Geloof het is allemaal veel wol hoor, en allerlei pubertjes kun jij echt wel in het garele krijgen...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nogal een gevoelig typeje dus ik laat me heel snel op stang jagen, vandaar ongeschikt.
Jij ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:36 schreef Disana het volgende:
Ik snap Karina wel, maar ik denk dat ze het best kan.
Oh met pubertjes kan ik wel opschieten, die zijn best lief meestal.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:34 schreef Ryan3 het volgende:
MED / Korte sollicitatieronde voor NWS
[..]
Geloof het is allemaal veel wol hoor, en allerlei pubertjes kun jij echt wel in het garele krijgen...
Hier zijn ze vilein hè, het gaat allemaal om de Islam uiteraard... En er zijn veel boze mannen op leeftijd, ook dat nog... en uiteraard Dr. Nikita...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh met pubertjes kan ik wel opschieten, die zijn best lief meestal.
En toch gewoon een nieuw deel openen he
Disana of Karina, of als tendem...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:40 schreef hexje het volgende:
FA's zoek niet verder, Karina is de beste kandidaat!
Geen idee of het mocht of niet, vond het wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 09:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hier zijn ze vilein hè, het gaat allemaal om de Islam uiteraard... En er zijn veel boze mannen op leeftijd, ook dat nog... en uiteraard Dr. Nikita...
Mocht dat niet, een deel 2?
Present company excluded.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee of het mocht of niet, vond het wel grappig eigenlijk![]()
Mannen op leeftijd zijn lastig ja, he Ryan?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fff DH lokken,
Disana, Nikita, Robijn, Gia?
Disana is ook goed ja. Denk wel dat een vrouw in het modteam hier goed zal werken.quote:
Nou wat let je?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Disana is ook goed ja. Denk wel dat een vrouw in het modteam hier goed zal werken.
DH was wmb ook de beste NWS-mod tot nu toe hoor...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuuurlijk.
OK DH is ook niet zo lastig vind ik.
Denk het ook idd.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Disana is ook goed ja. Denk wel dat een vrouw in het modteam hier goed zal werken.
Hij wil ook niet meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
DH was wmb ook de beste NWS-mod tot nu toe hoor...
Nee jij en bent beter echt waar. En Disana is ook beter.quote:
Ik ben heul niet beter. Nee volgens mij is het wel iets voor je.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee jij en bent beter echt waar. En Disana is ook beter.
Jawel, en het is wel een faire jongen ook iig. Alleen begrijp ik soms niet wat-ie bedoelt...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij wil ook niet meer.
Niet om over hem te roddelen, maar volgens mij is het gewoon een schat.
Dat laatste klopt wel jaquote:Op maandag 8 juli 2013 09:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, en het is wel een faire jongen ook iig. Alleen begrijp ik soms niet wat-ie bedoelt....
Hebben we allemaal last van.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, en het is wel een faire jongen ook iig. Alleen begrijp ik soms niet wat-ie bedoelt....
Gelukkig begrijpt iedereen mijn postings.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuuurlijk.
OK DH is ook niet zo lastig vind ik.
Het leuke is dat hij ook nachtdiensten draait volgens mij en 's morgens ook wel eens aan het bier zit (zoals ik nu trouwens na een nachtdienst ook) en dan snap ik er helemaal niets meer van...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel jaMaar dat vind ik juist wel schattig.
Ach maakt het uit manquote:Op maandag 8 juli 2013 09:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gelukkig begrijpt iedereen mijn postings.whaaaaaaaa.
quote:Op maandag 8 juli 2013 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij wil ook niet meer.
Niet om over hem te roddelen, maar volgens mij is het gewoon een schat.
Ik weet nooit wie jij bent, Scorpie of Specularium, links/alternatief of rechts... Ik haal jullie altijd door elkaar (zeker na een nachtdienst).quote:Op maandag 8 juli 2013 09:47 schreef Scorpie het volgende:
Na de persoonlijke smeekbedes van yvonne en gelly om vooral NWS mod te worden ga ik erover nadenken.
Lijkt me zo raar, 's morgens aan het bier. Maar wel handig als mod, niet dat bier, maar nachtdiensten, dan ben je op gekke tijden ook aanwezig.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het leuke is dat hij ook nachtdiensten draait volgens mij en 's morgens ook wel eens aan het bier zit (zoals ik nu trouwens na een nachtdienst ook) en dan snap ik er helemaal niets meer van...
Dan moet je inet op je werk hebben...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me zo raar, 's morgens aan het bier. Maar wel handig als mod, niet dat bier, maar nachtdiensten, dan ben je op gekke tijden ook aanwezig.
Uiteraard. Maar als dat niet zo is ben je 's morgens vroeg aanwezig (bijvoorbeeld).quote:Op maandag 8 juli 2013 09:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan moet je inet op je werk hebben...
Maar vooral na late diensten, dan kun je nog wel eens doorzakken tot 5 uur idd...
Ik beschouw dat maar als complimentquote:Op maandag 8 juli 2013 09:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet nooit wie jij bent, Scorpie of Specularium, links/alternatief of rechts... Ik haal jullie altijd door elkaar (zeker na een nachtdienst).
Ja, klopt dan ben je idd wel vroeg weer aanwezig...quote:Op maandag 8 juli 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar als dat niet zo is ben je 's morgens vroeg aanwezig (bijvoorbeeld).
Kuchquote:Op maandag 8 juli 2013 09:54 schreef Ryan3 het volgende:
Maar tijdens je werk kun je ook gewoon niet inetten,
Je werkt nu natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Kuch![]()
Eigenlijk heb ik het nu ook superdruk, maar ja...
Zo goed en kwaad als het gaat jaquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 09:58 schreef Elan het volgende:
Jullie willen allemaal niet? Prima dan doe ik het wel.
Nou, ontslagen worden nu?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo goed en kwaad als het gaat jaIk ga maar even verder, zometeen word ik ook nog ontslagen.. oh wacht, vind ik niet zo heel erg denk ik
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo goed en kwaad als het gaat jaIk ga maar even verder, zometeen word ik ook nog ontslagen.. oh wacht, vind ik niet zo heel erg denk ik
Zijn er afgelopen vrijdag weer een aantal uitgeknikkerd hoorde ik vanmorgen. Zo langzamerhand ben ik het ook wel zat hier eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ontslagen worden nu?
Kijk ze gaan ons oudjes straks sws massaal ontslaan als de ontslagprocedures worden vereenvoudigd hoor... kunnen ze jongeren aannemen, en dan hoeven ze weer niet de VUT te her-instellen om alle werkloze jongeren aan de bak te helpen...
Mijn bedrijf worden er met deze zomerstop 14 uitgeknikkerd, allemaal ouderen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn er afgelopen vrijdag weer een aantal uitgeknikkerd hoorde ik vanmorgen. Zo langzamerhand ben ik het ook wel zat hier eigenlijk.
Hier worden denk ik geen nieuwe mensen voor aangenomen: heel veel wordt off-shore gedaan. Tussen de paar die nu weer zijn ontslagen zaten zowel ouderen als jongeren.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn bedrijf worden er met deze zomerstop 14 uitgeknikkerd, allemaal ouderen.
Krijgen nog wel veel geld mee.
Ik denk dat de ontslagvereenvoudiging het effect heeft zoals ik beschreef: oudjes eruit, jongeren aan de bal helpen.
Hoeven ze niet weer een VUT-regeling in te stellen om jongeren aan de bak te helpen zoals in de jaren 80.
40+ / [40+ SC #210] Copycat = Na-aper Chuf!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn bedrijf worden er met deze zomerstop 14 uitgeknikkerd, allemaal ouderen.
Krijgen nog wel veel geld mee.
Ik denk dat de ontslagvereenvoudiging het effect heeft zoals ik beschreef: oudjes eruit, jongeren aan de bal helpen.
Hoeven ze niet weer een VUT-regeling in te stellen om jongeren aan de bak te helpen zoals in de jaren 80.
Nou ja als je ontslagen wordt dan heb je wel opeens heel veel tijd omhanden natuurlijk, dus zijdelings heeft het er wel wat mee te maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:08 schreef hexje het volgende:
Mensen mensen, deze sollicitaties bedoelen we niet.
Ik heb nog een fles Ouzo staan.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:09 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb een flinke stok achter de deur, heb een personal bedrijfsdossier opgebouwd. Die denken wel 3x na voordat ze aan mijn nekvel gaan zitten.
quote:
Huidige mods lopen er armoedig bij, je weet maar nooitquote:Op maandag 8 juli 2013 10:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ze gaan je uit betalen in guldens.....
Ouzotje is toch wel lekker hoor, in de zomer.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
See no evil hear no evil....lijkt me een beter credo.
![]()
Ja ja, ook koelkasten hebben liefde nodig.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:21 schreef Karina het volgende:
Ik hoopte op 1 fles wijn per week, maar ja, helaas.
Je hoort mij niet klagen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ouzotje is toch wel lekker hoor, in de zomer.
Oké Yvonne, we zijn er uit. zoals ik eerder al zei; een vent, een beetje een rebel en geen politiek correcte zeurdoos. Volgens mij voldoet deze kandidaat prima. Inpakken en een blauwe strik erom.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:47 schreef Scorpie het volgende:
Na de persoonlijke smeekbedes van yvonne en gelly om vooral NWS mod te worden ga ik erover nadenken.
Plus ik kan tegen een stootje hé. Ben vaak genoeg uitgemaakt voor rotte visquote:Op maandag 8 juli 2013 10:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké Yvonne, we zijn er uit. zoals ik eerder al zei; een vent, een beetje een rebel en geen politiek correcte zeurdoos. Volgens mij voldoet deze kandidaat prima. Inpakken en een blauwe strik erom.
Nog 1 biertje (beugel) ga ik pitten, dan heb ik 4 weken vrij...quote:Op maandag 8 juli 2013 10:29 schreef Drugshond het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)b_music#.Udp3MqxGZxo
Ons werk zit erop R3.
Dus jij bent de linkse?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Plus ik kan tegen een stootje hé. Ben vaak genoeg uitgemaakt voor rotte vis
Zit je aan de acid ofzo dan? Zo moeilijk is het toch niet :pquote:Op maandag 8 juli 2013 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben jij de rechtse?
Ik kan jullie echt niet uit elkaar houden, dude...
Nee, gewoon Grolsch, maar wat is het nu?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zit je aan de acid ofzo dan? Zo moeilijk is het toch niet :p
Heej noem je mij nu een koelkastquote:Op maandag 8 juli 2013 10:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja ja, ook koelkasten hebben liefde nodig.
Ow dan is het goed. Heb ik toevallig nu ook staan, Grolsch met een smaakje, normaal drink ik nooit bier.quote:
Grolschquote:Op maandag 8 juli 2013 10:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, gewoon Grolsch, maar wat is het nu?
Geintje man, geintjequote:Op maandag 8 juli 2013 10:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee nee.... je begrijpt mijn posting niet.
Ik las uiteraard eerst je eerste zin en werd een beetje bang, gelukkig herstelde je door de tweede zin...quote:Op maandag 8 juli 2013 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan is het goed. Heb ik toevallig nu ook staan, Grolsch met een smaakje, normaal drink ik nooit bier.
Hier op het werk ook niet natuurlijk.
Wie is Wijsheid nu weer?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:45 schreef Jian het volgende:
Yvonne, ik moet aan het werk, ik ben er weer aan het eind van de middag. Ik denk dat Scorpie wel een belofte is. Ik heb in elk geval Xa1pt van de lijst geschrapt, ik bedoel .......![]()
Wijsheid
Zou er wel trek in hebben nuquote:Op maandag 8 juli 2013 10:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik las uiteraard eerst je eerste zin en werd een beetje bang, gelukkig herstelde je door de tweede zin...
Zie mij als een groeitalentje; met de juiste begeleiding kom ik er wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:45 schreef Jian het volgende:
Yvonne, ik moet aan het werk, ik ben er weer aan het eind van de middag. Ik denk dat Scorpie wel een belofte is. Ik heb in elk geval Xa1pt van de lijst geschrapt, ik bedoel .......![]()
Wijsheid
Schop maat 44 tegen je achterste.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie mij als een groeitalentje; met de juiste begeleiding kom ik er wel.
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is het koosnaampje dat Yvonne me gegeven heeft.
Ik zeg maar wat hoor, ben het spoor geheel en al bijster wat betreft die twee users...quote:Op maandag 8 juli 2013 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Linkszittend? Daar moet ik even over nadenken (terwijl ik nog wat werk doe)
Ik weet niks meer, mijn hoofd is sowieso een en al watten nu.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat hoor, ben het spoor geheel en al bijster wat betreft die twee users...
Weet jij het?
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:50 schreef Drugshond het volgende:
Nu nog een voorkant berber bips en het verhaal is compleet.
Ik ook niet hoor, maar heb al 4 bier op en een nachtdienst gewerkt...quote:Op maandag 8 juli 2013 10:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niks meer, mijn hoofd is sowieso een en al watten nu.
Ik weet niet eens waarover ik zou moeten nadenken...quote:Op maandag 8 juli 2013 10:51 schreef Karina het volgende:
[..]OK daar ga ik maar helemaal niet over nadenken.
Ik zit nog met een restant griep en slecht geslapen. Zondag op maandag is altijd een ramp.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar heb al 4 bier op en een nachtdienst gewerkt...
Ja, dat ken ik wel, meer dan 20 jaar geleden, wat dat betreft zijn die inconveniënte diensten wel een uitkomst...quote:Op maandag 8 juli 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nog met een restant griep en slecht geslapen. Zondag op maandag is altijd een ramp.
Ik denk niet dat ik daar tegen zou kunnen, overdag slapen lijkt me een ramp. Niet dat ik 's nachts wel goed slaapquote:Op maandag 8 juli 2013 10:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel, meer dan 20 jaar geleden, wat dat betreft zijn die inconveniënte diensten wel een uitkomst...
Ben je jaloers ?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij gewoon te slijmen nu.
Nachtdiensten breken me ook wel op naar mate ik ouder word, alleen het zijn er altijd maar 2....quote:Op maandag 8 juli 2013 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar tegen zou kunnen, overdag slapen lijkt me een ramp. Niet dat ik 's nachts wel goed slaap
Tot een uur of 1 zou ik het nog wel volhouden, maar zo tussen 2-6 lijkt me echt een rottijd.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nachtdiensten breken me ook wel op naar mate ik ouder word, alleen het zijn er altijd maar 2....
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb heel veel aandacht in mijn broekje voor je.
Ja, rond 4, 5 uur als ik ga eten dan vallen mijn ogen weleens dicht.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot een uur of 1 zou ik het nog wel volhouden, maar zo tussen 2-6 lijkt me echt een rottijd.
Dan gaat de tijd wel lekker snel, een baan als portier in een hotel of zoiets, waarbij je niet zoveel te doen hebt, lijkt me vreselijk 's nachts.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, rond 4, 5 uur als ik ga eten dan vallen mijn ogen weleens dicht.
Neem wel altijd een uur pauze hoor. Want je bent de rest van de tijd 100% bezig...
Ga niet roken of wat dan ook, ja soms koffie halen, maar that's it.
Ben in het verleden wel eens nachtdirecteur geweest in een hotel, dat was wel goed te doen hoor...quote:Op maandag 8 juli 2013 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan gaat de tijd wel lekker snel, een baan als portier in een hotel of zoiets, waarbij je niet zoveel te doen hebt, lijkt me vreselijk 's nachts.
Niet roken tussendoor is dan wel weer een straf
Eens, maar goed in goed overleg bepalen we dit zelf wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:05 schreef Karina het volgende:
Ik draag je voor als nachtmodjequote:Op maandag 8 juli 2013 11:06 schreef Drugshond het volgende:
Ik swing dan....ik zie mensen mentaal stuk gaan terwijl ik vrolijk rondhuppel. (24/7)
Oh ik ga ook roken als ik er zin in heb hoor. En als het heel druk is ga ik vanzelf minder vaak.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eens, maar goed in goed overleg bepalen we dit zelf wel.
Mijn collega gaat wel altijd roken hoor. Dat kan ook wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan gaat de tijd wel lekker snel, een baan als portier in een hotel of zoiets, waarbij je niet zoveel te doen hebt, lijkt me vreselijk 's nachts.
Je bent niet blauw....boeien. Eerst kleurtje dan zeuren.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:09 schreef Specularium het volgende:
Of jullie kiezen een van de andere 3 miljoen SC's uit voor deze ontzettend interessante verhalen.
/mod
Scorpie:quote:Op maandag 8 juli 2013 09:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet nooit wie jij bent, Scorpie of Specularium, links/alternatief of rechts... Ik haal jullie altijd door elkaar (zeker na een nachtdienst).
Heb je er last van of zo?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:09 schreef Specularium het volgende:
Of jullie kiezen een van de andere 3 miljoen SC's uit voor deze ontzettend interessante verhalen.
/mod
Dus jij bent links?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:09 schreef Specularium het volgende:
/mod
Objectiviteit bestaat natuurlijk niet, dat hebben Koekepan en ik al 11 ½ jaar geleden vastgesteld, maar er was gewoon 1 jongen die heel rechts was en 1 jongen die new-agerig/links was en die twee jongens zijn of Scorpio of Specularium... en ik haal ze altijd door elkaar. Ze posten hier vrij frequent... beetje know your users voor de toekomstige mod dus...quote:Op maandag 8 juli 2013 11:13 schreef Karina het volgende:
Maakt het uit, links of rechts, objectiviteit daar gaat het om! En een beetje humor is ook nooit weg.
Ja, wie je ook benoemt als mod, er is altijd wel een user die hem als aartsvijand ziet?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:15 schreef Drugshond het volgende:
Niet alle wegen leiden naar Rome.
Over een jaar zijn we wel weer een moppersmurf rijker.... dat is wel een (redelijke) constante.
Mjah heb je wel gelijk in, maar je kunt in ieder geval PROBEREN objectief te zijn. Maar dat geldt niet alleen hier, er zullen altijd users zijn die je misschien net even minder leuk vindt, dat moet je dan kunnen negeren.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Objectiviteit bestaat natuurlijk niet, dat hebben Koekepan en ik al 11 ½ jaar geleden vastgesteld, maar er was gewoon 1 jongen die heel rechts was en 1 jongen die new-agerig/links was en die twee jongens zijn of Scorpio of Specularium... en ik haal ze altijd door elkaar. Ze posten hier vrij frequent... beetje know your users voor de toekomstige mod dus...
Zowel Specularium als Scorpie zou ik niet als new-agerig/links kwalificeren... - Ik denk dan meer aan types als gelly en Xa1pt.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Objectiviteit bestaat natuurlijk niet, dat hebben Koekepan en ik al 11 ½ jaar geleden vastgesteld, maar er was gewoon 1 jongen die heel rechts was en 1 jongen die new-agerig/links was en die twee jongens zijn of Scorpio of Specularium... en ik haal ze altijd door elkaar. Ze posten hier vrij frequent... beetje know your users voor de toekomstige mod dus...
Valt niet tegen, zonder diplomatiek uit de school te klappen.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wie je ook benoemt als mod, er is altijd wel een user die hem als aartsvijand ziet?
(Indien zo dan begrijp ik nu dus iets wel van je....)
Ik zou gelly en xa1pt niet over een kam willen scheren.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zowel Specularium als Scorpie zou ik niet als new-agerig/links kwalificeren... - Ik denk dan meer aan types als gelly en Xa1pt.
Nee toch zeker...quote:Op maandag 8 juli 2013 11:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zowel Specularium als Scorpie zou ik niet als new-agerig/links kwalificeren... - Ik denk dan meer aan types als gelly en Xa1pt.
Waarom kom jij gewoon niet terug?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Valt niet tegen, zonder diplomatiek uit de school te klappen.
Precies. Sowieso ben ik niet 'heel' rechts.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ja gestemd, maar even voor de duidelijkheid: waar stemmen we precies op? Er staat alleen Specularium, met tussen haakjes zijn aanstaande functie erachter. Er staat geen stelling als "Specularium moet NWS-mod worden", maar er staat: Speculariumquote:Op maandag 8 juli 2013 11:24 schreef Drugshond het volgende:
Poll: Specularium [NWS-mod]
• Ja
• None off the above
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Op Ja gestemd natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 11:24 schreef Drugshond het volgende:
Poll: Specularium [NWS-mod]
• Ja
• None off the above
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het zal ook wel veel energie vergen, dat snap ik, maar toch denk ik dat de zaak tegenwoordig anders gepolariseerd is dan toen jij mod was en wrs minder energie vergen voor een routinier.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Like black (ook IRL), freedom (doen waar je zin in hebt) en een teflon huidje.
Gelly / gnaeus sowieso. Xa1pt is nog net een tikje realistischer dan gelly. En ik heb Xa1pt op goede muzieksmaak kunnen betrappen. Ook dat onderscheidt hem in positieve zin.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelly/gnaeus/Xa1pt zijn dezelfde linkse user.
Mijn ideeën zijn zo gek nog nietquote:Op maandag 8 juli 2013 11:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb in deel 1 nogal fel "nee" gezegd tegen de suggestie dat Xa1pt mod zou worden hier. Ik denk dat het in de praktijk nog wel zou kunnen meevallen.
We hebben mensen nodig die eigenlijk niet modden, of alleen op extremiteiten wmb....quote:Op maandag 8 juli 2013 11:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelly / gnaeus sowieso. Xa1pt is nog net een tikje realistischer dan gelly. En ik heb Xa1pt op goede muzieksmaak kunnen betrappen. Ook dat onderscheidt hem in positieve zin.
Ik heb in deel 1 nogal fel "nee" gezegd tegen de suggestie dat Xa1pt mod zou worden hier. Ik denk dat het in de praktijk nog wel zou kunnen meevallen. Zolang ons maar een wereldverbeteraar bespaard blijft. We hebben hier geen Gedächtnispolizei nodig.
Maar dat laatste komt in NWS verhoudingsgewijs nog best veel voor, dus er moet redelijk vaak gemod worden en daarvoor moet je tegen een stootje kunnen omdat men het niet altijd kan waarderen.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We hebben mensen nodig die eigenlijk niet modden, of alleen op extremiteiten wmb....
Xa1pt als mod? Dan blijft er weinig discussie over. Volgens mij is dat een stiekeme dictator in de dop.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelly / gnaeus sowieso. Xa1pt is nog net een tikje realistischer dan gelly. En ik heb Xa1pt op goede muzieksmaak kunnen betrappen. Ook dat onderscheidt hem in positieve zin.
Ik heb in deel 1 nogal fel "nee" gezegd tegen de suggestie dat Xa1pt mod zou worden hier. Ik denk dat het in de praktijk nog wel zou kunnen meevallen. Zolang ons maar een wereldverbeteraar bespaard blijft. We hebben hier geen Gedächtnispolizei nodig.
Precies. Die weten wanneer genoeg genoeg is, die niet gaan zeiken bij de eerste de beste steek onder water, met een dikke huid, die weten wat trollen is en daar mee om kunnen gaan, users die niet in paniek raken of emotioneel worden van Fok (quote:Op maandag 8 juli 2013 11:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We hebben mensen nodig die eigenlijk niet modden, of alleen op extremiteiten wmb....
Ik denk eerder andersom.... dat het juist nu qua politiek steeds meer aan het verzanden is in het zogenaamde zwart/wit-(links/rechts) denken. Is wel iets van wat we toen al begonnen te merken.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zal ook wel veel energie vergen, dat snap ik, maar toch denk ik dat de zaak tegenwoordig anders gepolariseerd is dan toen jij mod was en wrs minder energie vergen voor een routinier.
Gaat goed jongen.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb al zoveel bier op en nog gaat de beheersing van de Nederlandse taal me redelijk af hè, jongens, users????
Toch moet je dat echt wel tot een absoluut minimum beperken hoor imho.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat laatste komt in NWS verhoudingsgewijs nog best veel voor, dus er moet redelijk vaak gemod worden en daarvoor moet je tegen een stootje kunnen omdat men het niet altijd kan waarderen.
Zie je wel? Je hart ligt al helemaal bij NWSquote:Op maandag 8 juli 2013 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik probeer weer wat te doen, maar ja, ik ben nogal snel afgeleid.
Iets weghalen als mod zijnde is een teken van zwakte.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch moet je dat echt wel tot een absoluut minimum beperken hoor imho.
Niets stijgert een user zo erg dan dat zijn post weggehaald wordt....
Weghalen alleen als door alle partijen het duidelijk is dat het over de scheef gaat... en dat is een feeling, wanneer je zoiets doet.
Ik heb van de laatste incidenten omtrent VS begrepen dat dat gewoon verkeerd uitpakte...
Je moet denk ik vooral consequent zijn. Dus niet alleen generalisaties over joden, maar ook over moslims verwijderen. Gewoon omdat dat op Fok! niet mag.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch moet je dat echt wel tot een absoluut minimum beperken hoor imho.
Niets stijgert een user zo erg dan dat zijn post weggehaald wordt....
Weghalen alleen als door alle partijen het duidelijk is dat het over de scheef gaat... en dat is een feeling, wanneer je zoiets doet.
Ik heb van de laatste incidenten omtrent VS begrepen dat dat gewoon verkeerd uitpakte...
True.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet denk ik vooral consequent zijn. Dus niet alleen generalisaties over joden, maar ook over moslims verwijderen. Gewoon omdat dat op Fok! niet mag.
Je wilt niet weten hoe omslachtig mobiel modden isquote:Op maandag 8 juli 2013 11:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iets weghalen als mod zijnde is een teken van zwakte.
Nee, je moet ze allebei in echt het minimum weghalen, in die zin consequent, laat mensen maar lekker hun vooroordelen spuien wmb....quote:Op maandag 8 juli 2013 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet denk ik vooral consequent zijn. Dus niet alleen generalisaties over joden, maar ook over moslims verwijderen. Gewoon omdat dat op Fok! niet mag.
O, dan is het dus juist sterk, iets weghalen, omdat je veel knopjes moet indrukken...quote:Op maandag 8 juli 2013 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe omslachtig mobiel modden is...
Ik voel je struggles.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die raak jij echter alleen kwijt. Of ze staan er nog of ze waren er nooitquote:Op maandag 8 juli 2013 11:44 schreef Drugshond het volgende:
Regelmatig raken TO zoek van mij. Ik kijk daar allang niet meer van op.
Ik neem nog niet eens de moeite om te zeuren.
-3- bericht gewist.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iets weghalen als mod zijnde is een teken van zwakte.
Helemaal mee eens. Het NWS-forum is geen maakbare samenleving of zo...quote:Op maandag 8 juli 2013 11:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als er dan een halve pagina gebagger is haal ik het wel weg in plaats van een kwartier bezig moeten zijn met berichten stuk voor stuk wijzigen. Gebeurt echter zeer zelden, dus een serieus probleem is het niet...quote:Op maandag 8 juli 2013 11:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, dan is het dus juist sterk, iets weghalen, omdat je veel knopjes moet indrukken....
Sad but true,quote:Op maandag 8 juli 2013 11:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het NWS-forum is geen maakbare samenleving of zo...
Ja begin jij ook nog evenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel? Je hart ligt al helemaal bij NWS
Klopt tenzij mensen met leugens aan komen, en die leiden vaak tot extremiteiten.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het NWS-forum is geen maakbare samenleving of zo...
Valt volgens mij enorm mee. Het zijn bepaalde topics waar de vlam in de pan vliegtquote:Op maandag 8 juli 2013 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat laatste komt in NWS verhoudingsgewijs nog best veel voor, dus er moet redelijk vaak gemod worden en daarvoor moet je tegen een stootje kunnen omdat men het niet altijd kan waarderen.
Ach dat NWS zich niet laat sturen is misschien maar goed ook. Anders kan een modje met een mening er zijn eigen speeltuintje van maken.quote:
Nee wil ik niet weten, ik heb geen smartphone en zulksquote:Op maandag 8 juli 2013 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je moet terughoudend zijn met dingen verwijderen, dus ook als het om generalisaties gaat. Het moet wel binnen bepaalde grenzen blijven natuurlijk. En je moet users een beetje kunnen aansporen om inhoudelijk te discussiëren. Tijdens mijn "twee fantastische dagen" zette ik wel eens een kloontje in. En ik weet dat tenminste één van de huidige NWS-mods dat toen ook deed, al zie ik die kloon nu zelden meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, dan is Specularium links...quote:Op maandag 8 juli 2013 11:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh, links is wel het laatste waar ik mee geassocieerd word.
Maar Fok! kan erdoor in de problemen komen.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, je moet ze allebei in echt het minimum weghalen, in die zin consequent, laat mensen maar lekker hun vooroordelen spuien wmb....
Over historische feiten, en die verhaspelen dat is wat anders... en ik doel dan op de Holocaust bijv. tja...
Ik heb een redelijke smartdinges, maar misbruik hem vaak voor voicemail. Ideaal. Soms is bewust niet bereikbaar zijn een uitkomst.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee wil ik niet weten, ik heb geen smartphone en zulks
Ben je nou zo'n hokjesdenker?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, dan is Specularium links...
Cracked it tho...
Eigenlijk moet je niets weghalen, ook niet van Bluesdude bijv.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet terughoudend zijn met dingen verwijderen, dus ook als het om generalisaties gaat. Het moet wel binnen bepaalde grenzen blijven natuurlijk. En je moet users een beetje kunnen aansporen om inhoudelijk te discussiëren. Tijdens mijn "twee fantastische dagen" zette ik wel eens een kloontje in. En ik weet dat tenminste één van de huidige NWS-mods dat toen ook deed, al zie ik die kloon nu zelden meer.
Ik begrijp je wel hoor. Toch zou ik het wel leuk vinden.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja begin jij ook nog evenIk heb niet zo een olifantenhuid, dat is het probleem.
Daar heb je dan dingen als bronvermelding. Of als het om een Lambiekje-topic gaat, de steevaste doorverwijzing naar BNW.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt tenzij mensen met leugens aan komen, en die leiden vaak tot extremiteiten.
Mijn PC gebruik ik bijna niet meer dus het is of op mijn telefoon of op mijn tablet modden en dat valt niet echt meequote:Op maandag 8 juli 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee wil ik niet weten, ik heb geen smartphone en zulks
Nee, maar jullie hebben twee distinctive uitgangspunten en die sluiten elkaar uit, maar ik weet niet wie wat is...quote:
Samen met de meest ultra-orthodoxe Jood die we kunnen vinden.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
De donkerste meest salifistische moslim zou mod moeten worden in NWS.
Meki en Jellereppe zijn in rap tempo aan het radicaliseren. Ik nomineer ze bij deze. Ik ga dan mijn NWS wel vermomd als klacht plaatsen in KLB ofzo...quote:Op maandag 8 juli 2013 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
De donkerste meest salifistische moslim zou mod moeten worden in NWS.
Dat vind ik wel tof van jequote:Op maandag 8 juli 2013 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor. Toch zou ik het wel leuk vinden.
Heavy, ergens ja. Maar je zult nooit iedereen tevreden kunnen stellen (Maakbaar als opgedwongen is een nee)quote:Op maandag 8 juli 2013 11:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie jij graag een maakbare samenleving dan?
"Dan ben je nog stommer dan je eruit ziet."quote:Op maandag 8 juli 2013 11:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar jullie hebben twee distinctive uitgangspunten en die sluiten elkaar uit, maar ik weet niet wie wat is...
Noem je dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
* Karina klikt NU op het kruisje rechtsboven
Een ultra-atheist erbij en het feest is compleet.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Samen met de meest ultra-orthodoxe Jood die we kunnen vinden.
Welnee. Ik en Specu kunnen prima door 1 deur hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar jullie hebben twee distinctive uitgangspunten en die sluiten elkaar uit, maar ik weet niet wie wat is...
Waht studeert aan de TU Delft, dus hij heeft mijn steun.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Samen met de meest ultra-orthodoxe Jood die we kunnen vinden.
Schei uit joh, ik lees jullie nauwelijks en jullie nicks hebben oppervlakkig gezien enige overeenkomst...quote:Op maandag 8 juli 2013 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
"Dan ben je nog stommer dan je eruit ziet."
[ afbeelding ]
Dien maar een klacht over mij in bij de FA's. Misschien krijg je mij ook wel geband. Ik leg verder niks uit, ik houd het gewoon bij de "niet-onderbouwde laster". Derhalve kun je het uitleggen als crewbashing of trollen, zo je wilt. Je weet er vast wel raad mee.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, ik zie jou een hoop laster spuien maar waar je concreet op doelt weet ik niet. Leg dus eens uit?
Je hebt gelijk. Niet lief van me.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer jammer hoor. Dat je hem dat aan zou willen doen.
Ik ben geen mod. Wel geweest, maar dat is al meer dan 4 jaar geleden en bovendien vrij kortstondig. Ik wil ook zeker niet doen alsof ik allemaal wist hoe het moest (heb genoeg fouten gemaakt), maar ik heb als user wel een mening over hoe een forum als NWS gemod moet worden. Ik wil Gronk-praktijken voorkomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
Niet dat Elfletterig zo'n relaxte mod of user is btw...
Je haalt dingen weg toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik haal zelden wat weg, alleen complete bagger. Maar ik wil gewoon toelichting op de laster van elfletterig, dat is alles.
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee. Ik en Specu kunnen prima door 1 deur hoor.
Elflettering doet alleen niet mee.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:10 schreef Don_Bramxote het volgende:
Elfletterig is een competente en intelligente gebruiker, hij heeft zeker mijn steun. Hij lijkt me ook een een rechtlijnige moderator, in tegenstelling tot sjoemelaar 99.999.
Ik denk dat hij zich geïntimideerd voelt door pestkoppen als jij. Ik wil hem nog eens zeggen dat dat nergens voor nodig is!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering doet alleen niet mee.
Je bent ook niet relaxt Elfletterig wmb, ik kan je volgen in sommige dingen sure enough, en heel vaak ook niet echter.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben geen mod. Wel geweest, maar dat is al meer dan 4 jaar geleden en bovendien vrij kortstondig. Ik wil ook zeker niet doen alsof ik allemaal wist hoe het moest (heb genoeg fouten gemaakt), maar ik heb als user wel een mening over hoe een forum als NWS gemod moet worden. Ik wil Gronk-praktijken voorkomen.
Maar eerlijk gezegd maak ik me niet zo gek veel zorgen; ook al maken ze een compleet geschifte dictator NWS-mod, dan zal die nog niet veel kunnen inbrengen in het bestaande team van de vier zittende die-hards.
Verder pretendeer ik niet relaxt of populair te zijn. Ik ben een anonieme user met elf groene vakjes en de bovenkant van het cijfer elf als user-icon. Net zoals jij Obama met kerstverlichting (?) hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meki en Jellereppe zijn in rap tempo aan het radicaliseren.
Dank, dank... - er nu zijn er dus mensen die denken dat deze user een kloon van mij is. Ik kan jullie verzekeren: mijn meest recente kloon heeft een user-ID dat ver onder de 350.000 ligt.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:10 schreef Don_Bramxote het volgende:
Elfletterig is een competente en intelligente gebruiker, hij heeft zeker mijn steun. Hij lijkt me ook een een rechtlijnige moderator, in tegenstelling tot sjoemelaar 99.999.
Uhm nee... ik vind Specularium geen pestkop; integendeel. Ik heb zelfs ooit dit topic geopend voor onze sippe NWS-held: NWS / [SC] Het grote Specularium-eerbetoon-topicquote:Op maandag 8 juli 2013 12:13 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich geïntimideerd voelt door pestkoppen als jij. Ik wil hem nog eens zeggen dat dat nergens voor nodig is!
Waarom zou je kandidaat willen zijn, jij bent zelf toch ook al vrij extreem?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhm nee... ik vind Specularium geen pestkop; integendeel. Ik heb zelfs ooit dit topic geopend voor onze sippe NWS-held: NWS / [SC] Het grote Specularium-eerbetoon-topic
Waarom ik geen kandidaat wil zijn, heb ik in deel 1 van dit topic al uitgelegd.
Loeder!quote:Op maandag 8 juli 2013 09:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
DH was wmb ook de beste NWS-mod tot nu toe hoor...
Jij zou het volgens mij ook wel goed doen...quote:Op maandag 8 juli 2013 12:31 schreef waht het volgende:
Ik wil ook wel mod zijn, maar dan graag zonder verplichtingen en enkel om notes te lezen.
Waar is dit topic dan precies voor?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:32 schreef sp3c het volgende:
dit is dus niet de slowchat he
een discussie over waarom je wel of niet mod zou willen/moeten worden is hier niet op zijn plaats en er wordt ook niet gevraagd wie jullie wel of niet als mod zouden willen zien
het wel en wee van de moderatie in POL kan ook elders besproken worden
Psies.quote:
Nou ik ben wel uit rancune tegen een ban aangelopen door haar hoor, ik vond haar niet echt relaxt, met alle respect.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |