blije eikelquote:
Je weet niet wat voor smiley...quote:
Goed punt...quote:
Dat je moeder ruikt, wil niet zeggen dat alle vrouwen stinken.quote:
De illusie dat alle vrouwen gesealde tulpjes poepen en als rozenbosjes ruiken is iets wat ik allang mij heb gelaten.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat je moeder ruikt, wil niet zeggen dat alle vrouwen stinken.
Geldt ook voor mannen maar wij vrouwen maken geen grappen daarover. Een piem0l ruikt ook niet fris.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De illusie dat alle vrouwen gesealde tulpjes poepen en als rozenbosjes ruiken is iets wat ik allang mij heb gelaten.
Misschien moet ik betere vrouwen kiezen.
Die enorme van mij riekt heerlijk naar lavender. Dat doet de chillgeur van de AH.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Geldt ook voor mannen maar wij vrouwen maken geen grappen daarover. Een piem0l ruikt ook niet fris.
Wat voor voogsels?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:23 schreef Uccie het volgende:
Ik ga maar eens kijken of mijn huis er nog staat...je weet het nooit met 3 puberende vogels
valkparkieten o.a.quote:
Zit je nu tof te doen via mobiel?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:23 schreef Uccie het volgende:
Ik ga maar eens kijken of mijn huis er nog staat...je weet het nooit met 3 puberende vogels
Nu nog Uccie en/of hexje erbij en mijn fantasie is compleet.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:28 schreef Tem het volgende:
Het beeld is compleet. Een bak potpourri in de badkamer en B_A die z'n ballen staat te scheren onder de regendouche met een glas wijn in de hand.
Bij Hexje moet je uitkijken dat je de zeep niet laat vallen.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nu nog Uccie en/of hexje erbij en mijn fantasie is compleet.
Gaat ze alle vloeibare zeep proberen op te rapen dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij Hexje moet je uitkijken dat je de zeep niet laat vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |