abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128451955
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je gaat daarheen om te sporten, niet theekransje :')
Daar zijn zat instructeurs die je willen helpen met trainen.
Janee, dat snap ik ook best. Maar het is wel wat fijner om met iemand te sporten die je kent, omdat je dan nog een praatje kan maken eventueel tijdens het sporten, en dat vind ik wel fijn..

Maar misschien moet ik maar wat gaan proberen ja, en er toch heen.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:13:50 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128451965
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:10 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dan mag jij mij vertellen, hoe ik in de zomervakantie van 2003 (toen ik ben begonnen met Concerta) enerzijds een zombie werd (ik had 0 energie meer) en anderzijds 20 kilo aanben gekomen in 6 weken
omdat je misschien geen ADHD hebt?... amfetamines zijn er om rust in je hoofd te brengen, structureel te worden met gedachtenstromen... heeft geen fuck met het ontnemen van energie te maken...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_128451973
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien moet je eens stoppen met jezelf volproppen 's avonds. En nee, zeggen dat je dat nu al 3 dagen niet meer doet schiet niet op.

LIF / s`Nachts eten.... verschrikkelijke gewoonte, hóe kom ik er vanaf?
Daarvoor werd ik al dik, wat ik zei.. van de Concerta in 2003. lees eens moderator.

Ik moet ook stoppen met zoveel eten `savonds, ben er ook meegestopt. Moet het alleeen nog doorzetten.
pi_128451985
quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:13 schreef Re het volgende:

[..]

omdat je misschien geen ADHD hebt?... amfetamines zijn er om rust in je hoofd te brengen, structureel te worden met gedachtenstromen... heeft geen fuck met het ontnemen van energie te maken...
Verschillende dossiers van ziekenhuizen etc melden toch echt dat ik ADHD had... (en nogsteeds heb.. maar niet meer zo erg dat ik er medicatie voor moet slikken)
pi_128451991
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:14 schreef Braddie het volgende:

[..]

Daarvoor werd ik al dik, wat ik zei.. van de Concerta in 2003. lees eens moderator.

Ik moet ook stoppen met zoveel eten `savonds, ben er ook meegestopt. Moet het alleeen nog doorzetten.
Ja, user, blijf vooral lekker smoesjes bedenken. Prima hoor dat je wat aankomt van medicijnen, je bent de eerste niet, maar vervolgens blijven zwelgen in medelijden en OVERWEGEN om MISSCHIEN wat te GAAN DOEN is de grootste boosdoener.
Ja doei.
pi_128451992
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Janee, dat snap ik ook best. Maar het is wel wat fijner om met iemand te sporten die je kent, omdat je dan nog een praatje kan maken eventueel tijdens het sporten, en dat vind ik wel fijn..

Je vindt het gewoon eng om in je eentje naar de sportschool te gaan :) Daarom is het juist goed om het wel te doen en buiten je comfort zone te treden. Met je huidige gedrag hou je alleen maar al je problemen in stand.

Oh en:
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:14 schreef zarGon het volgende:
Beetje rustig aandoen met de accent aigu's man.
  maandag 1 juli 2013 @ 11:16:03 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_128452021
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:14 schreef Braddie het volgende:

[..]

Verschillende dossiers van ziekenhuizen etc melden toch echt dat ik ADHD had... (en nogsteeds heb.. maar niet meer zo erg dat ik er medicatie voor moet slikken)
nou vooruit, ik geloof best dat je ADHD hebt, maar dat je dik wordt van concerta is een ongelofelijk slap excuus en blijf dat maar de schuld geven van je overgewicht want zelf immers kun je er geen reet aan doen toch, dat je dik bent?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_128452030
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:14 schreef Oognip het volgende:

[..]

Je vindt het gewoon eng om in je eentje naar de sportschool te gaan :) Daarom is het juist goed om het wel te doen en buiten je comfort zone te treden. Met je huidige gedrag hou je alleen maar al je problemen in stand.

Oh en:

[..]

Ja, misschien vind ik het ook wel eng, maar om eerlijk te zijn vind ik sociaal contact met onbekenden ook eng..
Ben bang dat er meteen al een oordeel over mij gevelt word..
pi_128452057
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, user, blijf vooral lekker smoesjes bedenken. Prima hoor dat je wat aankomt van medicijnen, je bent de eerste niet, maar vervolgens blijven zwelgen in medelijden en OVERWEGEN om MISSCHIEN wat te GAAN DOEN is de grootste boosdoener.
Ik DOE er nu toch wat aan? Ik eet niet meer `savonds, ik beweeg, ik fiets dagelijks 10-15 km, ik probeer dagelijks (Als ik nog energie heb) hard te lopen.
pi_128452062
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, misschien vind ik het ook wel eng, maar om eerlijk te zijn vind ik sociaal contact met onbekenden ook eng..
Waarom heb je dan nul komma nul bezwaar alles wereldkundig te maken op een forum. Ik weet meer van jou dan van sommige van mijn vrienden joh. :{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 1 juli 2013 @ 11:18:05 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128452071
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ben in de zomervakantie van `03 in 6 weken tijd 20 kilo aangekomen, ik stapte van Ritalin over op Concerta, had géen energie meer door die Concerta, maar ben wél 20 kg aangekomen..
En voordat ik op Concerta overstapte was ik altijd een magere spriet, met ondergewicht..
Dan kan je na die 20 kilo onmogelijk zo veel te zwaar zijn dat je ineens spontaan last van je knieeen krijgt.

En sowieso is 20 kilo in 6 weken vlgs mij nagenoeg onmogelijk. Dat is 3 kilo per week en daarvoor moet je 21000kcal meer eten dan wat je lijf verbruikt voor de dagelijks activiteiten.
Tenzij je om het uur een bekertje slagroom leegdronk en de rest van de dag blokken frituurvet at is het echt onmogelijk. :N
pi_128452088
quote:

[..]

Misschien? Mens, ga wat doen met jouw leven, je verpest het voor jezelf en alleen jij kan er wat aan doen.
pi_128452093
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik DOE er nu toch wat aan? Ik eet niet meer `savonds, ik beweeg, ik fiets dagelijks 10-15 km, ik probeer dagelijks (Als ik nog energie heb) hard te lopen.
Al 3 dagen niet meer. Vorige topic over je gewicht was je ook vastbesloten er wat aan te gaan doen, was je 3 dagen na het openen van dat topic ook helemaal overtuigd dat het ging lukken, en dan 2 weken later wéér zo'n topic. Spendeer al die tijd die je in topics steekt eens aan het zoeken van een goede diëtist en psycholoog.
Ja doei.
pi_128452099
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan kan je na die 20 kilo onmogelijk zo veel te zwaar zijn dat je ineens spontaan last van je knieeen krijgt.
Ik ben sinds 2005 (scheiding van m`n ouders) m`n troost gaan zoeken in eten.
En nu ben ik dus een kleine 35 kilo te zwaar.
pi_128452106
quote:
3s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef Re het volgende:

[..]

nou vooruit, ik geloof best dat je ADHD hebt, maar dat je dik wordt van concerta is een ongelofelijk slap excuus en blijf dat maar de schuld geven van je overgewicht want zelf immers kun je er geen reet aan doen toch, dat je dik bent?
Ieder pondje gaat bij Braddie door het mondje :') En met ADHD eet je ook in een rapper tempo. Hap slik weg.
pi_128452111
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het was toch de concerta? :?
Ja doei.
pi_128452129
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En sowieso is 20 kilo in 6 weken vlgs mij nagenoeg onmogelijk. Dat is 3 kilo per week en daarvoor moet je 21000kcal meer eten dan wat je lijf verbruikt voor de dagelijks activiteiten.
Tenzij je om het uur een bekertje slagroom leegdronk en de rest van de dag blokken frituurvet at is het echt onmogelijk. :N

Dat kan zeker wel. :Y
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 1 juli 2013 @ 11:20:12 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128452135
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

"En voordat ik op Concerta overstapte was ik altijd een magere spriet, met ondergewicht.."
Wat is het nou?
pi_128452141
quote:
Je had er toch geen geld voor?
pi_128452143
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het was toch de concerta? :?
:')
Lees eens.

2003 - overstap concerta. Toen werd ik te dik (20 kilo)
Dit bleef zo tot 2005, toen begon ik weer wat af te vallen.. Totdat m`n ouders gingen scheiden.
Sinds ik een emotie eter ben heb ik heel veel gegeten, en ben ik nu op het punt dat ik 115 kilo ben in plaats van de 85 kilo die ik in 2003 was.
pi_128452147
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ben in de zomervakantie van `03 in 6 weken tijd 20 kilo aangekomen, ik stapte van Ritalin over op Concerta, had géen energie meer door die Concerta, maar ben wél 20 kg aangekomen..
En voordat ik op Concerta overstapte was ik altijd een magere spriet, met ondergewicht..
Van Ritalin viel ik meer af dan van Concerta, maar op dagen waarop ik geen zin heb in medicatie eet ik veel meer dan anders. Waarschijnlijk at je zo weinig met Ritalin dat je daarna met gemak aankwam, maar overwicht is absoluut niet te wijten aan Concerta. Dat heeft vooral te maken met de rest van je gewoonten.

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik slik al ruim 8 jaar geen medicatie meer voor ADHD..
Dit is puur omdat ik me dan kapot verveel en daarom ga eten..
Als je je toch verveelt, ga dan gewoon naar bed.
Altijd die excuses over 's nachts niet kunnen slapen... Als je dat niet kunt heb je overdag te weinig gedaan.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 1 juli 2013 @ 11:21:03 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128452158
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat kan zeker wel. :Y
Echt vet? Dat lijkt me echt heel sterk.
Vocht wel, absoluut, maar dat zou dan dus ook weer weg moeten zijn als je met de concerta stopt (als het daar al door zou komen).

Anyway, ik ga maar voor de *kuttopic* optie.
pi_128452189
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vocht wel, absoluut, maar dat zou dan dus ook weer weg moeten zijn als je met de concerta stopt (als het daar al door zou komen)
Nou dan niet. Het is mij anders wel gelukt icm medicatie (geen concerta though).
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_128452192
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vocht wel, absoluut, maar dat zou dan dus ook weer weg moeten zijn als je met de concerta stopt (als het daar al door zou komen).

Anyway, ik ga maar voor de *kuttopic* optie.
Concerta onttrekt juist vocht uit je lichaam, dus zelfs dat is onmogelijk.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_128452207
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

De hele wereld buiten FOK! je comfortzone is eng en zal ook altijd zo blijven als je niet eens buiten komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')