Omdat je thuis niet sport?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Braddie het volgende:
Je zegt het net zelf, je kan ook thuis sporten, waarom zou ik dan extra gaan betalen voor de sportschool?
Omdat thuis sporten wat anders is voor mij dan 'marcheren' (wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik dat thuis bewegen al doe (ik loop 1 uur per dag op muziek te marcheren)
En ik moet veel betalen thuis, heb ook vaste lasten, en ja, m`n rijbewijs is hartstikke belangrijk.
Je zegt het net zelf, je kan ook thuis sporten, waarom zou ik dan extra gaan betalen voor de sportschool?
Voorlopig blijf ik thuis en buitenshuis aan de slag en ga ik lekker rijlessen, en daarna (Als m`n rijlessen klaar zijn) ga ik de sportschool er ook bij pakken.
Ik loop elke dag minimaal 30 minuten, fiets elke dag minimaal 45-60 minuten. Ik beweeg dagelijks 30-60 minuten op muziek.quote:
Gast...quote:Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik loop elke dag minimaal 30 minuten, fiets elke dag minimaal 45-60 minuten. Ik beweeg dagelijks 30-60 minuten op muziek.
Ik sport thuis echt wel.
Ik kan geen 20-30 euro per maand weg leggen voor een sportschool, omdat ik dat serieus niet heb.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat thuis sporten wat anders is voor mij dan 'marcheren' (wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijk) op muziek.
Als jij jezelf kan motiveren om structureel hard te trainen/sporten thuis, kan dat prima. Maar jij weet net zo goed als heel fok dat jij dat niet kunt en dus is een sportschool beter.
Maar jij verschuilt je weer eens achter het zoveelste excuus om jezelf toch niet voor de volle 100% in te zetten, namelijk 'geen geld', wat ik ook gewoon niet geloof. Als je wilt, kan jij best 20-30 euro per maand weg leggen om te trainen in de sportschool.
En heeft dat tot nu toe zoden aan de dijk gezet? Nee. Maak jezelf niet zoveel wijs, er zijn nu al zoveel mensen geweest hier die tegen je zeggen dat je andere dingen moet doen. Je wil het verdomme gewoon niet horen. Prima, maar kap dan met dat gezemel en accepteer dan gewoon dat je dik bent en geen ene fuck wil doen om dat te veranderen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik loop elke dag minimaal 30 minuten, fiets elke dag minimaal 45-60 minuten. Ik beweeg dagelijks 30-60 minuten op muziek.
Ik sport thuis echt wel.
Je blijft het maar goedpraten voor jezelf. Dat is dus niet voldoende voor iemand met jouw fysiek! Snap het nou toch eens. Dus; trainen. SPORTEN. Maar je bent niet bereid om dat te doen, zowel in de sportschool niet als thuis.quote:
Gewoon doen wat deze dame doet:quote:Op maandag 1 juli 2013 14:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Mooi en nu op zoek naar fitness op You Tube en bewegen maar of ga straks eens naar buiten toe en maak eens een wandeling van een half uurtje, flink doorstappen en je zult je een stuk beter voelen dat je vandaag in beweging bent gekomen.
Van bewegen word je niet afgetraind, anders was m'n oma ook ripped.quote:
Ik hoef ook niet afgetraind te worden?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Van bewegen word je niet afgetraind, anders was m'n oma ook ripped.
Marcheren op muziekniqqa plz.
Je moet elke sessie het gevoel hebben dat je over je nek gaat en bijna niet meer kan lopen of bewegen, dan heb je getraind. Als je dat er niet voor over hebt, dan blijf je dik.
Dat is je probleem dan ook en daarom gebeurt er ook helemaal niks. Shoot for the stars.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet afgetraind te worden?Neger wat lees ik.
Wil puur de overtollige kilo`s kwijt, en hoef absoluut geen 6 pack of dergelijk.
Je wilt het, geef toe Braddieboy. Laat je verleiden door het geweldige leven met 40cm+ biceps.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wil puur de overtollige kilo`s kwijt, en hoef absoluut geen 6 pack of dergelijk.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef chroestjov het volgende:
Misschien moet je minder geld uitgeven aan PS3's met krassen er op, verroeste sloopauto's terwijl jij nog geen rijbewijs hebt, kapotte Iphone's en concert kaartjes.
Ik denk dat je dan meer geld over zal houden.
Dus, omdat ik alleen maar overtollige kilo`s kwijt wil en geen sixpack wil gebeurd er niks? hmmquote:Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat is je probleem dan ook en daarom gebeurt er ook helemaal niks. Shoot for the stars.
Ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dus, omdat ik alleen maar overtollige kilo`s kwijt wil en geen sixpack wil gebeurd er niks? hmm
Laat hem nou gewoon eens beginnen, wie weet gaat hij nog verder als hij resultaat ziet van zijn eerste inspanningen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat is je probleem dan ook en daarom gebeurt er ook helemaal niks. Shoot for the stars.
Gast, kan je wel zo bijdehand gaan doen, maar je post zo'n beetje je hele leven hier op fok, dus men weet wat je aanschaft en weer doorverkoopt.quote:
wat wil je lieverquote:Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Afvallen is best genoeg. Een beetje als een idioot marcheren op muziek of een half uurtje fietsen per dag, helpt hem niet om dat te bereiken. Dus moet er meer gebeuren en dat wil meneer maar niet horen en aannemen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Laat hem nou gewoon eens beginnen, wie weet gaat hij nog verder als hij resultaat ziet van zijn eerste inspanningen.Niet iedereen heeft meteen als streven om er geript bij te lopen, hij wil afvallen, laat hem daar eerst even mee beginnen zonder dat hij meteen weer kritiek krijgt dat dat ook niet goed genoeg is.
Ben het eens met Trovey.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Laat hem nou gewoon eens beginnen, wie weet gaat hij nog verder als hij resultaat ziet van zijn eerste inspanningen.Niet iedereen heeft meteen als streven om er geript bij te lopen, hij wil afvallen, laat hem daar eerst even mee beginnen zonder dat hij meteen weer kritiek krijgt dat dat ook niet goed genoeg is.
Snap ik, maar je kan beter genoegen nemen met meer dan met minder. Dan werk je harder op de weg naar succes. Spreek alleen uit persoonlijke ervaring.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Laat hem nou eerst eens beginnen zonder dat men hier hem meteen weer de grond intrapt voordat hij is begonnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Afvallen is best genoeg. Een beetje als een idioot marcheren op muziek of een half uurtje fietsen per dag, helpt hem niet om dat te bereiken. Dus moet er meer gebeuren en dat wil meneer maar niet horen en aannemen.
Gast! Natuurlijk krijg je kritiek, dit is zo'n beetje je 10381ste topic hieroverquote:Op maandag 1 juli 2013 14:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben het eens met Trovey.
Julie bedoelen het waarschijnlijk allemaal goed, maar als ik van de een hoor "Ja, Braddie.. doe dit, dan komt het goed!" En van de ander " Braddie, als je alleen maar beweegt val je niet af " en van weer de ander "Je zult altijd ongezond blijven "
Dan is het voor mij ook een beetje raar
Ik wil afvallen, en ik ga er ook voor, maar als julie allemaal kritiek gaan leveren, sja.
Van Trovey krijg ik linkjes/tipsEn van Hugh_Myron ook
Hartstikke tof!
Maar Chroestjov voegt niets toe, en Panzermaus is een afzeik machine.
Ik hoef geen sixpack, als ik alleen de overtollige kilo`s kwijt raak is het prima. En inderdaad, wat Trovey zegt, straks als ik resultaat zie word ik alleen maar meer gemotiveerd en wil ik uiteindelijk wél een sixpack omdat ik weet dat ik het kan! Maar voor nu is een sixpack geen prioriteit.
Had ie moeten doen na z'n 1e topic, niet bij topic nummer 1000 waarin nog steeds geen fuck gebeurd is.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Laat hem nou eerst eens beginnen zonder dat men hier hem meteen weer de grond intrapt voordat hij is begonnen.
een zeer wijs persoon vertelde mij eens dat streeffysieken iets voor onzekere pubers is.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:51 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wat wil je liever
dit
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk ónzin.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
Nog maar niet te spreken over de situatie waarin je (dit is fictief bedoeld, uiteraard) dus laat zeggen 20 kilo kwijt raakt. Geen sixpack willen? Zonder die 20 kilo vet aan je lijf hangt je pens straks op je knieën van slapheid. Good luck with that!
ruuuustig, denk om je bloeddruk.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gast! Natuurlijk krijg je kritiek, dit is zo'n beetje je 10381ste topic hierover![]()
Je doet er geen fuck mee. Ga niet denken dat je ermee weg komt omdat je marcheert op muziekof een half uurtje fietst. Je bent nog steeds te dik, of niet soms.
En wat, ik geef geen tips? Ik heb je een rits oefeningen meegegeven die je thuis kan doen, maar nee, Braddie marcheert op muziek, dus dan MOET hij wel kilo's kwijt gaan raken! Alsjeblieft, zeg.
Nog maar niet te spreken over de situatie waarin je (dit is fictief bedoeld, uiteraard) dus laat zeggen 20 kilo kwijt raakt. Geen sixpack willen? Zonder die 20 kilo vet aan je lijf hangt je pens straks op je knieën van slapheid. Good luck with that!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
HAHAHAHAHAHAAHHA. Oke.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ónzin.
Ik ben jong, en m`n huid is nog rekbaar. Ik heb 35 kilo overgewicht, geen 100+ KG overgewicht. Dus mijn vel zal écht niet zo achterlijk gaan hangen hoor?
Ik moest glimlachen om deze rant.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gast! Natuurlijk krijg je kritiek, dit is zo'n beetje je 10381ste topic hierover![]()
Je doet er geen fuck mee. Ga niet denken dat je ermee weg komt omdat je marcheert op muziekof een half uurtje fietst. Je bent nog steeds te dik, of niet soms.
En wat, ik geef geen tips? Ik heb je een rits oefeningen meegegeven die je thuis kan doen, maar nee, Braddie marcheert op muziek, dus dan MOET hij wel kilo's kwijt gaan raken! Alsjeblieft, zeg.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ruuuustig, denk om je bloeddruk.
Ik ben calm as fuck. Maar wat ik gewoon irritant vind, is dat meneer zo het slachtoffer uit hangt en overal een excuus voor heeft, maar tegelijkertijd doet alsof hij er van alles aan wil doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Nee, we zijn niet allemaal geboren met een afwijking of ziekte in onze kop, Braddie. Niet zo projecteren. Ga eerst die klomp vlees er maar eens aftrainen. Oh nee, trainen doet Braddie niet aan. Ga vooral de hele dag marcherenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |