SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Want geen onzin:quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:27 schreef slacker_nl het volgende:
Totaal geen onzin, maar een gastje van 15(!!) DL raw gewoon ffkes 250kg. Zo voor m'n ogen. Echt te ziek.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
This ask for a video. Straks zit je ons allemaal te belazeren net als Marmar met quartersquats (notsrs). Met ID-kaart en geboortedatum duidelijk in beeld.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Wie? Nee, ik denk het niet, dit was een Berber (vermoed ik).quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
No shit, z'n broer stond er naast: "Rug recht houden!!". Dit is for real, no bullcrap.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:38 schreef Verbosity het volgende:
This ask for a video. Straks zit je ons allemaal te belazeren net als Marmar met quartersquats (notsrs). Met ID-kaart en geboortedatum duidelijk in beeld.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Denk dat ik maar een maandje of anderhalf ga cutten en daarna langzamer bulken.. begin nu echt een beetje te fatty te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mis deze definitie wel
Wel blurry foto en non-aesthetic haar daar
Rug is eigenlijk van meest zwakke punt naar m'n best punt gegaan. En m'n armen zagen er met minder vet 10x groter uit, hier oude foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Pastapipos op 27-06-2013 17:51:40 ]"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:44 schreef Pastapipos het volgende:
Denk dat ik maar een maandje of anderhalf ga cutten en daarna langzamer bulken.. begin nu echt een beetje te fatty te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mis deze definitie wel
Rug is eigenlijk van meest zwakke punt naar m'n best punt gegaan. En m'n armen zagen er met minder vet 10x groter uit, hier oude foto's:Goede prog, props!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
quote:Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Welke applicatie gebruiken jullie om het gewicht bij te houden?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
http://www.fourmilab.ch/hackdiet/online/hdo.htmlquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef esv7 het volgende:
Welke applicatie gebruiken jullie om het gewicht bij te houden?
Omdat het een trendlijn heeft en je ook vertelt hoeveel kcal overschot/tekort je hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Excel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:35 schreef esv7 het volgende:
Welke applicatie gebruiken jullie om het gewicht bij te houden?Soukidan op je oogbal.![]()
Rug is eigenlijk van meest zwakke punt naar m'n best punt gegaan. En m'n armen zagen er met minder vet 10x groter uit, hier oude foto's:wery naisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence![]()
Een tijd geleden ben ik overgestapt van SS naar Texas method. Alhoewel krachttraining mij ontzettend bevalt ben ik ook op zoek naar een lange termijn doel. Mijn eerste doel is om een bepaald fysiek te bereiken en te onderhouden. Daarnaast wil ik graag in de toekomst Karate gaan beoefenen waarbij de krachttraining de vechtsport aanvult.
Ik vroeg mij af of er andere mensen in dit topic zijn die iets soortgelijks doen? Ook ben ik benieuwd naar eventuele schema's.
Ik wil graag ook clean & jerk en snatch leren zodat ik deze technieken samen met de power clean kan gebruiken om te trainen op explosiviteit. Waarschijnlijk moet ik dan ook een andere sportschool zoeken, want bij F4F zullen ze raar opkijken...Facilitair gezien ondersteunen ze dit soort oefeningen niet.
![]()
Krachttraining heb je weinig aan bij karate tenzij je kyokushin gaat doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:44 schreef banaliteit het volgende:
ekomst Karate gaan beoefenen waarbij de krachttraining de vechtsport aanvult.![]()
Rug is eigenlijk van meest zwakke punt naar m'n best punt gegaan. En m'n armen zagen er met minder vet 10x groter uit, hier oude foto's:Zelfde boxer of peace.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne progressie in je lats/schouders man!-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Ik wil toch even wat zeggen. Ik heb nooit ss gedaan en train voor hypertrofie, maar ik merk wel degelijk verschil. SS wordt hier nogal heilig verklaard terwijl er 1000 wegen zijn. Begin te trainen en doe wat je leuk vindt.![]()
Niemand zegt dat SS heilig is, dat verzin je nu zelf. Sterker, de rep ranges van SS is niet het meest ideaal voor optimale hypertrofie, en dat wordt ook erkend in dit topic.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:29 schreef Atemno het volgende:
Ik wil toch even wat zeggen. Ik heb nooit ss gedaan en train voor hypertrofie, maar ik merk wel degelijk verschil. SS wordt hier nogal heilig verklaard terwijl er 1000 wegen zijn. Begin te trainen en doe wat je leuk vindt.
SS geeft uitstekende houvast voor beginners die niet weten waar ze moeten beginnen. Het is een uitstekend fullbody split programma gefocust op (lineaire) progressie.
Beginnen te trainen en doen wat je leuk vindt heeft een naam: fuckarounditis.Confidence through competence![]()
Als de grip faalt bij deadliften, dan eerst met magnesium proberen, of eerst met mixed grip?
Vooralsnog geen probleem met overhand grip, maar voor de toekomst![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niemand zegt dat SS heilig is, dat verzin je nu zelf. Sterker, de rep ranges van SS is niet het meest ideaal voor optimale hypertrofie, en dat wordt ook erkend in dit topic.
SS geeft uitstekende houvast voor beginners die niet weten waar ze moeten beginnen. Het is een uitstekend fullbody split programma gefocust op (lineaire) progressie.![]()
Voordeel van SS is imho ook de relatieve simpelheid. Vijf goede compounds en een goede uitleg van die oefeningen in het boek.
idd prima beginnersprogramma![]()
Als je gym magnesium heeft, waarom niet magnesiumquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:31 schreef tjoptjop het volgende:
Als de grip faalt bij deadliften, dan eerst met magnesium proberen, of eerst met mixed grip?
Vooralsnog geen probleem met overhand grip, maar voor de toekomst
En mixed grip kan uiteraard ook met lagere gewichten, kun je alvast wennen en hoef je niet pas in te stappen als je op je max zit.Confidence through competence![]()
lolquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Niemand zegt dat SS heilig is, dat verzin je nu zelf. Sterker, de rep ranges van SS is niet het meest ideaal voor optimale hypertrofie, en dat wordt ook erkend in dit topic.
SS geeft uitstekende houvast voor beginners die niet weten waar ze moeten beginnen. Het is een uitstekend fullbody split programma gefocust op (lineaire) progressie.
Beginnen te trainen en doen wat je leuk vindt heeft een naam: fuckarounditis.Ik zei nog tegen mijn vriend dat het lijkt dat 90% van de mannen in de zogenaamde 'krachthoek' geen flauw idee heeft wat ze aan het doen zijn en maar een beetje aanklooien. Zo van: hey, laat ik dit nu eens gaan doen, dat apparaat/gewicht ziet er wel leuk uit!
Verder wordt er bijzonder veel gekletst en niemand ruimt z'n troep op.
quote:Despite an alarming increase of fuckarounditis in recent years, prevalance may vary greatly depending on location. However, in most commercial gyms, it has been estimated that 90-100% of individuals are afflicted to varying degrees."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: