Huldequote:Op maandag 1 juli 2013 13:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, eigenlijk. Maar ik snap Panzer ergens ook wel, al zou ik het anders verwoord hebben.
Dan ben ik maar een moraalridder, maar live and let live. Als iemand dat hele gespierde wil nastreven, dan prima. Daar kan ik zelfs wel respect voor hebben. Dat je alles op alles zet om dat te bereiken. Maar het tegenovergestelde geldt voor mij ook: als iemand met overgewicht gelukkig is, wie ben ik dan om daar dan wat van te zeggen?
Ik ken mensen met overgewicht en zou ze niet willen missen
Hoeft ook niet. Die mensen zouden liever slank en gezond zijn, en daar kunnen ze vandaag nog mee beginnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ken mensen met overgewicht en zou ze niet willen missen
Nah.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Gewoon goede plaats voor mensen als Braddie, hij gaat toch alleen maar de loopband pakken, of dat fietsapparaat
Wat lief, je denkt dat ik borderline hebt.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef Godtje het volgende:
Hoe is dit topic verschoven van ADHD Braddie naar twee borderline wijven?
Ik raad je aan te soliciteren bij TellSell als verkoper voor Insanity.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Die mensen zouden liever slank en gezond zijn, en daar kunnen ze vandaag nog mee beginnen.
Ik niet.quote:
Nee Braddie, dat is helemaal niet mooi. Die mensen zijn indirect zelfs onderdeel van de reden dat jij tegenwoordig rolt als een te stevige jongeman.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hulde
Ben zelf niet heel gelukkig mede door m`n overgewicht, mag minimaal 25 kilo minder. Maar inderdaad, als er mensen zijn van 160-170 kilo die echt gelukkig zijn met hunzelf, lekker laten gaan![]()
Of je nou dik of dun bent, maakt niet uit toch? Als je innerlijk/karakter goed is dan is dat helemaal mooi
.
Daarover lopen de meningen sterk uiteen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik ben heel goed bezig zelfs... no offence
Letterlijk; 'dikke mensen moeten hun bek houden, over hun eigen overgewicht.' ? Rigoreus hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee Braddie, dat is helemaal niet mooi. Die mensen zijn indirect zelfs onderdeel van de reden dat jij tegenwoordig rolt als een te stevige jongeman.
Zij zorgen er met hun uitspraken (uit eigen onzekerheid) voor dat jij je ergens goed voelt bij je (toenemende) overgewicht, en dit moet dan ook verboden worden.
Komt het op neer.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Letterlijk; 'dikke mensen moeten hun bek houden, over hun eigen overgewicht.' ? Rigoreus hoor
Staatrechtelijke executie wanneer er na 4 maand nog geen zichtbare verbetering is opgetreden. Doen ze in Japan ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Letterlijk; 'dikke mensen moeten hun bek houden, over hun eigen overgewicht.' ? Rigoreus hoor
Als ik maar weet hoe ik echt ben, daar gaat het om.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daarover lopen de meningen sterk uiteen.
Ik weet niet of het al gezegd is: maar volgens mij word je van Concerta niet dik. Methylfenidaat zorgt voor gewichtsverlies en minder eetlust.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarvoor werd ik al dik, wat ik zei.. van de Concerta in 2003. lees eens moderator.
Ik moet ook stoppen met zoveel eten `savonds, ben er ook meegestopt. Moet het alleeen nog doorzetten.
Dat moet je dan ook doen. Uiteraard kun je slechte dagen hebben en dat is kut maar kijk altijd voorruit en denk aan de dingen die wel goed gaan en die je wel kunt, ook al is dat met eventuele aanpassingen. Chronisch ziek zijn is geen lolletje maar in een hoekje kruipen en gaan janken helpt ook niet dus hoofd omhoog en werk met dat wat je wel hebt.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nja, positieve dingen, die zijn er niet echt.
Ja, ik ben bezig met afvallen, ja ik speel in een goede band, maar daar is het ook mee gezegd.
M`n voldoening haal ik uit de muziek tegenwoordig.
Heb 1 echte vriend waar ik bij terecht kan, daar kan ik echt met alles terecht, en dat is wel fijn, alleen spreken we elkaar de laatste tijd niet zo heel veel..
Het is voor mij énorm lastig om mezelf zekerder voor te doen, of zekerder te voelen.. omdat ik toch die problemen heb, en het blijft wel in m`n achterhoofd.
Geen idee wat ik er aan kan doen (behalve ze proberen opzij te zetten/ te manipuleren)
Wel erg goed voor je lichaam. Waterpolo?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rugbyen? Nee dankje...
Vind ik absoluut geen fijne sport.
Ja, moet m`n mindset gaan veranderen, en flink ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook doen. Uiteraard kun je slechte dagen hebben en dat is kut maar kijk altijd voorruit en denk aan de dingen die wel goed gaan en die je wel kunt, ook al is dat met eventuele aanpassingen. Chronisch ziek zijn is geen lolletje maar in een hoekje kruipen en gaan janken helpt ook niet dus hoofd omhoog en werk met dat wat je wel hebt.
Nu dus, Bradley. Sluit je computer af en ga aan de slag. Echtquote:Op maandag 1 juli 2013 13:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, moet m`n mindset gaan veranderen, en flink ook.
Lekker extreem, lekker doordraven, dan neem men je vast serieus.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Staatrechtelijke executie wanneer er na 4 maand nog geen zichtbare verbetering is opgetreden. Doen ze in Japan ook.
Waarom denk je dat er zo weinig dikke Aziaten in het straatbeeld zijn daar?
20kg in 6 weken? Een beste bulkmethode.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben in de zomervakantie van `03 in 6 weken tijd 20 kilo aangekomen, ik stapte van Ritalin over op Concerta, had géen energie meer door die Concerta, maar ben wél 20 kg aangekomen..
En voordat ik op Concerta overstapte was ik altijd een magere spriet, met ondergewicht..
Ik denk dat je je dan ook beter gaat voelen. Accepteer je beperkingen en leef ermee zo goed als je kan. Oké dan kun je maar minder dan een gezond persoon, daar wen je ook wel weer aan. Wees trots op datgene wat je wel kan en hoofd omhoog.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, moet m`n mindset gaan veranderen, en flink ook.
Ik denk dat je kijk te simplistisch is. Harde woorden zullen lang niet op iedereen een positieve 'wake-up call' uitwerking hebben en body shaming al helemaal niet. Als ik voor mezelf spreek kwam het afvallen en sporten pas op het moment dat ik me goed voelde en mezelf het waard vond. Als iemand mij in die periode slecht had laten voelen over mijn lichaam, had ik misschien wel gereageerd door die emoties weg te eten. En zo werkt dat voor een heleboel mensen met gewichtsproblemen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee Braddie, dat is helemaal niet mooi. Die mensen zijn indirect zelfs onderdeel van de reden dat jij tegenwoordig rolt als een te stevige jongeman.
Zij zorgen er met hun uitspraken (uit eigen onzekerheid) voor dat jij je ergens goed voelt bij je (toenemende) overgewicht, en dit moet dan ook verboden worden.
Je mag me best helpen, maar ik héb geen geld voor de sportschool meer..quote:Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
20kg in 6 weken? Een beste bulkmethode.
Verder lees ik hier alleen maar slappe excuses. Ik had je nog aangeboden te helpen, maar als jij niet wilt, dan houdt het op.
Ja, moet ik maar doen danquote:Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat je je dan ook beter gaat voelen. Accepteer je beperkingen en leef ermee zo goed als je kan. Oké dan kun je maar minder dan een gezond persoon, daar wen je ook wel weer aan. Wees trots op datgene wat je wel kan en hoofd omhoog.
Probeer je ouders! Bel ze op. Nu.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je mag me best helpen, maar ik héb geen geld voor de sportschool meer..
Punt. Ik had je graag in je dikke nekvel gepakt en er persoonlijk op toegezien dat je 3 dagen per week HARD ging in mijn gym, terwijl ik me aftrek op een vies filmpje van jou in een setje en ondertussen nog een literpalk melk wegtik. Had je volledig gratis geholpen met toezien op je eetgewoontes etc.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat je kijk te simplistisch is. Harde woorden zullen lang niet op iedereen een positieve 'wake-up call' uitwerking hebben en body shaming al helemaal niet. Als ik voor mezelf spreek kwam het afvallen en sporten pas op het moment dat ik me goed voelde en mezelf het waard vond. Als iemand mij in die periode slecht had laten voelen over mijn lichaam, had ik misschien wel gereageerd door die emoties weg te eten. En zo werkt dat voor een heleboel mensen met gewichtsproblemen.
Dus laat mensen zich lekker voelen, dik of niet dik. Afkraken werkt zelfhaat in de hand en dat wordr helaas niet altijd omgezet in iets positiefs. Meestal niet zelfs. Helemaal mrt mensen die sowieso al niet houden van sporten.
nou, het is wel een feit dat te vroeg geboren kinderen vaker problemen hebben dan degenen die a terme geboren zijn hoor. daarom worden kinderen die te met 32 weken of minder geboren zijn tegenwoordig tot en met de 5 jaar minimaal gevolgd en onderzocht door een team van kinderpsycholoog, kinderfysioloog en de neonatoloog.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:52 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind het echter nogal zwak om een causaliteit te veronderstellen tussen een vroege geboorte en overgewicht 23 jaar later om zodoende de oorzaak van je overgewicht te classificeren als iets dat buiten je eigen verantwoordelijkheid lag en ligt.
Ga er gewoon wat aan doen en zeik niet zo.
Huh nee meid, als jij met je benen gespreid op de foto wilt, is het voor mij echt geen punt. Your life.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, die. Zijn er niet, want ze vindt het maar triest als mensen zichzelf naakt op het net zetten, dan heb je toch geen waardigheid? Maar verder ziet ze iedereen wel als gelijk.
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, moet ik maar doen dan
Kijken naar wat ik kan, daar trots op zijn, zorgen dat het gewoon goed gaat komen!
Ik ga *nu* KPD toegang aanvragen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:01 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Huh nee meid, als jij met je benen gespreid op de foto wilt, is het voor mij echt geen punt. Your life.
Dat werkt niet met dat soort mensen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Punt. Ik had je graag in je dikke nekvel gepakt en er persoonlijk op toegezien dat je 3 dagen per week HARD ging in mijn gym, terwijl ik me aftrek op een vies filmpje van jou in een setje en ondertussen nog een literpalk melk wegtik. Had je volledig gratis geholpen met toezien op je eetgewoontes etc.
Net zolang totdat resultaten je genoeg motiveren en je alles zelf kan.
Wat een onzin! Wat vang je, bijstand? Wajong? Je gaat mij toch niet wijsmaken dat je van dat inkomen, als thuiswonend ventje geen abonnement bij een sportschool kan lappen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je mag me best helpen, maar ik héb geen geld voor de sportschool meer..
Open deur, man.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een onzin! Wat vang je, bijstand? Wajong? Je gaat mij toch niet wijsmaken dat je van dat inkomen, als thuiswonend ventje geen abonnement bij een sportschool kan lappen.
En stel je prioriteiten. Laat maar wat andere dingen liggen dan, zodat je het wél kan betalen.
Bovendien kan je thuis ook genoeg doen. Een uur lang de trap op en af rennen, touwtje springen, buikspieroefeningen, enz. enz. Genoeg thuis te doen. Ik squat thuis met eigen barbell en gewichten.
Waar een wil is, is een weg. Fix je shit gewoon eindelijk eens, man.
Heeft 'ie wel, maar hij vindt het nog niet belangrijk genoeg.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:09 schreef chroestjov het volgende:
Maar hoezo heb je dan niet genoeg geld voor de gym, ik zag laatst op je YouTube account dat je een kaartje voor een concert ging kopen voor 50 euro, dat is een paar maanden gym. Prioriteiten stellen dus.
Wacht maar tot een fit en ripped iemand zijn fuckbuddy neukt en haar genadeloos volbaggert met organic cellenpasta. Dan wil hij wel. Verder heb je een punt inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Heeft 'ie wel, maar hij vindt het nog niet belangrijk genoeg.
Dit.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wacht maar tot een fit en ripped iemand zijn fuckbuddy neukt en haar genadeloos volbaggert met organic cellenpasta. Dan wil hij wel. Verder heb je een punt inderdaad.
Heb net 2 potten pindakaas weggegooid (Zat nog wel voor 8 boterhammen in, maar boeiend)quote:Op maandag 1 juli 2013 14:03 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
Nou die koelkast nakijken, rotzooi weggooien en als je geen geld voor de sportschool hebt dan ga je zelf in beweging komen...ga wandelen, fietsen, download desnoods fitness van You Tube, als je maar in beweging komt. Oké, maatje 0 en lichaam kleerkast zal er wellicht niet inzitten als je beperkingen hebt maar probeer toch in beweging te komen zoveel als je kan en dan zul je je ook beter voelen dan dat je helemaal niets doet.Je doet dan in ieder geval wat je kan en kan jezelf daarvoor dan ook een compliment geven, ook alleen maar goed voor de geest.
Wajong vang ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een onzin! Wat vang je, bijstand? Wajong? Je gaat mij toch niet wijsmaken dat je van dat inkomen, als thuiswonend ventje geen abonnement bij een sportschool kan lappen.
En stel je prioriteiten. Laat maar wat andere dingen liggen dan, zodat je het wél kan betalen.
Bovendien kan je thuis ook genoeg doen. Een uur lang de trap op en af rennen, touwtje springen, buikspieroefeningen, enz. enz. Genoeg thuis te doen. Ik squat thuis met eigen barbell en gewichten.
Waar een wil is, is een weg. Fix je shit gewoon eindelijk eens, man.
Je gaat mij niet vertellen dat jouw complete inkomen voor 100% opgaat aan rijlessen. En zelfs dan nog: Rijlessen dus belangrijker dan je lichaam, conditie, en gezondheid? Vreemd..quote:Op maandag 1 juli 2013 14:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wajong vang ik.
En ik heb op dit moment niet genoeg, en waarom niet? Omdat ik een rijbewijs iets belangrijker vind.
Fun fact, ik heb mijn fysiek gebouwd op basis van pindakaas met melk. Niets kip, rijst of broccoli.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb net 2 potten pindakaas weggegooid (Zat nog wel voor 8 boterhammen in, maar boeiend)
Zit nu aan een fles water!
Helemaal eens. Rijbewijs is niet belangrijker dan je gezondheid, Braddie. Je houdt jezelf voor de gek, je bent bang om voor je lijf te knokken.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat jouw complete inkomen voor 100% opgaat aan rijlessen. En zelfs dan nog: Rijlessen dus belangrijker dan je lichaam, conditie, en gezondheid? Vreemd..
En waarom negeer je de rest van mijn bericht (die voor jou juist zo belangrijk kan zijn) over het thuis, en dus gratis trainen/sporten/bewegen?
Mooi en nu op zoek naar fitness op You Tube en bewegen maar of ga straks eens naar buiten toe en maak eens een wandeling van een half uurtje, flink doorstappen en je zult je een stuk beter voelen dat je vandaag in beweging bent gekomen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb net 2 potten pindakaas weggegooid (Zat nog wel voor 8 boterhammen in, maar boeiend)
Pindakaas weggooienquote:Op maandag 1 juli 2013 14:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik dat thuis bewegen al doe (ik loop 1 uur per dag op muziek te marcherenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat jouw complete inkomen voor 100% opgaat aan rijlessen. En zelfs dan nog: Rijlessen dus belangrijker dan je lichaam, conditie, en gezondheid? Vreemd..
En waarom negeer je de rest van mijn bericht (die voor jou juist zo belangrijk kan zijn) over het thuis, en dus gratis trainen/sporten/bewegen?
Pindakaas vind ik niks.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fun fact, ik heb mijn fysiek gebouwd op basis van pindakaas met melk. Niets kip, rijst of broccoli.
Had je niet iets anders kunnen weggooien? Dat pak choc & chip cookies bijvoorbeeld. Water is wel een goede.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |