloren dat moet je erover gaan praten.

Wanneer jij last hebt van jou problemen, zoek dan een professioneel iemand die jou daarmee kan helpen.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128453494
quote:
Weet je?

Haha, waarom moeten ze dan iemand in de ''kloten schoppen'' en keihard de waarheid zeggen? Dat jij het op een gegeven moment maar accepteerde en blijkbaar zelfs je pesters gelijk geeft (?!). Dat vind ik een raar menselijk fenomeen, maar het gebeurt wel vaker.
Zo van: heeey luiaard, lapzwans, dikzak ga eens aan de slag? :') Ik snap er niets van.
Kan ook op een normale manier hoor.

Dat je hem het advies geeft dat hij vanaf nu moet beginnen met aanpakken van zijn problemen, vind ik dan wel weer ok.
pi_128453535
quote:
Weet je?

_O_
pi_128453628
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Haha, waarom moeten ze dan iemand in de ''kloten schoppen'' en keihard de waarheid zeggen? Dat jij het op een gegeven moment maar accepteerde en blijkbaar zelfs je pesters gelijk geeft (?!). Dat vind ik een raar menselijk fenomeen, maar het gebeurt wel vaker.
Zo van: heeey luiaard, lapzwans, dikzak ga eens aan de slag? :') Ik snap er niets van.

Dat je hem het advies geeft dat hij vanaf nu moet beginnen met aanpakken van zijn problemen, vind ik dan wel weer ok.
Je kunt mensen ook op een normale manier in de ballen trappen en gewoon de waarheid zeggen. Ik heb het nergens over schelden, maar wel over een harde aanpak, en geen kussiekroel 'je bent inderdaad zielig en welke kleur voel je je daarbij'-psychologen. Oh, en pesters gelijk geven? Nee, maar ik hecht gewoon geen waarde meer aan hun mening. Dat is wat anders.
Ja doei.
pi_128453630
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Die pesters hebben soms ook gewoon gelijk. Dik, lui en vadsig zijn is niet goed te praten of te 'respecteren', daar moet mee getreiterd worden totdat de dood en/of de eierkoeken erop volgen. Geheel figuurlijk, natuurlijk. :)

Sommige mensen hebben die externe push nodig om eens wat te gaan doen. Die fluwelen handschoentjes approach maakt het dan alleen maar erger.
pi_128453707
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:06 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Die pesters hebben soms ook gewoon gelijk. Dik, lui en vadsig zijn is niet goed te praten of te 'respecteren', daar moet mee getreiterd worden totdat de dood en/of de eierkoeken erop volgen. Geheel figuurlijk, natuurlijk. :)

Sommige mensen hebben die externe push nodig om eens wat te gaan doen. Die fluwelen handschoentjes approach maakt het dan alleen maar erger.
Ik vind dat mensen elkaar in hun waarde moeten laten ook al is de ander dik, lelijk, slechthorend en weet ik wat nog meer. Wie zijn die pesters nou om te oordelen wat normaal is. Ze hebben motorbloempje zelfs laten geloven dat ze vroeger niet ''normaal'' was en nu ze wel aan hun ''eisen'' voldoet, is ze pas gelukkig? Waarom toen niet? Omdat ze niet geaccepteerd werd..haar geluk hangt dus af van de acceptatie van anderen. Nou die van mij niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Miss.X op 01-07-2013 12:14:08 ]
pi_128453747
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik vind dat mensen elkaar in hun waarde moeten laten ook al is de ander dik, lelijk, slechthorend en weet ik wat nog meer. Wie zijn die pesters nou om te oordelen wat normaal is.
Dat vind jij, maar zo werkt het nou eenmaal niet
pi_128453758
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik vind dat mensen elkaar in hun waarde moeten laten ook al is de ander dik, lelijk, slechthorend en weet ik wat nog meer. Wie zijn die pesters nou om te oordelen wat normaal is.
Die pesters zijn gezonde mensen die niet dik, lui of vadsig zijn. Voordat je daar iets tegen begint dien je eerst naar jezelf te kijken. "Ben ik wel beter dan die nare rekels die mij plagen?"

Dikke mensen zijn altijd inferieur aan hun gezonde gelijke, en dat is mijn mening.
pi_128453778
"Ja, je bent te dik en het is voor iedereen beter als je er wat aan gaat doen. Voor jezelf omdat je dan gezonder en vrolijker wordt en voor anderen omdat jij dan vrolijker wordt en niet een soort negatieve ballast blijft"

Keiharde waarheid, maar niet gemeen. En wil je niet afvallen? Da's helemaal prima. Als jij gewoon +100kg wilt blijven wegen en het geen probleem vindt om wat meer gezondheidsrisico's te hebben en je niets aantrekt van de mening van anderen: ^O^ niet mijn probleem en wees gelukkig. Maar erover zeiken en zeuren en vervolgens geen actie ondernemen... en zeuren dat mensen jou niet accepteren TERWIJL JE DAT ZELF OOK NIET DOET, dát is vervelend.

Als je jezelf accepteert, dik, dun, geel groen of paars, dan open je geen 100 topics of raak je niet verdrietig van wat anderen van jou vinden. Maar als je én zelf niet tevreden bent maar gaat zeiken dat anderen OOK niet tevreden met jou zijn, dan ben je een hypocriet naar jezelf toe: jij mag wel ontevreden met jouw verschijning zijn, maar anderen niet? Doe er dan wat aan. Simpel.

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 01-07-2013 12:17:08 ]
Ja doei.
pi_128453811
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Die pesters zijn gezonde mensen die niet dik, lui of vadsig zijn. Voordat je daar iets tegen begint dien je eerst naar jezelf te kijken. "Ben ik wel beter dan die nare rekels die mij plagen?"
Je spoort sowieso niet als je jezelf zo superieur voelt dat je anderen gaat pesten. Wie zijn zij helemaal nou?
  maandag 1 juli 2013 @ 12:15:03 #136
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128453955
quote:

[..]

Dikke mensen zijn altijd inferieur aan hun gezonde gelijke, en dat is mijn mening.
ach, "dik" zijn is het probleem niet als je goed in je vel zit, gaat er uiteindelijk om of iemand tevreden is met zijn leven en levensstijl.. daar is niets inferieur aan natuurlijk
pi_128454008
quote:

[..]

Okee stel dat jij straks door 1 of andere ziekte opeens 200 kg wordt. Ga jij jezelf dan ook haten of inferieur voelen?
pi_128454098
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:11 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Je spoort sowieso niet als je jezelf zo superieur voelt dat je anderen gaat pesten. Wie zijn zij helemaal nou?
Moraalridder. :{ Zij zijn dikke, luie en vadsige mensen.

Doe nu niet alsof jij (met je gezonde lijfje) je niet beter voelt dan een random dikke zweterige zwijnvis met een BMI van 32. Daar erger jij je ook aan, je vindt ze vies wanneer ze voor je zitten te eten in het OV, etc.

quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:15 schreef Re het volgende:

[..]

ach, "dik" zijn is het probleem niet als je goed in je vel zit, gaat er uiteindelijk om of iemand tevreden is met zijn leven en levensstijl.. daar is niets inferieur aan natuurlijk
Oneens, en dan ook echt. Tevreden zijn met jezelf is leuk, maar er zijn grenzen.
pi_128454115
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:16 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Okee stel dat jij straks door 1 of andere ziekte opeens 200 kg wordt. Ga jij jezelf dan ook haten of inferieur voelen?
Ja, kom, we gaan ons lekker focussen op de uitzonderingen op de regel.
En nogmaals: als jij ECHT zeker weet dat het niet aan jou ligt kun je je natuurlijk wel superkut voelen over je gewichtstoename, maar kun je met zekerheid zeggen dat de schuld buiten jou ligt en je hopelijk bij stoppen medicijnen en overwinnen ziekte etc. weer vol aan de bak om terug in shape te komen. Dan is je hele startpunt al anders: dan geef je om je gezondheid en lichaam, baal je van deze set-back, maar ga je zodra het kan er weer tegenaan.

Mensen die grotendeels ZELF die kg's eraan hebben gegeten en blijven mekkeren zijn een heel ander vehaal.
Ja doei.
pi_128454172
Overigens alleen maar respect voor motorbloempje nu, mooi om te lezen. Braddie moet hetzelfde pad op. Eerder vandaag dan morgen.
pi_128454361
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:19 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Doe nu niet alsof jij (met je gezonde lijfje) je niet beter voelt dan een random dikke zweterige zwijnvis met een BMI van 32. Daar erger jij je ook aan, je vindt ze vies wanneer ze voor je zitten te eten in het OV, etc.

[..]

Oneens, en dan ook echt. Tevreden zijn met jezelf is leuk, maar er zijn grenzen.
Die grenzen zijn er voor jou, en da's mooi. Maar je hoeft mensen niet uit te gaan schelden OMDAT ze dik zijn. Ik kijk ook wel eens vol verbazing naar de écht grote mensen op deze planeet en denk ook regelmatig "jezus, charming....", maar dat houd ik dan wel voor mezelf, zeker als ik die mensen niet ken. Als ze zeuren dat ze te dik zijn maar niets doen, dan is op een fatsoenlijke maar harde manier zeggen dat ze dan van hun luie reet af moeten komen of moeten stoppen met zeuren natuurlijk wel gewoon wenselijk, maar mensen die oprecht geen problemen met hun lichaam hebben, een leuk leven/goede baan hebben en met plezier naast hun bed staan 's ochtends veroordelen? Mwah. Die hoef ik niet zo nodig te 'veroordelen'. Zoals ik al schreef:

- Dik en tevreden en je niets aantrekken van wat anderen vinden: doe vooral wat je wilt
- Dik en ontevreden en gaan zeuren over mensen die wat van je vinden: hypociet. Je vindt jezelf ook te dik en ongezond en alles, maar anderen mogen dat niet vinden? Kom van je reet af en doe er wat aan.

Dat is 't grote verschil voor mij. En ja, er zijn heel weinig mensen die echt oprecht tevreden zijn met hun (over)gewicht... maar de mensen die dat zijn die stralen dat ook wel écht uit, en je prikt zo door dat masker van 'big is beautiful maar ik ben eigenlijk te lui' heen. Mensen die ik ken en die te dik zijn spoor ik aan om te bewegen, bied ik aan om te helpen/steunen en ga zo maar door. Mensen die ik niet ken vind ik wellicht wel wat van, maar dat hoef ik niet per se te uiten, zeker om dat ik ook het verhaal erachter niet ken.
Ja doei.
pi_128454384
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:16 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Leuke stelling. Ja, absoluut. Dat is juist een motivator, die negatieve energie kun je omzetten in handelingen om jezelf te verbeteren. :)

Sterker nog, ik haat mijn lichaam wanneer ik merk dat mijn armen, benen of chest zichtbaar geslonken zijn, of wanneer mijn sixpack of aderen vervagen. Dan weet ik namelijk dat ik het volledig aan mezelf te wijten heb en dat ik het weer in het gareel moet krijgen. En dan is het weer goed. :)

Luie en dikke mensen hebben die werking niet, die vinden alles best. Heel leuk, dat "ik accepteer mezelf, mensen komen in alle soorten en maten, het gaat om het innerlijk, ik ben gezellig", maar zo zie je wat ervan komt.

Accepteer jezelf, maar ik walg van ze en ik moet mij keer-op-keer beheersen en mijn BLACK & DECKER stanleymes in mijn jaszak houden, elke godvergeten keer dat ik ze zie vreten in het OV. :)
pi_128454389
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:21 schreef Panzermaus het volgende:
Overigens alleen maar respect voor motorbloempje nu, mooi om te lezen. Braddie moet hetzelfde pad op. Eerder vandaag dan morgen.
Ben het met je eens.
Ga er zeker wat aan doen. Zeker na die teksten van Motorbloempje.
Goed geschreven :) En het klopt ook!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 12:28:13 ]
pi_128454436
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:19 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik heb een mooi lichaam, ik ben verder nooit gepest en ik heb ook nooit anderen gepest. En nee, ik word niet misselijk van dikke mensen die eten. Ik kijk nooit neer op anderen, maar dat komt ook omdat ik een lief innerlijk heb he haha. Voel me niet beter dan anderen.
pi_128454578
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:27 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Leuke stelling. Ja, absoluut. Dat is juist een motivator, die negatieve energie kun je omzetten in handelingen om jezelf te verbeteren. :)

Sterker nog, ik haat mijn lichaam wanneer ik merk dat mijn armen, benen of chest zichtbaar geslonken zijn, of wanneer mijn sixpack of aderen vervagen. Dan weet ik namelijk dat ik het volledig aan mezelf te wijten heb en dat ik het weer in het gareel moet krijgen. En dan is het weer goed. :)

Luie en dikke mensen hebben die werking niet, die vinden alles best. Heel leuk, dat "ik accepteer mezelf, mensen komen in alle soorten en maten, het gaat om het innerlijk, ik ben gezellig", maar zo zie je wat ervan komt.

Accepteer jezelf, maar ik walg van ze en ik moet mij keer-op-keer beheersen en mijn BLACK & DECKER stanleymes in mijn jaszak houden, elke godvergeten keer dat ik ze zie vreten in het OV. :)
Kijk, dit is nou precies de reden waarom ik dan liever een lieve dikzak of een nerd als vriend zou hebben dan iemand zoals jij...knap en gespierd. Wat heb ik aan zo een lege inhoudsloze verpakking. Op een dag word jij ook oud en lelijk. Wat blijft er dan over. Juist, helemaal niets.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:35:33 #146
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128454646
Inderdaad, liever een dikzak dan een of andere gaylord die moet janken omdat 'zijn aderen vervagen'. :')
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 1 juli 2013 @ 12:37:20 #147
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128454700
Leuk om te zien hoe 'gespierd' in hetzelfde pakket valt als 'dom, 'inhoudsloos' etc.
BEASTMODE
pi_128454744
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:33 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Kijk, dit is nou precies de reden waarom ik dan liever een lieve dikzak of een nerd als vriend zou hebben dan iemand zoals jij...knap en gespierd. Wat heb ik aan zo een lege inhoudsloze verpakking. Op een dag word jij ook oud en lelijk. Wat blijft er dan over. Juist, helemaal niets.
Dus omdat ik de ontwikkeling van mijn lichaam erg belangrijk vind ben ik meteen een lege inhoudsloze verpakking? Wat voor jongens bij jij dan gewend. Weet je wat Plato zei over lichamelijke ontwikkeling? :)

quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:37 schreef Awesome_ het volgende:
Leuk om te zien hoe 'gespierd' in hetzelfde pakket valt als 'dom, 'inhoudsloos' etc.
GMTA
pi_128454910
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dus omdat ik de ontwikkeling van mijn lichaam erg belangrijk vind ben ik meteen een lege inhoudsloze verpakking? Wat voor jongens bij jij dan gewend. Weet je wat Plato zei over lichamelijke ontwikkeling? :)

Hoe jij neerkijkt op de minder bedeelde medemens vind ik vrij inhoudsloos ja, niet om te beledigen ofzo. Jij hebt toch ook liever een lieve meid dan een prachtige bitch? Of zie ik dat nu helemaal verkeerd. Ik ben gewend aan lieve mannen, ze vragen zich dan af waarom ik niet arrogant bent??
Tegenwoordig is bijna iedereen arrogantie gewend.

En ja doe maar even interessant met Plato, wat zei hij?
  maandag 1 juli 2013 @ 12:44:12 #150
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128454966
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:21 schreef Panzermaus het volgende:
Maar pesten is niet omdat iemand dik of zus en zo is. Mensen worden gepest omdat ze onzeker zijn, niet voor zichzelf opkomen, enzovoort. Ik denk dat hij daar beter aan kan werken. En dan komt het gewicht vanzelf wel.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:44:49 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128454990
laten we er geen BDD topic van maken :)

Braddie heeft weer het advies gekregen om zelf de touwtjes in handen te nemen, of hij het doet is aan hem natuurlijk, hij moet met zichzelf en zijn lichaam en psychische gezondheid leven
pi_128455003
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:42 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Hoe jij neerkijkt op de minder bedeelde medemens vind ik vrij inhoudsloos ja, niet om te beledigen ofzo. Jij hebt toch ook liever een lieve meid dan een prachtige bitch? Of zie ik dat nu helemaal verkeerd. Ik ben gewend aan lieve mannen, ze vragen zich dan af waarom ik niet arrogant bent??
Tegenwoordig is bijna iedereen arrogantie gewend.
Minder bedeelde medemens? Een gezond, fit en aantrekkelijk lichaam hebben dat je geslacht eer aan doet is gewoon een keuze, mevrouw. Dat is voor jou, mij of Braddie niet anders.
pi_128455076
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Minder bedeelde medemens? Een gezond, fit en aantrekkelijk lichaam hebben dat je geslacht eer aan doet is gewoon een keuze, mevrouw. Dat is voor jou, mij of Braddie niet anders.
Okay, nou ja. Ik merk dat we niet echt op dezelfde lijn zitten. Jij weet niet waar ik het over heb en ik snap jou niet.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:47:26 #154
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128455110
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je kunt er ook in doorslaan. En als mensen daar niet zoveel waarde aan hechten, liever vadsig/dikkig zijn of simpelweg geen zin hebben in sporten, dan is dat prima en hoef je d'r niet over te zeiken. Iets met eigen keuze, eigen leven.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:47:45 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128455121
ja hoi
pi_128455153
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:46 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Okay, nou ja. Ik merk dat we niet echt op dezelfde lijn zitten. Jij weet niet waar ik het over heb en ik snap jou niet.
Onzin. Je klinkt een beetje onzeker, alsof je graag genoegen zou nemen met een dikke, lieve man, maar je jezelf niet goed genoeg voelt voor een lieve man met een gezond uiterlijk. Ben ik warm? (wat een retorische vraag is dat eigenlijk hier)

quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:47 schreef Re het volgende:
ja hoi
Hoi Re!

quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:47 schreef Krullie. het volgende:

[..]

Je kunt er ook in doorslaan. En als mensen daar niet zoveel waarde aan hechten, liever vadsig/dikkig zijn of simpelweg geen zin hebben in sporten, dan is dat prima en hoef je d'r niet over te zeiken. Iets met eigen keuze, eigen leven.
Totdat ze je kinderen opeten of tegen je aan zweten in een te klein cafetaria.
pi_128455184
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:42 schreef Miss.X het volgende:
de minder bedeelde medemens v
Iemand die zichzelf dagelijks volvreet is niet minder bedeeld.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:51:19 #158
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128455254
Ach, 't heeft wel iets, wegkruipen in een groot, vettig lichaam.
pi_128455255
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Onzin. Je klinkt een beetje onzeker, alsof je graag genoegen zou nemen met een dikke, lieve man, maar je jezelf niet goed genoeg voelt voor een lieve man met een gezond uiterlijk. Ben ik warm? (wat een retorische vraag is dat eigenlijk hier)

Ik ben niet onzeker! Ik let gewoon ook op het innerlijk, als hij daarbij ook knap en gespierd is. Mooi meegenomen! Maar dat vind ik dus niet het belangrijkste.
pi_128455383
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:51 schreef Krullie. het volgende:
Ach, 't heeft wel iets, wegkruipen in een groot, vettig lichaam.
Door dit soort uitspraken is het zover gekomen bij mensen zoals Braddie. Die acceptatie van 'dik zijn', hetzelfde is aan de hand met die plus-size modellen van H&M. :{

Dik zijn wordt steeds meer afgeschilderd als een acceptabele keuze. Door wie? Juist. Door zweterige zwijnvissen die acceptatie voor hun inferieure zwerfkei-postuur willen.

Hiermee laten de types die niet heel sterk in hun schoenen staan (zoals TS) alles vieren en eten ze zich helemaal een ronde rolberoerte. Dik zijn is geen gezonde, goede of acceptabele keuze en de maatschappij moet ook ophouden met dit zo te laten lijken.
pi_128455439
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Wat ben jij ook een walgelijk, hypocriet mens.
Waarom ben ik nou weer walgelijk en hypocriet. Onderbouw je aanval eens zeg of kan je dat niet? ;)
pi_128455448
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:29 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik heb een mooi lichaam, ik ben verder nooit gepest en ik heb ook nooit anderen gepest. En nee, ik word niet misselijk van dikke mensen die eten. Ik kijk nooit neer op anderen, maar dat komt ook omdat ik een lief innerlijk heb he haha. Voel me niet beter dan anderen.
Je vind jezelf wel goed hè. :)
pi_128455507
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:51 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik ben niet onzeker! Ik let gewoon ook op het innerlijk, als hij daarbij ook knap en gespierd is. Mooi meegenomen! Maar dat vind ik dus niet het belangrijkste.
Hoeft ook niet. Maar als jij jezelf voorneemt om kinderen te werpen van een zwijnvis dan mag de maatschappij jou preventief je eileiders ontnemen.

Treur niet, dat is nog altijd beter dan genitale manipulatie van pasgeboren meisjes uit Oosterse culturen. :) Of moeten we dat ook maar gaan accepteren, omdat cultuur en 'cultuur is een keuze'? :')

Sommige keuzes moeten verboden worden, en overgewicht is er een van.
pi_128455525
quote:

[..]

Hmm..
Dan val je zonder sporten ook wel af.

Voor de psychologische aspecten van je problemen zou ik je ook aanraden met eenpsycholoog te praten. Maar je zelfbeeld verbeteren door aan je lichaam te werken kan ook een groot verschil maken.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:58:31 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128455528
ja, mag het hier over Bradie en zijn voortgang dus gaan?... ga hier maar verder: R&P / De vadsige bodybuilder en de gespierde vetklep
  maandag 1 juli 2013 @ 12:59:02 #166
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128455550
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:55 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Door dit soort uitspraken is het zover gekomen bij mensen zoals Braddie. Die acceptatie van 'dik zijn', hetzelfde is aan de hand met die plus-size modellen van H&M. :{

Dik zijn wordt steeds meer afgeschilderd als een acceptabele keuze. Door wie? Juist. Door zweterige zwijnvissen die acceptatie voor hun inferieure zwerfkei-postuur willen.

Hiermee laten de types die niet heel sterk in hun schoenen staan (zoals TS) alles vieren en eten ze zich helemaal een ronde rolberoerte. Dik zijn is geen gezonde, goede of acceptabele keuze en de maatschappij moet ook ophouden met dit zo te laten lijken.
Goddomme, laat dikke mensen dik zijn als ze dat prima vinden. Ik snap dat gezever echt niet.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:01:55 #167
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128455670
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Maar als jij jezelf voorneemt om kinderen te werpen van een zwijnvis dan mag de maatschappij jou preventief je eileiders ontnemen.

Treur niet, dat is nog altijd beter dan genitale manipulatie van pasgeboren meisjes uit Oosterse culturen. :) Of moeten we dat ook maar gaan accepteren, omdat cultuur en 'cultuur is een keuze'? :')

Sommige keuzes moeten verboden worden, en overgewicht is er een van.
Ondergewicht dan ook. Smerig en vooral afzichtelijk ziet dat eruit. Als ik tegenover een spicht zit, is m'n eetlust meteen bedorven.

En hiermee over en uit. Het ga je goed, Braddie. Discipline en motivatie, daar draait het eigenlijk om. Het is moeilijk, maar als je eenmaal de stap zet, gaat het makkelijker. Denk ik.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:04:16 #168
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_128455816
Braddie, ga rugby'en, daar hebben ze dikke mensen nodig.
En je leert er ook leuke mensen kennen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_128455827
Stop. HamerBezemtijd.
Ja doei.
pi_128455830
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:01 schreef Krullie. het volgende:
Ondergewicht dan ook. Smerig en vooral afzichtelijk ziet dat eruit. Als ik tegenover een spicht zit, is m'n eetlust meteen bedorven.
Zeker, al hebben dikkertjes er wel een handje van om mensen met een normaal bestuur als anorexia te bestempelen.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:04:44 #171
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128455848
Ik ben slank, licht gespierd. Ben ik dan ook inferieur aan jou, Panzer? Gewoon interesse. Ben benieuwd waar je die grens trekt.
pi_128456095
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

Fit 4 Free: the place to be.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128456241
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:09 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Fit 4 Free: the place to be.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon goede plaats voor mensen als Braddie, hij gaat toch alleen maar de loopband pakken, of dat fietsapparaat
pi_128456343
heej ts, praat je wel eens met je moeder of vader over je broertje die stierf?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 1 juli 2013 @ 13:16:48 #175
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_128456425
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:47 schreef Krullie. het volgende:

[..]

_O- eigen keuze, en wij, fitte halfgoden en -godinnen, maar betalen voor die obese fucks die overmatig ziek zijn.

Ik zeg overgewicht illegaal maken, zoals in Japan.
Deathlift or Die.
pi_128456529
Het is wel apart eigenlijk he. Ik word uitgemaakt voor walgelijk en panzermaus wordt bejubeld. Zo gaat dat meestal in deze wereld, mensen kunnen je om geen andere reden dan je vriendelijkheid verachten.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:20:18 #177
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_128456585
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:19 schreef Miss.X het volgende:
Het is wel apart eigenlijk he. Ik word uitgemaakt voor walgelijk en panzermaus wordt bejubeld. Zo gaat dat meestal in deze wereld, mensen kunnen je om geen andere reden dan je vriendelijkheid verachten.
pi_128456605
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Je kan niet op mijn bericht ingaan he en daarom kom je met zo een domme smiley.
pi_128456624
quote:
Je ziet het verkeerd
pi_128456688
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:20 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik heb nog geen reactie gehad op mijn vorige (inmiddels weggehaalde) bericht.
pi_128456748
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:22 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik heb nog geen reactie gehad op mijn vorige (inmiddels weggehaalde) bericht.
Dat heb ik dus niet kunnen lezen, anders plaats je het nog eens
pi_128456849
quote:

[..]

Wat een neerbuigende reactie.
pi_128456883
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:24 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Dat heb ik dus niet kunnen lezen, anders plaats je het nog eens
neuken?
  maandag 1 juli 2013 @ 13:27:01 #184
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_128456884
quote:

[..]

Ik vind je walgelijk hypocriet. Ik vind panzermaus niet de sympathiekste reacties geven, maar hij probeert tenminste niet te doen alsof hij iedereen gelijk vindt.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:28:59 #185
253447 Ethanolic
pi_128456973
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:27 schreef CarbonC het volgende:

[..]

neuken?
Ik zou het niet doen MissX, zijn dollo staat in verhouding met zijn chestomtrek. (En die is gigantisch, kijk maar naar zijn UI!)
Deathlift or Die.
pi_128456976
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik vind je walgelijk hypocriet. Ik vind panzermaus niet de sympathiekste reacties geven, maar hij probeert tenminste niet te doen alsof hij iedereen gelijk vindt.
Haha, hoe kom je erbij dat ik doe alsof?? Waar slaat dit op? Je kent me niet eens mens. Dus ga dan ook niet in het wilde weg neuzelen en mij beschuldigen. Je projecteert vast je eigen fake-intenties op mij, don't buying that :W
pi_128457017
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:27 schreef CarbonC het volgende:

[..]

neuken?
Zo snel? :)
pi_128457028
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:29 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Zo snel? :)
Ik zie het probleem niet.
pi_128457054
quote:

[..]

don't buying that
_O_
  maandag 1 juli 2013 @ 13:31:22 #190
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_128457067
quote:

[..]

Haha, hoe kom je erbij dat ik doe alsof?? Waar slaat dit op? Je kent me niet eens mens. Dus ga dan ook niet in het wilde weg neuzelen en mij beschuldigen. Je projecteert vast je eigen fake-intenties op mij, don't buying that :W
ik ben geen moraalridder en streef er ook niet naar. Uit jouw posts blijkt dat jij neerkijkt op mensen, terwijl je vervolgens om het hardst schreeuwt dat iedereen gelijk is.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:31:53 #191
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128457085
quote:
Ik ben het wel met je eens, eigenlijk. Maar ik snap Panzer ergens ook wel, al zou ik het anders verwoord hebben.

Dan ben ik maar een moraalridder, maar live and let live. Als iemand dat hele gespierde wil nastreven, dan prima. Daar kan ik zelfs wel respect voor hebben. Dat je alles op alles zet om dat te bereiken. Maar het tegenovergestelde geldt voor mij ook: als iemand met overgewicht gelukkig is, wie ben ik dan om daar dan wat van te zeggen?

Ik ken mensen met overgewicht en zou ze niet willen missen :)
pi_128457127
quote:

[..]

Godsamme :')
En dan ben ik dom :')
:')
:') :')
pi_128457133
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

ik ben geen moraalridder en streef er ook niet naar. Uit jouw posts blijkt dat jij neerkijkt op mensen, terwijl je vervolgens om het hardst schreeuwt dat iedereen gelijk is.
Op wie kijk ik precies neer? Kom eens met iets concreets, je weet zelf niet waar je het over hebt. Waarschijnlijk wil jij gewoon je beentjes voor panzermaus spreiden.
pi_128457161
Ik ben van mening dat je noten moet gaan leren lezen, want muziek maken op puur en alleen je zogenaamde ''absolute'' gehoor dat is en blijft natuurlijk gewoon maar wat aankloten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_128457228
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:33 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Op wie kijk ik precies neer? Kom eens met iets concreets, je weet zelf niet waar je het over hebt. Waarschijnlijk wil jij gewoon je beentjes voor panzermaus spreiden.
hahahaha
pi_128457339
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:31 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, eigenlijk. Maar ik snap Panzer ergens ook wel, al zou ik het anders verwoord hebben.

Dan ben ik maar een moraalridder, maar live and let live. Als iemand dat hele gespierde wil nastreven, dan prima. Daar kan ik zelfs wel respect voor hebben. Dat je alles op alles zet om dat te bereiken. Maar het tegenovergestelde geldt voor mij ook: als iemand met overgewicht gelukkig is, wie ben ik dan om daar dan wat van te zeggen?

Eerlijk gezegd vind ik mezelf niet eens een moraalridder. Zo hoor je je naar anderen toe te gedragen, moet niet eens moeite kosten. Waarom nou misselijk worden van dikke mensen in de tram? Waar gaat dit over. :)
  maandag 1 juli 2013 @ 13:38:57 #197
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_128457365
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:33 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Lees je posts eens na? En als je in dit topic klaar bent, kijk dan eens naar je posts in KPD.

Daarnaast houd ik niet van sixpacks en houdt panzer niet van mijn benen dus helaas.
pi_128457449
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Lees je posts eens na? En als je in dit topic klaar bent, kijk dan eens naar je posts in KPD.

Daarnaast houd ik niet van sixpacks en houdt panzer niet van mijn benen dus helaas.
Wat ik in kpd heb gepost, heeft hier niets mee te maken. Hoe dan ook, jij weet niet hoe ik irl ben en daar gaat het nu precies om.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:42:08 #199
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_128457498
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:40 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Wat ik in kpd heb gepost, heeft hier niets mee te maken. Hoe dan ook, jij weet niet hoe ik irl ben en daar gaat het nu precies om.
Wie heeft het over irl?
pi_128457527
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Wie heeft het over irl?
Ik dus
pi_128457537
Hoe is dit topic verschoven van ADHD Braddie naar twee borderline wijven? :?
pi_128457541
quote:

[..]

Hulde _O_
Ben zelf niet heel gelukkig mede door m`n overgewicht, mag minimaal 25 kilo minder. Maar inderdaad, als er mensen zijn van 160-170 kilo die echt gelukkig zijn met hunzelf, lekker laten gaan :)

Of je nou dik of dun bent, maakt niet uit toch? Als je innerlijk/karakter goed is dan is dat helemaal mooi
.
pi_128457562
quote:

[..]

Hoeft ook niet. Die mensen zouden liever slank en gezond zijn, en daar kunnen ze vandaag nog mee beginnen.
pi_128457586
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Gewoon goede plaats voor mensen als Braddie, hij gaat toch alleen maar de loopband pakken, of dat fietsapparaat
Nah.
Ik deed er wel heel veel fietsen ja. En ik liep veel op de loopband, maar ook de Crosstrainer en legpress en buikspier oefeningen.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:44:26 #205
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_128457590
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef Godtje het volgende:
Hoe is dit topic verschoven van ADHD Braddie naar twee borderline wijven? :?
Wat lief, je denkt dat ik borderline hebt.
pi_128457616
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Die mensen zouden liever slank en gezond zijn, en daar kunnen ze vandaag nog mee beginnen.
Ik raad je aan te soliciteren bij TellSell als verkoper voor Insanity.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:45:05 #207
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_128457620
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:42 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik dus
Ik niet.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:45:50 #208
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_128457651
Nee maar Braddie. Ga gewoon rugbyen.
pi_128457693
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hulde _O_
Ben zelf niet heel gelukkig mede door m`n overgewicht, mag minimaal 25 kilo minder. Maar inderdaad, als er mensen zijn van 160-170 kilo die echt gelukkig zijn met hunzelf, lekker laten gaan :)

Of je nou dik of dun bent, maakt niet uit toch? Als je innerlijk/karakter goed is dan is dat helemaal mooi
.
Nee Braddie, dat is helemaal niet mooi. Die mensen zijn indirect zelfs onderdeel van de reden dat jij tegenwoordig rolt als een te stevige jongeman.

Zij zorgen er met hun uitspraken (uit eigen onzekerheid) voor dat jij je ergens goed voelt bij je (toenemende) overgewicht, en dit moet dan ook verboden worden.
pi_128457719
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik ben heel goed bezig zelfs... no offence
Daarover lopen de meningen sterk uiteen.
pi_128457744
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee maar Braddie. Ga gewoon rugbyen.
Rugbyen? Nee dankje...
Vind ik absoluut geen fijne sport.
pi_128457766
quote:
8s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nee Braddie, dat is helemaal niet mooi. Die mensen zijn indirect zelfs onderdeel van de reden dat jij tegenwoordig rolt als een te stevige jongeman.

Zij zorgen er met hun uitspraken (uit eigen onzekerheid) voor dat jij je ergens goed voelt bij je (toenemende) overgewicht, en dit moet dan ook verboden worden.
Letterlijk; 'dikke mensen moeten hun bek houden, over hun eigen overgewicht.' ? Rigoreus hoor :o
pi_128457796
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Letterlijk; 'dikke mensen moeten hun bek houden, over hun eigen overgewicht.' ? Rigoreus hoor :o
Komt het op neer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 13:48:59 ]
pi_128457864
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Staatrechtelijke executie wanneer er na 4 maand nog geen zichtbare verbetering is opgetreden. Doen ze in Japan ook.

Waarom denk je dat er zo weinig dikke Aziaten in het straatbeeld zijn daar?
pi_128457883
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Daarover lopen de meningen sterk uiteen.
Als ik maar weet hoe ik echt ben, daar gaat het om.
pi_128457907
quote:

[..]

Ik weet niet of het al gezegd is: maar volgens mij word je van Concerta niet dik. Methylfenidaat zorgt voor gewichtsverlies en minder eetlust.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:51:29 #217
244933 trovey
Nachtoele
pi_128457914
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:24 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat moet je dan ook doen. Uiteraard kun je slechte dagen hebben en dat is kut maar kijk altijd voorruit en denk aan de dingen die wel goed gaan en die je wel kunt, ook al is dat met eventuele aanpassingen. Chronisch ziek zijn is geen lolletje maar in een hoekje kruipen en gaan janken helpt ook niet dus hoofd omhoog en werk met dat wat je wel hebt. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 1 juli 2013 @ 13:51:50 #218
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128457933
Zowel dat gespierde als overgewicht zijn twee extremen.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:52:03 #219
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_128457943
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Rugbyen? Nee dankje...
Vind ik absoluut geen fijne sport.
Wel erg goed voor je lichaam. Waterpolo?
pi_128457961
Ik vind het echter nogal zwak om een causaliteit te veronderstellen tussen een vroege geboorte en overgewicht 23 jaar later om zodoende de oorzaak van je overgewicht te classificeren als iets dat buiten je eigen verantwoordelijkheid lag en ligt.
Ga er gewoon wat aan doen en zeik niet zo.
pi_128457969
quote:
17s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat moet je dan ook doen. Uiteraard kun je slechte dagen hebben en dat is kut maar kijk altijd voorruit en denk aan de dingen die wel goed gaan en die je wel kunt, ook al is dat met eventuele aanpassingen. Chronisch ziek zijn is geen lolletje maar in een hoekje kruipen en gaan janken helpt ook niet dus hoofd omhoog en werk met dat wat je wel hebt. ;)
Ja, moet m`n mindset gaan veranderen, en flink ook.
pi_128458003
Braddie, je typt en denkt veel te veel en je doet veel te weinig.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:55:13 #223
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128458073
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nu dus, Bradley. Sluit je computer af en ga aan de slag. Echt :)
pi_128458078
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Staatrechtelijke executie wanneer er na 4 maand nog geen zichtbare verbetering is opgetreden. Doen ze in Japan ook.

Waarom denk je dat er zo weinig dikke Aziaten in het straatbeeld zijn daar?
Lekker extreem, lekker doordraven, dan neem men je vast serieus.
pi_128458087
quote:

[..]

20kg in 6 weken? Een beste bulkmethode.
Verder lees ik hier alleen maar slappe excuses. Ik had je nog aangeboden te helpen, maar als jij niet wilt, dan houdt het op.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:55:35 #226
244933 trovey
Nachtoele
pi_128458092
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik denk dat je je dan ook beter gaat voelen. Accepteer je beperkingen en leef ermee zo goed als je kan. Oké dan kun je maar minder dan een gezond persoon, daar wen je ook wel weer aan. Wees trots op datgene wat je wel kan en hoofd omhoog. ^O^
Optimist tot in de kist
pi_128458113
quote:
8s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik denk dat je kijk te simplistisch is. Harde woorden zullen lang niet op iedereen een positieve 'wake-up call' uitwerking hebben en body shaming al helemaal niet. Als ik voor mezelf spreek kwam het afvallen en sporten pas op het moment dat ik me goed voelde en mezelf het waard vond. Als iemand mij in die periode slecht had laten voelen over mijn lichaam, had ik misschien wel gereageerd door die emoties weg te eten. En zo werkt dat voor een heleboel mensen met gewichtsproblemen.

Dus laat mensen zich lekker voelen, dik of niet dik. Afkraken werkt zelfhaat in de hand en dat wordr helaas niet altijd omgezet in iets positiefs. Meestal niet zelfs. Helemaal mrt mensen die sowieso al niet houden van sporten.
pi_128458127
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

20kg in 6 weken? Een beste bulkmethode.
Verder lees ik hier alleen maar slappe excuses. Ik had je nog aangeboden te helpen, maar als jij niet wilt, dan houdt het op.
Je mag me best helpen, maar ik héb geen geld voor de sportschool meer..
pi_128458157
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik denk dat je je dan ook beter gaat voelen. Accepteer je beperkingen en leef ermee zo goed als je kan. Oké dan kun je maar minder dan een gezond persoon, daar wen je ook wel weer aan. Wees trots op datgene wat je wel kan en hoofd omhoog. ^O^
Ja, moet ik maar doen dan :)
Kijken naar wat ik kan, daar trots op zijn, zorgen dat het gewoon goed gaat komen!
  maandag 1 juli 2013 @ 13:57:52 #230
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128458203
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Probeer je ouders! Bel ze op. Nu.
pi_128458241
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat je kijk te simplistisch is. Harde woorden zullen lang niet op iedereen een positieve 'wake-up call' uitwerking hebben en body shaming al helemaal niet. Als ik voor mezelf spreek kwam het afvallen en sporten pas op het moment dat ik me goed voelde en mezelf het waard vond. Als iemand mij in die periode slecht had laten voelen over mijn lichaam, had ik misschien wel gereageerd door die emoties weg te eten. En zo werkt dat voor een heleboel mensen met gewichtsproblemen.

Dus laat mensen zich lekker voelen, dik of niet dik. Afkraken werkt zelfhaat in de hand en dat wordr helaas niet altijd omgezet in iets positiefs. Meestal niet zelfs. Helemaal mrt mensen die sowieso al niet houden van sporten.
Punt. Ik had je graag in je dikke nekvel gepakt en er persoonlijk op toegezien dat je 3 dagen per week HARD ging in mijn gym, terwijl ik me aftrek op een vies filmpje van jou in een setje en ondertussen nog een literpalk melk wegtik. Had je volledig gratis geholpen met toezien op je eetgewoontes etc.

Net zolang totdat resultaten je genoeg motiveren en je alles zelf kan. :)
pi_128458351
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:52 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind het echter nogal zwak om een causaliteit te veronderstellen tussen een vroege geboorte en overgewicht 23 jaar later om zodoende de oorzaak van je overgewicht te classificeren als iets dat buiten je eigen verantwoordelijkheid lag en ligt.
Ga er gewoon wat aan doen en zeik niet zo.
nou, het is wel een feit dat te vroeg geboren kinderen vaker problemen hebben dan degenen die a terme geboren zijn hoor. daarom worden kinderen die te met 32 weken of minder geboren zijn tegenwoordig tot en met de 5 jaar minimaal gevolgd en onderzocht door een team van kinderpsycholoog, kinderfysioloog en de neonatoloog.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_128458361
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Oh, die. Zijn er niet, want ze vindt het maar triest als mensen zichzelf naakt op het net zetten, dan heb je toch geen waardigheid? Maar verder ziet ze iedereen wel als gelijk.
Huh nee meid, als jij met je benen gespreid op de foto wilt, is het voor mij echt geen punt. Your life.

Btw, wat is dit voor een onzin?? Ik heb nooit beweerd dat ik het maar triest vind dat mensen zichzelf naakt op het net zetten, leugenares.

[ Bericht 9% gewijzigd door Miss.X op 01-07-2013 14:08:21 ]
  maandag 1 juli 2013 @ 14:03:00 #234
244933 trovey
Nachtoele
pi_128458421
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, moet ik maar doen dan :)
Kijken naar wat ik kan, daar trots op zijn, zorgen dat het gewoon goed gaat komen!
^O^
Nou die koelkast nakijken, rotzooi weggooien en als je geen geld voor de sportschool hebt dan ga je zelf in beweging komen...ga wandelen, fietsen, download desnoods fitness van You Tube, als je maar in beweging komt. Oké, maatje 0 en lichaam kleerkast zal er wellicht niet inzitten als je beperkingen hebt maar probeer toch in beweging te komen zoveel als je kan en dan zul je je ook beter voelen dan dat je helemaal niets doet. ;) Je doet dan in ieder geval wat je kan en kan jezelf daarvoor dan ook een compliment geven, ook alleen maar goed voor de geest. :*
Optimist tot in de kist
pi_128458469
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:01 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Huh nee meid, als jij met je benen gespreid op de foto wilt, is het voor mij echt geen punt. Your life.
Ik ga *nu* KPD toegang aanvragen.

En Braddie, ga flessen inzamelen voor statiegeld zodat je weer naar het krachthonk kan. Terug naar de basis.
pi_128458538
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Punt. Ik had je graag in je dikke nekvel gepakt en er persoonlijk op toegezien dat je 3 dagen per week HARD ging in mijn gym, terwijl ik me aftrek op een vies filmpje van jou in een setje en ondertussen nog een literpalk melk wegtik. Had je volledig gratis geholpen met toezien op je eetgewoontes etc.

Net zolang totdat resultaten je genoeg motiveren en je alles zelf kan. :)
Dat werkt niet met dat soort mensen. :') Ik heb het al eerder gedaan.
De wil om te verbeteren moet vanuit hunzelf komen.
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:07:58 #237
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128458629
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wat een onzin! Wat vang je, bijstand? Wajong? Je gaat mij toch niet wijsmaken dat je van dat inkomen, als thuiswonend ventje geen abonnement bij een sportschool kan lappen.
En stel je prioriteiten. Laat maar wat andere dingen liggen dan, zodat je het wél kan betalen.
Bovendien kan je thuis ook genoeg doen. Een uur lang de trap op en af rennen, touwtje springen, buikspieroefeningen, enz. enz. Genoeg thuis te doen. Ik squat thuis met eigen barbell en gewichten.
Waar een wil is, is een weg. Fix je shit gewoon eindelijk eens, man.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_128458676
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wat een onzin! Wat vang je, bijstand? Wajong? Je gaat mij toch niet wijsmaken dat je van dat inkomen, als thuiswonend ventje geen abonnement bij een sportschool kan lappen.
En stel je prioriteiten. Laat maar wat andere dingen liggen dan, zodat je het wél kan betalen.
Bovendien kan je thuis ook genoeg doen. Een uur lang de trap op en af rennen, touwtje springen, buikspieroefeningen, enz. enz. Genoeg thuis te doen. Ik squat thuis met eigen barbell en gewichten.
Open deur, man.
pi_128458683
Maar hoezo heb je dan niet genoeg geld voor de gym, ik zag laatst op je YouTube account dat je een kaartje voor een concert ging kopen voor 50 euro, dat is een paar maanden gym. Prioriteiten stellen dus.
pi_128458702
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:09 schreef chroestjov het volgende:
Maar hoezo heb je dan niet genoeg geld voor de gym, ik zag laatst op je YouTube account dat je een kaartje voor een concert ging kopen voor 50 euro, dat is een paar maanden gym. Prioriteiten stellen dus.
Heeft 'ie wel, maar hij vindt het nog niet belangrijk genoeg.
Nergens voor nodig.
pi_128458839
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:09 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Heeft 'ie wel, maar hij vindt het nog niet belangrijk genoeg.
Wacht maar tot een fit en ripped iemand zijn fuckbuddy neukt en haar genadeloos volbaggert met organic cellenpasta. Dan wil hij wel. Verder heb je een punt inderdaad. :)
pi_128459169
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wacht maar tot een fit en ripped iemand zijn fuckbuddy neukt en haar genadeloos volbaggert met organic cellenpasta. Dan wil hij wel. Verder heb je een punt inderdaad. :)
Dit.
pi_128459419
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:03 schreef trovey het volgende:

[..]

^O^
Nou die koelkast nakijken, rotzooi weggooien en als je geen geld voor de sportschool hebt dan ga je zelf in beweging komen...ga wandelen, fietsen, download desnoods fitness van You Tube, als je maar in beweging komt. Oké, maatje 0 en lichaam kleerkast zal er wellicht niet inzitten als je beperkingen hebt maar probeer toch in beweging te komen zoveel als je kan en dan zul je je ook beter voelen dan dat je helemaal niets doet. ;) Je doet dan in ieder geval wat je kan en kan jezelf daarvoor dan ook een compliment geven, ook alleen maar goed voor de geest. :*
Heb net 2 potten pindakaas weggegooid (Zat nog wel voor 8 boterhammen in, maar boeiend)
Zit nu aan een fles water!
pi_128459458
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wajong vang ik.
En ik heb op dit moment niet genoeg, en waarom niet? Omdat ik een rijbewijs iets belangrijker vind.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:29:50 #245
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128459498
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wajong vang ik.
En ik heb op dit moment niet genoeg, en waarom niet? Omdat ik een rijbewijs iets belangrijker vind.
Je gaat mij niet vertellen dat jouw complete inkomen voor 100% opgaat aan rijlessen. En zelfs dan nog: Rijlessen dus belangrijker dan je lichaam, conditie, en gezondheid? Vreemd..
En waarom negeer je de rest van mijn bericht (die voor jou juist zo belangrijk kan zijn) over het thuis, en dus gratis trainen/sporten/bewegen?
pi_128459522
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Braddie het volgende:

[..]

Heb net 2 potten pindakaas weggegooid (Zat nog wel voor 8 boterhammen in, maar boeiend)
Fun fact, ik heb mijn fysiek gebouwd op basis van pindakaas met melk. Niets kip, rijst of broccoli. ;(

Had je niet iets anders kunnen weggooien? Dat pak choc & chip cookies bijvoorbeeld. Water is wel een goede. :)

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Je gaat mij niet vertellen dat jouw complete inkomen voor 100% opgaat aan rijlessen. En zelfs dan nog: Rijlessen dus belangrijker dan je lichaam, conditie, en gezondheid? Vreemd..
En waarom negeer je de rest van mijn bericht (die voor jou juist zo belangrijk kan zijn) over het thuis, en dus gratis trainen/sporten/bewegen?
Helemaal eens. Rijbewijs is niet belangrijker dan je gezondheid, Braddie. Je houdt jezelf voor de gek, je bent bang om voor je lijf te knokken.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:31:24 #247
244933 trovey
Nachtoele
pi_128459559
quote:

[..]

Mooi en nu op zoek naar fitness op You Tube en bewegen maar of ga straks eens naar buiten toe en maak eens een wandeling van een half uurtje, flink doorstappen en je zult je een stuk beter voelen dat je vandaag in beweging bent gekomen. ^O^
Optimist tot in de kist
pi_128459562
quote:

[..]

Pindakaas weggooien :') broooooo
Nergens voor nodig.
pi_128459603
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Omdat ik dat thuis bewegen al doe (ik loop 1 uur per dag op muziek te marcheren :) )
En ik moet veel betalen thuis, heb ook vaste lasten, en ja, m`n rijbewijs is hartstikke belangrijk.
Je zegt het net zelf, je kan ook thuis sporten, waarom zou ik dan extra gaan betalen voor de sportschool?

Voorlopig blijf ik thuis en buitenshuis aan de slag en ga ik lekker rijlessen, en daarna (Als m`n rijlessen klaar zijn) ga ik de sportschool er ook bij pakken.
pi_128459643
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:30 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Fun fact, ik heb mijn fysiek gebouwd op basis van pindakaas met melk. Niets kip, rijst of broccoli. ;(

Had je niet iets anders kunnen weggooien? Dat pak choc & chip cookies bijvoorbeeld. Water is wel een goede. :)

[..]

Pindakaas vind ik niks.
Ik eet al een hele tijd geen chocolade dingen / snacks meer.
pi_128459682
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Braddie het volgende:

Je zegt het net zelf, je kan ook thuis sporten, waarom zou ik dan extra gaan betalen voor de sportschool?
Omdat je thuis niet sport? :')
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:35:39 #252
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128459704
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Omdat ik dat thuis bewegen al doe (ik loop 1 uur per dag op muziek te marcheren :) )
En ik moet veel betalen thuis, heb ook vaste lasten, en ja, m`n rijbewijs is hartstikke belangrijk.

Voorlopig blijf ik thuis en buitenshuis aan de slag en ga ik lekker rijlessen, en daarna (Als m`n rijlessen klaar zijn) ga ik de sportschool er ook bij pakken.
Omdat thuis sporten wat anders is voor mij dan 'marcheren' (wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijk :') ) op muziek. _O-
Als jij jezelf kan motiveren om structureel hard te trainen/sporten thuis, kan dat prima. Maar jij weet net zo goed als heel fok dat jij dat niet kunt en dus is een sportschool beter.
Maar jij verschuilt je weer eens achter het zoveelste excuus om jezelf toch niet voor de volle 100% in te zetten, namelijk 'geen geld', wat ik ook gewoon niet geloof. Als je wilt, kan jij best 20-30 euro per maand weg leggen om te trainen in de sportschool.
pi_128459712
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:34 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Omdat je thuis niet sport? :')
Ik loop elke dag minimaal 30 minuten, fiets elke dag minimaal 45-60 minuten. Ik beweeg dagelijks 30-60 minuten op muziek.

Ik sport thuis echt wel.
pi_128459724
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik loop elke dag minimaal 30 minuten, fiets elke dag minimaal 45-60 minuten. Ik beweeg dagelijks 30-60 minuten op muziek.

Ik sport thuis echt wel.
Gast... :') Dat is geen sporten.
Nergens voor nodig.
pi_128459750
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Omdat thuis sporten wat anders is voor mij dan 'marcheren' (wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijk :') ) op muziek. _O-
Als jij jezelf kan motiveren om structureel hard te trainen/sporten thuis, kan dat prima. Maar jij weet net zo goed als heel fok dat jij dat niet kunt en dus is een sportschool beter.
Maar jij verschuilt je weer eens achter het zoveelste excuus om jezelf toch niet voor de volle 100% in te zetten, namelijk 'geen geld', wat ik ook gewoon niet geloof. Als je wilt, kan jij best 20-30 euro per maand weg leggen om te trainen in de sportschool.
Ik kan geen 20-30 euro per maand weg leggen voor een sportschool, omdat ik dat serieus niet heb.
Klinkt als een excuus, maar ik heb niks over, ik moet zelfs lenen bij m`n ma zo nu en dan, omdat ik zelf niet uitkom.
pi_128459762
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Gast... :') Dat is geen sporten.
Nee ok, maar het is beweging. right? :)
  maandag 1 juli 2013 @ 14:37:15 #257
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128459774
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik sport thuis echt wel.
En heeft dat tot nu toe zoden aan de dijk gezet? Nee. Maak jezelf niet zoveel wijs, er zijn nu al zoveel mensen geweest hier die tegen je zeggen dat je andere dingen moet doen. Je wil het verdomme gewoon niet horen. Prima, maar kap dan met dat gezemel en accepteer dan gewoon dat je dik bent en geen ene fuck wil doen om dat te veranderen.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:37:23 #258
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128459779
Braddie heeft zijn doel allang weer bereikt. Een hoop aandacht en een bijna vol topic.
BEASTMODE
  maandag 1 juli 2013 @ 14:38:07 #259
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128459807
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Je blijft het maar goedpraten voor jezelf. Dat is dus niet voldoende voor iemand met jouw fysiek! Snap het nou toch eens. Dus; trainen. SPORTEN. Maar je bent niet bereid om dat te doen, zowel in de sportschool niet als thuis.
pi_128459842
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef trovey het volgende:

[..]

Mooi en nu op zoek naar fitness op You Tube en bewegen maar of ga straks eens naar buiten toe en maak eens een wandeling van een half uurtje, flink doorstappen en je zult je een stuk beter voelen dat je vandaag in beweging bent gekomen. ^O^
Gewoon doen wat deze dame doet:
https://www.zuzkalight.com/
pi_128459875
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Van bewegen word je niet afgetraind, anders was m'n oma ook ripped.
Marcheren op muziek :') niqqa plz.
Je moet elke sessie het gevoel hebben dat je over je nek gaat en bijna niet meer kan lopen of bewegen, dan heb je getraind. Als je dat er niet voor over hebt, dan blijf je dik.
Nergens voor nodig.
pi_128460271
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Van bewegen word je niet afgetraind, anders was m'n oma ook ripped.
Marcheren op muziek :') niqqa plz.
Je moet elke sessie het gevoel hebben dat je over je nek gaat en bijna niet meer kan lopen of bewegen, dan heb je getraind. Als je dat er niet voor over hebt, dan blijf je dik.
Ik hoef ook niet afgetraind te worden? :') Neger wat lees ik.

Wil puur de overtollige kilo`s kwijt, en hoef absoluut geen 6 pack of dergelijk.
pi_128460316
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wil puur de overtollige kilo`s kwijt, en hoef absoluut geen 6 pack of dergelijk.
Dat is je probleem dan ook en daarom gebeurt er ook helemaal niks. Shoot for the stars.
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:49:15 #264
253447 Ethanolic
pi_128460323
quote:

[..]

Je wilt het, geef toe Braddieboy. Laat je verleiden door het geweldige leven met 40cm+ biceps.
Deathlift or Die.
pi_128460340
Misschien moet je minder geld uitgeven aan PS3's met krassen er op, verroeste sloopauto's terwijl jij nog geen rijbewijs hebt, kapotte Iphone's en concert kaartjes.
Ik denk dat je dan meer geld over zal houden.
pi_128460363
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef chroestjov het volgende:
Misschien moet je minder geld uitgeven aan PS3's met krassen er op, verroeste sloopauto's terwijl jij nog geen rijbewijs hebt, kapotte Iphone's en concert kaartjes.
Ik denk dat je dan meer geld over zal houden.
:')_____x23434656457675643.14
pi_128460380
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Dat is je probleem dan ook en daarom gebeurt er ook helemaal niks. Shoot for the stars.
Dus, omdat ik alleen maar overtollige kilo`s kwijt wil en geen sixpack wil gebeurd er niks? hmm
pi_128460396
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dus, omdat ik alleen maar overtollige kilo`s kwijt wil en geen sixpack wil gebeurd er niks? hmm
Ja.
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:51:27 #269
244933 trovey
Nachtoele
pi_128460420
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Laat hem nou gewoon eens beginnen, wie weet gaat hij nog verder als hij resultaat ziet van zijn eerste inspanningen. :* Niet iedereen heeft meteen als streven om er geript bij te lopen, hij wil afvallen, laat hem daar eerst even mee beginnen zonder dat hij meteen weer kritiek krijgt dat dat ook niet goed genoeg is. ;)
Optimist tot in de kist
  maandag 1 juli 2013 @ 14:51:32 #270
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460425
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

:')_____x23434656457675643.14
Gast, kan je wel zo bijdehand gaan doen, maar je post zo'n beetje je hele leven hier op fok, dus men weet wat je aanschaft en weer doorverkoopt.
Dat je geen geld hebt voor de sportschool is daarom dus ook complete bullshit. Het is gewoon niet je prioriteit.
Accepteer dan dus ook gewoon dat je waarschijnlijk de rest van je leven dik en ongezond zult blijven.
pi_128460449
quote:

[..]

wat wil je liever

dit

of dit

pi_128460458
Geen geld voor de sportschool is echt bullshit. Als je zo dik kunt worden kun je ook een sportschool abo betalen, dan koop je maar minder freetwerk. Desnoods ga je bij de sportschool vragen om daar als vrijwilliger aan de slag te gaan in ruil voor een abo.

Je wilt gewoon niet, ga die drempel over of je wordt een forever dikke papzak die bij Obese komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 14:53:43 ]
  maandag 1 juli 2013 @ 14:52:23 #273
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460472
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Laat hem nou gewoon eens beginnen, wie weet gaat hij nog verder als hij resultaat ziet van zijn eerste inspanningen. :* Niet iedereen heeft meteen als streven om er geript bij te lopen, hij wil afvallen, laat hem daar eerst even mee beginnen zonder dat hij meteen weer kritiek krijgt dat dat ook niet goed genoeg is. ;)
Afvallen is best genoeg. Een beetje als een idioot marcheren op muziek of een half uurtje fietsen per dag, helpt hem niet om dat te bereiken. Dus moet er meer gebeuren en dat wil meneer maar niet horen en aannemen.
pi_128460546
quote:

[..]

Ben het eens met Trovey.
Julie bedoelen het waarschijnlijk allemaal goed, maar als ik van de een hoor "Ja, Braddie.. doe dit, dan komt het goed! :) " En van de ander " Braddie, als je alleen maar beweegt val je niet af " en van weer de ander "Je zult altijd ongezond blijven "
Dan is het voor mij ook een beetje raar :')

Ik wil afvallen, en ik ga er ook voor, maar als julie allemaal kritiek gaan leveren, sja.

Van Trovey krijg ik linkjes/tips :) En van Hugh_Myron ook :) Hartstikke tof!
Maar Chroestjov voegt niets toe, en Panzermaus is een afzeik machine.

Ik hoef geen sixpack, als ik alleen de overtollige kilo`s kwijt raak is het prima. En inderdaad, wat Trovey zegt, straks als ik resultaat zie kan ik alleen maar meer gemotiveerd worden en wil ik uiteindelijk wél een sixpack omdat ik weet dat ik het kan! Maar voor nu is een sixpack geen prioriteit.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 14:56:24 ]
pi_128460637
quote:

[..]

Snap ik, maar je kan beter genoegen nemen met meer dan met minder. Dan werk je harder op de weg naar succes. Spreek alleen uit persoonlijke ervaring.
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:56:25 #276
244933 trovey
Nachtoele
pi_128460642
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Afvallen is best genoeg. Een beetje als een idioot marcheren op muziek of een half uurtje fietsen per dag, helpt hem niet om dat te bereiken. Dus moet er meer gebeuren en dat wil meneer maar niet horen en aannemen.
Laat hem nou eerst eens beginnen zonder dat men hier hem meteen weer de grond intrapt voordat hij is begonnen. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 1 juli 2013 @ 14:57:27 #277
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460681
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ben het eens met Trovey.
Julie bedoelen het waarschijnlijk allemaal goed, maar als ik van de een hoor "Ja, Braddie.. doe dit, dan komt het goed! :) " En van de ander " Braddie, als je alleen maar beweegt val je niet af " en van weer de ander "Je zult altijd ongezond blijven "
Dan is het voor mij ook een beetje raar :')

Ik wil afvallen, en ik ga er ook voor, maar als julie allemaal kritiek gaan leveren, sja.

Van Trovey krijg ik linkjes/tips :) En van Hugh_Myron ook :) Hartstikke tof!
Maar Chroestjov voegt niets toe, en Panzermaus is een afzeik machine.

Ik hoef geen sixpack, als ik alleen de overtollige kilo`s kwijt raak is het prima. En inderdaad, wat Trovey zegt, straks als ik resultaat zie word ik alleen maar meer gemotiveerd en wil ik uiteindelijk wél een sixpack omdat ik weet dat ik het kan! Maar voor nu is een sixpack geen prioriteit.
Gast! Natuurlijk krijg je kritiek, dit is zo'n beetje je 10381ste topic hierover :')
Je doet er geen fuck mee. Ga niet denken dat je ermee weg komt omdat je marcheert op muziek :') of een half uurtje fietst. Je bent nog steeds te dik, of niet soms.
En wat, ik geef geen tips? Ik heb je een rits oefeningen meegegeven die je thuis kan doen, maar nee, Braddie marcheert op muziek, dus dan MOET hij wel kilo's kwijt gaan raken! Alsjeblieft, zeg.

Nog maar niet te spreken over de situatie waarin je (dit is fictief bedoeld, uiteraard) dus laat zeggen 20 kilo kwijt raakt. Geen sixpack willen? Zonder die 20 kilo vet aan je lijf hangt je pens straks op je knieën van slapheid. Good luck with that!
  maandag 1 juli 2013 @ 14:58:02 #278
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460701
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef trovey het volgende:

[..]

Laat hem nou eerst eens beginnen zonder dat men hier hem meteen weer de grond intrapt voordat hij is begonnen. :')
Had ie moeten doen na z'n 1e topic, niet bij topic nummer 1000 waarin nog steeds geen fuck gebeurd is.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:58:20 #279
253447 Ethanolic
pi_128460716
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

wat wil je liever

dit

[ afbeelding ]

of dit

[ afbeelding ]
een zeer wijs persoon vertelde mij eens dat streeffysieken iets voor onzekere pubers is.
Deathlift or Die.
pi_128460728
Braddie, stop met zeiken en doe het godverdomme gewoon.

Waarom reageer ik überhaupt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_128460741
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:

Nog maar niet te spreken over de situatie waarin je (dit is fictief bedoeld, uiteraard) dus laat zeggen 20 kilo kwijt raakt. Geen sixpack willen? Zonder die 20 kilo vet aan je lijf hangt je pens straks op je knieën van slapheid. Good luck with that!
Dat is natuurlijk ónzin.
Ik ben jong, en m`n huid is nog rekbaar. Ik heb 35 kilo overgewicht, geen 100+ KG overgewicht. Dus mijn vel zal écht niet zo achterlijk gaan hangen hoor :)

En, wat ik net al zei.
Straks raak ik gemotiveerd en ga ik alsnog wél voor een 6 pack.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 14:59:31 ]
pi_128460756
quote:

[..]

Gast! Natuurlijk krijg je kritiek, dit is zo'n beetje je 10381ste topic hierover :')
Je doet er geen fuck mee. Ga niet denken dat je ermee weg komt omdat je marcheert op muziek :') of een half uurtje fietst. Je bent nog steeds te dik, of niet soms.
En wat, ik geef geen tips? Ik heb je een rits oefeningen meegegeven die je thuis kan doen, maar nee, Braddie marcheert op muziek, dus dan MOET hij wel kilo's kwijt gaan raken! Alsjeblieft, zeg.

ruuuustig, denk om je bloeddruk. :o

SPOILER
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:59:23 #283
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460767
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ónzin.
Ik ben jong, en m`n huid is nog rekbaar. Ik heb 35 kilo overgewicht, geen 100+ KG overgewicht. Dus mijn vel zal écht niet zo achterlijk gaan hangen hoor? :)
HAHAHAHAHAHAAHHA. Oke.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:00:20 #284
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128460800
quote:

[..]

Ik moest glimlachen om deze rant.
BEASTMODE
pi_128460813
kijk braddie er is nog hoop

before en after,

maandag 1 juli 2013 @ 15:00:39 #286
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460820
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

ruuuustig, denk om je bloeddruk. :o

SPOILER
Ik ben calm as fuck. Maar wat ik gewoon irritant vind, is dat meneer zo het slachtoffer uit hangt en overal een excuus voor heeft, maar tegelijkertijd doet alsof hij er van alles aan wil doen.
pi_128460829
  maandag 1 juli 2013 @ 15:01:40 #288
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460853
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Beetje borderline?
Nee, we zijn niet allemaal geboren met een afwijking of ziekte in onze kop, Braddie. Niet zo projecteren. Ga eerst die klomp vlees er maar eens aftrainen. Oh nee, trainen doet Braddie niet aan. Ga vooral de hele dag marcheren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')