quote:Op maandag 1 juli 2013 13:19 schreef Miss.X het volgende:
Het is wel apart eigenlijk he. Ik word uitgemaakt voor walgelijk en panzermaus wordt bejubeld. Zo gaat dat meestal in deze wereld, mensen kunnen je om geen andere reden dan je vriendelijkheid verachten.
Je ziet het verkeerdquote:Op maandag 1 juli 2013 13:19 schreef Miss.X het volgende:
Het is wel apart eigenlijk he. Ik word uitgemaakt voor walgelijk en panzermaus wordt bejubeld. Zo gaat dat meestal in deze wereld, mensen kunnen je om geen andere reden dan je vriendelijkheid verachten.
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn vorige (inmiddels weggehaalde) bericht.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:20 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Je kan niet op mijn bericht ingaan he en daarom kom je met zo een domme smiley.
Dat heb ik dus niet kunnen lezen, anders plaats je het nog eensquote:Op maandag 1 juli 2013 13:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn vorige (inmiddels weggehaalde) bericht.
Wat een neerbuigende reactie.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:20 schreef Miss.X het volgende:
[..]
neuken?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:24 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet kunnen lezen, anders plaats je het nog eens
Ik vind je walgelijk hypocriet. Ik vind panzermaus niet de sympathiekste reacties geven, maar hij probeert tenminste niet te doen alsof hij iedereen gelijk vindt.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:20 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen MissX, zijn dollo staat in verhouding met zijn chestomtrek. (En die is gigantisch, kijk maar naar zijn UI!)quote:
Haha, hoe kom je erbij dat ik doe alsof?? Waar slaat dit op? Je kent me niet eens mens. Dus ga dan ook niet in het wilde weg neuzelen en mij beschuldigen. Je projecteert vast je eigen fake-intenties op mij, don't buying thatquote:Op maandag 1 juli 2013 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind je walgelijk hypocriet. Ik vind panzermaus niet de sympathiekste reacties geven, maar hij probeert tenminste niet te doen alsof hij iedereen gelijk vindt.
ik ben geen moraalridder en streef er ook niet naar. Uit jouw posts blijkt dat jij neerkijkt op mensen, terwijl je vervolgens om het hardst schreeuwt dat iedereen gelijk is.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:29 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Haha, hoe kom je erbij dat ik doe alsof?? Waar slaat dit op? Je kent me niet eens mens. Dus ga dan ook niet in het wilde weg neuzelen en mij beschuldigen. Je projecteert vast je eigen fake-intenties op mij, don't buying that
Ik ben het wel met je eens, eigenlijk. Maar ik snap Panzer ergens ook wel, al zou ik het anders verwoord hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:19 schreef Miss.X het volgende:
Godsammequote:Op maandag 1 juli 2013 13:29 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Haha, hoe kom je erbij dat ik doe alsof?? Waar slaat dit op? Je kent me niet eens mens. Dus ga dan ook niet in het wilde weg neuzelen en mij beschuldigen. Je projecteert vast je eigen fake-intenties op mij, don't buying that
Op wie kijk ik precies neer? Kom eens met iets concreets, je weet zelf niet waar je het over hebt. Waarschijnlijk wil jij gewoon je beentjes voor panzermaus spreiden.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben geen moraalridder en streef er ook niet naar. Uit jouw posts blijkt dat jij neerkijkt op mensen, terwijl je vervolgens om het hardst schreeuwt dat iedereen gelijk is.
hahahahaquote:Op maandag 1 juli 2013 13:33 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Op wie kijk ik precies neer? Kom eens met iets concreets, je weet zelf niet waar je het over hebt. Waarschijnlijk wil jij gewoon je beentjes voor panzermaus spreiden.
Eerlijk gezegd vind ik mezelf niet eens een moraalridder. Zo hoor je je naar anderen toe te gedragen, moet niet eens moeite kosten. Waarom nou misselijk worden van dikke mensen in de tram? Waar gaat dit over.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, eigenlijk. Maar ik snap Panzer ergens ook wel, al zou ik het anders verwoord hebben.
Dan ben ik maar een moraalridder, maar live and let live. Als iemand dat hele gespierde wil nastreven, dan prima. Daar kan ik zelfs wel respect voor hebben. Dat je alles op alles zet om dat te bereiken. Maar het tegenovergestelde geldt voor mij ook: als iemand met overgewicht gelukkig is, wie ben ik dan om daar dan wat van te zeggen?
Ik ken mensen met overgewicht en zou ze niet willen missen
Lees je posts eens na? En als je in dit topic klaar bent, kijk dan eens naar je posts in KPD.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:33 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Op wie kijk ik precies neer? Kom eens met iets concreets, je weet zelf niet waar je het over hebt. Waarschijnlijk wil jij gewoon je beentjes voor panzermaus spreiden.
Wat ik in kpd heb gepost, heeft hier niets mee te maken. Hoe dan ook, jij weet niet hoe ik irl ben en daar gaat het nu precies om.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lees je posts eens na? En als je in dit topic klaar bent, kijk dan eens naar je posts in KPD.
Daarnaast houd ik niet van sixpacks en houdt panzer niet van mijn benen dus helaas.
Wie heeft het over irl?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:40 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Wat ik in kpd heb gepost, heeft hier niets mee te maken. Hoe dan ook, jij weet niet hoe ik irl ben en daar gaat het nu precies om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |