Even streng aanspreken enkel?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:51 schreef Libris het volgende:
Snap de ophef niet. jongen gooit steen, wordt door het leger opgepakt en met zijn vader aan de Palestijnse politie overgedragen, die ze na verhoor laten gaan.
Geen geweld in het filmpje, geen geschreeuw, ze raken het ventje geeneens aan.
Ik zeg niet dat Israel gelijk heeft in het hele Palestijnse conflict (verre van dat), maar dit lijkt me een beetje opgeblazen. En wat moet je dan doen? de steen teruggeven zodat het ventje weer kan gooien?
Zo'n ventje is niet oud genoeg om verantwoordelijk te kunnen zijn voor zijn daden, dat snap je toch zelf ook wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:02 schreef DroogDok het volgende:
Opzich eigen schuld van dat ventje natuurlijk, maar de reactie is ietwat overdreven.
Net als we hier met marokkanen doen? Je ziet wat daarvan komt!quote:
Gaat hier om een 5 jarig jochie die waarschijnlijk nauwelijks doorheeft waar die werkelijk mee bezig is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:46 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Net als we hier met marokkanen doen? Je ziet wat daarvan komt!
Dat dus. De title van dit bericht is pure sensatie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:51 schreef Libris het volgende:
Snap de ophef niet. jongen gooit steen, wordt door het leger opgepakt en met zijn vader aan de Palestijnse politie overgedragen, die ze na verhoor laten gaan.
Dit. Wat doet een vijfjarige trouwens alleen op straat om stenen te gooien naar het Isra๋lische leger? Vind dat eigenlijk erger.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 06:51 schreef Libris het volgende:
Ik zeg niet dat Israel gelijk heeft in het hele Palestijnse conflict (verre van dat), maar dit lijkt me een beetje opgeblazen. En wat moet je dan doen? de steen teruggeven zodat het ventje weer kan gooien?
Wraak nemen voor het platbombarderen van zijn vriendjes die aan het schommelen waren? Of wraak nemen voor de moord van de EDF voor het doden van zijn oma die aan het breien was. Of wraak voor het vernietigen van een complete woonwijk. Ik noem maar eens een paar zeer plausibele aanleidingen. Israel is de agressor hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Dit. Wat doet een vijfjarige trouwens alleen op straat om stenen te gooien naar het Isra๋lische leger? Vind dat eigenlijk erger.
Want als je tegen het 'humane' beleid van Isra๋l bent, ben je een jodenhater.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:41 schreef Hathor het volgende:
In elk land zou een stenengooiend kind ter verantwoording worden geroepen, of ie nou 5 is of niet, maar omdat het nou toevallig Israeli's betreft lopen alle jodenhaters hier meteen weer te schuimbekken.
Wat is er zo inhumaan aan dat filmje dan? Word dat kind of enige wijze mishandeld of zo? Zeg het maar hoor, want ik zie het niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:44 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Want als je tegen het 'humane' beleid van Isra๋l bent, ben je een jodenhater.
Yup. You heard it here first, folks.
Okay, voor deze ene keer:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is er zo inhumaan aan dat filmje dan? Word dat kind of enige wijze mishandeld of zo? Zeg het maar hoor, want ik zie het niet.
Ik had het over dit, waarin jij een generaliserende uitspraak doet. Ik dacht, ik doe lekker mee.quote:omdat het nou toevallig Israeli's betreft lopen alle jodenhaters hier meteen weer te schuimbekken.
En jij zou een 5-jarige bewust handelen aanrekenenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:48 schreef Greyson het volgende:
Terechte arrestatie. Stenen gooien naar het leger of auto's? Schiet ze van mij maar neer. Uiteraard niet met echte kogels, maar rubberen kogels is effici๋nt genoeg.
Bewust handelen dient met bewust handelen teruggepakt worden.
Het is wel duidelijk aan welke kant jij had gestaan toen ons land bezet werd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:56 schreef bijdehand het volgende:
Op die leeftijd al stenen naar auto's gooien, uit wat voor verziekte kutfamilie kom je dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |