abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128348103
Ok.
Het eetpatroon is nu wel weer normaal.
2 sneetjes brood `sochtends.
2 `smiddats.
`savonds warm eten.
1,5-2 liter water per dag.

Ik drink géén koffie meer en eigenlijk alleen nog maar water, en heel soms een glas vruchtensap.
Maar... ik heb nogsteeds een probleem omtrent het `snachts eten...

Het gaat allemaal goed, tot een uur of 11-12 en dan ga ik eten.. niet omdat ik honger heb, maar puur uit verveling..

Het is een hele tijd goed gegaan, maar ben er uiteindelijk weer in teruggevallen, en nu heb ik weer moeite om er uit te komen.. En dit is zo vervelend..

Kan iemand mij serieus tips geven om hier vanaf te komen?

Het is nu namelijk zo dat ik merk dat ik het gewoon wel "In me heb" om af te vallen, omdat het `smiddags goed gaat, en m`n overdag eet patroon/bewegings patroon gewoon wel *goed* is voor mijn doen.

Maar ik kom `snachts altijd in de verleiding om te eten..

Bedankt! :)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 00:52:57 ]
pi_128348169
Vroeger naar bed gaan of zorgen dat je bezig blijft.

Ik ken het hoor. Inderdaad pas na een uur of 11 ga ik eten.
pi_128348205
Je bent je bewust van t feit dat je uit verveling eet en niet uit trek, dat is al heel belangrijk! Ik heb een tijdje geprobeerd dan 's avonds sit ups en squats te gaan doen uit verveling. Daarna dronk ik dan een groot glas water om mezelf echt nog even een vol gevoel te geven, gewoon voor de zekerheid. Ging een hele tijd goed :)
Golf is knikkeren voor jongens die niet willen bukken.
pi_128348206
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:53 schreef dahippieunicorn het volgende:
Vroeger naar bed gaan of zorgen dat je bezig blijft.

Ik ken het hoor. Inderdaad pas na een uur of 11 ga ik eten.
Zorgen dat ik bezig blijf... ja, dat kan ik wel doen, maar zodra ik dan na.. stel, 30 minuten lopen/fietsen weer thuis ben, dan heb ik toch de neiging om de kasten in te duiken op zoek naar wat brood of dergelijk...
pi_128348227
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:55 schreef devrouwelijkehenk het volgende:
Je bent je bewust van t feit dat je uit verveling eet en niet uit trek, dat is al heel belangrijk! Ik heb een tijdje geprobeerd dan 's avonds sit ups en squats te gaan doen uit verveling. Daarna dronk ik dan een groot glas water om mezelf echt nog even een vol gevoel te geven, gewoon voor de zekerheid. Ging een hele tijd goed :)
Dus, stel... ik ga bewegen, en ná het bewegen ga ik wat water drinken en daarna bijvoorbeeld m`n bed in (moet ik wel moe zijn ghehe) kan ik het al terug proberen te dringen?..
pi_128348258
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

Zorgen dat ik bezig blijf... ja, dat kan ik wel doen, maar zodra ik dan na.. stel, 30 minuten lopen/fietsen weer thuis ben, dan heb ik toch de neiging om de kasten in te duiken op zoek naar wat brood of dergelijk...
Het is normaal dat je na inspanning trek hebt. Probeer, als je écht het gevoel hebt dat je moet eten, dit dan zo gezond mogelijk te doen.
pi_128348266
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:57 schreef dahippieunicorn het volgende:

[..]

Het is normaal dat je na inspanning trek hebt. Probeer, als je écht het gevoel hebt dat je moet eten, dit dan zo gezond mogelijk te doen.
Ik heb nooit écht het gevoel dat ik moet eten `snachts.. maar puur dat ik gewoon gá eten, uit verveling.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 00:58:04 ]
pi_128348294
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dus, stel... ik ga bewegen, en ná het bewegen ga ik wat water drinken en daarna bijvoorbeeld m`n bed in (moet ik wel moe zijn ghehe) kan ik het al terug proberen te dringen?..
Tuurlijk kun je t dan terugdringen. Het is gewoon een kwestie negatieve (ikmoeteten) energie omzetten in positieve energie (yesikhebgesport). Een beetje discipline blijft nodig, tuurlijk.
Golf is knikkeren voor jongens die niet willen bukken.
pi_128348327
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:59 schreef devrouwelijkehenk het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je t dan terugdringen. Het is gewoon een kwestie negatieve (ikmoeteten) energie omzetten in positieve energie (yesikhebgesport). Een beetje discipline blijft nodig, tuurlijk.
Ahh, op zo`n manier. Laat ik maar eens die positiviteit proberen te vinden dan :) Discipline heb ik wel... opzich, want m`n eet patroon overdag is al een tijd goed!
pi_128348341
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:57 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik heb nooit écht het gevoel dat ik moet eten `snachts.. maar puur dat ik gewoon gá eten, uit verveling.
Je bent je er bewust van dat je het dus uit verveling doet. Probeer dat te doorbreken door echt tegen jezelf te zeggen: ik ga nu niet eten. Klinkt misschien als een tè simpele oplossing, maar discipline is belangrijk.
pi_128348362
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 01:01 schreef dahippieunicorn het volgende:

[..]

Je bent je er bewust van dat je het dus uit verveling doet. Probeer dat te doorbreken door echt tegen jezelf te zeggen: ik ga nu niet eten. Klinkt misschien als een tè simpele oplossing, maar discipline is belangrijk.
Als ik zeg " Ik ga nu niet eten" en ik neem een paar slokken water.. helpt dat wel! Maar voor 30 minuten of zo, daarna ga ik toch (ondanks dat ik het dus probeer te onderdrukken) de kasten in...
pi_128348492
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 01:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als ik zeg " Ik ga nu niet eten" en ik neem een paar slokken water.. helpt dat wel! Maar voor 30 minuten of zo, daarna ga ik toch (ondanks dat ik het dus probeer te onderdrukken) de kasten in...
zorg ervoor dat er niets/wijnig te pakken valt uit de kast ;)

ik neem aan dat je met eten snoepen bedoeld?
zorg gewoon dat je geen snoep hebt liggen :)
pi_128348506
M
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 01:07 schreef AMangold het volgende:

[..]

zorg ervoor dat er niets/wijnig te pakken valt uit de kast ;)

ik neem aan dat je met eten snoepen bedoeld?
zorg gewoon dat je geen snoep hebt liggen :)
Met eten bedoel ik puur, brood... maarr ik maak `snachts dan niet 2 sneetjes, maar soms echt 4-8 sneetjes brood....
pi_128348528
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 01:08 schreef Braddie het volgende:
M

[..]

Met eten bedoel ik puur, brood... maarr ik maak `snachts dan niet 2 sneetjes, maar soms echt 4-8 sneetjes brood....
Maar wat ik bedoel is dat er niet echt een andere oplossing is dan gewoon... niet doen.
pi_128348564
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 01:09 schreef dahippieunicorn het volgende:

[..]

Maar wat ik bedoel is dat er niet echt een andere oplossing is dan gewoon... niet doen.
Klopt... maar de discipline, hoe vind ik die :') Die nekt mij gewoon keer op keer.. Dan gaat het afvallen zó goed, en dan is het weer even een paar dagen minder, en in dan zak ik langzaam weer terug..
pi_128348589
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 01:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Klopt... maar de discipline, hoe vind ik die :') Die nekt mij gewoon keer op keer.. Dan gaat het afvallen zó goed, en dan is het weer even een paar dagen minder, en in dan zak ik langzaam weer terug..
Probeer eens vroeger naar bed te gaan. Ik weet niet hoe laat je normaal gesproken opstaat? Maar dan heb je in ieder geval weer wat meer slaap ook.
pi_128348614
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 01:13 schreef dahippieunicorn het volgende:

[..]

Probeer eens vroeger naar bed te gaan. Ik weet niet hoe laat je normaal gesproken opstaat? Maar dan heb je in ieder geval weer wat meer slaap ook.
Ik wil inprincipe vanaf maandag er weer om half 8 uit maximaal.. dus om 12 uur naar bed ongeveer..
Maar hiervoor ging ik continu om 3 - 4 uur naar bed en er pas 2 uur uit...
pi_128348644
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 01:14 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik wil inprincipe vanaf maandag er weer om half 8 uit maximaal.. dus om 12 uur naar bed ongeveer..
Maar hiervoor ging ik continu om 3 - 4 uur naar bed en er pas 2 uur uit...
probeer je slaap patroon aan te passen, dat past je eetpatroon mee aan,,
want je honger is niet gek..

een normaal mens staat op om 7 uur, ontbijt, 12 uur middag eten 17 uur avond eten
jij staat 7 uur later op..
dus dat zou zijn 14 uur ontbijt, 19 uur middag eten, 24 uur avond eten..
pi_128348678
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 01:17 schreef AMangold het volgende:

[..]

probeer je slaap patroon aan te passen, dat past je eetpatroon mee aan,,
want je honger is niet gek..

een normaal mens staat op om 7 uur, ontbijt, 12 uur middag eten 17 uur avond eten
jij staat 7 uur later op..
dus dat zou zijn 14 uur ontbijt, 19 uur middag eten, 24 uur avond eten..
Ik eet dan om 2 uur s`middags m`n middag eten én ochtend eten (4 broodjes inplaats van 2) en dan om 6 uur avond eten.. en ja, daarna dus niks.. tot laat..
pi_128348710
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 01:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik eet dan om 2 uur s`middags m`n middag eten én ochtend eten (4 broodjes inplaats van 2) en dan om 6 uur avond eten.. en ja, daarna dus niks.. tot laat..
je weet dat het gezonder is om vaak kleine hoeveelheden te eten, dan 1 a 2 keer per dag een grote hoeveelheid?
  vrijdag 28 juni 2013 @ 02:02:45 #21
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_128349297
Doe brood uit huis
Arie is net weg en die nigger belt me op
pi_128350033
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 01:20 schreef AMangold het volgende:

[..]

je weet dat het gezonder is om vaak kleine hoeveelheden te eten, dan 1 a 2 keer per dag een grote hoeveelheid?
Je weet dat dat bullshit is?

Afvaltopic 57758746 van ts.
Grow soms balls. Het zit allemaal tussen de oren.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128350043
Het zit gewoon in de genen.

En die kun je niet storneren.

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 06:39:11 ]
pi_128350052
Het is nu gelukkig ochtend en ga ei bakken met spek. :9
pi_128350305
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:57 schreef dahippieunicorn het volgende:

[..]

Zo gezond mogelijk? Zo weinig mogelijk. Je wordt dik van te veel eten, niet van 'ongezond eten'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')