SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
droog? Zonder water?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:55 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb net bewust en vol plezier een zakje good noodles (droog dan he) naar binnen gestopt. Wat was dat lekker!
Ja, en zonder de prutjes die erbij zitten. Klinkt smerig, I know, maar is zo lekker!quote:
Dat klinkt inderdaad smerig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, en zonder de prutjes die erbij zitten. Klinkt smerig, I know, maar is zo lekker!
toch is dat voor mij evengoed zooivoerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:55 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb net bewust en vol plezier een zakje good noodles (droog dan he) naar binnen gestopt. Wat was dat lekker!
Seaubriseau.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch is dat voor mij evengoed zooivoer
True, maar soms mag dat. Vandaag is somsquote:
Ik doe dat! Maar wel maar een x per week omdat ik dus WW doe. En ook niet aan iedereen, alleen m'n huisgenootje, beste vriend en ouders worden week bij week op de hoogte gehoudenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:12 schreef _Dido_ het volgende:
Ligt het aan mij of is het irritant als mensen elke dag ieder afgevallen grammetje meedelen? Irl dus, niet hier. Sws vind ik het een beetje apart daar continu de aandacht op te vestigen.
Als het lekker loopt en je bent enthousiast, dan wil je dat delen. Of in ieder geval sommige mensen willen dat.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:12 schreef _Dido_ het volgende:
Ligt het aan mij of is het irritant als mensen elke dag ieder afgevallen grammetje meedelen? Irl dus, niet hier. Sws vind ik het een beetje apart daar continu de aandacht op te vestigen.
Oh, zonder St Jacobsschelpen kan ik ook wel. En in theorie ook wel zonder garnalen, maar het is niet leukquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:45 schreef Zeester het volgende:
Ik hoop het van harte voor je Isa. Ik heb ooit een x 2 weken jeuk gekregen na een overdosis sushi, en toen vreesde ik ook dat garnalen (aka m'n lievelingseten) de oorzaak waren, en heb ik maanden geen garnalen gegeten, maar uiteindelijk bleek dat het waarschijnlijk de sint jacobsschelpen waren, en daar kan ik best zonder!
(best een risico trouwens, anafalectische shock. Ik hoop dat je niet alleen bent nu?)
Ik vind het veel irritanter als dezelfde mensen elke week roepen: je bent nóg meer afgevallen hè!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:12 schreef _Dido_ het volgende:
ja maar ík hoef het niet elke dag te horenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:28 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Als het lekker loopt en je bent enthousiast, dan wil je dat delen. Of in ieder geval sommige mensen willen dat.
Ik ben er een beetje van teruggekomen, want als het minder gaat dan is het ineens lastig. Ik deel het dus met heel weinig mensen, eigenlijk maar met eentje.
dat..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het veel irritanter als dezelfde mensen elke week roepen: je bent nóg meer afgevallen hè!
Ja, 2 onsAlsof je dat zou zien
van die krijg ik nog wel het meeste jeuk ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat..
En dan ook: je bent nu toch zeker wel klaar he?! Er blijft niks van je over hoor. .
Ik heb ook besloten dat ik het niet meer erop waag en alle schelpdieren laat staan. Want 2 weken jeuk was echt geen pretje, ik heb echt een week lang gemiddeld 3 uur per nacht kunnen slapen (want onder de dekens wordt de jeuk pas echt erg).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
fijn isa, garnalen zijn heerlijk!
Ik heb overigens een algehele schelpdierallergie die ik na minimaal 7 kots- en spuitpoepervaringen niet meer verder uit wil testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |