Ik durf m niet eens aan te klikken, dan roept er hier op de bank gelijk eentje "Meisje!!"quote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het echt niet anders kan, dan roepen we de hulp in van Het Zandkasteel
Post ik eens een heel onschuldig linkje durven mensen nog steeds niet te klikken.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik durf m niet eens aan te klikken, dan roept er hier op de bank gelijk eentje "Meisje!!"
als ze hier al dan niet beledigd komt buurten:quote:Op zondag 7 juli 2013 19:52 schreef Leandra het volgende:
Oh oh... als Cc nou maar niet beledigd is over de TT
Ik vond de kinderlijke actie daar juist afstotelijk...quote:Op zondag 7 juli 2013 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Post ik eens een heel onschuldig linkje durven mensen nog steeds niet te klikken.
Ja, dat zei ik toch ook kijk maar naar de laatste post van het vorige topic.quote:
Hoe weet je dat? Heb je dr dat gevraagd?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:56 schreef Leandra het volgende:
Deze Copycat
[ afbeelding ]
Heeft niets te maken met deze copycat:
[ afbeelding ]
ik heb gekliktquote:Op zondag 7 juli 2013 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Post ik eens een heel onschuldig linkje durven mensen nog steeds niet te klikken.
Maak je niet druk schat... Dat weet ik toch .. Ik zei toch als Sas het heeft doe ik het voor 500 ... onder bepaalde voorwaarde..quote:Op zondag 7 juli 2013 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik toch ook kijk maar naar de laatste post van het vorige topic.
Ik ben ook een na-aper en proud of it
Rquote:Op zondag 7 juli 2013 19:52 schreef Leandra het volgende:
Oh oh... als Cc nou maar niet beledigd is over de TT
Ze is in the room schat, je kan het haar zelf vragenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat CC ooit Herman ontmoet heeft op Zandvoort of zo...
Ik ben ooit bij hem op bezoek geweest in zijn atelier boven Dante.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat CC ooit Herman ontmoet heeft op Zandvoort of zo...
Je bent er snel bij.. Maar volgens mij staat het Brood schilderijtje niet in het het topic? Of inmiddels wel Leandra?quote:
Waar mijn copy voor staat?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Leg jij het even uit aan Chufi!
Nee, alleen Chufi maar, de rest probeert hem te vertellen dat jij en de Copycat van het Brood schilderij niets met elkaar te maken hebbenquote:
Alsof jij dat niet snaptquote:
Je hebt de post waarin ik het plaatje had staan zelfs gequotequote:Op zondag 7 juli 2013 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent er snel bij.. Maar volgens mij staat het Brood schilderijtje niet in het het topic? Of inmiddels wel Leandra?
Nee, het is een Brood van een Copycat.... een nep-Brood dus, en dat staat er ook op.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is dus een Brood met een copycat verwijzing vandaar
Jij dusquote:
Dacht dat jij het topic geopend had ... Fann zet dat plaatje eens in OTquote:Op zondag 7 juli 2013 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt de post waarin ik het plaatje had staan zelfs gequote
Dat is nu dus de vraag dus ..?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is een Brood van een Copycat.... een nep-Brood dus, en dat staat er ook op.
En als het er niet op stond dan had je het al op kunnen maken uit de witte achtergrond.....
Sjonge jonge wat is het warmquote:Op zondag 7 juli 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat jij het topic geopend had ... Fann zet dat plaatje eens in OT
done!quote:Op zondag 7 juli 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat jij het topic geopend had ... Fann zet dat plaatje eens in OT
Kinderlijk handschrift heeft Cc zeg.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De vraag is nu... Cc heb jij dit gemaakt?
Ik geloof dat Chufi daar niet helemaal van overtuigd is dat jij dit niet hebt gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De vraag is nu... Cc heb jij dit gemaakt?
Ik geloof dat Chufi daar niet helemaal van overtuigd is dat jij dit niet hebt gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:
Opgelost!quote:
Je ligt gewoon te kliederen in je hangmat.quote:
Je quote jezelf wel erg graagquote:
Ja één keer een post is wel ok maar niet in de herhalingquote:
Ik had ook Chufi en Cc gekwoot om het duidelijk te maken, maar dat was je misschien nietquote:
Ik deed het wéér, zag je dat?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja één keer een post is wel ok maar niet in de herhaling
Voor 500 Euro en onder "bepaalde" voorwaarden las ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:12 schreef sacha het volgende:
maar eh, ik heb hem hier op zolder liggen sjoef, wil je hem kopen?
Ik bien Negeriaan en willen kopen voor 600 euro. Iek ga straks naar de bankenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:12 schreef sacha het volgende:
Heeft Herman die ooit voor jou gemaakt? Als je er een foto van maakt en naar me op stuurt zeg ik of ik het van je koop...quote:Op zondag 7 juli 2013 20:12 schreef sacha het volgende:
Dan moet je het wel goed doen.... je koopt hem voor je zoon in Lagos, omdat brood daar slecht verkrijgbaar is.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bien Negeriaan en willen kopen voor 600 euro. Iek ga straks naar de banken
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Herman die ooit voor jou gemaakt? Als je er een foto van maakt en naar me op stuurt zeg ik of ik het van je koop...
Om te happen om of op te hangenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je het wel goed doen.... je koopt hem voor je zoon in Lagos, omdat brood daar slecht verkrijgbaar is.
Dat wel! Met een zelfgemaakte milkshake.quote:
GVD Chufi, waar denk je nou dat dat "COPYCAT" op die afbeelding op slaat?!quote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Herman die ooit voor jou gemaakt? Als je er een foto van maakt en naar me op stuurt zeg ik of ik het van je koop...
Soms, denk aan je hartquote:Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD Chufi, waar denk je nou dat dat "COPYCAT" op die afbeelding op slaat?!
Herman Brood heeft hem NIET, ik herhaal: NIET!!! gemaakt.
Rechtsonder lees ik CC maar ik wist niet dat je hier boos om kon worden Leandra..... Tis nog wel zondag ....quote:Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD Chufi, waar denk je nou dat dat "COPYCAT" op die afbeelding op slaat?!
Herman Brood heeft hem NIET, ik herhaal: NIET!!! gemaakt.
Nee. Wel onder keiharde rap en in een enorme chaos over artistieke integriteit en toen keek-ie me nogal vreemd aan. Als de vriend van de vriend met wie ik er was het schilderij niet mooi zou vinden, konden we terugkomen en zou hij er overheen schilderen. Waarop ik bleu vroeg: 'Maar Herman, druist dat niet in tegen je artistieke integriteit?'quote:Op zondag 7 juli 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
Ok en niet met Herman over autorace of zo gepraat daar boven Dante?
Misschien dat Copycat wat kan betekenenquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Wel onder keiharde rap en in een enorme chaos over artistieke integriteit en toen keek-ie me nogal vreemd aan. Als de vriend van de vriend met wie ik er was het schilderij niet mooi zou vinden, konden we terugkomen en zou hij er overheen schilderen. Waarop ik bleu vroeg: 'Maar Herman, druist dat niet in tegen je artistieke integriteit?'
dr staat Brood opquote:Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dan had er Brood opgestaan misschien?
[ afbeelding ]
Maar is het van jouw ?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:21 schreef Copycat het volgende:
Het schilderij hangt nog steeds bij mijn vrienden thuis. Kostte toen 500 gulden.
Onderhands prijsje.
Van mijn vrienden, ja.quote:
die foto is nu al tig keer gepostquote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat leek me al best snel duidelijk eigenlijk ...quote:Op zondag 7 juli 2013 20:26 schreef chufi het volgende:
Maar dat is wel een andere dan waar we het hier over hebben
daar ligt veel van hetzelfde, ik denk dat CC een broodbakmachine heeftquote:Op zondag 7 juli 2013 20:25 schreef chufi het volgende:
Maar goed ik ben er klaar mee.
Herman![]()
[ afbeelding ]
Het is hier wel 40+ heh...quote:Op zondag 7 juli 2013 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat leek me al best snel duidelijk eigenlijk ...
ben je aan het brood dieet?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
ik heb H Brood borden, 4 platte 4 diepe en 4 grote platte allemaal vierkant met Brood erop
Smakelijke eten Heksquote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
ik heb H Brood borden, 4 platte 4 diepe en 4 grote platte allemaal vierkant met Brood erop
Wanneer ga je die van het Hilton afgooien?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer ga je die van het Hilton afgooien?
Ga je me nou weer in twijfel trekken ?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is hier wel 40+ heh...dan is soms niet alles meteen even duidelijk.
Oh ja. Zo oud ben ik nog lang niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
heb al gegeten Chufi, en King, ik gooi niks, ben er zuinig op alleen mijn medebewoners nietquote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer ga je die van het Hilton afgooien?
Heb je deze nog niet?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
Kun jij nog even laten zien hoe je jezelf 3 keer quote? Dat knappe trucje is me een beetje ontgaan en volgens mij doe je Soury daar ook een groot plezier mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kom het een keer bewonderenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb al gegeten Chufi, en King, ik gooi niks, ben er zuinig op alleen mijn medebewoners niet
wat een leuke, en nee die heb ik niet, heb helemaal geen bewaardoos/blik voor brood.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je deze nog niet?![]()
[ afbeelding ]
MP staan ze bij bosjes, kijk uit voor de Nigerianen
Marktplaats.nl staan ze bij bosjes!quote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een leuke, en nee die heb ik niet, heb helemaal geen bewaardoos/blik voor brood.
In dat geval je medebewoners maar van het Hilton afgooien....alles om Herman waardig te kunnen herdenken.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb al gegeten Chufi, en King, ik gooi niks, ben er zuinig op alleen mijn medebewoners niet
broodbosjes? is dat hip?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Marktplaats.nl staan ze bij bosjes!
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval je medebewoners maar van het Hilton afgooien....alles om Herman waardig te kunnen herdenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |