Minder bedeelde medemens? Een gezond, fit en aantrekkelijk lichaam hebben dat je geslacht eer aan doet is gewoon een keuze, mevrouw. Dat is voor jou, mij of Braddie niet anders.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:42 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Hoe jij neerkijkt op de minder bedeelde medemens vind ik vrij inhoudsloos ja, niet om te beledigen ofzo. Jij hebt toch ook liever een lieve meid dan een prachtige bitch? Of zie ik dat nu helemaal verkeerd. Ik ben gewend aan lieve mannen, ze vragen zich dan af waarom ik niet arrogant bent??
Tegenwoordig is bijna iedereen arrogantie gewend.
Okay, nou ja. Ik merk dat we niet echt op dezelfde lijn zitten. Jij weet niet waar ik het over heb en ik snap jou niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Minder bedeelde medemens? Een gezond, fit en aantrekkelijk lichaam hebben dat je geslacht eer aan doet is gewoon een keuze, mevrouw. Dat is voor jou, mij of Braddie niet anders.
Je kunt er ook in doorslaan. En als mensen daar niet zoveel waarde aan hechten, liever vadsig/dikkig zijn of simpelweg geen zin hebben in sporten, dan is dat prima en hoef je d'r niet over te zeiken. Iets met eigen keuze, eigen leven.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Minder bedeelde medemens? Een gezond, fit en aantrekkelijk lichaam hebben dat je geslacht eer aan doet is gewoon een keuze, mevrouw. Dat is voor jou, mij of Braddie niet anders.
Onzin. Je klinkt een beetje onzeker, alsof je graag genoegen zou nemen met een dikke, lieve man, maar je jezelf niet goed genoeg voelt voor een lieve man met een gezond uiterlijk. Ben ik warm? (wat een retorische vraag is dat eigenlijk hier)quote:Op maandag 1 juli 2013 12:46 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Okay, nou ja. Ik merk dat we niet echt op dezelfde lijn zitten. Jij weet niet waar ik het over heb en ik snap jou niet.
Hoi Re!quote:
Totdat ze je kinderen opeten of tegen je aan zweten in een te klein cafetaria.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:47 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Je kunt er ook in doorslaan. En als mensen daar niet zoveel waarde aan hechten, liever vadsig/dikkig zijn of simpelweg geen zin hebben in sporten, dan is dat prima en hoef je d'r niet over te zeiken. Iets met eigen keuze, eigen leven.
Iemand die zichzelf dagelijks volvreet is niet minder bedeeld.quote:
Ik ben niet onzeker! Ik let gewoon ook op het innerlijk, als hij daarbij ook knap en gespierd is. Mooi meegenomen! Maar dat vind ik dus niet het belangrijkste.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Onzin. Je klinkt een beetje onzeker, alsof je graag genoegen zou nemen met een dikke, lieve man, maar je jezelf niet goed genoeg voelt voor een lieve man met een gezond uiterlijk. Ben ik warm? (wat een retorische vraag is dat eigenlijk hier)
Door dit soort uitspraken is het zover gekomen bij mensen zoals Braddie. Die acceptatie van 'dik zijn', hetzelfde is aan de hand met die plus-size modellen van H&M.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:51 schreef Krullie. het volgende:
Ach, 't heeft wel iets, wegkruipen in een groot, vettig lichaam.
Waarom ben ik nou weer walgelijk en hypocriet. Onderbouw je aanval eens zeg of kan je dat niet?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een walgelijk, hypocriet mens.
Je vind jezelf wel goed hè.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:29 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik heb een mooi lichaam, ik ben verder nooit gepest en ik heb ook nooit anderen gepest. En nee, ik word niet misselijk van dikke mensen die eten. Ik kijk nooit neer op anderen, maar dat komt ook omdat ik een lief innerlijk heb he haha. Voel me niet beter dan anderen.
Hoeft ook niet. Maar als jij jezelf voorneemt om kinderen te werpen van een zwijnvis dan mag de maatschappij jou preventief je eileiders ontnemen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:51 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker! Ik let gewoon ook op het innerlijk, als hij daarbij ook knap en gespierd is. Mooi meegenomen! Maar dat vind ik dus niet het belangrijkste.
Dan val je zonder sporten ook wel af.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hmm..
Hoeveel verder is verder fietsen?![]()
Wanneer zit ik in m`n reserves? (Eet gemiddeld 1500-1800cals)
Goddomme, laat dikke mensen dik zijn als ze dat prima vinden. Ik snap dat gezever echt niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Door dit soort uitspraken is het zover gekomen bij mensen zoals Braddie. Die acceptatie van 'dik zijn', hetzelfde is aan de hand met die plus-size modellen van H&M.
Dik zijn wordt steeds meer afgeschilderd als een acceptabele keuze. Door wie? Juist. Door zweterige zwijnvissen die acceptatie voor hun inferieure zwerfkei-postuur willen.
Hiermee laten de types die niet heel sterk in hun schoenen staan (zoals TS) alles vieren en eten ze zich helemaal een ronde rolberoerte. Dik zijn is geen gezonde, goede of acceptabele keuze en de maatschappij moet ook ophouden met dit zo te laten lijken.
Ondergewicht dan ook. Smerig en vooral afzichtelijk ziet dat eruit. Als ik tegenover een spicht zit, is m'n eetlust meteen bedorven.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar als jij jezelf voorneemt om kinderen te werpen van een zwijnvis dan mag de maatschappij jou preventief je eileiders ontnemen.
Treur niet, dat is nog altijd beter dan genitale manipulatie van pasgeboren meisjes uit Oosterse culturen.Of moeten we dat ook maar gaan accepteren, omdat cultuur en 'cultuur is een keuze'?
Sommige keuzes moeten verboden worden, en overgewicht is er een van.
Zeker, al hebben dikkertjes er wel een handje van om mensen met een normaal bestuur als anorexia te bestempelen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:01 schreef Krullie. het volgende:
Ondergewicht dan ook. Smerig en vooral afzichtelijk ziet dat eruit. Als ik tegenover een spicht zit, is m'n eetlust meteen bedorven.
Fit 4 Free: the place to be.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
De reden van m`n rijlessen is omdat ik mezelf wat beter wil voortbewegen, en ik wil sowieso toch wel een rijbewijs in m`n zak hebben.
Heb net m`n pas van Fit 4 Free teruggevondenEven kijken online of deze nog geldig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Fit 4 Free: the place to be.Gewoon goede plaats voor mensen als Braddie, hij gaat toch alleen maar de loopband pakken, of dat fietsapparaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:47 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Je kunt er ook in doorslaan. En als mensen daar niet zoveel waarde aan hechten, liever vadsig/dikkig zijn of simpelweg geen zin hebben in sporten, dan is dat prima en hoef je d'r niet over te zeiken. Iets met eigen keuze, eigen leven.
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:19 schreef Miss.X het volgende:
Het is wel apart eigenlijk he. Ik word uitgemaakt voor walgelijk en panzermaus wordt bejubeld. Zo gaat dat meestal in deze wereld, mensen kunnen je om geen andere reden dan je vriendelijkheid verachten.
Je ziet het verkeerdquote:Op maandag 1 juli 2013 13:19 schreef Miss.X het volgende:
Het is wel apart eigenlijk he. Ik word uitgemaakt voor walgelijk en panzermaus wordt bejubeld. Zo gaat dat meestal in deze wereld, mensen kunnen je om geen andere reden dan je vriendelijkheid verachten.
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn vorige (inmiddels weggehaalde) bericht.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:20 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Je kan niet op mijn bericht ingaan he en daarom kom je met zo een domme smiley.
Dat heb ik dus niet kunnen lezen, anders plaats je het nog eensquote:Op maandag 1 juli 2013 13:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn vorige (inmiddels weggehaalde) bericht.
Wat een neerbuigende reactie.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:20 schreef Miss.X het volgende:
[..]
neuken?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:24 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet kunnen lezen, anders plaats je het nog eens
Ik vind je walgelijk hypocriet. Ik vind panzermaus niet de sympathiekste reacties geven, maar hij probeert tenminste niet te doen alsof hij iedereen gelijk vindt.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:20 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen MissX, zijn dollo staat in verhouding met zijn chestomtrek. (En die is gigantisch, kijk maar naar zijn UI!)quote:
Haha, hoe kom je erbij dat ik doe alsof?? Waar slaat dit op? Je kent me niet eens mens. Dus ga dan ook niet in het wilde weg neuzelen en mij beschuldigen. Je projecteert vast je eigen fake-intenties op mij, don't buying thatquote:Op maandag 1 juli 2013 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind je walgelijk hypocriet. Ik vind panzermaus niet de sympathiekste reacties geven, maar hij probeert tenminste niet te doen alsof hij iedereen gelijk vindt.
ik ben geen moraalridder en streef er ook niet naar. Uit jouw posts blijkt dat jij neerkijkt op mensen, terwijl je vervolgens om het hardst schreeuwt dat iedereen gelijk is.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:29 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Haha, hoe kom je erbij dat ik doe alsof?? Waar slaat dit op? Je kent me niet eens mens. Dus ga dan ook niet in het wilde weg neuzelen en mij beschuldigen. Je projecteert vast je eigen fake-intenties op mij, don't buying that
Ik ben het wel met je eens, eigenlijk. Maar ik snap Panzer ergens ook wel, al zou ik het anders verwoord hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:19 schreef Miss.X het volgende:
Godsammequote:Op maandag 1 juli 2013 13:29 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Haha, hoe kom je erbij dat ik doe alsof?? Waar slaat dit op? Je kent me niet eens mens. Dus ga dan ook niet in het wilde weg neuzelen en mij beschuldigen. Je projecteert vast je eigen fake-intenties op mij, don't buying that
Op wie kijk ik precies neer? Kom eens met iets concreets, je weet zelf niet waar je het over hebt. Waarschijnlijk wil jij gewoon je beentjes voor panzermaus spreiden.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben geen moraalridder en streef er ook niet naar. Uit jouw posts blijkt dat jij neerkijkt op mensen, terwijl je vervolgens om het hardst schreeuwt dat iedereen gelijk is.
hahahahaquote:Op maandag 1 juli 2013 13:33 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Op wie kijk ik precies neer? Kom eens met iets concreets, je weet zelf niet waar je het over hebt. Waarschijnlijk wil jij gewoon je beentjes voor panzermaus spreiden.
Eerlijk gezegd vind ik mezelf niet eens een moraalridder. Zo hoor je je naar anderen toe te gedragen, moet niet eens moeite kosten. Waarom nou misselijk worden van dikke mensen in de tram? Waar gaat dit over.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, eigenlijk. Maar ik snap Panzer ergens ook wel, al zou ik het anders verwoord hebben.
Dan ben ik maar een moraalridder, maar live and let live. Als iemand dat hele gespierde wil nastreven, dan prima. Daar kan ik zelfs wel respect voor hebben. Dat je alles op alles zet om dat te bereiken. Maar het tegenovergestelde geldt voor mij ook: als iemand met overgewicht gelukkig is, wie ben ik dan om daar dan wat van te zeggen?
Ik ken mensen met overgewicht en zou ze niet willen missen
Lees je posts eens na? En als je in dit topic klaar bent, kijk dan eens naar je posts in KPD.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:33 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Op wie kijk ik precies neer? Kom eens met iets concreets, je weet zelf niet waar je het over hebt. Waarschijnlijk wil jij gewoon je beentjes voor panzermaus spreiden.
Wat ik in kpd heb gepost, heeft hier niets mee te maken. Hoe dan ook, jij weet niet hoe ik irl ben en daar gaat het nu precies om.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lees je posts eens na? En als je in dit topic klaar bent, kijk dan eens naar je posts in KPD.
Daarnaast houd ik niet van sixpacks en houdt panzer niet van mijn benen dus helaas.
Wie heeft het over irl?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:40 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Wat ik in kpd heb gepost, heeft hier niets mee te maken. Hoe dan ook, jij weet niet hoe ik irl ben en daar gaat het nu precies om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |