Ik durf m niet eens aan te klikken, dan roept er hier op de bank gelijk eentje "Meisje!!"quote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het echt niet anders kan, dan roepen we de hulp in van Het Zandkasteel
Post ik eens een heel onschuldig linkje durven mensen nog steeds niet te klikken.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik durf m niet eens aan te klikken, dan roept er hier op de bank gelijk eentje "Meisje!!"
als ze hier al dan niet beledigd komt buurten:quote:Op zondag 7 juli 2013 19:52 schreef Leandra het volgende:
Oh oh... als Cc nou maar niet beledigd is over de TT
Ik vond de kinderlijke actie daar juist afstotelijk...quote:Op zondag 7 juli 2013 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Post ik eens een heel onschuldig linkje durven mensen nog steeds niet te klikken.
Ja, dat zei ik toch ook kijk maar naar de laatste post van het vorige topic.quote:
Hoe weet je dat? Heb je dr dat gevraagd?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:56 schreef Leandra het volgende:
Deze Copycat
[ afbeelding ]
Heeft niets te maken met deze copycat:
[ afbeelding ]
ik heb gekliktquote:Op zondag 7 juli 2013 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Post ik eens een heel onschuldig linkje durven mensen nog steeds niet te klikken.
Maak je niet druk schat... Dat weet ik toch .. Ik zei toch als Sas het heeft doe ik het voor 500 ... onder bepaalde voorwaarde..quote:Op zondag 7 juli 2013 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik toch ook kijk maar naar de laatste post van het vorige topic.
Ik ben ook een na-aper en proud of it
Rquote:Op zondag 7 juli 2013 19:52 schreef Leandra het volgende:
Oh oh... als Cc nou maar niet beledigd is over de TT
Ze is in the room schat, je kan het haar zelf vragenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat CC ooit Herman ontmoet heeft op Zandvoort of zo...
Ik ben ooit bij hem op bezoek geweest in zijn atelier boven Dante.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat CC ooit Herman ontmoet heeft op Zandvoort of zo...
Je bent er snel bij.. Maar volgens mij staat het Brood schilderijtje niet in het het topic? Of inmiddels wel Leandra?quote:
Waar mijn copy voor staat?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Leg jij het even uit aan Chufi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |