Ja, ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:49 schreef sp3c het volgende:
ik heb alleen die domme 'discussie' tussen elfletterig en 99.999 er tussenuit geknipt want ze weten allebei waar het POL feedback topic is en er is ze beiden al vaker verteld dat ze POL in POL moeten laten
Jazeker. Staat ook een reactie daarop in de POL SC.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je had die post van mij aan jou wel gelezen toch?.
Ja hallo, ik ga slapen, dat lees ik later wel...quote:Op maandag 8 juli 2013 12:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jazeker. Staat ook een reactie daarop in de POL SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je breekt disana dr hartquote:Op maandag 8 juli 2013 17:00 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik ben toch een beetje bang dus hou maar op met SCen. Ik heb vandaag geen zin in billenkoek
Dan moet je juist zelf keihard gaan lachen. Een kwartier.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:55 schreef sp3c het volgende:
timmmm maakt alleen matige grapjes waar hij zelf niet eens om moet lachen de helft van de tijd
heb die met de matige OP geslotenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Helft Bulgaren werkeloos in Nederland
NWS / Bijna helft Polen in Nederland wil niet meer terug
Ondanks de andere TT gaat het over hetzelfde onderzoek van het SCP.
toeristen worden opgelicht in Amsterdam, niet door Amsterdam ... volgens NatGeoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:59 schreef Meki het volgende:
NWS / Amsterdam licht toeristen op.
Waarom klopt de TT niet?
niet meerquote:
goede gokquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alle NWS-mods zitten in de zon ijs te eten en bier te drinken
mijn ijsmachine is stuk en als echte fok!ker heeft mijn zolderkamer heeft geen zonlicht, ik heb het dakkapel dicht laten timmerenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:02 schreef Dagonet het volgende:
Leugens.
Dat laten ze bezorgen op de zolderkamer.
Ik woon zelf in Amsterdam en de zakkenrollers hebben vrij spel. Het enige wat Amsterdam doet is standbeelden plaatsen op de Dam die mensen bang maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
dat de gemeente Amsterdam er niets aan doen zit je er zelf bij te verzinnen
Maar hij heeft alleen boortjes gestolen, geen hele boormachines?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:32 schreef Meki het volgende:
Hey Sp3c kan jij mijn TT even aanpassen naar PVDA lid steelt boormachines
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:32 schreef Meki het volgende:
Hey Sp3c kan jij mijn TT even aanpassen naar PVDA lid steelt boormachines
Blijkt ook oud nieuws te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Disana het volgende:
NWS / Obama naar Nederland
NWS / (NEW CAT.) Obama Naar Nederland [3]
User schijnt het nieuws nogal heuglijk te vinden
Zou Spacey bij het Happy Hour zitten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef DeParo het volgende:
NWS / Leger israel arresteert jongen van 5 jaar
Kan prima in het centrale topic lijkt me toch.
Dan wel op Ibiza zo te lezen nog geen reactiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou Spacey bij het Happy Hour zitten?
Ga eens terug je hok in, gekkiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:15 schreef tribalwars het volgende:
Ik vind dat je het recht hebt op je mening te vertellen. Dat staat zelfs in de grondwet. Iedereen die zich er niet in kan vinden gaat maar naar een andere topic.
Ga jij maar weg ik heb het prima hier. Het is ook van de zotte om iedereen die maar een andere mening heeft in een hok te stoppen.quote:
Dus onwelgevallige meningen moeten oprotten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:15 schreef tribalwars het volgende:
Ik vind dat je het recht hebt op je mening te vertellen. Dat staat zelfs in de grondwet. Iedereen die zich er niet in kan vinden gaat maar naar een andere topic.
Nee mensen die zich er aan storen die mogen van mij best oprotten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus onwelgevallige meningen moeten oprotten?
Stoor je je soms aan hen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee mensen die zich er aan storen die mogen van mij best oprotten.
Er staat dat je recht hebt op een eigen mening, maar staat er letterlijk wat jij zegt daar, of heb jij niet goed opgelet tijdens grondwet-les op de middelbare school.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:15 schreef tribalwars het volgende:
ja maar als je mening niet op een forum mag verkopen. Dan kun je heel fok net zo goed verwijderen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er staat dat je recht hebt op een eigen mening, maar staat er letterlijk dat je die ook mag vertellen, of heb jij niet goed opgelet tijdens grondwet-les op de middelbare school.
Nou verkopen lijkt me niet zo handig want dan ben je je mening misschien kwijt, maar uiteraard mag jij je mening openbaren, pas wel op met wat je zegt en dat het niet beledigend is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja maar als je mening niet op een forum mag verkopen. Dan kun je heel fok net zo goed verwijderen.
Je moet weten waar je post.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja maar als je mening niet op een forum mag verkopen. Dan kun je heel fok net zo goed verwijderen.
maar dit is NWS dan gaat het over nieuws dus dan mag wel je mening uit over het betreffende onderwerp. Dat mijn visie niet met de massa overeenkomst wil niet zeggen dat ik op moet rotten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet weten waar je post.
Ik ga het in DEF ook niet over de kapotte waterleiding hebben.
Smalend doen over reacties elders is volstrekt niet verboden. Het topic is overigens wel degelijk geopend met het doel een discussie te voeren. Die vindt ook gewoon plaats. Dat jij daar niet aan mee wilt doen omdat je bang bent dat andere mensen er in een ander topic smalend over zullen doen, is geen valide reden om dan maar topic volledig te sluiten en derhalve ontoegankelijk te maken voor andere personen die WEL willen discussieren.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het topic moet (mijns inziens) omdat het niet wordt geopend met het doel om te discussiëren, maar puur om reacties te ontlokken, om daar vervolgens in POL-café smalend over te doen.
Mijn reactie had ik al weggehaald voordat moderator Friek in het POL-café begon over zijn topic.
Er vindt wel een discussie plaats. En ik zie alleen dat jij pogingen onderneemt om het topic te laten sluiten en continu spreekt over 'troll postings en trol-topics'. Wellicht dat jij je niet kan vinden in de meningen die in deze discussie geponeerd worden, dat doet er niets aan af dat er wel degelijk een zeer interessant gesprek plaatsvindt over de uitspraken van de heer Wilders.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:33 schreef Elfletterig het volgende:
Er vindt geen discussie plaats, dat weet je heel goed. Dat kun je bijvoorbeeld zien aan dit soort reacties: NWS / Wilders vindt de islam groter probleem dan de crisis
Nee hoor, die zijn allang verwijderd . Voordat ik het topic sloot.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik richt mijn bericht juist naar paddy omdat die op dit moment juist wel online is, het topic is zelfs gesloten maar de reacties die ik heb aangegeven (op 2 manieren) staan er nog.
Loopt een mergeverzoekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:48 schreef Disana het volgende:
NWS / Nederlands stel in Jemen ontvoerd
NWS / Video van ontvoerde Nederlanders in Jemen
Beetje dubbel.
Was volgens mij gisteren al opgepiktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef Disana het volgende:
NWS / Kunsthal Rotterdam slachtoffer van aanzienlijke inbraak + diefstal.
NWS / Gestolen schilderijen Kunsthal verbrand
Alhoewel de tweede wel een bron heeft voor het laatste nieuws.
Eentje dicht, wel de titel overgenomen.quote:
Wat mij betreft kan het topic gesloten worden, het wordt gedomineerd door Life2.0, en die heeft inmiddels al wel aangetoond niet in discussie te willen gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
op de spam na zie ik er niet zo heel veel modbaars tbh
Ben je een kandidaat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:44 schreef Jian het volgende:
Nog geen witte rook voor wat betreft een nieuwe mod? Gewoon nieuwsgierig..
Nee zeg, ik zou er nog een grotere rotzooi van maken dan Voorschrift, alhoewel ik die zelf wel goed vond als modquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee zeg, ik zou er nog een grotere rotzooi van maken dan Voorschrift, alhoewel ik die zelf wel goed vond als mod
Zodra het bekend is, ben jij de eerste die ik het laat weten!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:44 schreef Jian het volgende:
Nog geen witte rook voor wat betreft een nieuwe mod? Gewoon nieuwsgierig..
Voorlopig vind ik het eigenlijk best een geestig topic. Moet alles per se onomstotelijk bewezen zijn om een topic te rechtvaardigen? Gewoon een leuke discussie, die wellicht niet doorsnee is maar /carequote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:25 schreef Specularium het volgende:
NWS / Astronaut Edgar Mitchell: de UFO cover-up moet beëindigd worden
Terechte klacht van mij.
Nog voor degene het zelf krijgt te horen heb ik met Yvonne afgesproken, ze vindt mijn mening hierin nogal belangrijk namelijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zodra het bekend is, ben jij de eerste die ik het laat weten!
Potverdikkeme, wat een connectiesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog voor degene het zelf krijgt te horen heb ik met Yvonne afgesproken, ze vindt mijn mening hierin nogal belangrijk namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |