Ik kom vaak zat buiten.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
De hele wereld buiten FOK! je comfortzone is eng en zal ook altijd zo blijven als je niet eens buiten komt.
Wat at je dan in godsnaam? Want om 1 kilo vet aan tekomen moet je 7000Kcal te veel eten. Te veel he, dus bovenop de pak 'm beet 1800-2000kcal die een lichaam sowieso nodig heeft om te leven.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou dan niet. Het is mij anders wel gelukt icm medicatie (geen concerta though).
Van heel erg actief leven en daar ook naar kunnen eten zonder aan te komen veranderen in een kasplantje door medicatie. Dan tikt het aan als je een paar weken in het zelfde eetpatroon blijft hangen.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat at je dan in godsnaam? Want om 1 kilo vet aan tekomen moet je 7000Kcal te veel eten. Te veel he, dus bovenop de pak 'm beet 1800-2000kcal die een lichaam sowieso nodig heeft om te leven.
(Geloof me, ik ben ook heel veel te zwaar geweest, en nog een beetje wel, dus ik weet prima wat overeten is, maar 21000kcal in de week meer dan wat je gewoonlijk eet is echt heel erg bizar veel hoor!)
Je doet echt geen ene moer met wat er tegen je gezegd wordt en de tips die gegeven worden, he? Je weet alles beter en doet alles al perfect (zie, verknipt zelfbeeld indeedquote:Op maandag 1 juli 2013 11:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kom vaak zat buiten.
1x per 2 weken ga ik uit
Heb elke week een repetitie.
Ga zo nu en dan (2x per week) naar wat vrienden.
Fiets/loop dagelijks.
misschien moet je dat niet doen: alles 'van je aftypen'..quote:Op maandag 1 juli 2013 10:15 schreef Braddie het volgende:
Sorry voor de lange post... ik moest dit even van mij aftypen
Hoe bedoel je, waar zit de fout?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:25 schreef Grumpey het volgende:
Als jij 30 maart was uitgerekend, en je kwam 5 december, dan ben je unieker dan je dacht. In Nederland worden 23 wekers helemaal nog niet in behandeling genomen, 24 wekers zelfs pas sinds een vijftal jaar.
Oftewel, waar zit de fout?
kusje-kroelquote:Op maandag 1 juli 2013 11:23 schreef Miss.X het volgende:
Braddie, allereerst heel veel sterkte met je kwalen.
Ik raad je ook aan om niet hier, maar bijvoorbeeld op een forum als Viva even je hart luchten. Daar komen ze met goede adviezen waar je heel veel aan kunt hebben.
Hier komen meer puberale, lacherige reacties waar je helemaal niets mee kunt (zie Angel-Joy bijv.). Als je je probleem hier lucht, dan word je meestal de grond in gestampt. Ik zou het iig nooit doen
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:23 schreef Miss.X het volgende:
Braddie, allereerst heel veel sterkte met je kwalen.
Ik raad je ook aan om niet hier, maar bijvoorbeeld op een forum als Viva even je hart luchten. Daar komen ze met goede adviezen waar je heel veel aan kunt hebben.
Hier komen meer puberale, lacherige reacties waar je helemaal niets mee kunt (zie Angel-Joy bijv.). Als je je probleem hier lucht, dan word je meestal de grond in gestampt. Ik zou het iig nooit doen
Ik zeg niet dat je liegt, maar ik vermoed dat 30 maart niet helemaal klopt. 820 gram is voor een 23 weker topzwaar. Ik denk eerder dat je een 26/27 weker was naar aanleiding van je verhaal.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, waar zit de fout?
Dat ik 3,5 maand te vroeg geboren was en 820 gram woog, en 33 cm was?
Offeh, wat ?
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
In de tijd dat je nu hier verwoed zit te reageren op IEDEREEN DIE HET MAAR NIET BERIJPT had je ook je reet op kunnen tillen en naar de sportschool kunnen gaan.....
Zelfs de modjes zijn tegen Braddiequote:Op maandag 1 juli 2013 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat at je dan in godsnaam? Want om 1 kilo vet aan tekomen moet je 7000Kcal te veel eten. Te veel he, dus bovenop de pak 'm beet 1800-2000kcal die een lichaam sowieso nodig heeft om te leven.
(Geloof me, ik ben ook heel veel te zwaar geweest, en nog een beetje wel, dus ik weet prima wat overeten is, maar 21000kcal in de week meer dan wat je gewoonlijk eet is echt heel erg bizar veel hoor!)
Ik heb ook niet beweerd dat je niet serieus was, maar daarbij kom je ook nog dom over..quote:Op maandag 1 juli 2013 11:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Ik was anders best serieus, ik ga geen medelijden met hem hebben.
Ik was met 26 weken op de wereld.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je liegt, maar ik vermoed dat 30 maart niet helemaal klopt. 820 gram is voor een 23 weker topzwaar. Ik denk eerder dat je een 26/27 weker was naar aanleiding van je verhaal.
nah, we zijn niet tegen braddie hoor, hij zwelgt alleen in zelfmedelijden en geeft alles en iedereen de schuld van zijn "vette" pech. Het ligt namelijk echt niet aan hemquote:Op maandag 1 juli 2013 11:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zelfs de modjes zijn tegen Braddie
Ja, maar wát kan ik daar aan doen? Behalve, wat SonicVolcano al zei, de positieve dingen accentueren?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:28 schreef Sway- het volgende:
Als je zoveel eet omdat je ongelukkig bent, moet je misschien iets doen aan dat ongelukkige gevoel.
Oh ja, tuurlijk schat.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:29 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik heb ook niet beweerd dat je niet serieus was, maar daarbij kom je ook nog dom over..
Bovenstaande tips eens in de praktijk gaan brengen! Damn zeg!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar wát kan ik daar aan doen? Behalve, wat SonicVolcano al zei, de positieve dingen accentueren?
Het ligt wel aan mij hoor, ik ben de gene die `snachts zoveel at. Maar het lag NIET aan mij dat ik zo vroeg geboren werd, en dat ik al die complicaties had etc.. want dáár heb ik niet om gevraagd.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef Re het volgende:
[..]
nah, we zijn niet tegen braddie hoor, hij zwelgt alleen in zelfmedelijden en geeft alles en iedereen de schuld van zijn "vette" pech. Het ligt namelijk echt niet aan hem
Er zitten geen 14 weken tussen 5 dec en 30 maart, maar 16 weken. Oftewel: je was waarschijnlijk uitgerekend voor 15 maart. Detail, maar wel belangrijk: een weekje eerder geboren en je was kansloos geweest.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik was met 26 weken op de wereld.
Dus 3,5 maand te vroeg klopt dan toch?
Daar kan je ook niks aan doen, helaas.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het ligt wel aan mij hoor, ik ben de gene die `snachts zoveel at. Maar het lag NIET aan mij dat ik zo vroeg geboren werd, en dat ik al die complicaties had etc.. want dáár heb ik niet om gevraagd.
Ooh..quote:Op maandag 1 juli 2013 11:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Er zitten geen 14 weken tussen 5 dec en 30 maart, maar 16 weken. Oftewel: je was waarschijnlijk uitgerekend voor 15 maart. Detail, maar wel belangrijk: een weekje eerder geboren en je was kansloos geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |