abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2013 @ 14:56:25 #276
244933 trovey
Nachtoele
pi_128460642
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Afvallen is best genoeg. Een beetje als een idioot marcheren op muziek of een half uurtje fietsen per dag, helpt hem niet om dat te bereiken. Dus moet er meer gebeuren en dat wil meneer maar niet horen en aannemen.
Laat hem nou eerst eens beginnen zonder dat men hier hem meteen weer de grond intrapt voordat hij is begonnen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 1 juli 2013 @ 14:57:27 #277
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460681
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ben het eens met Trovey.
Julie bedoelen het waarschijnlijk allemaal goed, maar als ik van de een hoor "Ja, Braddie.. doe dit, dan komt het goed! :) " En van de ander " Braddie, als je alleen maar beweegt val je niet af " en van weer de ander "Je zult altijd ongezond blijven "
Dan is het voor mij ook een beetje raar :')

Ik wil afvallen, en ik ga er ook voor, maar als julie allemaal kritiek gaan leveren, sja.

Van Trovey krijg ik linkjes/tips :) En van Hugh_Myron ook :) Hartstikke tof!
Maar Chroestjov voegt niets toe, en Panzermaus is een afzeik machine.

Ik hoef geen sixpack, als ik alleen de overtollige kilo`s kwijt raak is het prima. En inderdaad, wat Trovey zegt, straks als ik resultaat zie word ik alleen maar meer gemotiveerd en wil ik uiteindelijk wél een sixpack omdat ik weet dat ik het kan! Maar voor nu is een sixpack geen prioriteit.
Gast! Natuurlijk krijg je kritiek, dit is zo'n beetje je 10381ste topic hierover :')
Je doet er geen fuck mee. Ga niet denken dat je ermee weg komt omdat je marcheert op muziek :') of een half uurtje fietst. Je bent nog steeds te dik, of niet soms.
En wat, ik geef geen tips? Ik heb je een rits oefeningen meegegeven die je thuis kan doen, maar nee, Braddie marcheert op muziek, dus dan MOET hij wel kilo's kwijt gaan raken! Alsjeblieft, zeg.

Nog maar niet te spreken over de situatie waarin je (dit is fictief bedoeld, uiteraard) dus laat zeggen 20 kilo kwijt raakt. Geen sixpack willen? Zonder die 20 kilo vet aan je lijf hangt je pens straks op je knieën van slapheid. Good luck with that!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:58:02 #278
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460701
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef trovey het volgende:

[..]

Laat hem nou eerst eens beginnen zonder dat men hier hem meteen weer de grond intrapt voordat hij is begonnen. :')
Had ie moeten doen na z'n 1e topic, niet bij topic nummer 1000 waarin nog steeds geen fuck gebeurd is.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:58:20 #279
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_128460716
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

wat wil je liever

dit

[ afbeelding ]

of dit

[ afbeelding ]
een zeer wijs persoon vertelde mij eens dat streeffysieken iets voor onzekere pubers is.
Deathlift or Die.
pi_128460728
Braddie, stop met zeiken en doe het godverdomme gewoon.

Waarom reageer ik überhaupt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_128460741
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:

Nog maar niet te spreken over de situatie waarin je (dit is fictief bedoeld, uiteraard) dus laat zeggen 20 kilo kwijt raakt. Geen sixpack willen? Zonder die 20 kilo vet aan je lijf hangt je pens straks op je knieën van slapheid. Good luck with that!
Dat is natuurlijk ónzin.
Ik ben jong, en m`n huid is nog rekbaar. Ik heb 35 kilo overgewicht, geen 100+ KG overgewicht. Dus mijn vel zal écht niet zo achterlijk gaan hangen hoor :)

En, wat ik net al zei.
Straks raak ik gemotiveerd en ga ik alsnog wél voor een 6 pack.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 14:59:31 ]
pi_128460756
quote:

[..]

Gast! Natuurlijk krijg je kritiek, dit is zo'n beetje je 10381ste topic hierover :')
Je doet er geen fuck mee. Ga niet denken dat je ermee weg komt omdat je marcheert op muziek :') of een half uurtje fietst. Je bent nog steeds te dik, of niet soms.
En wat, ik geef geen tips? Ik heb je een rits oefeningen meegegeven die je thuis kan doen, maar nee, Braddie marcheert op muziek, dus dan MOET hij wel kilo's kwijt gaan raken! Alsjeblieft, zeg.

ruuuustig, denk om je bloeddruk. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:59:23 #283
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460767
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ónzin.
Ik ben jong, en m`n huid is nog rekbaar. Ik heb 35 kilo overgewicht, geen 100+ KG overgewicht. Dus mijn vel zal écht niet zo achterlijk gaan hangen hoor? :)
HAHAHAHAHAHAAHHA. Oke.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:00:20 #284
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128460800
quote:

[..]

Ik moest glimlachen om deze rant.
BEASTMODE
pi_128460813
kijk braddie er is nog hoop

before en after,

maandag 1 juli 2013 @ 15:00:39 #286
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460820
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

ruuuustig, denk om je bloeddruk. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben calm as fuck. Maar wat ik gewoon irritant vind, is dat meneer zo het slachtoffer uit hangt en overal een excuus voor heeft, maar tegelijkertijd doet alsof hij er van alles aan wil doen.
pi_128460829
  maandag 1 juli 2013 @ 15:01:40 #288
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460853
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Beetje borderline?
Nee, we zijn niet allemaal geboren met een afwijking of ziekte in onze kop, Braddie. Niet zo projecteren. Ga eerst die klomp vlees er maar eens aftrainen. Oh nee, trainen doet Braddie niet aan. Ga vooral de hele dag marcheren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')