abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128459682
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Braddie het volgende:

Je zegt het net zelf, je kan ook thuis sporten, waarom zou ik dan extra gaan betalen voor de sportschool?
Omdat je thuis niet sport? :')
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:35:39 #252
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128459704
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Omdat ik dat thuis bewegen al doe (ik loop 1 uur per dag op muziek te marcheren :) )
En ik moet veel betalen thuis, heb ook vaste lasten, en ja, m`n rijbewijs is hartstikke belangrijk.
Je zegt het net zelf, je kan ook thuis sporten, waarom zou ik dan extra gaan betalen voor de sportschool?

Voorlopig blijf ik thuis en buitenshuis aan de slag en ga ik lekker rijlessen, en daarna (Als m`n rijlessen klaar zijn) ga ik de sportschool er ook bij pakken.
Omdat thuis sporten wat anders is voor mij dan 'marcheren' (wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijk :') ) op muziek. _O-
Als jij jezelf kan motiveren om structureel hard te trainen/sporten thuis, kan dat prima. Maar jij weet net zo goed als heel fok dat jij dat niet kunt en dus is een sportschool beter.
Maar jij verschuilt je weer eens achter het zoveelste excuus om jezelf toch niet voor de volle 100% in te zetten, namelijk 'geen geld', wat ik ook gewoon niet geloof. Als je wilt, kan jij best 20-30 euro per maand weg leggen om te trainen in de sportschool.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_128459712
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:34 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Omdat je thuis niet sport? :')
Ik loop elke dag minimaal 30 minuten, fiets elke dag minimaal 45-60 minuten. Ik beweeg dagelijks 30-60 minuten op muziek.

Ik sport thuis echt wel.
pi_128459724
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik loop elke dag minimaal 30 minuten, fiets elke dag minimaal 45-60 minuten. Ik beweeg dagelijks 30-60 minuten op muziek.

Ik sport thuis echt wel.
Gast... :') Dat is geen sporten.
Nergens voor nodig.
pi_128459750
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Omdat thuis sporten wat anders is voor mij dan 'marcheren' (wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijk :') ) op muziek. _O-
Als jij jezelf kan motiveren om structureel hard te trainen/sporten thuis, kan dat prima. Maar jij weet net zo goed als heel fok dat jij dat niet kunt en dus is een sportschool beter.
Maar jij verschuilt je weer eens achter het zoveelste excuus om jezelf toch niet voor de volle 100% in te zetten, namelijk 'geen geld', wat ik ook gewoon niet geloof. Als je wilt, kan jij best 20-30 euro per maand weg leggen om te trainen in de sportschool.
Ik kan geen 20-30 euro per maand weg leggen voor een sportschool, omdat ik dat serieus niet heb.
Klinkt als een excuus, maar ik heb niks over, ik moet zelfs lenen bij m`n ma zo nu en dan, omdat ik zelf niet uitkom.
pi_128459762
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:36 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Gast... :') Dat is geen sporten.
Nee ok, maar het is beweging. right? :)
  maandag 1 juli 2013 @ 14:37:15 #257
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128459774
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik sport thuis echt wel.
En heeft dat tot nu toe zoden aan de dijk gezet? Nee. Maak jezelf niet zoveel wijs, er zijn nu al zoveel mensen geweest hier die tegen je zeggen dat je andere dingen moet doen. Je wil het verdomme gewoon niet horen. Prima, maar kap dan met dat gezemel en accepteer dan gewoon dat je dik bent en geen ene fuck wil doen om dat te veranderen.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:37:23 #258
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128459779
Braddie heeft zijn doel allang weer bereikt. Een hoop aandacht en een bijna vol topic.
BEASTMODE
  maandag 1 juli 2013 @ 14:38:07 #259
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128459807
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Je blijft het maar goedpraten voor jezelf. Dat is dus niet voldoende voor iemand met jouw fysiek! Snap het nou toch eens. Dus; trainen. SPORTEN. Maar je bent niet bereid om dat te doen, zowel in de sportschool niet als thuis.
pi_128459842
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef trovey het volgende:

[..]

Mooi en nu op zoek naar fitness op You Tube en bewegen maar of ga straks eens naar buiten toe en maak eens een wandeling van een half uurtje, flink doorstappen en je zult je een stuk beter voelen dat je vandaag in beweging bent gekomen. ^O^
Gewoon doen wat deze dame doet:
https://www.zuzkalight.com/
pi_128459875
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Van bewegen word je niet afgetraind, anders was m'n oma ook ripped.
Marcheren op muziek :') niqqa plz.
Je moet elke sessie het gevoel hebben dat je over je nek gaat en bijna niet meer kan lopen of bewegen, dan heb je getraind. Als je dat er niet voor over hebt, dan blijf je dik.
Nergens voor nodig.
pi_128460271
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Van bewegen word je niet afgetraind, anders was m'n oma ook ripped.
Marcheren op muziek :') niqqa plz.
Je moet elke sessie het gevoel hebben dat je over je nek gaat en bijna niet meer kan lopen of bewegen, dan heb je getraind. Als je dat er niet voor over hebt, dan blijf je dik.
Ik hoef ook niet afgetraind te worden? :') Neger wat lees ik.

Wil puur de overtollige kilo`s kwijt, en hoef absoluut geen 6 pack of dergelijk.
pi_128460316
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wil puur de overtollige kilo`s kwijt, en hoef absoluut geen 6 pack of dergelijk.
Dat is je probleem dan ook en daarom gebeurt er ook helemaal niks. Shoot for the stars.
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:49:15 #264
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_128460323
quote:

[..]

Je wilt het, geef toe Braddieboy. Laat je verleiden door het geweldige leven met 40cm+ biceps.
Deathlift or Die.
pi_128460340
Misschien moet je minder geld uitgeven aan PS3's met krassen er op, verroeste sloopauto's terwijl jij nog geen rijbewijs hebt, kapotte Iphone's en concert kaartjes.
Ik denk dat je dan meer geld over zal houden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_128460363
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef chroestjov het volgende:
Misschien moet je minder geld uitgeven aan PS3's met krassen er op, verroeste sloopauto's terwijl jij nog geen rijbewijs hebt, kapotte Iphone's en concert kaartjes.
Ik denk dat je dan meer geld over zal houden.
:')_____x23434656457675643.14
pi_128460380
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Dat is je probleem dan ook en daarom gebeurt er ook helemaal niks. Shoot for the stars.
Dus, omdat ik alleen maar overtollige kilo`s kwijt wil en geen sixpack wil gebeurd er niks? hmm
pi_128460396
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dus, omdat ik alleen maar overtollige kilo`s kwijt wil en geen sixpack wil gebeurd er niks? hmm
Ja.
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:51:27 #269
244933 trovey
Nachtoele
pi_128460420
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Laat hem nou gewoon eens beginnen, wie weet gaat hij nog verder als hij resultaat ziet van zijn eerste inspanningen. :* Niet iedereen heeft meteen als streven om er geript bij te lopen, hij wil afvallen, laat hem daar eerst even mee beginnen zonder dat hij meteen weer kritiek krijgt dat dat ook niet goed genoeg is. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 1 juli 2013 @ 14:51:32 #270
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460425
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

:')_____x23434656457675643.14
Gast, kan je wel zo bijdehand gaan doen, maar je post zo'n beetje je hele leven hier op fok, dus men weet wat je aanschaft en weer doorverkoopt.
Dat je geen geld hebt voor de sportschool is daarom dus ook complete bullshit. Het is gewoon niet je prioriteit.
Accepteer dan dus ook gewoon dat je waarschijnlijk de rest van je leven dik en ongezond zult blijven.
pi_128460449
quote:

[..]

wat wil je liever

dit

of dit

pi_128460458
Geen geld voor de sportschool is echt bullshit. Als je zo dik kunt worden kun je ook een sportschool abo betalen, dan koop je maar minder freetwerk. Desnoods ga je bij de sportschool vragen om daar als vrijwilliger aan de slag te gaan in ruil voor een abo.

Je wilt gewoon niet, ga die drempel over of je wordt een forever dikke papzak die bij Obese komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 14:53:43 ]
  maandag 1 juli 2013 @ 14:52:23 #273
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460472
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Laat hem nou gewoon eens beginnen, wie weet gaat hij nog verder als hij resultaat ziet van zijn eerste inspanningen. :* Niet iedereen heeft meteen als streven om er geript bij te lopen, hij wil afvallen, laat hem daar eerst even mee beginnen zonder dat hij meteen weer kritiek krijgt dat dat ook niet goed genoeg is. ;)
Afvallen is best genoeg. Een beetje als een idioot marcheren op muziek of een half uurtje fietsen per dag, helpt hem niet om dat te bereiken. Dus moet er meer gebeuren en dat wil meneer maar niet horen en aannemen.
pi_128460546
quote:

[..]

Ben het eens met Trovey.
Julie bedoelen het waarschijnlijk allemaal goed, maar als ik van de een hoor "Ja, Braddie.. doe dit, dan komt het goed! :) " En van de ander " Braddie, als je alleen maar beweegt val je niet af " en van weer de ander "Je zult altijd ongezond blijven "
Dan is het voor mij ook een beetje raar :')

Ik wil afvallen, en ik ga er ook voor, maar als julie allemaal kritiek gaan leveren, sja.

Van Trovey krijg ik linkjes/tips :) En van Hugh_Myron ook :) Hartstikke tof!
Maar Chroestjov voegt niets toe, en Panzermaus is een afzeik machine.

Ik hoef geen sixpack, als ik alleen de overtollige kilo`s kwijt raak is het prima. En inderdaad, wat Trovey zegt, straks als ik resultaat zie kan ik alleen maar meer gemotiveerd worden en wil ik uiteindelijk wél een sixpack omdat ik weet dat ik het kan! Maar voor nu is een sixpack geen prioriteit.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 14:56:24 ]
pi_128460637
quote:

[..]

Snap ik, maar je kan beter genoegen nemen met meer dan met minder. Dan werk je harder op de weg naar succes. Spreek alleen uit persoonlijke ervaring.
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:56:25 #276
244933 trovey
Nachtoele
pi_128460642
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Afvallen is best genoeg. Een beetje als een idioot marcheren op muziek of een half uurtje fietsen per dag, helpt hem niet om dat te bereiken. Dus moet er meer gebeuren en dat wil meneer maar niet horen en aannemen.
Laat hem nou eerst eens beginnen zonder dat men hier hem meteen weer de grond intrapt voordat hij is begonnen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 1 juli 2013 @ 14:57:27 #277
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460681
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ben het eens met Trovey.
Julie bedoelen het waarschijnlijk allemaal goed, maar als ik van de een hoor "Ja, Braddie.. doe dit, dan komt het goed! :) " En van de ander " Braddie, als je alleen maar beweegt val je niet af " en van weer de ander "Je zult altijd ongezond blijven "
Dan is het voor mij ook een beetje raar :')

Ik wil afvallen, en ik ga er ook voor, maar als julie allemaal kritiek gaan leveren, sja.

Van Trovey krijg ik linkjes/tips :) En van Hugh_Myron ook :) Hartstikke tof!
Maar Chroestjov voegt niets toe, en Panzermaus is een afzeik machine.

Ik hoef geen sixpack, als ik alleen de overtollige kilo`s kwijt raak is het prima. En inderdaad, wat Trovey zegt, straks als ik resultaat zie word ik alleen maar meer gemotiveerd en wil ik uiteindelijk wél een sixpack omdat ik weet dat ik het kan! Maar voor nu is een sixpack geen prioriteit.
Gast! Natuurlijk krijg je kritiek, dit is zo'n beetje je 10381ste topic hierover :')
Je doet er geen fuck mee. Ga niet denken dat je ermee weg komt omdat je marcheert op muziek :') of een half uurtje fietst. Je bent nog steeds te dik, of niet soms.
En wat, ik geef geen tips? Ik heb je een rits oefeningen meegegeven die je thuis kan doen, maar nee, Braddie marcheert op muziek, dus dan MOET hij wel kilo's kwijt gaan raken! Alsjeblieft, zeg.

Nog maar niet te spreken over de situatie waarin je (dit is fictief bedoeld, uiteraard) dus laat zeggen 20 kilo kwijt raakt. Geen sixpack willen? Zonder die 20 kilo vet aan je lijf hangt je pens straks op je knieën van slapheid. Good luck with that!
  maandag 1 juli 2013 @ 14:58:02 #278
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460701
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef trovey het volgende:

[..]

Laat hem nou eerst eens beginnen zonder dat men hier hem meteen weer de grond intrapt voordat hij is begonnen. :')
Had ie moeten doen na z'n 1e topic, niet bij topic nummer 1000 waarin nog steeds geen fuck gebeurd is.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:58:20 #279
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_128460716
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

wat wil je liever

dit

[ afbeelding ]

of dit

[ afbeelding ]
een zeer wijs persoon vertelde mij eens dat streeffysieken iets voor onzekere pubers is.
Deathlift or Die.
pi_128460728
Braddie, stop met zeiken en doe het godverdomme gewoon.

Waarom reageer ik überhaupt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_128460741
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:

Nog maar niet te spreken over de situatie waarin je (dit is fictief bedoeld, uiteraard) dus laat zeggen 20 kilo kwijt raakt. Geen sixpack willen? Zonder die 20 kilo vet aan je lijf hangt je pens straks op je knieën van slapheid. Good luck with that!
Dat is natuurlijk ónzin.
Ik ben jong, en m`n huid is nog rekbaar. Ik heb 35 kilo overgewicht, geen 100+ KG overgewicht. Dus mijn vel zal écht niet zo achterlijk gaan hangen hoor :)

En, wat ik net al zei.
Straks raak ik gemotiveerd en ga ik alsnog wél voor een 6 pack.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 14:59:31 ]
pi_128460756
quote:

[..]

Gast! Natuurlijk krijg je kritiek, dit is zo'n beetje je 10381ste topic hierover :')
Je doet er geen fuck mee. Ga niet denken dat je ermee weg komt omdat je marcheert op muziek :') of een half uurtje fietst. Je bent nog steeds te dik, of niet soms.
En wat, ik geef geen tips? Ik heb je een rits oefeningen meegegeven die je thuis kan doen, maar nee, Braddie marcheert op muziek, dus dan MOET hij wel kilo's kwijt gaan raken! Alsjeblieft, zeg.

ruuuustig, denk om je bloeddruk. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens voor nodig.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:59:23 #283
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460767
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ónzin.
Ik ben jong, en m`n huid is nog rekbaar. Ik heb 35 kilo overgewicht, geen 100+ KG overgewicht. Dus mijn vel zal écht niet zo achterlijk gaan hangen hoor? :)
HAHAHAHAHAHAAHHA. Oke.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:00:20 #284
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128460800
quote:

[..]

Ik moest glimlachen om deze rant.
BEASTMODE
pi_128460813
kijk braddie er is nog hoop

before en after,

maandag 1 juli 2013 @ 15:00:39 #286
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460820
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

ruuuustig, denk om je bloeddruk. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben calm as fuck. Maar wat ik gewoon irritant vind, is dat meneer zo het slachtoffer uit hangt en overal een excuus voor heeft, maar tegelijkertijd doet alsof hij er van alles aan wil doen.
pi_128460829
  maandag 1 juli 2013 @ 15:01:40 #288
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_128460853
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Beetje borderline?
Nee, we zijn niet allemaal geboren met een afwijking of ziekte in onze kop, Braddie. Niet zo projecteren. Ga eerst die klomp vlees er maar eens aftrainen. Oh nee, trainen doet Braddie niet aan. Ga vooral de hele dag marcheren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')