abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128452461
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:32 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Er zitten geen 14 weken tussen 5 dec en 30 maart, maar 16 weken. Oftewel: je was waarschijnlijk uitgerekend voor 15 maart. Detail, maar wel belangrijk: een weekje eerder geboren en je was kansloos geweest.
*zit op handen*
  maandag 1 juli 2013 @ 11:33:23 #102
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128452465
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:31 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het ligt wel aan mij hoor, ik ben de gene die `snachts zoveel at. Maar het lag NIET aan mij dat ik zo vroeg geboren werd, en dat ik al die complicaties had etc.. want dáár heb ik niet om gevraagd.
ja dat is zo, maar dat heeft weinig te maken met hoe je nu niet voor jezelf zorgt maar de schuld bij externe factoren legt zoals medicatie en scheiding ouders en de munchies... stoppen met dat zelfmedelijden en er gewoon iets aan doen... geen enkel excuus meer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_128452474
quote:

[..]

Het ligt wel aan mij hoor, ik ben de gene die `snachts zoveel at. Maar het lag NIET aan mij dat ik zo vroeg geboren werd, en dat ik al die complicaties had etc.. want dáár heb ik niet om gevraagd.
Ja, kut voor je. Je bent niet de enige. Stop met zwelgen en doe wat.
Ja doei.
pi_128452480
gmta O+
Ja doei.
pi_128452486
Topic zoveel van ts, hij doet er toch niks mee
  maandag 1 juli 2013 @ 11:34:12 #106
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_128452487
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:33 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ooh..
Naja, m`n broertje heeft het niet overleefd hier door, ik (gelukkig) wel.
Je had sowieso al geluk: de overlevingskans in de tijd waarin jij geboren bent voor een 26 weker was gok ik zo rond de 60%. En dan heb je het alleen over overleven.
pi_128452491
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:33 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Daar kan je ook niks aan doen, helaas.
Maar probeer je te focussen op de dingen waar je wel wat aan kunt doen.
Ja, focussen op het weg sporten van mijn overgewicht, daar moet ik echt wat aan doen.
Ik probeer het ook wel, door dagelijks gewoon te bewegen etc.
Ik hield het laatst 3 maanden vol, toen ben ik 23kg afgevallen, maar uiteindelijk tóch weer zwakte gaan tonen..
pi_128452507
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, kut voor je. Je bent niet de enige. Stop met zwelgen en doe wat.
Je bent wel een heel erg verzuurde mod he?
pi_128452519
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:34 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, focussen op het weg sporten van mijn overgewicht, daar moet ik echt wat aan doen.
Ik probeer het ook wel, door dagelijks gewoon te bewegen etc.
Ik hield het laatst 3 maanden vol, toen ben ik 23kg afgevallen, maar uiteindelijk tóch weer zwakte gaan tonen..
Er zijn meer problemen waar je wel wat aan kunt doen hoor, overgewicht is maar een heel klein onderdeel van je problemen.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:35:38 #110
403520 Sway-
La vie est belle
pi_128452529
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, maar wát kan ik daar aan doen? Behalve, wat SonicVolcano al zei, de positieve dingen accentueren?
Er zijn al zoveel tips gegeven, maar als je die niet zelfstandig kan aanpakken is dat misschien beter onder professionele begeleiding.
pi_128452540
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:35 schreef Oognip het volgende:

[..]

Er zijn meer problemen waar je wel wat aan kunt doen hoor, overgewicht is maar een heel klein onderdeel van je problemen.
Mja.. ik denk dat als ik van m`n overgewicht afkom ik ook wel wat zekerder ga worden, en geen last meer heb van m`n knieén, én niet meer buitenadem ben na 100 meter rennen..
pi_128452546
quote:

[..]

Get over it. Je bent oud en wijs genoeg om er zelf iets aan te doen en geloof mij maar dat dat de enige manier is waarop het ook echt zal gebeuren. In de grotemensenwereld heeft niemand een boodschap aan het feit dat jij complicaties hebt en te vroeg geboren bent. Je weet wat je complicaties zijn, dus dan weet je ook hoe je daarmee om moet gaan en anders is het de hoogste tijd dat je ervoor gaat zorgen dat je dat wel weet.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 1 juli 2013 @ 11:36:34 #113
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_128452557
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:33 schreef Oognip het volgende:

[..]

*zit op handen*
Zit je goed?
pi_128452560
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:32 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Er zitten geen 14 weken tussen 5 dec en 30 maart, maar 16 weken. Oftewel: je was waarschijnlijk uitgerekend voor 15 maart. Detail, maar wel belangrijk: een weekje eerder geboren en je was kansloos geweest.
Arme Braddie, het zat hem vanaf het begin al niet mee. En dan als klap op de vuurpijl je hele leven op de verkeerde dag je verjaardag vieren.
pi_128452562
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:34 schreef Braddie het volgende:

[..]

Je bent wel een heel erg verzuurde mod he?
Nee hoor, ik kan alleen niet tegen zwelgers.

Hier, hup: LIF / [Dieetclub] #499 Shrinking Shrimps of naar de SPT / [Bodybuilding] #373 Where we all want big chesticles als je naar de sportschool durft.
Ja doei.
pi_128452624
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:36 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mja.. ik denk dat als ik van m`n overgewicht afkom ik ook wel wat zekerder ga worden, en geen last meer heb van m`n knieén, én niet meer buitenadem ben na 100 meter rennen..
Je kunt ook lekkerder in je vel zitten en minder onzeker zijn zonder dat je meteen af valt. Je kunt ook andersom beredeneren; als je lekker in je vel zit lukt het vaak beter om meer af te vallen.

Nog even een laatste tip (die ik en anderen al eerder genoemd hebben): zoek hulp voor je problemen en hou op met zwelgen in zelfmedelijden.
Beste tip ever.
pi_128452651
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:36 schreef Braddie het volgende:

[..]

Precies. Je wordt gezonder, gelukkiger en vele malen aantrekkelijker. Je gezicht zal er compleet anders uitzien en je kunt eindelijk je lusten bot gaan vieren op jongedames. Dat doet veel voor een jongeman van onze leeftijd, en dat is instinctief.

Ik snap niet dat je rijlessen van 40 euro per keer belangrijker vind dan die twee tientjes voor de sportschool. :{

Dat fietsen zet geen zoden aan de dijk, man. Krachttraining gaan doen.
pi_128452654
doe maar niet hier

[ Bericht 87% gewijzigd door Re op 01-07-2013 11:54:57 ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128452725
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Arme Braddie, het zat hem vanaf het begin al niet mee. En dan als klap op de vuurpijl je hele leven op de verkeerde dag je verjaardag vieren.
_O-
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_128452750
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:39 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Precies. Je wordt gezonder, gelukkiger en vele malen aantrekkelijker. Je gezicht zal er compleet anders uitzien en je kunt eindelijk je lusten bot gaan vieren op jongedames. Dat doet veel voor een jongeman van onze leeftijd, en dat is instinctief.

Ik snap niet dat je rijlessen van 40 euro per keer belangrijker vind dan die twee tientjes voor de sportschool. :{

Dat fietsen zet geen zoden aan de dijk, man. Krachttraining gaan doen.
De reden van m`n rijlessen is omdat ik mezelf wat beter wil voortbewegen, en ik wil sowieso toch wel een rijbewijs in m`n zak hebben.

Heb net m`n pas van Fit 4 Free teruggevonden _O_ Even kijken online of deze nog geldig is :D

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 11:43:20 ]
pi_128452889
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

De reden van m`n rijlessen is omdat ik mezelf wat beter wil voortbewegen, en ik wil sowieso toch wel een rijbewijs in m`n zak hebben.

Heb net m`n pas van Fit 4 Free teruggevonden _O_ Even kijken online of deze nog geldig is :D
Goedzo! Als dat zo is... beter ga je dan vandaan nog kijken. :D

Maar wat bedoel je met 'beter voortbewegen'? Is dit (SPT / Stappen op maat van muziek, is dat goed voor je?) niet iets voor je? Een rijbewijs op zak hebben is leuk (een poezenmagneet hebben is ook leuk), maar ik denk dat je het geautomatiseerde vervoer voorlopig zoveel mogelijk links moet laten liggen. ;)
pi_128452898
Ik dacht bij de tt aan iemand met ernstige problemen maar eigenlijk heb je een milde oogafwijking, ADHD, astma (gehad) en overgewicht? Gast, get over it :') Bijna iedereen heeft wel wat van zulke problemen, moeten we nu ook allemaal zo'n topic openen? Hou op met zwelgen in zelfmedelijden en ga wat aan je gewicht/conditie doen.
pi_128452972
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Goedkoop scoren dit weer. Heeft helemaal niets met dit topic te maken.
Past prima in dit topic, hoor, gezien het onderwerp.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128453025
Weet je?
Ik was vroeger een beetje een mini-braddie. Gepest tot in den treure, vadsig, dik, ongelukkig en ook nog een 2 weken te vroeg geboren. Teh dramah. En niets lukte en alles lag aan m'n pesters, m'n verleden en de kat van de buren.
Is het dan hypocriet om te gaan zeiken over zwelgen? Wellicht een beetje, maar ervaring leert en doet je inzien dat je graag had gewild dat anderen eens gewoon keihard in je bakkes de waarheid hadden gezegd, dan was je misschien al eerder een stuk gelukkiger geweest. Ja, ik woog ook bijna 100kg op een gegeven moment. Ja, ik at ook teveel (ok, niet echt emotieeten, maar gewoon teveel) en kreeg te weinig beweging. En dan moet je gelukkig zien te worden. Al meerdere malen afvalpogingen ondernomen, maar niets leek te helpen, niets leek vol te houden 'omdat ik het toch niet waard was'. Nou, daar ben ik op een gegeven moment maar vanaf gestapt. Vond leuke hobbies, leuke vriend, leuke studies/banen en op den duur was 't genoeg. Zwelgen was niet meer nodig, want ik had een tof leven, dus werd het maar eens tijd om af te gaan vallen. Dus heb ik dat gewoon gedaan. 70kg ongeveer nu, gisteren de 10K met godsgruwelijke heuvels in 55.49 gerend en dolgelukkig.

Ja, gewoon ja. Dat is niet makkelijk nee, maar niet onmogelijk. Het enige probleem is dat je het GEWOON MOET DOEN op het moment dat je daar persoonlijk klaar voor bent. Dus wat je dan vervolgens moet doen is GEWOON ZORGEN DAT JE DAAR KLAAR VOOR GERAAKT, en als je dat niet zelf kunt (en het lijkt me niet dat onze Bradzel dat kan, gezien al zijn topics...) dan zoek je hulp, psychische, en dan geen kussiekroel-Viva-Psych, maar iemand die je voor je kloten schopt en je in je bakkes zegt waar het op staat.
Ja doei.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:55:58 #125
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128453195
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
Weet je?
Ik was vroeger een beetje een mini-braddie. Gepest tot in den treure, vadsig, dik, ongelukkig en ook nog een 2 weken te vroeg geboren. Teh dramah. En niets lukte en alles lag aan m'n pesters, m'n verleden en de kat van de buren.
Is het dan hypocriet om te gaan zeiken over zwelgen? Wellicht een beetje, maar ervaring leert en doet je inzien dat je graag had gewild dat anderen eens gewoon keihard in je bakkes de waarheid hadden gezegd, dan was je misschien al eerder een stuk gelukkiger geweest. Ja, ik woog ook bijna 100kg op een gegeven moment. Ja, ik at ook teveel (ok, niet echt emotieeten, maar gewoon teveel) en kreeg te weinig beweging. En dan moet je gelukkig zien te worden. Al meerdere malen afvalpogingen ondernomen, maar niets leek te helpen, niets leek vol te houden 'omdat ik het toch niet waard was'. Nou, daar ben ik op een gegeven moment maar vanaf gestapt. Vond leuke hobbies, leuke vriend, leuke studies/banen en op den duur was 't genoeg. Zwelgen was niet meer nodig, want ik had een tof leven, dus werd het maar eens tijd om af te gaan vallen. Dus heb ik dat gewoon gedaan. 70kg ongeveer nu, gisteren de 10K met godsgruwelijke heuvels in 55.49 gerend en dolgelukkig.

Ja, gewoon ja. Dat is niet makkelijk nee, maar niet onmogelijk. Het enige probleem is dat je het GEWOON MOET DOEN op het moment dat je daar persoonlijk klaar voor bent. Dus wat je dan vervolgens moet doen is GEWOON ZORGEN DAT JE DAAR KLAAR VOOR GERAAKT, en als je dat niet zelf kunt (en het lijkt me niet dat onze Bradzel dat kan, gezien al zijn topics...) dan zoek je hulp, psychische, en dan geen kussiekroel-Viva-Psych, maar iemand die je voor je kloten schopt en je in je bakkes zegt waar het op staat.
Inlijsten dit, Bradley.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_128453412
quote:

[..]

Mijn vriend is met 26 weken geboren en die heeft een prima leven. Daarbij heeft hij ook zijn tweelingbroertje verloren. Ik denk dat je daar je problemen niet aan moet koppelen, en zit je er wel erg mee dat je te vroeg geboren bent en je broertje bent verloren dat moet je erover gaan praten.

Wanneer jij last hebt van jou problemen, zoek dan een professioneel iemand die jou daarmee kan helpen.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_128453494
quote:
Weet je?

Haha, waarom moeten ze dan iemand in de ''kloten schoppen'' en keihard de waarheid zeggen? Dat jij het op een gegeven moment maar accepteerde en blijkbaar zelfs je pesters gelijk geeft (?!). Dat vind ik een raar menselijk fenomeen, maar het gebeurt wel vaker.
Zo van: heeey luiaard, lapzwans, dikzak ga eens aan de slag? :') Ik snap er niets van.
Kan ook op een normale manier hoor.

Dat je hem het advies geeft dat hij vanaf nu moet beginnen met aanpakken van zijn problemen, vind ik dan wel weer ok.
pi_128453535
quote:
Weet je?

_O_
pi_128453628
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Haha, waarom moeten ze dan iemand in de ''kloten schoppen'' en keihard de waarheid zeggen? Dat jij het op een gegeven moment maar accepteerde en blijkbaar zelfs je pesters gelijk geeft (?!). Dat vind ik een raar menselijk fenomeen, maar het gebeurt wel vaker.
Zo van: heeey luiaard, lapzwans, dikzak ga eens aan de slag? :') Ik snap er niets van.

Dat je hem het advies geeft dat hij vanaf nu moet beginnen met aanpakken van zijn problemen, vind ik dan wel weer ok.
Je kunt mensen ook op een normale manier in de ballen trappen en gewoon de waarheid zeggen. Ik heb het nergens over schelden, maar wel over een harde aanpak, en geen kussiekroel 'je bent inderdaad zielig en welke kleur voel je je daarbij'-psychologen. Oh, en pesters gelijk geven? Nee, maar ik hecht gewoon geen waarde meer aan hun mening. Dat is wat anders.
Ja doei.
pi_128453630
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Die pesters hebben soms ook gewoon gelijk. Dik, lui en vadsig zijn is niet goed te praten of te 'respecteren', daar moet mee getreiterd worden totdat de dood en/of de eierkoeken erop volgen. Geheel figuurlijk, natuurlijk. :)

Sommige mensen hebben die externe push nodig om eens wat te gaan doen. Die fluwelen handschoentjes approach maakt het dan alleen maar erger.
pi_128453707
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:06 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Die pesters hebben soms ook gewoon gelijk. Dik, lui en vadsig zijn is niet goed te praten of te 'respecteren', daar moet mee getreiterd worden totdat de dood en/of de eierkoeken erop volgen. Geheel figuurlijk, natuurlijk. :)

Sommige mensen hebben die externe push nodig om eens wat te gaan doen. Die fluwelen handschoentjes approach maakt het dan alleen maar erger.
Ik vind dat mensen elkaar in hun waarde moeten laten ook al is de ander dik, lelijk, slechthorend en weet ik wat nog meer. Wie zijn die pesters nou om te oordelen wat normaal is. Ze hebben motorbloempje zelfs laten geloven dat ze vroeger niet ''normaal'' was en nu ze wel aan hun ''eisen'' voldoet, is ze pas gelukkig? Waarom toen niet? Omdat ze niet geaccepteerd werd..haar geluk hangt dus af van de acceptatie van anderen. Nou die van mij niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Miss.X op 01-07-2013 12:14:08 ]
pi_128453747
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik vind dat mensen elkaar in hun waarde moeten laten ook al is de ander dik, lelijk, slechthorend en weet ik wat nog meer. Wie zijn die pesters nou om te oordelen wat normaal is.
Dat vind jij, maar zo werkt het nou eenmaal niet
pi_128453758
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik vind dat mensen elkaar in hun waarde moeten laten ook al is de ander dik, lelijk, slechthorend en weet ik wat nog meer. Wie zijn die pesters nou om te oordelen wat normaal is.
Die pesters zijn gezonde mensen die niet dik, lui of vadsig zijn. Voordat je daar iets tegen begint dien je eerst naar jezelf te kijken. "Ben ik wel beter dan die nare rekels die mij plagen?"

Dikke mensen zijn altijd inferieur aan hun gezonde gelijke, en dat is mijn mening.
pi_128453778
"Ja, je bent te dik en het is voor iedereen beter als je er wat aan gaat doen. Voor jezelf omdat je dan gezonder en vrolijker wordt en voor anderen omdat jij dan vrolijker wordt en niet een soort negatieve ballast blijft"

Keiharde waarheid, maar niet gemeen. En wil je niet afvallen? Da's helemaal prima. Als jij gewoon +100kg wilt blijven wegen en het geen probleem vindt om wat meer gezondheidsrisico's te hebben en je niets aantrekt van de mening van anderen: ^O^ niet mijn probleem en wees gelukkig. Maar erover zeiken en zeuren en vervolgens geen actie ondernemen... en zeuren dat mensen jou niet accepteren TERWIJL JE DAT ZELF OOK NIET DOET, dát is vervelend.

Als je jezelf accepteert, dik, dun, geel groen of paars, dan open je geen 100 topics of raak je niet verdrietig van wat anderen van jou vinden. Maar als je én zelf niet tevreden bent maar gaat zeiken dat anderen OOK niet tevreden met jou zijn, dan ben je een hypocriet naar jezelf toe: jij mag wel ontevreden met jouw verschijning zijn, maar anderen niet? Doe er dan wat aan. Simpel.

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 01-07-2013 12:17:08 ]
Ja doei.
pi_128453811
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Die pesters zijn gezonde mensen die niet dik, lui of vadsig zijn. Voordat je daar iets tegen begint dien je eerst naar jezelf te kijken. "Ben ik wel beter dan die nare rekels die mij plagen?"
Je spoort sowieso niet als je jezelf zo superieur voelt dat je anderen gaat pesten. Wie zijn zij helemaal nou?
  maandag 1 juli 2013 @ 12:15:03 #136
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128453955
quote:

[..]

Dikke mensen zijn altijd inferieur aan hun gezonde gelijke, en dat is mijn mening.
ach, "dik" zijn is het probleem niet als je goed in je vel zit, gaat er uiteindelijk om of iemand tevreden is met zijn leven en levensstijl.. daar is niets inferieur aan natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_128454008
quote:

[..]

Okee stel dat jij straks door 1 of andere ziekte opeens 200 kg wordt. Ga jij jezelf dan ook haten of inferieur voelen?
pi_128454098
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:11 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Je spoort sowieso niet als je jezelf zo superieur voelt dat je anderen gaat pesten. Wie zijn zij helemaal nou?
Moraalridder. :{ Zij zijn dikke, luie en vadsige mensen.

Doe nu niet alsof jij (met je gezonde lijfje) je niet beter voelt dan een random dikke zweterige zwijnvis met een BMI van 32. Daar erger jij je ook aan, je vindt ze vies wanneer ze voor je zitten te eten in het OV, etc.

quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:15 schreef Re het volgende:

[..]

ach, "dik" zijn is het probleem niet als je goed in je vel zit, gaat er uiteindelijk om of iemand tevreden is met zijn leven en levensstijl.. daar is niets inferieur aan natuurlijk
Oneens, en dan ook echt. Tevreden zijn met jezelf is leuk, maar er zijn grenzen.
pi_128454115
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:16 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Okee stel dat jij straks door 1 of andere ziekte opeens 200 kg wordt. Ga jij jezelf dan ook haten of inferieur voelen?
Ja, kom, we gaan ons lekker focussen op de uitzonderingen op de regel.
En nogmaals: als jij ECHT zeker weet dat het niet aan jou ligt kun je je natuurlijk wel superkut voelen over je gewichtstoename, maar kun je met zekerheid zeggen dat de schuld buiten jou ligt en je hopelijk bij stoppen medicijnen en overwinnen ziekte etc. weer vol aan de bak om terug in shape te komen. Dan is je hele startpunt al anders: dan geef je om je gezondheid en lichaam, baal je van deze set-back, maar ga je zodra het kan er weer tegenaan.

Mensen die grotendeels ZELF die kg's eraan hebben gegeten en blijven mekkeren zijn een heel ander vehaal.
Ja doei.
pi_128454172
Overigens alleen maar respect voor motorbloempje nu, mooi om te lezen. Braddie moet hetzelfde pad op. Eerder vandaag dan morgen.
pi_128454361
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:19 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Doe nu niet alsof jij (met je gezonde lijfje) je niet beter voelt dan een random dikke zweterige zwijnvis met een BMI van 32. Daar erger jij je ook aan, je vindt ze vies wanneer ze voor je zitten te eten in het OV, etc.

[..]

Oneens, en dan ook echt. Tevreden zijn met jezelf is leuk, maar er zijn grenzen.
Die grenzen zijn er voor jou, en da's mooi. Maar je hoeft mensen niet uit te gaan schelden OMDAT ze dik zijn. Ik kijk ook wel eens vol verbazing naar de écht grote mensen op deze planeet en denk ook regelmatig "jezus, charming....", maar dat houd ik dan wel voor mezelf, zeker als ik die mensen niet ken. Als ze zeuren dat ze te dik zijn maar niets doen, dan is op een fatsoenlijke maar harde manier zeggen dat ze dan van hun luie reet af moeten komen of moeten stoppen met zeuren natuurlijk wel gewoon wenselijk, maar mensen die oprecht geen problemen met hun lichaam hebben, een leuk leven/goede baan hebben en met plezier naast hun bed staan 's ochtends veroordelen? Mwah. Die hoef ik niet zo nodig te 'veroordelen'. Zoals ik al schreef:

- Dik en tevreden en je niets aantrekken van wat anderen vinden: doe vooral wat je wilt
- Dik en ontevreden en gaan zeuren over mensen die wat van je vinden: hypociet. Je vindt jezelf ook te dik en ongezond en alles, maar anderen mogen dat niet vinden? Kom van je reet af en doe er wat aan.

Dat is 't grote verschil voor mij. En ja, er zijn heel weinig mensen die echt oprecht tevreden zijn met hun (over)gewicht... maar de mensen die dat zijn die stralen dat ook wel écht uit, en je prikt zo door dat masker van 'big is beautiful maar ik ben eigenlijk te lui' heen. Mensen die ik ken en die te dik zijn spoor ik aan om te bewegen, bied ik aan om te helpen/steunen en ga zo maar door. Mensen die ik niet ken vind ik wellicht wel wat van, maar dat hoef ik niet per se te uiten, zeker om dat ik ook het verhaal erachter niet ken.
Ja doei.
pi_128454384
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:16 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Leuke stelling. Ja, absoluut. Dat is juist een motivator, die negatieve energie kun je omzetten in handelingen om jezelf te verbeteren. :)

Sterker nog, ik haat mijn lichaam wanneer ik merk dat mijn armen, benen of chest zichtbaar geslonken zijn, of wanneer mijn sixpack of aderen vervagen. Dan weet ik namelijk dat ik het volledig aan mezelf te wijten heb en dat ik het weer in het gareel moet krijgen. En dan is het weer goed. :)

Luie en dikke mensen hebben die werking niet, die vinden alles best. Heel leuk, dat "ik accepteer mezelf, mensen komen in alle soorten en maten, het gaat om het innerlijk, ik ben gezellig", maar zo zie je wat ervan komt.

Accepteer jezelf, maar ik walg van ze en ik moet mij keer-op-keer beheersen en mijn BLACK & DECKER stanleymes in mijn jaszak houden, elke godvergeten keer dat ik ze zie vreten in het OV. :)
pi_128454389
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:21 schreef Panzermaus het volgende:
Overigens alleen maar respect voor motorbloempje nu, mooi om te lezen. Braddie moet hetzelfde pad op. Eerder vandaag dan morgen.
Ben het met je eens.
Ga er zeker wat aan doen. Zeker na die teksten van Motorbloempje.
Goed geschreven :) En het klopt ook!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 12:28:13 ]
pi_128454436
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:19 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik heb een mooi lichaam, ik ben verder nooit gepest en ik heb ook nooit anderen gepest. En nee, ik word niet misselijk van dikke mensen die eten. Ik kijk nooit neer op anderen, maar dat komt ook omdat ik een lief innerlijk heb he haha. Voel me niet beter dan anderen.
pi_128454578
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:27 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Leuke stelling. Ja, absoluut. Dat is juist een motivator, die negatieve energie kun je omzetten in handelingen om jezelf te verbeteren. :)

Sterker nog, ik haat mijn lichaam wanneer ik merk dat mijn armen, benen of chest zichtbaar geslonken zijn, of wanneer mijn sixpack of aderen vervagen. Dan weet ik namelijk dat ik het volledig aan mezelf te wijten heb en dat ik het weer in het gareel moet krijgen. En dan is het weer goed. :)

Luie en dikke mensen hebben die werking niet, die vinden alles best. Heel leuk, dat "ik accepteer mezelf, mensen komen in alle soorten en maten, het gaat om het innerlijk, ik ben gezellig", maar zo zie je wat ervan komt.

Accepteer jezelf, maar ik walg van ze en ik moet mij keer-op-keer beheersen en mijn BLACK & DECKER stanleymes in mijn jaszak houden, elke godvergeten keer dat ik ze zie vreten in het OV. :)
Kijk, dit is nou precies de reden waarom ik dan liever een lieve dikzak of een nerd als vriend zou hebben dan iemand zoals jij...knap en gespierd. Wat heb ik aan zo een lege inhoudsloze verpakking. Op een dag word jij ook oud en lelijk. Wat blijft er dan over. Juist, helemaal niets.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:35:33 #146
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128454646
Inderdaad, liever een dikzak dan een of andere gaylord die moet janken omdat 'zijn aderen vervagen'. :')
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 1 juli 2013 @ 12:37:20 #147
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_128454700
Leuk om te zien hoe 'gespierd' in hetzelfde pakket valt als 'dom, 'inhoudsloos' etc.
BEASTMODE
pi_128454744
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:33 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Kijk, dit is nou precies de reden waarom ik dan liever een lieve dikzak of een nerd als vriend zou hebben dan iemand zoals jij...knap en gespierd. Wat heb ik aan zo een lege inhoudsloze verpakking. Op een dag word jij ook oud en lelijk. Wat blijft er dan over. Juist, helemaal niets.
Dus omdat ik de ontwikkeling van mijn lichaam erg belangrijk vind ben ik meteen een lege inhoudsloze verpakking? Wat voor jongens bij jij dan gewend. Weet je wat Plato zei over lichamelijke ontwikkeling? :)

quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:37 schreef Awesome_ het volgende:
Leuk om te zien hoe 'gespierd' in hetzelfde pakket valt als 'dom, 'inhoudsloos' etc.
GMTA
pi_128454910
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dus omdat ik de ontwikkeling van mijn lichaam erg belangrijk vind ben ik meteen een lege inhoudsloze verpakking? Wat voor jongens bij jij dan gewend. Weet je wat Plato zei over lichamelijke ontwikkeling? :)

Hoe jij neerkijkt op de minder bedeelde medemens vind ik vrij inhoudsloos ja, niet om te beledigen ofzo. Jij hebt toch ook liever een lieve meid dan een prachtige bitch? Of zie ik dat nu helemaal verkeerd. Ik ben gewend aan lieve mannen, ze vragen zich dan af waarom ik niet arrogant bent??
Tegenwoordig is bijna iedereen arrogantie gewend.

En ja doe maar even interessant met Plato, wat zei hij?
  maandag 1 juli 2013 @ 12:44:12 #150
406247 Krullie.
Sarcaste.
pi_128454966
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:21 schreef Panzermaus het volgende:
Maar pesten is niet omdat iemand dik of zus en zo is. Mensen worden gepest omdat ze onzeker zijn, niet voor zichzelf opkomen, enzovoort. Ik denk dat hij daar beter aan kan werken. En dan komt het gewicht vanzelf wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')