Nee doet hoeft niet bij aanschaf van een klein maatje vogelquote:Op maandag 8 juli 2013 16:33 schreef Tem het volgende:
Heb je ook een haak en een houten been, Uccie?
Ja tuurlijk eet ik vleesquote:
Ik eet zelfs koeienquote:
Ik had het kunnen wetenquote:
Het was geen vraag Spec.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet een vraagteken achter die zin.
Ik zal eens even een hete boy opzoeken voor jou.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:46 schreef Uccie het volgende:
Ik ben nog aan het werken van Dries Roelvink raak ik niet gemotiveerd om iets te doen...ik mis VS met zijn inspirerende mannen
Niet die verslavings-Keith of die KFC gast hèquote:Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zal eens even een hete boy opzoeken voor jou.
Is POL nog hilarischer dan dit?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Jullie zijn nog vervelender en minder grappig dan POL.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Je moet ook altijd rond 21:00 langskomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:51 schreef Boze_Appel het volgende:
ik doelde meer op een tiener die de poepluiers niet wil ontgroeien maar wat jij zegt klinkt ook niet vrolijk neequote:Op maandag 8 juli 2013 15:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me eng...een niet puberende tiener, is net een tijdbom.
Kijk deze dame weetquote:
Ohja maar dat wat jij bedoelde lijkt mij meer een categorie apartquote:Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik doelde meer op een tiener die de poepluiers niet wil ontgroeien maar wat jij zegt klinkt ook niet vrolijk nee
Aangenaam om naar te kijken...want 6-packs liggen niet lekker èn staat vast langer voor de spiegel dan ik.quote:
mad world is hetquote:Op maandag 8 juli 2013 16:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja maar dat wat jij bedoelde lijkt mij meer een categorie apart
Ligt heerlijk en heeft geen moeite je voor langere tijd op te tillen bij de zweefstandjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aangenaam om naar te kijken...want 6-packs liggen niet lekker èn staat vast langer voor de spiegel dan ik.
Oh in dat geval herzie ik mijn meningquote:Op maandag 8 juli 2013 16:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ligt heerlijk en heeft geen moeite je voor langere tijd op te tillen bij de zweefstandjes.
Zweetstandjes?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ligt heerlijk en heeft geen moeite je voor langere tijd op te tillen bij de zweefstandjes.
Maar bij jou moet je er eerst met de bosmaaier doorheen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:57 schreef hexje het volgende:
O en je weet zeker dat alles altijd op tijd geschoren is. Ook prettig.
Post dan een foto van jouw sixpack...dan gaan we daar ook tegenaan kwijlenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:57 schreef Specularium het volgende:
Ja godverdomme betaal ik hier een FOK! abonnement voor?
Nee dat is powerfemenisme.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar bij jou moet je er eerst met de bosmaaier doorheen.
Vind ik nogal hypocriet.
En tijdsbesparendquote:
Ja, vrouwenlippen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:03 schreef hexje het volgende:
Deze man heeft ook wel iets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft een vriendin ja....quote:
Dat is inderdaad een minpuntje.quote:
Old spinster.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef Specularium het volgende:
Wel elke dag van die Chilly gel in je voeg smeren maar een tattoo is ineens van, nee nee.
Zeker niet als het nodig is om een pijl er naartoe te tattoeren omdat je hem anders niet kan vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef Tem het volgende:
Wel als je ze boven je penis hebt gezet. Of zo'n rits sterretjes op je onderarm
Ik ken niemand die dat doet en een tattoo is niet erg maar hij moet niet helemaal onder zitten.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef Specularium het volgende:
Wel elke dag van die Chilly gel in je voeg smeren maar een tattoo is ineens van, nee nee.
blije eikelquote:
Je weet niet wat voor smiley...quote:
Goed punt...quote:
Dat je moeder ruikt, wil niet zeggen dat alle vrouwen stinken.quote:
De illusie dat alle vrouwen gesealde tulpjes poepen en als rozenbosjes ruiken is iets wat ik allang mij heb gelaten.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat je moeder ruikt, wil niet zeggen dat alle vrouwen stinken.
Geldt ook voor mannen maar wij vrouwen maken geen grappen daarover. Een piem0l ruikt ook niet fris.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De illusie dat alle vrouwen gesealde tulpjes poepen en als rozenbosjes ruiken is iets wat ik allang mij heb gelaten.
Misschien moet ik betere vrouwen kiezen.
Die enorme van mij riekt heerlijk naar lavender. Dat doet de chillgeur van de AH.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Geldt ook voor mannen maar wij vrouwen maken geen grappen daarover. Een piem0l ruikt ook niet fris.
Wat voor voogsels?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:23 schreef Uccie het volgende:
Ik ga maar eens kijken of mijn huis er nog staat...je weet het nooit met 3 puberende vogels
valkparkieten o.a.quote:
Zit je nu tof te doen via mobiel?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:23 schreef Uccie het volgende:
Ik ga maar eens kijken of mijn huis er nog staat...je weet het nooit met 3 puberende vogels
Nu nog Uccie en/of hexje erbij en mijn fantasie is compleet.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef Tem het volgende:
Het beeld is compleet. Een bak potpourri in de badkamer en B_A die z'n ballen staat te scheren onder de regendouche met een glas wijn in de hand.
Bij Hexje moet je uitkijken dat je de zeep niet laat vallen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nu nog Uccie en/of hexje erbij en mijn fantasie is compleet.
Gaat ze alle vloeibare zeep proberen op te rapen dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij Hexje moet je uitkijken dat je de zeep niet laat vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |