Zo goed en kwaad als het gaat jaquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 09:58 schreef Elan het volgende:
Jullie willen allemaal niet? Prima dan doe ik het wel.
Nou, ontslagen worden nu?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo goed en kwaad als het gaat jaIk ga maar even verder, zometeen word ik ook nog ontslagen.. oh wacht, vind ik niet zo heel erg denk ik
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo goed en kwaad als het gaat jaIk ga maar even verder, zometeen word ik ook nog ontslagen.. oh wacht, vind ik niet zo heel erg denk ik
Zijn er afgelopen vrijdag weer een aantal uitgeknikkerd hoorde ik vanmorgen. Zo langzamerhand ben ik het ook wel zat hier eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ontslagen worden nu?
Kijk ze gaan ons oudjes straks sws massaal ontslaan als de ontslagprocedures worden vereenvoudigd hoor... kunnen ze jongeren aannemen, en dan hoeven ze weer niet de VUT te her-instellen om alle werkloze jongeren aan de bak te helpen...
Mijn bedrijf worden er met deze zomerstop 14 uitgeknikkerd, allemaal ouderen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn er afgelopen vrijdag weer een aantal uitgeknikkerd hoorde ik vanmorgen. Zo langzamerhand ben ik het ook wel zat hier eigenlijk.
Hier worden denk ik geen nieuwe mensen voor aangenomen: heel veel wordt off-shore gedaan. Tussen de paar die nu weer zijn ontslagen zaten zowel ouderen als jongeren.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn bedrijf worden er met deze zomerstop 14 uitgeknikkerd, allemaal ouderen.
Krijgen nog wel veel geld mee.
Ik denk dat de ontslagvereenvoudiging het effect heeft zoals ik beschreef: oudjes eruit, jongeren aan de bal helpen.
Hoeven ze niet weer een VUT-regeling in te stellen om jongeren aan de bak te helpen zoals in de jaren 80.
40+ / [40+ SC #210] Copycat = Na-aper Chuf!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn bedrijf worden er met deze zomerstop 14 uitgeknikkerd, allemaal ouderen.
Krijgen nog wel veel geld mee.
Ik denk dat de ontslagvereenvoudiging het effect heeft zoals ik beschreef: oudjes eruit, jongeren aan de bal helpen.
Hoeven ze niet weer een VUT-regeling in te stellen om jongeren aan de bak te helpen zoals in de jaren 80.
Nou ja als je ontslagen wordt dan heb je wel opeens heel veel tijd omhanden natuurlijk, dus zijdelings heeft het er wel wat mee te maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:08 schreef hexje het volgende:
Mensen mensen, deze sollicitaties bedoelen we niet.
Ik heb nog een fles Ouzo staan.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:09 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb een flinke stok achter de deur, heb een personal bedrijfsdossier opgebouwd. Die denken wel 3x na voordat ze aan mijn nekvel gaan zitten.
quote:
Huidige mods lopen er armoedig bij, je weet maar nooitquote:Op maandag 8 juli 2013 10:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ze gaan je uit betalen in guldens.....
Ouzotje is toch wel lekker hoor, in de zomer.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
See no evil hear no evil....lijkt me een beter credo.
![]()
Ja ja, ook koelkasten hebben liefde nodig.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:21 schreef Karina het volgende:
Ik hoopte op 1 fles wijn per week, maar ja, helaas.
Je hoort mij niet klagen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ouzotje is toch wel lekker hoor, in de zomer.
Oké Yvonne, we zijn er uit. zoals ik eerder al zei; een vent, een beetje een rebel en geen politiek correcte zeurdoos. Volgens mij voldoet deze kandidaat prima. Inpakken en een blauwe strik erom.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:47 schreef Scorpie het volgende:
Na de persoonlijke smeekbedes van yvonne en gelly om vooral NWS mod te worden ga ik erover nadenken.
Plus ik kan tegen een stootje hé. Ben vaak genoeg uitgemaakt voor rotte visquote:Op maandag 8 juli 2013 10:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké Yvonne, we zijn er uit. zoals ik eerder al zei; een vent, een beetje een rebel en geen politiek correcte zeurdoos. Volgens mij voldoet deze kandidaat prima. Inpakken en een blauwe strik erom.
Nog 1 biertje (beugel) ga ik pitten, dan heb ik 4 weken vrij...quote:Op maandag 8 juli 2013 10:29 schreef Drugshond het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)b_music#.Udp3MqxGZxo
Ons werk zit erop R3.
Dus jij bent de linkse?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Plus ik kan tegen een stootje hé. Ben vaak genoeg uitgemaakt voor rotte vis
Zit je aan de acid ofzo dan? Zo moeilijk is het toch niet :pquote:Op maandag 8 juli 2013 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben jij de rechtse?
Ik kan jullie echt niet uit elkaar houden, dude...
Nee, gewoon Grolsch, maar wat is het nu?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zit je aan de acid ofzo dan? Zo moeilijk is het toch niet :p
Heej noem je mij nu een koelkastquote:Op maandag 8 juli 2013 10:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja ja, ook koelkasten hebben liefde nodig.
Ow dan is het goed. Heb ik toevallig nu ook staan, Grolsch met een smaakje, normaal drink ik nooit bier.quote:
Grolschquote:Op maandag 8 juli 2013 10:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, gewoon Grolsch, maar wat is het nu?
Geintje man, geintjequote:Op maandag 8 juli 2013 10:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee nee.... je begrijpt mijn posting niet.
Ik las uiteraard eerst je eerste zin en werd een beetje bang, gelukkig herstelde je door de tweede zin...quote:Op maandag 8 juli 2013 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan is het goed. Heb ik toevallig nu ook staan, Grolsch met een smaakje, normaal drink ik nooit bier.
Hier op het werk ook niet natuurlijk.
Wie is Wijsheid nu weer?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:45 schreef Jian het volgende:
Yvonne, ik moet aan het werk, ik ben er weer aan het eind van de middag. Ik denk dat Scorpie wel een belofte is. Ik heb in elk geval Xa1pt van de lijst geschrapt, ik bedoel .......![]()
Wijsheid
Zou er wel trek in hebben nuquote:Op maandag 8 juli 2013 10:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik las uiteraard eerst je eerste zin en werd een beetje bang, gelukkig herstelde je door de tweede zin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |