Oh in dat geval herzie ik mijn meningquote:Op maandag 8 juli 2013 16:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ligt heerlijk en heeft geen moeite je voor langere tijd op te tillen bij de zweefstandjes.
Zweetstandjes?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Ligt heerlijk en heeft geen moeite je voor langere tijd op te tillen bij de zweefstandjes.
Maar bij jou moet je er eerst met de bosmaaier doorheen.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:57 schreef hexje het volgende:
O en je weet zeker dat alles altijd op tijd geschoren is. Ook prettig.
Post dan een foto van jouw sixpack...dan gaan we daar ook tegenaan kwijlenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:57 schreef Specularium het volgende:
Ja godverdomme betaal ik hier een FOK! abonnement voor?
Nee dat is powerfemenisme.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar bij jou moet je er eerst met de bosmaaier doorheen.
Vind ik nogal hypocriet.
En tijdsbesparendquote:
Ja, vrouwenlippen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:03 schreef hexje het volgende:
Deze man heeft ook wel iets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft een vriendin ja....quote:
Dat is inderdaad een minpuntje.quote:
Old spinster.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef Specularium het volgende:
Wel elke dag van die Chilly gel in je voeg smeren maar een tattoo is ineens van, nee nee.
Zeker niet als het nodig is om een pijl er naartoe te tattoeren omdat je hem anders niet kan vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef Tem het volgende:
Wel als je ze boven je penis hebt gezet. Of zo'n rits sterretjes op je onderarm
Ik ken niemand die dat doet en een tattoo is niet erg maar hij moet niet helemaal onder zitten.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:12 schreef Specularium het volgende:
Wel elke dag van die Chilly gel in je voeg smeren maar een tattoo is ineens van, nee nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |