Geloof het is allemaal veel wol hoor, en allerlei pubertjes kun jij echt wel in het garele krijgen...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nogal een gevoelig typeje dus ik laat me heel snel op stang jagen, vandaar ongeschikt.
Jij ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:36 schreef Disana het volgende:
Ik snap Karina wel, maar ik denk dat ze het best kan.
Oh met pubertjes kan ik wel opschieten, die zijn best lief meestal.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:34 schreef Ryan3 het volgende:
MED / Korte sollicitatieronde voor NWS
[..]
Geloof het is allemaal veel wol hoor, en allerlei pubertjes kun jij echt wel in het garele krijgen...
Hier zijn ze vilein hè, het gaat allemaal om de Islam uiteraard... En er zijn veel boze mannen op leeftijd, ook dat nog... en uiteraard Dr. Nikita...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh met pubertjes kan ik wel opschieten, die zijn best lief meestal.
En toch gewoon een nieuw deel openen he
Disana of Karina, of als tendem...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:40 schreef hexje het volgende:
FA's zoek niet verder, Karina is de beste kandidaat!
Geen idee of het mocht of niet, vond het wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 09:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hier zijn ze vilein hè, het gaat allemaal om de Islam uiteraard... En er zijn veel boze mannen op leeftijd, ook dat nog... en uiteraard Dr. Nikita...
Mocht dat niet, een deel 2?
Present company excluded.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee of het mocht of niet, vond het wel grappig eigenlijk![]()
Mannen op leeftijd zijn lastig ja, he Ryan?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fff DH lokken,
Disana, Nikita, Robijn, Gia?
Disana is ook goed ja. Denk wel dat een vrouw in het modteam hier goed zal werken.quote:
Nou wat let je?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Disana is ook goed ja. Denk wel dat een vrouw in het modteam hier goed zal werken.
DH was wmb ook de beste NWS-mod tot nu toe hoor...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuuurlijk.
OK DH is ook niet zo lastig vind ik.
Denk het ook idd.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Disana is ook goed ja. Denk wel dat een vrouw in het modteam hier goed zal werken.
Hij wil ook niet meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
DH was wmb ook de beste NWS-mod tot nu toe hoor...
Nee jij en bent beter echt waar. En Disana is ook beter.quote:
Ik ben heul niet beter. Nee volgens mij is het wel iets voor je.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee jij en bent beter echt waar. En Disana is ook beter.
Jawel, en het is wel een faire jongen ook iig. Alleen begrijp ik soms niet wat-ie bedoelt...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij wil ook niet meer.
Niet om over hem te roddelen, maar volgens mij is het gewoon een schat.
Dat laatste klopt wel jaquote:Op maandag 8 juli 2013 09:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, en het is wel een faire jongen ook iig. Alleen begrijp ik soms niet wat-ie bedoelt....
Hebben we allemaal last van.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, en het is wel een faire jongen ook iig. Alleen begrijp ik soms niet wat-ie bedoelt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |